جنگ برای آزادی این سیاره در حال رسیدن به بحرانی ترین و هیجانی ترین نقطه خود است.

پس از مهار شیوع کروناویروس در چین، نیروهای تاریک یک نمونه دستکاری شده دیگر از ویروس را در شهر کودونیو ایتالیا کشت کردند. کودونیو فقط چند مایل با پیاچنزا فاصله دارد، که در طی قرن ها توسط بسیاری از خانواده های اصلی اشرافیت سیاه اداره می شده است: اسکاتی، پالاویچینی، ویسکانتی، اسفورزا، فارنز، بوربون و هابسبورگ.

https://en.wikipedia.org/wiki/Piacenza

is-coronavirus-a-deep-state-bioweapon-attack-on-china-planned-in-2005

شیوع ویروس ایتالیایی جلوه بیرونی درگیری بین دو جناح اشرافیت سیاه و جناحی است که این ویروس را کشت کرده است و می خواهد اقتصاد را خراب کند. به نظر می رسد اکنون کاملاً موفق هستند:

https://www.zerohedge.com/markets/total-fking-global-carnage-worldwide-liquidation-accelerates-despite-massive-monetary

لحظه مهم شیوع ویروس در سراسر اروپا زمانی بود که وزرای اروپایی در جلسه خود در رم در تاریخ ۲۵ فوریه، طبق دستور “اشرافیت سیاه” تصمیم گرفتند مرزهای با ایتالیا را باز نگه دارند:

https://www.aljazeera.com/news/2020/02/europe-refuses-close-borders-italian-coronavirus-cases-jump-200225215600060.html

مرزهای باز ابتدا منجر به گسترش ویروس در اروپا، و اکنون در سراسر جهان شده است.

گسترش نسخه ایتالیایی ویروس در سراسر اروپا و در سطح جهان باعث قرنطینه های گسترده ای شده است:

https://www.aljazeera.com/news/2020/03/europe-edging-total-coronavirus-lockdown-200316131203376.html

همانطور که بسیاری از مردم متوجه شده اند، همه اینها شرایط ایده آل را برای سناریوی دستگیری های گسترده ایجاد می کند.

من می توانم تأیید کنم که همانطور که توسط دریک بیلی منتشر شده است، ارتش مثبت دارای برنامه ای برای پیش بردن دستگیری های گسترده است. منابع اژدها (دراگون) از سرزمین اصلی چین این موضوع را تأیید می کنند و می گویند که شرایط اضطراری فعلی اجازه می دهد تا پاکسازی انجام شود و این اتفاق تا ۱۵ آوریل قابل مشاهده خواهد بود.

گروه مقاومت اعلام کرده است که آنها نمی توانند نقشه ارتش مثبت را تأیید کنند، اما آن را انکار هم نمی کنند. آنها همچنین اظهار داشته اند که ارتش مثبت تنها جناح بازی نیست و “همچنین سناریوهای دیگری نیز درگیر هستند”.

آنها افزودند که بازداشت های گسترده هنوز انجام نشده است، اگرچه ارتش مثبت از قبل درگیر اقدامات مقدماتی خاصی بوده است.

من می توانم تأیید کنم که همانطور که توسط دریک بیلی منتشر شده است، ارتش مثبت دارای برنامه ای برای پیش بردن دستگیری های گسترده است

گروه مقاومت پیشنهاد کرده است که همه افراد با تهیه و ذخیره مواد غذایی و ملزومات دیگر برای یک ماه یا بیشتر، برای یک قرنطینه پزشکی جهانی آماده شوند و سریعاً پول خود را از بانکها بیرون بکشند.

تا زمانی که همه بمب های توپلت حذف نشوند، رخداد نمی تواند به وقوع بپیوندد، اما سناریویی شبیه به Delta Option امکان پذیر است:

http://2012portal.blogspot.com/2018/11/delta-option.html

نیروهای نور اخیراً موفق شده اند اکثریت ناهنجاری پلاسما را بر روی سطح سیاره به همراه بخش بزرگی از آخرین لایه بمب های توپلت پلاسمایی از بین ببرند. این یک پیروزی بزرگ است و یکی از عواملی است که باعث ایجاد برنامه های ارتش مثبت شده است.

