انرژی های چند روز گذشته ی مریخ اکنون در حال ایجاد پتانسیل زیادی برای خشونت در جمعیت سطح زمین است. این انرژی ها هنگامی که با جادوی سیاه و تابش تشعشعات منفی توسط کابال ترکیب می شوند، می توانند آشفتگی زیادی در جهان ایجاد کنند. 

و همچنین حملات انرژتیک، که جهت ایجاد بحث ها و جدل های فیزیکی، خشونت، صدمات و آسیب، مشکلات در دستگاه های فنی، و همینطور کابوس ها، انجام می شوند، که همه اینها به دلیل دستکاری ذهن و کالبد غیر فیزیکی توسط آرکان ها است.

در اینجاست که حفاظت، پاکسازی، حذف ایمپلنت ها، هیلینگ، و شارژ کردن اهمیت پیدا می کند … قبلا چند مقاله در این رابطه در این بلاگ نوشته ام:

https://fm144.blogspot.com/2019/04/major-planetary-update-part-ii-return.html

پیروزی الهه:

https://goddessvictory.com/%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%da%af%d8%b4%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d9%87%da%af%d8%a7%d9%86/

 

https://fm144.blogspot.com/2019/08/hot-august-protection-protocol-for-mass.html

پیروزی الهه:

آگوست داغ (پروتکل محافظتی مدیتیشن های جمعی) 13 آگوست ۲۰۱۹

در مقیاس جهانی، این حملات خودشان را به شکل تنش در بین کشورها، و همینطور در اعتراضات داخل کشورها نشان می دهد، مثلا بلاروس، ایالات متحده، و غیره. درست است که بسیاری از اعتراضات توسط کابال مهندسی شده اند، اما بخشی از آن مقاومت مردم هم هست که در حقیقت نشانه یک بیداری مردمی است، مثلا در آلمان، جایی که پس از اعتراضات ضد-کرونا یک ماه پیش، یک اعتراض گسترده تر برای این آخر هفته برنامه ریزی شده است.

آلمان یک مرکز انرژتیک فوق العاده پراهمیت روی سیاره است و به همین دلیل کابال همیشه تلاش کرده آن را سرکوب و کنترل کند (که به دو جنگ جهانی در قرن گذشته منجر شد). همچنین یکی از مناطق با بیشترین تعداد کارگزار نور تناسخ یافته است تا در حفظ و بالا نگه داشتن نور کمک کنند.

در دو سال گذشته، نیروهای نور چند عملیات در این کشور داشته اند و چند کارگزار نور کلیدی در نقاط مختلف دارای اهمیت بالای انرژتیک مستقر شده اند کارگزاران نور کلیدی، که صرفا حضورشان باعث پاکسازی این نقاط و بالا رفتن سطح آگاهی جمعیت می شود:

https://fm144.blogspot.com/2019/07/the-wingmakers.html

پیروزی الهه:

https://goddessvictory.com/wingmakers-30-july-2019/

ممکن است همین حالا تأثیرات فیزیکی را مشاهده کنیم، چراکه، در حالیکه بر خلاف گفته رسانه های جریان اصلی، در آخرین اعتراضات برلین چند صد هزار نفر در خیابان ها حضور یافتند، رویداد کنونی این پتانسیل را دارد که چند میلیون نفر را جمع کند، که تبدیل به بزرگترین رویداد صلح در تاریخ آلمان، و حتی در تاریخ جهان خواهد شد.

