نشانه‌های فزاینده‌ای وجود دارد که در حال رسیدن به پایان چرخه کیهانی هستیم.

«چرخه خورشیدی ۲۵» فعلی بسیار قوی‌تر از چیزی است که قبلا انتظار داشتیم:

Solar Cycle 25 Update

Solar Cycle Update: The Gap is Growing

علت اصلی فعالیت خورشیدیِ شدیدتر، سنکرون شدن خورشید با فعالیتِ افزایش یافته‌ی مرکز کهکشان در سطح کوانتوم است.

در راستای آمادگی برای پالس کهکشانی، یک ناوگان عظیم کیهانی متشکل از تمدن‌های مثبت از خوشه کهکشانی محلی، اطراف هلیوپزِ این منظومه خورشیدی گرد آمده‌اند. این یکی از بزرگترین گردهمایی‌های ناوگان‌ها در طول تاریخ کل جهان است. این سفینه‌ها جریان انرژی‌ها را در زمان رخ دادن پالس، هماهنگ می‌کنند و جهت می‌دهند.

یک قسمت کوچک از این ناوگان هم‌اکنون داخل منظومه خورشیدی است و در حال محاصره‌ی آخرین باقی‌ماندگان ناوگان کیمرا است. یک قسمت کوچک دیگر از این ناوگان در حال ساختن کره‌های دایسون در اطراف خورشید و زمین هستند و هر دو پروژه به خوبی پیش می‌روند. به محض آنکه ناوگان کیمرا کاملا شکست داده شود، مقدار بیشتری از ناوگان کیهانی وارد منظومه خورشیدی خواهد شد و با هدف آزادسازی نهایی این سیاره به فضای سابلونار  پیش خواهند آمد.

هنوز ناهنجاری اولیه کوانتومی و‌ زیرکوانتومی زیادی نزدیک سطح سیاره زمین وجود دارد. نیروهای نور با دقت پاکسازی جنبه فیزیکی ناهنجاری را شروع می‌کنند و همچنین پاکسازی نهایی بمب‌های تاپلت را آغاز می‌کنند. آنها در حال غیرفعال کردن بمب‌های تاپلت به وسیله پاکسازی ناهنجاری کوانتومی هستند، از آنجا که با حذف ناهنجاری اولیه، نیروهای نور قادر هستند واکنش زنجیره‌ای که ماده کوارک عادی را به ماده کوارک تاپ فاسد تبدیل می‌کند را متوقف سازند:

https://cobramap.blogspot.com/2022/03/the-toplet-bombs.html

ناهنجاری کوانتومی اکنون هنوز به عنوان فضازمانِ فروپاشیده به داخل سیاه‌چاله‌ها در سطوح فیزیکی، اتریک، اختری و ذهنی در داخل ایمپلنت‌ها متجلی می‌شود، که به بمب‌های تاپلت متصل است، و فضازمانِ فروپاشیده از طریق تونل‌های «سِت» از ایمپلنت‌ها به فضای اطراف گسترش می‌یابند. تراکم کمی از تونل‌های ست هنوز هم در سطوح فیزیکی، اتریک، اختری، و ذهنی در سراسر منظومه‌ خورشیدی یافت می‌شوند، و تراکم آنها در فضای سابلونار افزایش می‌یابد، و تراکم آنها روی سطح سیاره بسیار بالا است.

ایمپلنت‌ها هنوز در میدان الکترومغناطیسی چرخش دارند و یک ورتکس انباشتی ایجاد می‌کنند که میکروسیاهچاله‌ها را به داخل میدان انرژی انسان (اورا) جذب می‌کند. میکروسیاهچاله‌های اتریک، نواحی میدان انرژی فروپاشیده‌ای درون کالبد اتریک ایجاد می‌کنند که در بدن فیزیکی به شکل سرطان متجلی می‌شود. میکروسیاهچاله‌های اختری، نواحی میدان انرژی فروپاشیده‌ای در کالبد اختری ایجاد می‌کنند که به شکل عدم همزادپنداری نمایان می‌شود. میکروسیاهچاله‌های ذهنی، نواحی میدان انرژی فروپاشیده‌ای در کالبد ذهنی ایجاد می‌کنند که در بخش معین و خاصی از کالبد ذهنی به شکل حماقت خودش را نشان می‌دهد.

فضازمانِ فروپاشیده همراه با سیاهچاله‌های اولیه در فاز تورمی کمی پس از آفرینش جهان در آغاز این چرخه کیهانی ایجاد شدند:

https://academic.oup.com/ptps/article/doi/10.1143/PTPS.136.338/1820044

این اولین موتاسیونِ ناهنجاری اولیه بود و کسری از ثانیه پس از آنچه فیزیکدانان «بیگ بنگ» می‌نامند، حدود ۱۳/۷ میلیارد سال پیش روی داد.