متأسفانه، در حالی که پاکسازی سطح پلاسما نزدیک به اتمام بود، یک مکانیسم دفاعی بسیار قدرتمند در ایمپلنت های فیزیکی تمام انسانهای سطح زمین، توسط گروه کیمرا بعنوان آخرین خط دفاعی آنها فعال شد.

تمامی ایمپلنت های فیزیکی در واقع یک چاه تکینگی با کیفیت کوانتومی تاپ که پلاسمای کوارک-گلوئون تولید می کند دارند، که این پلاسما باعث ایجاد بمب های تاپلتی می شود که از طریق یک شبکه که ایمپلنت های تمام جمعیت سطح زمین را به هم وصل می کند با هم ارتباط دارند.

با فعال شدن این مکانیسم دفاعی، یک جهش در میدان کوانتومی ناهنجاری اولیه ایجاد شد که در اواخر فوریه منجر به تحریف جزئی در روند خط زمانی شد. به همین دلیل نیروهای تاریک توانستند نمونه‌های ویروس را در ایتالیا، ایران و کره کشت کنند.

این روند خط زمانی تا حدی اصلاح شده است، و مدیتیشن ما می تواند اطمینان دهد که ما به بهترین خط زمانی ممکن در راستای آزادی سیاره و صعود حرکت خواهیم کرد.

گروه مقاومت توانست کلیه بیوچیپ های قرار گرفته را در واکسن جدیدی که برای کروناویروس ساخته شده بود، از بین ببرد. بنابراین واکسن جدید حاوی هیچ گونه بیوچیپ نیست، گرچه ممکن است هنوز حاوی مواد شیمیایی خطرناکی برای سلامتی شما باشد.

در سطح روحی، شیوع کروناویروس به طور چشمگیری پاکسازی کامل و نهایی کلیه موجودات غیر فیزیکی را که هنوز تا حدی در سطح کره زمین قرار دارند تسریع کرده است.

همچنین باعث پاکسازی افراط و تفریط و زیاده روی انسان، بی ملاحظگی و خودخواهی، پاکسازی توهمات شده و زمینه سازی مورد نیاز را به همراه آورده است.

با مجبور شدن به ماندن در خانه، شاید مردم از یک چرخه بی رحمانه و شرورانه از نیاز به تولید بیشتر، مصرف و اتلاف بیشتر خارج شوند، و نهایتا هنگامی که اکنون با شهرهای ساکت و خلوت با فعالیت انسانی کمتری روبرو شده اند، زمان بیشتری برای گوش کردن به آواز پرندگان دارند: (عکس۲) این اتفاق، یک پاکسازی ماتریکس است.

عکس ۲- به دلیل تعطیلی ها و بسته شدن معابر و جاده های زیای در سراسر دنیا، اکنون ماشین ها، هواپیما، و آلودگی کمتری وجود دارد. هنگامی که ما از کووید ۱۹ می ترسیم، مادر زمین در حال شفا یافتن است.

خاموشی ماتریکس جهانی در حال وقوع است.

ژونگ نانشان، یک اپیدمیولوژیست برتر چینی که به درستی پایان شیوع کروناویروس چینی را پیش بینی کرده است، پیش بینی می کند که اگر اقدامات از راه دور اجتماعی که می توانند جلوی انتشار ویروس را بگیرند فوراً انجام شود، همه گیری ها تا ماه ژوئن به پایان برسد:

https://nypost.com/2020/03/12/coronavirus-pandemic-could-be-over-by-june-if-countries-mobilize-expert/

گروه های نظامی Defender Europe 20 نظم نوین جهانی را به وجود نمی آورند، و دستگیری های گسترده را انجام نمی دهند، اما می توانند بصورت موثر ویروس را پخش کنند:

https://www.voltairenet.org/article209437.html

کارآیی اقدامات از راه دور اجتماعی و تعطیلی ها در جلوگیری از همه گیر شدن بیماری، در مقاله زیر آورده شده است:

https://medium.com/@tomaspueyo/coronavirus-act-today-or-people-will-die-f4d3d9cd99ca

