پاکسازی گروه کیمرا ادامه دارد. دژ آنان در لانگ آیلند نمی تواند به سادگی پاکسازی شود زیرا متصل است به شبکه اسکالار پلاسما که ستون فقرات سیستم Veil است که تا ۸/۶ مایل بالای سطح زمین امتداد دارد. این ارتفاع دقیقا نقطه ای است که کیمرا و آرکان ها بهم ملحق شده قدرت هایشان را هم افزایی می کنند تا از قرنطینه زمین دفاع کنند.

برای شرح اینکه واقعا چه خبر است، بایستی به علوم سری و عمیقی بپردازیم که برای برخی افراد این مسائل ورای مضامین علمی تخیلی است.

فیزیکدانان پلاسما را، “گاز یونیزه شده” می دانند. در حالیکه یک اکالتیست ماهر پلاسما را یک بعد یا دایمنشن، بین بعد گازی شکل و بعد اتریک چهارم می داند. سطح پلاسماتیک بین سطوح فیزیکی و اتریک، مکان مخفی است که آرکان ها عمده تاریکی را آنجا پنهان می کنند، و این راز نهایی آرکان هاست. سطح پلاسما در نتیجه نیروی مقاومت پیچشی بین سطح فیزیکی و سطح اتریک و در نتیجه مستقیم ناهنجاری کیهانی زمان آفرینش جهان، بوجود آمد، و آن را Abyss (قعر) هم می نامند. می توان از طریق پرتال های مخفی که در sephira daath درخت زندگی کابالیستیک یافت می شود به این سطح دسترسی پیدا کرد (پیشنهاد نمی شود).

http://hermetic.com/caduceus/qabalah/046_kab.html

کرم چاله های تکینگی کوانتومی در سطح پلاسماتیک موجودند که در ترمینولوژی سری، “تونل های ست” خوانده می شوند. این کرم چاله ها حاوی بمب های استرانجلت و توپلت هستند و متصل هستند به سنگ سیاه فیزیکی در لانگ آیلند. علت اصلی تأخیر در پاکسازی شبکه اسکالار پلاسما و Veil این مسأله است.

نیروهای نور مشغول رسیدگی به این موضوع هستند و پیشرفت های چشمگیری در زمینه پاکسازی بمبهای استرانجلت پلاسما صورت گرفته، در حالیکه بمبهای توپلت پلاسما هنوز هم چالش هستند.

سطح دیگری شبیه یه سطح پلاسما وجود دارد، اما در یک اکتاو بسیار بالاتر، میان سطح ذهن بالا (ماناسیک) و سطح بودیک. به این سطح “غشای بودا-ماناس گفته می شود که جداکننده قلمروی وحدت از قلمروهای دوگانگی است. این غشا در نتیجه نیروی مقاومت پیچشی torsion بین سطوح ذهنی و بودیک (شهودی) و در نتیجه مستقیم ناهنجاری کیهانی در زمان آفرینش جهان، بوجود آمد. این غشا اولین مانعی است که ما را از منبع جدا کرد و ما مدتها قبل در تاریخ کیهان، مثل جرقه های آگاهی در سطوح آفرینش نزول کردیم. تراکم غشا پس از رخداد بسیار کاهش خواهد یافت، زیرا ناهنجاری کیهانی و تاریکی در نهایت پاکسازی خواهند شد.

کیمرا به تدریج قدرت را از دست می دهد و افشاگری های جالبی رخ می دهد:

NSA says it has lost its non-redacted UFO files

فناوری های امیدبخش جدید معرفی می شوند:

http://rt.com/news/188332-mox-nuclear-fuel-production

اتحاد شرق پیشرفت قابل توجهی در جبهه مالی و در جهت شکستن سلطه دلار نفتی داشته است:

http://finance.yahoo.com/news/china-start-direct-currency-trading-euro-110234836–finance.html

http://www.examiner.com/article/china-will-use-gold-and-gold-pricing-to-force-global-currency-reset

http://rt.com/business/191804-russia-ditch-dollar-2-years

همینطور که احتمالا می دانید، وحشت ناشی از ابولا هم اثری که کابال برنامه ریزی کرده بود بر جا نگذاشت، و همه نقشه های کابال برای ایجاد یک جنگ فراگیر جهانی با شکست روبرو شده است.

دولت اسلامی (داعش) که مخلوق یسوعیان است توجه زیادی از طرف رسانه های جمعی دریافت می کند. یک هدف آرکان ها و عروسک های یسوعی شان از جنگ پنهان با مردمان زمین این است که در اذهان عموم نام الهه آیسیس را با نام مخلوق سیاه خودشان داعش مرتبط کنند. بنابراین توصیه می کنم هیچ یک از رسانه های الترناتیو از نام آیسیس برای دولت اسلامی استفاده نکنند، و به جای آن از مخفف Isil و یا نام دولت اسلامی و داعش استفاده کنند. می توانید همچنین این نامه را امضا کنید.

http://www.thepetitionsite.com/takeaction/767/932/805/?z00m=21513247&redirectID=1467294665

گروهی از نویسندگان که از ۲۰۰۹- ۲۰۱۳ با شبکه های آگارتای اندونزیایی و شرق آسیایی تماس داشته اند با من ارتباط برقرار کرده اند. این گروه بر این باور هستند که مردم نباید منفعلانه به انتظار رخداد بنشینند و ایده های زیادی را ارائه داده اند که می توان عملی کرد:

http://thewhitebook2015.blogspot.tw/2014/08/the-white-book.html?m=1

https://medium.com/@Frodonomics2015/critical-mass-create-a-billion-jobs-now-dfc16d1aa50b

یک ایده زیبا که می تواند به انسانها کمک کند مشکلات مربوط به مسکن را حل کنند:

http://www.lifebuzz.com/earthships/

پیروزی نور

کبرا

 

منبع :

http://2012portal.blogspot.com/2014/10/plasma-and-planetary-situation-update.html

مترجم : اتحاد نور