دومین موتاسیونِ ناهنجاری اولیه زمانی رخ داد که موجودات صاحب آگاهی، حدود ۷ میلیون سال پیش شروع کردند به برقراری تعامل با ناهنجاری اولیه از طریق ایمپلنت کردن خودشان. تعاملِ بین آگاهی و فضازمانِ فروپاشیده درون ایمپلنت‌ها، شر را ایجاد کرد.

سومین و آخرین موتاسیونِ ناهنجاری اولیه، در سال ۱۹۹۶ اتفاق افتاد، زمانی که مقادیر زیادی از ناهنجاری کوانتومی سرکوب شده از داخل سیاه‌چاله‌ها توسط تسلیحات فوق‌العاده کیمرا تریگر شده و منفجر شدند، و بسیاری از ناهنجاری زیرکوانتومی که تا آن زمان تجلی نیافته بود شروع کرد به تجلی یافتن در فومِ کوانتومی.بیشترِ این مقدار قبلا پاکسازی شده است، و ما در حال نزدیک شدن به لحظه آپوکاتاستاسیس هستیم:

https://en.wikipedia.org/wiki/Apocatastasis

آپوکاتاستاسیس لحظه‌ای است که همه ناهنجاری‌های کوانتومی و زیرکوانتومی پاکسازی می‌شوند و آگاهیِ شر یا متحول و تبدیل به نور می‌شود و یا در خورشید مرکزی نابود می‌شود.

فیزیکدانان این گذارِ کوانتومی را false vacuum decay می‌خوانند:

https://www.space.com/universe-end-false-vacuum-decay

آنها کشف کرده‌اند که این جهان دقیقا شرایط مطلوب برای رخ دادن چنین چیزی است:

خلأ کوانتومیِ باثبات و جدید همه جهان را متصل کرده و به یک میدان تاکیون ابَر درهم‌ تنیده بدل خواهد کرد، که سرانجام تکاملِ هموار این جهان به سوی نور را میسر خواهد ساخت:

A new ‘Einstein’ equation suggests wormholes hold key to quantum gravity

یک گام بزرگ در این مسیر باز شدن یک پرتال انرژی عظیم روی سطح این سیاره در اواخر آوریل/اوایل مه ۲۰۲۳ خواهد بود. قطعا این قدرتمندترین رویداد انرژتیک در چند دهه گذشته خواهد بود‌. در این باره فعلا چیز بیشتری نمی‌توان گفت.

ما سرانجام در حال نزدیک شدن به زمانی هستیم که موجودات صعودیافته قادر خواهند بود اطلاعات را آزادانه‌تر منتشر کنند. تا به حال، آنقدر تاریکی و ناهنجاری وجود داشت که [در صورت نشر آزادانه همه اطلاعات] بیشتر انسان‌های روی سطح زمین زیر بار واقعیت‌ها کمر خم می‌کردند، و «مقاومت» هم دست به اقدامات زودرس می‌زد که باعث می‌شد کل عملیات آزادسازی به خطر بیفتد. اطلاعات ناکامل علت بسیاری از امیدهای برآورده نشده، و بسیاری از ناامیدی‌ها بوده است، و باعث واکنش پاولفیِ «چماغ و هویج» در افراد معینی شد. به محض اینکه مقدار کافی از ناهنجاری حذف شود و نور کافی روی سطح سیاره حاضر باشد، اطلاعات زیادی منتشر خواهد شد و همه چیز برای بسیاری از افراد روشن‌تر خواهد شد.

فعالسازی مداخله الهی که ما در ۲۱ دسامبر انجام دادیم باعث وقوع تغییرات تکتونیک در فرآیند آزادسازی سیاره شده است، که در این کامنت که مدتی قبل در بلاگ من پست شده به خوبی تشریح شده است:

نیروی تاریک به خوبی از موفقیت ما آگاه است و چند ماه قبل به طور مصنوعی ۳۲۷۴۹ امضا را از پتیشن ما حذف کردند:

 

سفینه‌های ابری مجددا در سراسر جهان ظاهر شده‌اند، و این یکی در ۲۵ مارس در جنوب تایوان ظاهر شد:

 

 

اکنون زمان خوبی است تا دوباره با نیروهای نور اتصال یابید. می‌توانید از فرمان Command 1221 استفاده کنید تا به تیم نوری‌تان وصل شوید، و در اینجا بازخورد مفیدی از کامنت‌های خوانندگان این بلاگ را می‌بینید:

 

 