این واقعیت که این کروناویروس یک صلاح زیستی است، سرانجام در رسانه های اصلی مورد توجه قرار می گیرد، زیرا مقامات عالی رتبه در سراسر جهان در حال شروع به سوال پرسیدن هستند:

https://www.rt.com/news/482405-iran-coronavirus-us-biological-weapon/

https://www.globalresearch.ca/china-coronavirus-shocking-update/5705196

https://dimpenews.com/2020/03/14/russian-military-expert-on-biological-weapons-asks-investigation-in-us-laboratories-for-the-production-of-covid-19/

https://www.japantimes.co.jp/news/2020/03/13/asia-pacific/science-health-asia-pacific/china-us-military-brought-coronavirus/#.XnAYrnJ7m1s

در حال حاضر این دانش رایج است که ایستگاه های اصلی 5G به طور جدی سیستم ایمنی بدن را به خطر می اندازند و نقش مهمی در این برنامه همه گیری نیروهای تاریک بازی می کنند:

is-the-coronavirus-linked-to-chinas-rollout-of-5g-and-biowarfare

شبکه 5G بخشی از برنامه نیروهای تاریک برای تقویت قرنطینه زمین است:

https://humansarefree.com/2020/02/dutch-state-secretary-admits-5g-will-be-used-for-crowd-control.html

https://www.dailystar.co.uk/news/weird-news/spacexs-illegal-fleet-5g-satellites-21388233

نیروی فضایی آمریکا تحت کنترل گروه کیمرا، می خواهد از 5G به عنوان یک خط دفاعی در برابر فرازمینی های مثبت استفاده کند:

https://gizadeathstar.com/2020/03/the-space-force-and-5g/

آنچه اکنون در حال وقوع است، اوج جنگ کوانتومی بر سر سیاره زمین بین نیروهای فرازمینی مثبت و گروه کیمرا است.

جزییات مربوط به جنگ کوانتومی هنوز قابل انتشار نیست، فقط می توانم بگویم طرف مثبت در حال از بین بردن بمب های توپلت است و طرف منفی در حال توسعه فناوری هایی مانند این است:

https://www.army.mil/article/231525/new_device_accelerates_development_of_extraordinary_quantum_networks

در اینجا باید بدانید که در هر جنگ لحظات پیروزی و لحظات شکست نیز وجود دارد. راه پیش رو ممکن است کاملاً سخت و ناهموار باشد، و ممکن است همه چیز همیشه مطابق برنامه یا طبق پیش بینی پیش نرود، اما در پایان ما پیروز خواهیم بود.

با مدیتیشن چند هفته آینده، می توانیم تغییرات زیادی ایجاد کنیم، زیرا آگاهی یکپارچه ما می تواند مستقیماً بر میدان کوانتومی تأثیرات شگرفی بگذارد.

تا آن زمان، شما همچنین می توانید از ویتامین C برای تقویت سیستم ایمنی خود استفاده کنید، همچنین ممکن است در برابر ویروس کمک کند:

http://orthomolecular.org/resources/omns/v16n14.shtml

همچنین می توانید از پروتکل

«Command RCV Stardust»

در حد امکان استفاده کنید. این پروتکل حدود ۷۵٪ ویروس را از بین می برد، این گزارش از ووهان از ۲۰ فوریه به روشنی این امر را نشان می دهد. پلیادیان ها گزارش داده اند که پروتکل آنها حتی مؤثرتر خواهد بود، اما همیشه افراد بسیار خودخواهی وجود دارند که جزئی از نیروی تاریک کابال نیستند، اما از طریق بی ملاحظگی خود و حتی فروش ویروس در دارک وب، ویروس را پخش می کنند. این فیلم را از علامت دقیقه 8 تا 14 تماشا کنید):

https://www.youtube.com/watch?v=cR_rdN45H3E&feature=youtu.be

این جنگ به زودی به پایان می رسد و دنیای جدیدی متولد می شود ، دنیایی که همه برای آن جنگیده ایم.

پیروزی نور!

کبرا

 

منبع :

http://2012portal.blogspot.com/2020/03/endgame-scenarios.html

مترجم : اتحاد نور