فعالسازی ما یک موفقیت بسیار بزرگ بود، حدود یک میلیون نفر درباره فعالسازی مطلع گشتند و حدود ۱۶۰ هزار نفر شرکت داشتند.

پالس انرژی در زمان فعالسازی بسیار قدرتمند اما در عین حال ملایم بود، و خالص‌ترین انرژی‌های عشق کیهانی را از کهکشان ام-۸۷ به سطح این سیاره فرستاد. این پالس، خط زمانی سیاره را اصلاح کرده است، و احتمال وقوع جنگ متعارف جهانی را از ۳۳ درصد به ۲۷ درصد رساند، و احتمال وقوع فروپاشی سخت اقتصادی را از ۳۷ درصد به ۳۲ درصد رساند:

https://www.eurekalert.org/news-releases/671086

کهکشان ام-۸۷ چند روز قبل از این فعالسازی مورد توجه جمعیت سطح سیاره قرار گرفت:

https://www.space.com/black-hole-jet-first-direct-image-m87

این پالس انرژی، انرژی‌های زیبای زیادی را وارد قرنطینه زمین کرده است، و این انرژی‌ها مناظر زیبایی را در روزهای پس از فعالسازی متجلی ساختند:

در روزهای پس از فعالسازی، پندمیک کووید سرانجام پلتفرم (رسانه) خود را از دست داد:

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-65461767

https://www.zerohedge.com/covid-19/who-finally-declares-covid-pandemic-over

https://www.theepochtimes.com/restrictions-on-ivermectin-dropped-in-australia_5238133.html?utm_source=partner&utm_campaign=ZeroHedge&src_src=partner&src_cmp=ZeroHedge

در هفته‌های قبل و بعد از فعالسازی نیروهای نور موفق شدند بسیاری از تسلیحات فوق‌العاده نیروهای تاریکی را پاکسازی کنند و خط زمانی مثبت اکنون بسیار باثبات‌تر از قبل است.

نخست، نیروهای نور با استفاده از فناوری میولنیر، همه سیاهچاله‌های فیزیکی و غیرفیزیکی حول سطح سیاره را تبخیر کردند، از جمله همه سیاهچاله‌های موجود در میادین اورا و همه سیاهچاله‌های داخل ایمپلنتهای جمعیت سطح. این امر باعث فروپاشی همه تونل‌های سِت شد و مدار تاریکی حول سیاره اکنون دیگر یک مدار معکوس نیست بلکه صرفا یک مدار تحریف شده است. بدون سیاهچاله‌ها جادوی کابالیستیک بسیار کمتر اثرگذار است،

زیرا «کلیپوث» دیگر وجود ندارد:

https://en.wikipedia.org/wiki/Qliphoth

دوم آنکه، نیروهای نور همه بمبهای توپلت باقی‌مانده را نابود کردند. این یک پیروزی بسیار عظیم است، زیرا بمبهای توپلت یک خطر بسیار جدی بزرگ برای سیاره و یک دیوار بزرگ مقابل آزادسازی سیاره بودند.

در گذشته من کمی خوشبین و ساده‌انگار بودم و فکر می‌کردم که به محض آنکه بمب‌های توپلت حذف شوند، رخداد به وقوع خواهد پیوست. واقعیت بسیار پیچیده‌تر است. جمعیت سطح بسیار برنامه‌شده‌تر از آن چیزی است که قبلا تصور می‌رفت، و مقدار بسیار بیشتری از ماتریکس اتریک و ناهنجاری زیرکوانتومی بایستی حذف شود تا بدون آنکه افراد کلیدی و تصمیم‌گیر دچار وحشت شوند، جمعیت سطح با امنیت بتوانند فرایند رخداد را پشت سر بگذارند، زیرا زنجیره‌های توزیع غذا و انرژی باید در زمان رخداد به شکل عمده سالم باقی بمانند.