پلیدین‌ها با یکی از کشورهای بریکس به توافقی برای همکاری‌های پسارخداد رسیده‌اند. اکنون مشخص است که تحول پس از رخداد تدریجی خواهد بود چراکه انسان‌های سطح زمین مسائل زیادی را بایستی هضم کنند، و ممکن است پس از رخداد چند سالی طول بکشد تا جامعه متحول شود، البته اگر پالس کهکشانی به طور ناگهانی همه چیز را شتاب ندهد. کشورهای بریکس اکنون در مراحل اولیه ساختن سیستم اقتصادی جدید هستند:

https://thecradle.co/Article/interviews/9135

و برای این آماده می‌شوند:

http://2012portal.blogspot.com/2012/04/normal-0-microsoftinternetexplorer4_28.html

وزارت دفاع روسیه اطلاعاتی درباره نقش هانتر بایدن در توسعه تسلیحات بیولوژیک در اوکراین منتشر کرده است:

https://forbiddenknowledgetv.net/what-russia-is-saying-about-the-laptop-from-hell/

https://theeventhub2015.blogspot.com/2022/04/sputnik-news-2022-03-31-russian-mod.html

اطلاعات بسیار بیشتری در این باره منتشر خواهد شد، و این موضوع می‌تواند تریگری باشد که فرایند کلی افشاگری را آغاز کند.

خاندان‌های اشرافیت سیاه از شوالیه‌های مالتا به عنوان سازمان مرکزی‌ای که دستِ پنهان پشت تنش‌های نظامی است استفاده می‌کنند:

https://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/sociopol_blackwater12.htm

به نظر می‌رسد اریک پرینس، مؤسس بلک‌واتر، یکی از نیروهای اصلی پشت هر دو طرفِ درگیری در جنگ روسیه-اوکراین است:

https://time.com/6076035/erik-prince-ukraine-private-army/

https://morningstaronline.co.uk/article/blackwater-mercenaries-training-far-right-militia-ukraine-donetsk-military-commander-claims

https://theintercept.com/2020/04/13/erik-prince-russia-mercenary-wagner-libya-mozambique/

خاندان‌های اشرافیت سیاه نیروی اصلی پشت طرح منفی «ریست بزرگ» فوروم اقتصاد جهانی هستند، و در ابتدای پندمیک در سال ۲۰۲۰ یک طرح عملیاتی هماهنگ را کلید زده‌اند:

https://remnantmd.substack.com/p/how-the-who-captured-your-constitution?s=w

برنامه آنها این است که در صورت مداخله مستقیم نیروهای نور روی سطح زمین، شبکه انرژی را مختل سازند:

https://www.theorganicprepper.com/gridex-vi/

آخرین خط دفاع قبل از آنکه نیروهای نور بتوانند روی سطح زمین مداخله کنند، «pit»ها هستند. پیت‌ها پایگاه‌های نظامی سری تا عمق ۳۰ متری زمین هستند که قبلا در اختیار مجتمع انشعابی ایلومیناتی بودند و اکنون توسط کابالِ روی سطح، کنترل می‌شوند. برخی از آنها محل اختفای اعضای کیمرا هستند. این پیت‌ها نمی‌توانند به عمق پایین‌تر از ۳۰ متر برسند، زیرا مقاومت اکنون می‌تواند بیشترِ اماکنی که عمیق‌تر هستند را پاکسازی کند، اما هنوز به علت مکانیزم بازدارندگی بمب تاپلت نمی‌توانند نزدیک‌تر به سطح زمین اقدام کنند.

حدود ۱۰۰۰ پایگاه از این دست در سراسر جهان وجود دارد و دو پایگاه اصلی در اوکراین و در زیر اُدسا و زیر کارخانه فلز آزوفستال در ماریوپل هستند. تأسیسات ماریوپل را Pit 404 می‌نامند و در حال پاکسازی شدن است:

Bio-military experiments in Pit 404 – A secret NATO biological laboratory 30 meters deep under the Azovstal in Mariupol

 

Bio-military experiments in Pit 404 – A secret NATO biological laboratory 30 meters deep under the Azovstal in Mariupol

و در اینجا تصویری از تونل‌های منتهی به این پیت ۴۰۴ را می‌بینید، و می‌توانید از این تصویر جهت پاکسازی این مکان به وسیله شعله بنفش استفاده کنید:

 

مدیتیشن روزانه برای صلح اوکراین در هر چهار ساعت هنوز بسیار مورد نیاز است، و نیروهای نور درخواست می‌کنند که بیشترین افراد ممکن هر زمان که می‌توانند شرکت کنند:

https://www.welovemassmeditation.com/2022/01/urgent-meditation-for-peace-between-russia-and-nato-every-4-hours.html

الهه خواستار صلح است، و صلح محقق خواهد شد!

کبرا

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

http://2012portal.blogspot.com/2022/04/apokatastasis.htm