همانطور که در بروزرسانی قبلی نیز اشاره‌ شد، ما در نقطه‌ی عطفِ چند چرخه‌ی کیهانی هستیم.

نخست، چرخه‌ی کیهانی بزرگی که ۱۳ میلیارد سال به طول انجامید، تکمیل می‌شود. این جهان در حال حاضر در نقطه‌ی عطف از انبساط به انقباض است.

این یک لحظه‌ی منحصر بفرد است، که در آن منبع (مطلق) می‌تواند مستقیما در آفرینش دخالت کند و ناهنجاری اولیه و تمام شر مربوط به آن را منحل کند،  و به همین علتِ اصلی است که تمام تاریکی به زودی ناپدید می‌شود. آن لحظه‌ی دخالت مستقیم، آپوکالیپس (از متن انگلیسی “مکاشفه”) نامیده می‌شود،  و در طی یک کشف و شهود مشهور که تقریبا ۲۰۰۰ سال قدمت دارد، با دقت خوبی توصیف شده است:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Revelation+21&version=KJV

این لحظه همچنین می‌تواند «معکوس ِ کیهانی» نامیده شود، و دانشمندان شروع می‌کنند به فهمیدن اینکه این رویداد میلیاردها سال بعد نخواهد بود و بسیار بسیار زودتر رخ خواهد داد:

https://www.space.com/end-cosmic-expansion

دوم، چرخه‌ی پالس مغناطیسی کهکشانی که چیزی بین ۱۲ تا ۱۳ هزار سال به طول می‌انجامد، تکمیل خواهد شد. هر ۱۲ هزار سال یا کمی بیش‌وکم، خورشید مرکزی کهکشان قطبیت مغناطیسی‌اش را معکوس می‌کند، و در هر هر دو چرخه‌، قطبیت مغناطیسی‌اش به حالت اولیه باز می‌گردد. محور زمین همگام است با معکوس شدن‌های میدان مغناطیسی کهکشانی، و این موضوع منشأ حقیقی چرخه‌ی تقدیمی ۲۵۷۷۲ ساله است، و چرخه‌ی ۱۲ هزار ساله‌ی رویدادِ هاینریش:

https://en.wikipedia.org/wiki/Heinrich_event

مقالات علمی اخیر نشان می‌دهند که معکوس‌ شدن‌های میدان مغناطیسی کهکشانی، رویدادهای ناگهانی هستند که فقط چند سال طول می‌کشند:

https://arxiv.org/pdf/2203.07446.pdf

YOUTUBE

معکوس شدنِ میدان مغناطیسی کهکشانی باعث کلید خوردنِ یک رویداد مینی‌نوای خورشیدی می‌شود، که به نوبه خودش، معکوس شدنِ میدان مغناطیسی زمین را کلید می‌زند. میدان مغناطیسی زمین از قبل سریعا در حال کاهش یافتن است تا برای معکوس شدن آماده شود، و یک منحنیِ احتمالیِ قدرت آن می‌تواند این چنین باشد (قسمت بنفشِ منحنی یک پیش‌بینی است)

هنگامی که قدرت میدان مغناطیسی زمین از آستانه‌ی معینی پایینتر برود، خاصیت کشسانی و ویسکوزیته (چسبندگی) گوشته زمین ناگهان تغییر می‌کند تا اجازه‌ی جابه‌جایی پوسته‌ای و تغییر قطب فیزیکی را بدهد:

https://cdn.preterhuman.net/texts/other/crystalinks/crustal.html

تغییر قطبی یک موج سونامی جهانی ایجاد می‌کند که سطح سیاره را خواهد شست و آن را پاکسازی خواهد کرد. این موج سونامی بخشی ضروری از فرایند پاکسازی ناهنجاری اولیه است، و صرفا افرادی که اتصال قدرتمندی با نور درون در جزایر نوری دارند، به غیر از چند مورد استثنای احتمالی که تدارکاتی دیده‌اند،

قادر خواهند بود روی سطح زمین بقا یابند. باقی انسان‌ها از سطح سیاره منتقل خواهند شد و سپس خواهند توانست چرخه‌ای جدید را از نو آغاز کنند، در همراستایی کامل با نور‌ اعضای ارشد کابال از در راه بودن تغییر قطب‌ها مطلع هستند، و برنامه دارند در بانکرهای زیرزمینی و پیت‌هایشان جان سالم به در برند:

http://theunveiling33.blogspot.com/2022/04/ascension-notes-and-situation-update.html

آنها توسط اعضای مقاومت قبل از وقوع تغییر قطب‌ها پاکسازی خواهند شد.

سوم، چرخه‌ی مغناطیسی خورشیدی که حدود ۱۱ سال طول می‌کشد، کامل خواهد شد. معکوس شدنِ مغناطیسی خورشیدی بَعدی حدود ۲۰۲۵ انتظار می‌رود. خورشید بسیار سریعتر از آنچه انتظارش می‌رفت در حال فعال شدن است، و تعداد لکه‌های خورشیدی اکنون (مه ۲۰۲۲) همین حالا در حال فراتر رفتن از پیش‌بینی NOAA برای اوج چرخه در ۲۰۲۵ است:

https://spaceweather.rra.go.kr/observation/space/environment/sunspot

https://www.swpc.noaa.gov/products/solar-cycle-progression

در عرض چند ماه، دانشمندان جریان اصلی متوجه خواهند شد که چرخه خورشیدی کنونی به نوعی غیرعادی است، و برخی از آنها موفق خواهند شد ارتباط وقایع را درک کنند، و این امر باعث وحشت در برخی جمع‌ها خواهد شد.

یک اشاره کوچک این است که یک رویداد از نوع کرینگتون در دو سال آینده کاملا محتمل است:

https://www.sciencealert.com/a-large-enough-solar-storm-could-knock-out-our-power-grid-an-engineer-explain-how

هر سه چرخه، کیهانی و کهکشانی و خورشیدی، در گشایش پرتال صعود ۲۰۲۵ تلاقی خواهند داشت، که مسافت‌نمای ما برای تشخیص موقعیت است تا تخمین بزنیم که تغییرات بزرگ چه زمانی از راه خواهند رسید.

تا آن زمان، افشاگریِ نرم وجود دارد، با تصاویر جالبی از اشکال و فرم‌های «طبیعی» روی مریخ:

http://www.gigapan.com/gigapans/229311

 

شما می‌توانید با این موسیقی خودتان را با انرژی پلیدین همسو کنید:

YOUTUBE

یا نیروهای نور را با این مدیتیشن حمایت کنید:

https://www.welovemassmeditation.com/2022/05/urgent-meditation-to-stop-the-monkeypox-outbreak-every-4-hours.html

می‌توانید بیشتر به عمق مطالب منتشر شده در این بلاگ بپردازید:

https://cobramap.blogspot.com/2022/03/cobra-intel-map.html

و هنگامی که بلاگ بروزرسانی می‌شود اطلاعیه دریافت کنید:

http://feeds.feedburner.com/blogspot/jUQcb

نور پیروز است!

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

http://2012portal.blogspot.com/2022/05/the-apocalypse.html