تأیید شده است که رابرت اف کندی نیز این آخر هفته در برلین خواهد بود (ویدئو در آلمان، زیرنویس پیروزی الهه را روشن کنید):

https://www.youtube.com/watch?v=0sKHHSCxZbE

مقامات شهر قبلا این اعتراضات را ممنوع اعلام کرده اند، و قطعا موانع دیگری ایجاد خواهند کرد. سامان دهندگان این تظاهرات هر آنچه از دستشان بر آید انجام خواهند داد تا این رویداد برگزار شود، و مردم بسیاری، حتی از سراسر اروپا، علی رغم ممنوعیت، حضور خواهند یافت:

https://www.rt.com/news/499132-germany-berlin-coronavirus-protest/

جهت جلوگیری از اینکه پلیس، تحریک کنندگان و یا نفوذی ها، اعتراضات صلح آمیز را بدل به قطبیت و خشونت کنند، یک مدیتیشن حفاظتی قبلا اعلام شده است:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/08/peace-meditation-for-berlin-on-august-29th.html

پیروزی الهه:

https://goddessvictory.com/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%b5%d9%84%d8%ad-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%db%b2%db%b9-%d8%a2%da%af%d9%88%d8%b3%d8%aa/

برای بذرهای ستاره ای که در نزدیکی برلین زندگی می کنند و نمی دانند که آیا بایستی در اعتراضات شرکت کنند یا خیر، پاسخم به یکی از کامنت های آخرین مقاله را تکرار می کنم:

«شرکت شما در این رویداد به هدایت درونی خودتان بستگی دارد. برخی ارواح قطعا اکنون اینجا هستند که در خیابان بایستند. اما توصیه نمی شود برخی بذرهای ستاره ای که بسیار امپاتیک هستند شرکت کنند، چراکه انرژی های خیابان می تواند بیش از اندازه آشفته باشد و آنها می توانند هدف حملات آرکانی و رپتایلی قرار بگیرند (چرا که این موجودات می توانند خودشان را به پلیس یا تحریک کنندگان بچسبانند و خشونت فیزیکی ایجاد کنند). بی دلیل نیست که برای بسیاری از بذرهای ستاره ای، خانه های خودشان اکنون مأمن امن شان است، زیرا بسیاری کارگزاران نور کلیدی، هنگامی که عملیات های انرژتیک را در یک فضای امن انجام می دهند کمک بسیار بیشتری می کنند تا زمانی که در خیابان باشند.همچنین، بسیاری از بذهای ستاره ای که از حملات انرژتیک شدید آسیب دیده اند، در حال حاضر توان بیرون رفتن را ندارند.» نیروهای نور همچنین به طور شفاف توصیه می کنند که به خصوص «ارواح قدیمی» بهتر است در خانه بمانند و حرکت ها را از خانه پاکسازی و محافظت کنند.

البته این مدیتیشن ها بایستی در ادامه مناطق و کشورهایی همچون بلاروس، آمریکا، چین، خاور میانه و خاور نزدیک، و در نهایت سراسر جهان را در بر گیرد تا این فاز بحرانی را به هماهنگی برساند.

بخشی از کابال خواهان اجرای تعطیلی دوم است، مثل پاریس، که از امروز اجبارا بایستی همه جا ماسک استفاده شود:

https://www.france24.com/en/20200827-pm-castex-says-france-needs-to-envisage-all-scenarios-on-how-to-contain-covid-19-including-lockdowns

این جنون ماسک و فاصله گذاری اجتماعی تنها مقدمه ای برای کابوس-شهر تکنولوژیکی است که پس از کرونا برای بشریت تدارک دیده شده است:

http://www.engadget.com/working-neuralink-device-on-august-28th-at-3-pm-et-081007843.html

اما از طرف دیگر، “روایت” در حال حاضر فوق العاده دچار تزلزل شده، و بنابراین احتمال اینکه بزودی مجددا یک عملیات فالس فلگ (عملیات کاذب) برای منحرف کردن توجهات انجام شود در حال افزایش است.

بنابراین مهم است که آرامش خود را حفظ کنیم اما مترصد و هوشیار باشیم، تا بتوانیم یک بیداری صلح آمیز جمعیت را تجلی ببخشیم.

این مقاله را با یک ریمیکس از موزیکی که قبلا پست کرده بودم به پایان می برم.

https://www.youtube.com/watch?v=eDm73QxrzS0

نور پیروز است!

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع :

https://fm144.blogspot.com/2020/08/weeks-of-awakening.html