خبر خوب این است که حذف همه موانعی که باقی مانده‌اند بسیار ساده‌تر خواهد بود، نسبتا سریعتر رخ خواهد داد و بسیار ریسک پایینتری از حذف بمبهای توپلت خواهد داشت.

نیروهای نور همچنین موفق شدند سطح ذهنی بالاتر را از هر موجود منفی کاملا پاکسازی کنند، و سلطه و کنترل نیروهای تاریک بر سطوح ذهنی پایینتر و اختری را در هم شکستند. تقریبا همه «نامرئیان» [موجودات آرکانی که حتی در سطح ذهنی هم نامرئی هستند] پاکسازی شدند. معدود موجودات منفی‌ای که در سطح اختری باقی مانده‌اند بی‌سازمان، و در حال فرارند، و دیگر بخشی از شبکه تاریکی نیستند‌. همه اربابان کارما (اربابان تروما) که هنوز گرفتار نشده‌اند و به خورشید مرکزی کهکشان منتقل نشده‌اند از سطوح بالاتر به سطح سطح اتریک و سطح فیزیکی گریخته‌اند، و در آنجا هنوز در کنترل اوضاع هستند.

کالبدهای سببی/علی انسانها در حال ترمیم شوک سال ۱۹۹۶ هستند ‌و‌ درمانشان به خوبی پیش می‌رود. ایمپلنتهای سطوح ذهنی و اختری به شکل عمده تجزیه شده‌اند و اکنون فقط ایمپلنتهای اتریک و بیوچیپهای فیزیکی باقی مانده‌اند.

مشکل اصلی اکنون ماتریکس اتریک/شبکه اتریک آرکان‌ها است، که توسط اربابان کارما که موجودات کیمرا هستند کنترل می‌شود و از آنجا هنوز چرخه تناسخ را کنترل می‌کنند:

http://2012portal.blogspot.com/2013/01/etheric-archon-grid-after-successful.html

و شبکه اشرافیت سیاه فیزیکی که توسط کیمرا از طریق پیت (پایگاه زیرزمینی) دارپا [آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی ایالات متحده] کنترل می‌شود:

https://worldcrimesyndicate.blogspot.com/

https://mirrorsoftruth1.blogspot.com/2019/01/

به وسیله حصار الکترومغناطیسی فراصوت و فروصوت:

https://www.space.com/strange-sounds-stratosphere-balloon-infrasound

و سیستم کنترل ذهنشان:

https://sputnikglobe.com/20230505/a-penny-for-your-thoughts-al-making-mind-reading-possible-1110120422.html

ناهنجاری زیرکوانتومی در سطوح اتریک و فیزیکی حول سیاره نیز هنوز مشکل بزرگی است، گرچه این مشکل در حال رسیدگی است. پرتال نور اکثر سناریوهای تاریکی را حذف کرده است و فقط دو سناریو هنوز محتمل است (جنگ متعارف جهانی و فروپاشی سخت اقتصادی منجر به اجرای طرح ارزهای دیجیتال بانک مرکزی). به همین علت کابال سخت تلاش می‌کند ارزهای دیجیتال سی‌بی‌دی‌سی را عملیاتی کند:

Connecting Dots: COVID to SVB and Beyond

https://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=220820

The IMF Has Just Unveiled A New Global Currency Known As The “Universal Monetary Unit” That Is Supposed To Revolutionize The World Economy

https://www.prnewswire.com/news-releases/the-digital-currency-monetary-authority-dcma-launches-an-international-central-bank-digital-currency-cbdc-301793163.html

اما جمعیت سطح روشهای خیلی خوبی می‌داند تا مقاومت کند:

https://henrymakow.com/2023/04/april-20—fighting-the-cashless.html

وقتی منافذ نور در ماتریکس اتریک شروع کنند به ظاهر شدن، «دوران سلیقه متوسط» به تاریخ خواهد پیوست:

https://www.alexmurrell.co.uk/articles/the-age-of-average

ویرانی منطق و خرد معکوس می‌شود:

