این خبر را همه جا پخش کنید.

وقت آن است که دوباره اقدام کنیم! وقت آن است که سرنوشت دنیایمان را خودمان به دست گیریم! همه ما قبول داریم که روند آزادسازی سیاره ای بسیار به طول انجامیده است. این موضوع شانسی برای سرعت بخشیدن به روند کار ما است. بنابراین ما از موقعیت بدست آمده، از تغییر وضعیت عطارد در 11 نوامبر، برای ایجاد پورتال استفاده می کنیم که از طریق آن، آگاهیمان را متحد خواهیم کرد و انرژی سیستم مالی جهانی را روشن می کنیم.

این موضوع را همه جا پخش کنید و در سراسر جهان به اشتراک بگذارید! لطفاً آن را در وب سایت ها و وبلاگ های خود ارسال کنید. از گروه های معنوی دعوت کنید تا به ما بپیوندند. اگر رسانه دیگری را می شناسید، می توانید آن را برای آنها ارسال کنید. می توانید یک رویداد فیس بوکی ایجاد کرده و برای اعضای گروه محلی خود که در منطقه سکونت شما هستند این کار را انجام دهید. همچنین ما برای این رویداد به یک گروه اصلی فیس بوک نیازمندیم. شما می توانید یک ویدیو در این باره بسازید و آن را در یوتیوب ارسال کنید.

مطالعات علمی تأثیرات مثبت مراقبه های جمعی و فعال سازی ها بر جامعه انسانی را تأیید کرده است،  بنابراین هر یک از شما که در این فعال سازی شرکت خواهد کرد، در واقع می تواند به نزدیکتر شدن این موفقیت به ما کمک کند:

http://thespiritscience.net/2015/06/18/studies-show-group-meditation-lowers-crime-suicide-deaths-in-surrounding-areas/

http://www.worldpeacegroup.org/washington_crime_study.html

این فعال سازی به نیروهای نور کمک می کند تا انرژی نور را برای حل و فصل بن بست موجود در سیستم مالی بردگی_بدهی، بر سطح سیاره لنگر کنند. “تعداد افرادی” که این فعال سازی را انجام می دهند، تنها عامل بسیار موثریست که در اختیار و قدرت انسانهاست، تا با استفاده از آن، به این فرآیند شتاب بدهند. ما می توانیم به تعداد 144هزار نفری که این فعال سازی را انجام می دهند برسیم. این موضوع یک واکنش بزرگ زنجیره ایِ التیام بخش در میدان انرژیِ سراسر جهان ایجاد خواهد کرد.

یازدهم نوامبر، سالانه پُرتال11:11 است و امسال نیز روز تغییر وضعیت نادر عطارد از مقابل خورشید است:

https://earthsky.org/?p=316375

http://www.eclipsewise.com/oh/tm2019.html

اگر قصد دارید با چشم خود یا تلسکوپ، این گذر را مشاهده کنید، هرگز مستقیما به خورشید نگاه نکنید، این موضوع ممکن است به بینایی شما آسیب برساند.

همانطور که در گذر قبلی، در سال 2016 به وضوح بیان شده بود:

http://www.theskyscrapers.org/transit-of-mercury-2016-an-infrequent-astronomical-event

گذر عطارد از مقابل خورشید بسیار نادر است و مورد بعدی در سال 2032 اتفاق خواهد افتاد. تغییر وضعیت یازدهم نوامبر 2019 دقیق ترین وضعیت عطارد و خورشید در قرن 21 خواهد بود، بطوریکه عطارد تنها 76 ثانیه زاویه ای از مرکز هندسی خورشید در راس جابجایی، از زمین دیده می شود.

از نظر آسترولوژی، گذر عطارد از مقابل خورشید، بهترین لحظه های ممکن برای هرچیزیکه به امور مالی مربوط است، می باشد.

