گزارش کبرا از کارگاه خانواده های روحی و اخبار شرایط سیاره

پنج شنبه ۴ آوریل ۲۰۱۹

 

کارگاه خانواده های روحی در بوداپست بی نهایت موفقیت آمیز بود. دستورالعمل های کلیدی متعددی برای شکستن ماتریکس با موفقیت به هوشیارترین شرکت کنندگان داده شد، که در یادداشتهای کارگاه آمده و قبلا در بلاگ های متعددی منتشر شده است. داوطلبان متعددی وارد عرصه شدند تا سراسر جهان گروههای خواهران رز جدیدی تشکیل بدهند.

روش: اگر گروه شما شامل ۳ نفر یا بیشتر است که مرتب همدیگر را ملاقات می کنند، می توانید گروهتان را عمومی کنید تا افراد بیشتری از منطقه تان به شما ملحق شوند. می توانید این کار را با فرستادن ایمیل به [email protected] درخواست کنید که به فهرست اصلی خواهران رز در اینجا اضافه شوید: Www.sisterhoodoftherose.network/groups همه دستورالعمل های ملاقات ها در لینک زیر موجود است:

http://2012portal.blogspot.com/2018/06/sisterhood-of-rose-planetary-activation.html

تا کنون بیش از ۱۷۰ گروه خواهران رز در سراسر زمین تشکیل شده اند.

گروههای عملیات ویژه دیگری در طول کارگاه ما تشکیل شده اند و در آینده اگر شرایط مهیا باشد ممکن است عمومی شوند. در طول کارگاه ما، به خصوص بین وعده نهار روز اول تا وعده نهار روز دوم فعالیت پلاسما حول سیاره شدیدا افزایش یافت.کمتر از ۲۴ ساعت پس از کارگاه، این مقاله درباره قرنطینه زمین (تصادفا) در مجله فوربس منتشر شده است:

https://www.forbes.com/sites/jamiecartereurope/2019/03/18/are-we-in-a-galactic-zoo-protected-by-aliens-scientists-meet-to-investigate-the-great-silence/#75faa4e41ce7

ساده بگویم، کارگاه ما یک حفره بزرگ در ماتریکس ایجاد کرده است، و در هفته های بعد از آن گویی آرکانها کنترل خودشان را از دست داده اند و بیرحمانه به افراد کلیدی حمله می کنند.بسیاری از این حملات با بهره گیری از تسلیحات هدایت انرژی (دایرکت) و مهندسی اجتماعی منفی طراحی شده اند.

https://www.syti.net/GB/SilentWeaponsGB.html

در همین حال، رفتارهای پنهان و فرقه ای و اعمال کنترل ذهن از طرف کابال در حال افشا شدن است و مردم در حال مبارزه هستند:

https://stillnessinthestorm.com/tag/svali-speaks/
https://www.collective-evolution.com/2018/05/25/survivors-from-the-mk-ultra-program-come-together-with-plans-to-sue-the-federal-government/

و کابال وحشت کرده است و مشغول نابود کردن شواهد و مستندات است:

https://mysteriousuniverse.org/2019/02/the-us-navy-is-destroying-evidence-of-its-secret-laser-weapons-research/

منابعی که به نژاد مرکز کیهان متصل هستند اطلاع داده اند که احساس ناامیدی عمیق که سطح زمین را فرا گرفته است در حقیقت یک سیگنال هوش مصنوعی درخواست کمک است، که کابال مخابره کرده زیرا پس از مدیتیشن ۲۱ ژانویه، مدل های ریاضی پیش بینی آینده که در اختیار دارند شکست آنها را ۱۰۰ درصد قطعی پیش بینی کرده اند. به همین دلیل آنها دارند یک پیام درخواست کمک اضطراری مخابره می کنند و مخاطبشان همه بقایای تاریکی در جهان است تا به کمک شان بیایند و آنها را از شکست حتمی نجات دهند. از آنجا که هیچ نیروی کمکی تاریکی از خارج از منظومه به زمین وارد نخواهد شد، حس وحشت مطلق از کنترل کنندگان ارشد کابال مثل کیمرا و خاندانهای اشرافیت سیاه تا افراد متوسط و فرمانبرداران شیوع پیدا کرده است و دارند متوجه می شوند که طرح هایشان با شکست مواجه شده است.

