این خبر را همه جا منتشر کنید!

مدیتیشن خط زمانی صعود/پایان ویروس کرونا، ۴ و ۵ آوریل ۲۰۲۰

دوباره وقت اقدام فرا رسیده است. وقت آنکه سرنوشت جهانمان را به دست خود بگیریم. همه ما موافقیم که فرایند آزادسازی سیاره به طول انجامیده است، و خط زمانی کنونی در جهت صحیح پیش  نمی رود.

این یک فرصت برای ما است تا به طور جمعی خط زمانی را به سمت مطلوب ترین خط زمانی و به سمت آزادسازی سیاره تغییر جهت دهیم.

بنابراین ما از فرصتی که طی آرایش استرولوژیک عظیم کانجانکشن مشتری و پلوتو در ۴ و ۵ آوریل ایجاد می شود استفاده می کنیم تا یک پرتال بیافرینیم که از طریق آن خط زمانی مطلوب صعود را برای سیاره تحکیم و تقویت کنیم.

این موضوع را در همه جا منتشر کنید، در سراسر جهان! آن را در وبسایت ها و بلاگ هایتان پست کنید. اگر رسانه دیگری می شناسید می توانید متن را برای آنها بفرستید. می توانید یک رویداد فیسبوکی برای افراد محل زندگی خودتان ایجاد کنید تا در منطقه خودتان آن را انجام دهید. همچنین به یک گروه

فیسبوکی اصلی برای این رویداد نیاز داریم. می توانید یک ویدئو برای این رویداد تولید کنید و آن را در یوتیوب پست کنید.

با این حال، مسأله این است که این بار فقط افرادی که بلاگ من را دنبال می کنند کافی نخواهند بود، ما به یک همکاری گسترده جهانی نیاز داریم و نیاز است که تاثیرگذاران بزرگ بیشتری مشارکت کنند.

این فعالسازی یک آزمون برای جمعیت سطح زمین است تا مشخص شود آیا قادر هستند وحدت را متجلی کنند یا خیر.

نیروهای نور سطح همکاری ها را تحت نظر قرار خواهند داد و از آن به عنوان یکی از عوامل و معیارهای تعیین کننده برای برنامه های آینده بسیار نزدیک برای «رخداد» استفاده خواهند کرد.

رهبران معنوی متعددی وجود دارند که پیروان زیادی دارند و من صادقانه امیدوارم که آنها علاقه مند باشند که ویروس کرونا پاکسازی شود و سیاره به بهترین و مثبت ترین خط زمانی برسد. اگر آنان علاقه دارند به مدیتیشن ما بپیوندند می توانند با میل زیر تماس بگیرند

[email protected]

تحقیقات علمی تأثیرات مثبت مدیتیشن ها و فعالسازیهای جمعی بر جوامع را ثابت کرده اند، بنابراین هر یک از شما که در این فعالسازی شرکت کند در حقیقت عصر آکواریوس را به ما نزدیک تر کرده است:

http://thespiritscience.net/2015/06/18/studies-show-group-meditation-lowers-crime-suicide-deaths-in-surrounding-areas/

http://www.worldpeacegroup.org/washington_crime_study.html

این فعالسازی به نیروهای نور کمک خواهد کرد تا انرژی نور را به سطح سیاره لنگر کنند تا ویروس کرونا را پاکسازی، و همینطور همه ترس و وحشتی که این شیوع بیماری تولید کرده است را حذف کنند، و نیز برای تقابل با تمامی نقشه هایی که نیروهای تاریکی با تریگر کردن این اپیدمی دنبال می کنند، و همینطور کمک به بازگشت سیر تکاملی سیاره به مطلوب ترین خط زمانی صعود که ما را به عصر آکواریوس رهنمون شود.

تعداد افرادی که در این فعالسازی شرکت می کنند تنها عامل بسیار تأثیر گذاری است که برای تسریع این فرایند در دست جمعیت انسانهاست.

می توانیم به جرم بحرانی ۱۴۴ هزار نفر دست بیابیم! این امر یک واکنش زنجیره ای درمانی و شفای عظیم در میدان انرژی سراسر زمین ایجاد خواهد کرد.

ما این مدیتیشن را درست در لحظه کانجانکشن مشتری و پلوتو در ۴ یا ۵ آوریل انجام خواهیم داد، یعنی در نخستین لحظه ای که یک انرژی واقعا قدرتمند عصر آکواریوس به سطح سیاره می رسد.

 

زمان مدیتیشن را بر اساس منطقه زمانی خود در اینجا بیابید:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=ASCENSION+TIMELINE&iso=20200404T2245&p1=179

دستور مدیتیشن:

۱. از روش خود برای رسیدن به حالت آرام آگاهی استفاده کنید.

۲. قصد خود را برای استفاده از این مدیتیشن جهت رساندن سیاره به خط زمانی صعود مطلوب، و همینطور پاکسازی و حذف کامل ویروس کرونا، اعلام کنید.

۳. یک ستون نور سفید درخشان را تصور کنید که از خورشید مرکز کیهان ساطع می شود، و به همه خورشیدهای مرکزی همه کهکشان های گیتی وارد می شود. سپس تصور کنید که این نور وارد خورشید مرکزی کهکشان ما می شود، در سراسر کهکشان ما منتشر می شود و به منظومه خورشیدی ما وارد می شود، از همه موجودات نوری گذر می کند و سپس از همه موجودات روی زمین و همینطور بدن شما عبور می کند و به مرکز زمین می رسد.

۴. تصور کنید که این نور تمام بقایای ویروس کرونا روی زمین را پاکسازی می کند، و همه مناطق درگیر کرونا روی زمین را ضدعفونی می سازد، همه بیماران را شفا می دهد، و تمام وحشت برخاسته از این بیماری را از میان می برد و ثبات را بر می گرداند.

۵. تصور کنید روند رویدادهای سیاره زمین به مثبت ترین خط زمانی ممکن تغییر جهت می دهد، و از تمام بیماری ها و اپیدمی ها، جنگ ها، و سلطه جهانی فاصله می گیرد. تصور کنید که نورهای سفید، صورتی، آبی و طلایی همه نابرابری ها را ترمیم می کنند، فقر را می‌ زدایند و برای انسانها فراوانی به ارمغان می آورند. تصور کنید که یک چرخه عظیم کیهانی عصر آکواریوس آغاز می شود، و نور خالص، عشق و خوشبختی برای تمام ساکنان زمین به ارمغان می آورد. زمان توصیه شده برای این مدیتیشن ۲۰ دقیقه است.

بروزرسانی ها در مورد مدیتیشن خط زمانی صعود:
http://2012portal.blogspot.com

کبرا

 

منبع :

http://2012portal.blogspot.com/2020/03/make-this-viral-ascension-timeline-end.html

ترجمه : اتحاد نور