همه ما می دانیم که سیستم مالی فعلی منصفانه نیست و در واقع برای بردگی بشریت طراحی شده بود:

فروپاشی نظام مند سیستم اقتصادی که درحال حاضر در جریان است، در واقع فروپاشی حباب بردگی_بدهی می باشد.

http://charleshughsmith.blogspot.com/2019/09/financial-storm-clouds-gather.html

شوکهای فعلی در بازار بازخرید، فقط نوک کوه یخیِ علائم سیستمیک اساسیِ عدم ثبات سیستم است. ابر بانکی که پشت این شوک های اقتصادی وجود دارد،

بانک JP Morgan است، بانکی که هسته اصلی سیستم اقتصاد جهانیست:

https://www.zerohedge.com/markets/here-megabank-behind-septembers-repo-shock

ضعف ساختاری دیگرِ سیستم فعلی، مقدار زیاد اسکناس های جعلی ایالات متحده است. اگر این اطلاعات به مسیر اصلی برسد، می تواند اعتماد به دلار آمریکا را به عنوان ذخیره ارزی جهانی، تضعیف کند:

http://reportweb.co/232-2/

ابر رایانه های کوانتومی تهدید بسیار بزرگتری برای سیستم مالی فعلی هستند که می توانند به راحتی همه رمزگذاری هایی را که از داده های مالی ذخیره شده در ابر رایانه ها در بانکهای مرکزی و سایر موسسات مالی محافظت می کند، بشکنند:

https://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/features/quantum-apocalypse-computers-affect-internet-bitcoin-governments-a9143171.html

https://thefinanser.com/2018/03/banker-march-quantum-will-change-everything-including-banking-money-security.html/

https://science.news/2019-09-22-google-quantum-supremacy-the-end-of-encryption-security-for-cryptocurrency.html

کامپیوترهای کوانتومی که می توانند تمام کدگذاری های رده نظامی را بشکنند و در تئوری، می توانند سیستم اقتصادی کنونی را تحت کنترل بگیرند قبلا رسیده اند:

https://www.science.news/2019-09-24-d-wave-2000-qubit-quantum-computing-encryption.html

در تئوری، هر فرد می تواند از قدرت کامپیوترهای کوانتومی بهره ببرد، صرفا با ورود به سرورهای کلود در اینجا (دقیقه اول زمان محاسبات کوانتومی رایگان است!)

https://www.dwavesys.com/take-leap

بخش بیدار جمعیت، در برابر فروپاشی سیستمیک نظام اقتصادی نیاز به محافظت دارد.

بنابراین نیروهای نور از افرادی که احساس می کنند به این کار هدایت می شوند، می خواهند که به میزانی که حس می کنند راهنمایی می شوند، در دوشنبه ۱۱ نوامبر ۲۰۱۹ در زمان ترانزیت سیاره عطارد، نقره خریداری کنند.

بسیار اهمیت دارد که نقره را(چه فیزیکی و چه اینترنتی)در روز ۱۱ سپتامبر خریداری کنید و نه قبل و نه بعد از آن، و این امر کارایی و هماهنگی این عمل را تامین می کند.

افرادی که پول زیادی ندارند بایستی بدانند که سکه های نقره گران قیمت نیستند. یک سکه نیم اونسی نقره را می توانید ۱۲ دلار خریداری کنید که هزینه چند قهوه در استارباکس است.

آنان که احساس می کنند به این کار هدایت می شوند، می توانند به اندازه کافی نقره تهیه کنند که آنها را یک تا دو هفته تأمین کند(مقدار زمان پیش بینی شده که برای ریبوت و راه اندازی مجدد پس از فروپاشی سیستمیک اقتصادی نیاز است).

آنان که علاقه دارند سرمایه گذاری کنند می توانند نقره بیشتری خریداری کنند، چراکه نقره کالایی است که ارزشش کمتر از واقع تعیین شده، و احتمال دارد ارزشش افزایش پیدا کند:

https://www.silver-phoenix500.com/article/silver-strategic-metal-and-why-prices-will-soar

سرمایه گذاران عمده که این بلاگ را مطالعه می کنند و مایلند در این عمل شرکت داشته باشند، بایستی نقره فیزیکی که قابل ذخیره در محل زندگی شان است تهیه کنند و نه نقره کاغذی مثل ETF و ETN.