شکست آنها در راه است و با شکست آنها تغییرات متعددی خواهد آمد، و دلیل این رؤیا همین مسأله است.

https://truthearth.org/2019/03/26/dream-about-huge-importance-of-cobras-information-cobra-blog-synchronicities-possible-memory-before-quarantine-earth-surfacing/

پاکسازی گروه کیمرا هنوز ادامه دارد، همچنین پاکسازی بمب های پلاسمای توپلت. پاکسازی این بمب ها دارد به مرحله ای می رسد که «در آینده نه چندان دور اقدام بی سابقه معین از طرف نیروهای نور ممکن خواهد بود». تنها مطلبی که طرح کردنش اینجا مجاز است این است که از ۲۷ ژانویه ۲۰۱۸ برنامه آزادسازی سیاره عمیقا محرمانه است و هیچ گونه اطلاعاتی راجع به آن منتشر نخواهد شد (به جز درز اطلاعات درباره ماهواره های جاسوسی که اگوست ۲۰۱۸ موقتا رخ داد). بنابراین می توانید ماجرای ادعانامه های مهروموم شده را با کمی فاصله نگاه کنید:

https://wmerthon6.wixsite.com/website-1/home/who-started-the-60k-sealed-indictment-claim

برنامه در اینترنت عمومی نمی شود. همه غافلگیر خواهند شد. یکی از موقعیت های حیاتی که در حال حاضر در جریان است، نبرد بر سر شبکه انرژی حول سیاره است، که بین سورفاکوم و خاندان های اشرافیت سیاه در جریان است، به خصوص پس از جنگ بر سر خطوط انرژی الهه، که حاوی شاه کلید کنترل سیاره است. ورتکس الهه سیریوس روی این خط انرژی واقع است، و درست پس از کارگاه ما، شکست داعش در رسانه های غربی اعلام شد:

https://www.foxnews.com/world/isis-has-officially-crumbled-and-last-stronghold-liberated-fox-news-has-learned
https://www.bbc.com/news/world-middle-east-45547595

بنا به گفته منابع دقیق تر، هنوز برخی مناطق کوچک تحت کنترل داعش در عراق و سوریه وجود دارد:

https://isis.liveuamap.com/

اگرچه صلح بالأخره دارد به سوریه باز می گردد:

https://www.rt.com/op-ed/447856-christmas-syria-west-media/

باید بدانید که داعش مخلوق کابال غربی و وهابیت سعودی است.

http://www.conspiracyschool.com/blog/isis-are-not-sunnis-they-are-british-and-salafi-plot-create-neo-caliphate
http://www.conspiracyschool.com/blog/globalists-created-wahhabi-terrorism-destroy-islam-and-justify-global-state

یک نقطه ورتکس مهم دیگر روی خط انرژی الهه در کشور کوچک اسلوونی قرار دارد.

نبرد فیریگیدوس لحظه تاریخی کلیدی بود که سرنوشت تمدن غربی را شکل داده است و ششم سپتامبر ۳۰۴ میلادی در نزدیکی ویپاوا در اسلوونی رخ داد:

https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_the_Frigidus

این نبرد منجر شد به شکست یوجنیوس، آخرین امپراتور رم که از اسرار الهه حمایت می کرد، توسط تئودوسیوس که یک مأمور کابال بود و از دستورات مدیر آرکانها آمبروسیوس که اسقف میلان بود دستور می گرفت. تئودوسیوس در حذف کامل اسرار الهه بوسیله صدور قوانین ممنوعیت پرستش الهه و اعمال مجازات اعدام در سال ۳۹۱ میلادی نقش کلیدی داشت، و دستور داد سراپیوم و کتابخانه اسکندریه را در ۳۹۲ میلادی ویران کنند. نتیجه ی نبرد فریگیدوس فروپاشی کامل شبکه انرژی الهه برای تمام تمدن غرب بود. و تنها چند ماه بعد به تجزیه امپراتوری رم منجر شد، و در نهایت هزار سال پیشرفت و تکامل را به تعویق انداخت که آن دوره را عصر تاریک می خوانیم. تئودوسیوس متعلق به تبار تئودوسی بود که اکنون خانواده تئودولی خوانده می شوند، یکی از خاندان های اشرافیت سیاه اصلی.