The Elimination of Reason

فراموشی معکوس خواهد شد:

https://www.realclearwire.com/articles/2023/04/19/the_woke_revolution_is_erasing_the_past_149121.html

و گریختنمان از دیوانه‌خانه آغاز خواهد شد:

https://corbettreport.substack.com/p/dissent-into-madness-escaping-the

زیرا برنامه‌دهی ذهنی تروما-محور شروع کرده است به فروپاشی:

https://www.zerohedge.com/news/2023-02-24/30-million-chinese-dead-why

The Armenian Genocide and my grandmother’s secret

شاید برخی افراد حس کنند فعالسازی ما در دستیابی به توقعات بالای آنها موفق نبوده، اما این مقاله نقطه‌نظر درست و صحیح را فراهم خواهد کرد:

https://massmeditationmap.blogspot.com/2023/04/common-questions-confusions.html

کنفرانس صعود ما در تایوان بسیار موفق بود، زیرا کلید انرژتیکی بود که مجددا خانواده‌های دراگون را فعالسازی کرد. شاید یک تصادف نبود که در طول فعالیتهای کنفرانس، ملاقاتی بین مکرون و شی در گوانگژو انجام شد:

https://www.fmprc.gov.cn/mfa_eng/zxxx_662805/202304/t20230409_11056456.html

http://www.eyeshenzhen.com/content/2023-04/10/content_30165608.htm

این ملاقات بسیار نمادین در پشت پرده توسط آبی‌ها و قرمزها سازماندهی شد، و به شکل مؤثری احتمال وقوع جنگ جهانی متعارف را از ۳۸ به ۳۳ درصد رساند‌.

ملودی گوکین [یک‌ ساز باستانی چینی]، کوهستان‌های بلند و آب روان پیمان دوستی بین مکرون و شی را تضمین کردند، و این پیمان به نحو اثربخشی فرایند صلح و قطبیت‌زدایی بین غرب و شرق را آغاز کرده است:

YOUTUBE

https://guqinworld.com/guqin-melody-high-mountains-flowing-water/

اما این داستان یک لایه دیگر که تاریک‌تر است دارد. گوکینی که به وسیله آن ملودی نواخته شد، در سال ۷۵۶ در نقطه اوج سلسله تانگ ساخته شده است:

https://www.globaltimes.cn/page/202304/1289441.shtml

این تصادفی نیست که این دقیقا سالی بود که Donation of Pepin رخ داد [ایجاد اساس قانونی برای توسعه قلمروی حکومت و نفوذ پاپ به خارج از حوزه محدود به رم]:

https://en.wikipedia.org/wiki/Donation_of_Pepin

که در آن حاکم سکولار (که حالا مکرون، یک عروسک خیمه‌شب‌بازی دست روسچیلدها است)، قلمروهایی را تسلیم پاپ (که حالا شی است، که یک بردهیسوعیان است) کرد.

یک جنبه مثبت‌تر این است که گوانگژو قوی‌ترین ورتکس الهه در چین است.

در طول زمان کنفرانس دراگون‌های آبی فرایند فعالسازی مجدد پرتال‌های آگارتا در اطراف هیمالیا را آغاز کردند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Beyul

http://pemakoddharmawheel.org/pemakod

و بهشتهای غاری [اماکن مقدس تائوئیست] در تایوان و سرزمین چین:

https://theme.npm.edu.tw/exh107/WheretoParadise/en/page-3.html

یادداشت‌های کنفرانس اکنون در دسترس هستند. یادداشت‌های رسمی حدود ۸۰ درصد قابل اتکا هستند:

2023 Taipei Ascension Conference IGAG Official Note Day 1 April 8th

2023 Taipei Ascension Conference IGAG Official Note Day 2 April 9th

این یادداشت‌ها حدود ۶۵ درصد قابل اتکا هستند، اما انرژی کنفرانس را می‌توانید در آنها حس کنید:

Ascension Conference – Taipei, April 8 & 9

نور پیروز است!

کبرا

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2023/05/portal-of-light-activation-and-taiwan.html