می توانید نقره را شکل سکه یا شمش از نقره فروش محلتان تهیه کنید، یا از اینترنت و یا در ebay یا از یک بانک:

https://goldsilver.com/blog/how-where-to-buy-silver-coins/

اگر جرم بحرانی ۱۴۴ هزار نفر در ۱۱ نوامبر نقره تهیه کنند، این امر تریگر لازم برای افشاسازی جهانی کنترل و سلطه بر قیمت نقره و طلا توسط بانک JP Morgan را فعال می کند.

https://www.zerohedge.com/markets/three-jpmorgan-traders-charged-massive-gold-market-manipulation-fraud
http://www.roadtoroota.com/public/94.cfm

در اواسط دهه ۷۰، برادران هانت تقریبا چند سالی مقابل کابال جهانی بر بازار نقره چیره شدند:

https://www.gold-eagle.com/article/money-then-and-now

اگر چند برادر می توانند این کار را انجام بدهند، آیا می توانید تصور کنید که قدرت جمعی ما چه کار می کند؟!

اگر این دانش وارد آگاهی عمومی جهان شود، برخی شرایط ضروری برای ریست مالی جهانی فراهم می شود و اساس نظام اقتصادی منصفانه نوین خواهد بود.

از دیدگاه دانش های سری، نقره فلزی است که ما را به فراوانی و انرژی الهه متصل می کند:

https://www.indigomoonjewels.com/blogs/news/silver-metaphysical-properties-and-powers

از دیدگاه انرژتیک، خریدن نقره عملی نمادین است به معنی اوردن فراوانی به زندگیتان.

همچنین یک مدیتیشن جمعی خواهد بود برای پشتیبانی انرژتیک از عمل فیزیکی خریدن نقره.

هدف از این مدیتیشن این است تا آنجا که ممکن است نور به سیستم اقتصادی جهانی لنگر شود تا فرایند گذار، هماهنگ و تسهیل شود.

 

ما این مدیتیشن را در ماکسیموم زمان گذر عطارد، در روز دوشنبه یازدهم نوامبر (20 آبان)، ساعت 15:15 به وقت گرینویچ انجام خواهیم داد.

این زمان برابر است با 23:15 CST در تایپه و پکن، 17:15 EET در قاهره، 16:15 CET در پاریس، 10:15 صبح EST در نیویورک، 9:15 صبح CST در شیکاگو، 8:15 صبح MST در دنور و 7:15 صبح PST در لس آنجلس. ژاپن و استرالیا دوازدهم نوامبر این مدیتیشن را برگذار خواهند کرد و زمان آنها برابر است با 2:15 AEST در سیدنی و 0:15 بامداد JST در توکیو. شما می توانید زمان مدیتیشن منطقه زمانی خود را اینجا بررسی کنید:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=SILVER+TRIGGER&iso=20191111T151515&p1=136&am=20

روش انجام مدیتیشن:

1.  از روش خود استفاده کنید تا شما را به حالت آرامِ آگاهی برساند.

2.  قصد خود را از انجام این مدیتیشن، به عنوان وسیله ای برای رساندن نور به سیستم مالی جهانی بیان کنید.

3. ستونی نور سفید درخشانی که از خورشید مرکزی کیهان نشات می گیرد را تجسم کنید، سپس این نور در خورشید مرکزی همه کهکشان های این جهان توزیع می شود. سپس تصور کنید این نور از طریق خورشید مرکزی کهکشانی وارد می شود و از طریق کهکشان ما عبور کرده، سپس  به منظومه شمسی ما وارد شده و از تمام موجودات نوریِ درون منظومه شمسی ما می گذرد و از طریق همه موجودات، روی سیاره زمین و همچنین از طریق بدنتان به مرکز زمین منتقل می شود.

4. تصور کنید این نور، تمام تاریکی های باقی مانده در سیستم مالی فعلی را تغییر می دهد و موجب بهبود نابرابری ها، پاکسازی فقر و فراوانی برای تمام بشریت می شود.شروع یک چرخه عظیم کیهانیِ جدید را تجسم کنید که  نور خالص، عشق و خوشبختی را برای همه موجودات روی زمین به ارمغان می آورد. زمان پیشنهادی برای مدیتیشن ما 20 دقیقه است.

کبرا

 

منبع : :

https://2012portal.blogspot.com/2019/10/make-this-viral-silver-trigger-11-11.html

مترجم : اتحاد نور