https://www.reddit.com/r/ConspiracyII/comments/6mudlw/theodoli_crime_family/

یک خط انرژی معین دره ویپاوا را به اسکندریه متصل می کند، و در پایان قرن ۲۰ بسیاری از زنان برای کار به اسکندریه نقل مکان کردند.  حقایق پوشیده و اسراری درباره این زنان وجود دارد که نبایستی فعلا فاش شود.

یک ورتکس مهم دیگر در اسلوونی، در پایتخت آن لیوبلیانا واقع است. در اواخر عصر اتلانتیس یک شهر نور با اهمیت بود و در شرف این است که در اتلانتیس نوین دوباره یک شهر نور شود.

http://www.stankovuniversallaw.com/2018/08/the-city-of-light-in-ljubljana-slovenia/#more-24230

در ۱۹۹۵ حوادثی با درجه اهمیت سیاره ای و کیهانی در شهر لیوبلیانا رخ داد که باید فعلا محرمانه بماند. طی آخرین تجاوزات آرکانی در ۱۹۹۶، لیوبلیانا آماج حمله با بمب های اثیری و هسته ای پلاسما قرار گرفت که مدار انرژی کشور را کاملا از کار انداختند و در نتیجه رشد روحانی کشور دهه ها به تعویق افتاد. اخیرا اقدامات مشخصی برای احیای آن ورتکس انرژی درحال انجام است.خانواده اشرافیت سیاهی که بر لیوبلیانا و مناطق دیگری در اسلوونی و مناطق معینی از ایتالیا تسلط دارند خانواده اورسینی است.

https://izrealzeus.weebly.com/home/orsini-rosenberg-alchemical-mafia

https://web.archive.org/web/20180417124924/https://ahuwahzeus583992924.wordpress.com/2018/02/04/orsini-and-rosenberg-alchemical-mafia/

http://2012portal.blogspot.com/2014/01/fall-of-archons-update.html

خانواده اورسینی در ۲۰۱۰ متحمل شکست بزرگی شد و منابع معینی ادعا کرده اند که اورسینی ها به عنوان انتقام آن شکست آیسیس آستارا را به قتل رسانده اند.

خانواده اورسینی به شدت با انرژی الهه مقابله می کند و به همین دلیل به نهضت روزیکروسی نفوذ کردند که قبلا متأثر از خواهران رز مثبت بود و اسرار الهه را آموزش می داد:

http://www.crystalinks.com/rosicrucian.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Chymical_Wedding_of_Christian_Rosenkreutz

اورسینی ها روزیکروسی ها را کنترل می کنند، به خصوص از طریق شاخه روزنبرگ، و چند قرن پیش یک گروه «خواهران رز و مار» منفی ایجاد کردند. این گروه شامل  زنان ایلومیناتی است که علیه زنان روحانی الهه، مناسک جادوی سیاه انجام می دهند:

http://www.femaleilluminati.com/

یک خانواده اشرافیت سیاه دیگر که از کهن الگوهای زنانه منفی علیه انرژی الهه استفاده می کند خاندان اسفورزا است:

https://izrealzeus.weebly.com/home/biscione-bloodlines

باید دانست که خاندانهای اشرافیت سیاه از طریق پیمانهای اخوت یونانی که اختراع یسوعیان است، حداقل ۸۰ درصد طبقات بالای جامعه را تحت کنترل دارند.ماتریکس در حال فروپاشی است:

https://findthelightcouk.wordpress.com/2019/03/01/a-journey-outside-the-matrix/

نور پیروز است

کبرا

 

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2019/04/soul-families-workshop-report-and.html

پیروزی الهه