از ابتدای این ماه (و از زمان ماه سیاه بزرگ)، نیروهای تاریکی موج گسترده ای از حملات را به عنوان مقابله با عملیاتهای ادامه دار نیروهای نور انجام داده اند. شبکه یا Grid موقتا پر از مقادیر زیادی ناهنجاری شده است (پاکسازی در حال انجام است)، و این امر زمینه ساز حملات انرژتیک به کارگزاران نور است، و همینطور زمینه ساز حوادث منفی فیزیکی که در روزها و هفته های اخیر رخ داده، چه در سطح جهانی، مثل تیراندازی ها، چاقوکشی ها، رفتارهای وحشیانه، «خودکشی» های ناگهانی، یا حتی وقتی یک فرد در محیط زندگی خودش به نظر می رسد درحال دیوانه شدن است.

در رابطه با اپستاین، به نظر می رسد که وی واقعا اواتار را ترک کرده است. در حال حاضر این بلاگ نمی تواند تأیید کند که وی به خورشید مرکزی منتقل شده است یا خیر. در ارتباط با حملات، همگی آنها توسط نیروهای منفی اکالت پشتیبانی می شوند، و همینطور توسط عنکبوتهای پلاسما. یکی از اهداف حملات، که بسیار متعدد شده اند، مدیتیشن های جمعی است.

برخی بذرهای ستاره ای اعتراض کرده اند که حال بسیار ناخوشی را پس از شرکت در این مدیتیشن ها تجربه می کنند. دلیل این موضوع بمباران شدید مدیتیشن ها است (به خصوص مدیتیشن های زمان فعالیت پرتال شیر). نیروهای تاریکی البته اطلاع دارند که این مدیتیشن ها چه زمان برگزار می شوند، و در تقابل، مناسک خودشان را برگزار می کنند و انرژی های منفی به سمت مدیتیشن ها ارسال می کنند. آنها بخشی از ناهنجاری را به شرکت کنندگان پمپاژ میکنند، بخصوص آنان که محافظت ندارند و یا نمی توانند به خوبی از خودشان محافظت کنند.

بااین حال این مدیتیشن ها «بی نهایت مفید و قدرتمند» هستند و بایستی ادامه پیدا کنند. اما بذرهای ستاره ای بایستی از خطرات شرکت در آنها محافظت شوند. بنابراین بسیار بسیار مهم است که اقدامات احتیاطی انرژتیک لازم قبل و بعد از مدیتیشن را انجام دهیم، که بایستی در دستورالعمل این مدیتیشن ها شفافانه گفته و تشریح شود.

توصیه می شود که به لحاظ انرژتیک، محافظت، استتار، و پاکسازی خود و مکان اقامت، قبل و بعد از مدیتیشن انجام شود. پاکسازی، برای اینکه در طول مدیتیشن، پرتال انرژی های منفی نشوید، اهمیت دارد. پس از مدیتیشن بایستی فرد آگاهانه خودش را از مدیتیشن جدا کند، و همینطور از همه شرکت کنندگان دیگر، و نیز بایستی همه دسترسی های انرژتیک به خودش را ببندد و محافظت کند.

همچنین اهمیت دارد که با دقت و توجه همه آثار انرژتیک باقی مانده در سطوح غیر فیزیکی را پاکسازی کند تا موجودات تاریک تا وقتی هنوز در شبکه هستند نتوانند شما را ردیابی کنند. اگر از یکی از ویدئو یا اودیو های متعدد راهنمای مدیتیشن ها استفاده می کنید، و در هنگام گوش کردن، احساس ناراحتی دارید، از راهنمای صوتی دیگری استفاده کنید که حس بهتری دارد، (یا صدای خودتان را ضبط کنید).

گاهی اتفاق می افتد که گوینده ی دستورالعمل در لحظه ضبط کردن در حالت و وضع خالص لازم نیست (به دلیل قرنطینه، هر روح حاضر روی سطح تا حدی تحت تأثیر ناهنجاری قرار دارد، برخی بیشتر و برخی کمتر)، و یا اینکه گوینده تحت حمله قرار گرفته و به همین دلیل می تواند در آن لحظه پرتالی شود برای انرژی های منفی. بااین حال خوشبختانه دستورالعمل ها و راهنماهای مناسب دیگری در اینترنت هست که می توانید استفاده کنید. و ساخت این دستورالعمل ها بسیار مورد قدردانی نیروهای نور است…

این یک اشاره است که گویندگان این دستورالعمل ها بایستی در هنگام ضبط صدا در وضع انرژتیک خوب و مناسبی باشند. همچنین فکر خوبی است که از فرشته میکائیل، فرماندهی آشتار، فیلاین ها (نژاد شیرها) و نژاد مرکز کیهان، برای محافظت انرژتیک در طول مدیتیشن و پس از آن کمک بخواهید.

و یک مسأله مهمتر:

بذرهای ستاره ای از انواع مختلف روی سطح زمین تناسخ یافته اند: شفادهندگان، کارگزاران نور، فرشتگان، الهگان، ساحران، مبارزان نور… شفادهندگان اینجا هستند تا شفا دهند. الهگان اینجا هستند تا عشق را به اینجا بیاورند. مبارزان نور هم اینجا هستند تا با نیروهای تاریکی مبارزه کنند!

برخی خوانندگان این بلاگ مبارزان نور تناسخ یافته هستند، که در زندگی های قبلی به عنوان محافظان نور روی سطح زمین خدمت کرده اند (و برخی اعضای شوالیه های تمپلار بوده اند). این ارواح می توانند مأموریتشان را به عنوان محافظ در تناسخ فعلی ادامه دهند، این بار به صورت انرژتیک، برای اینکه نیروهای تاریک نتوانند به مدیتیشن های جمعی نفوذ کنند.

بنابراین بسیار مفید است که کارها در مدیتیشن های بزرگ و کوچک بعدی تقسیم شوند، تا ارواح ظریفتر (فرشتگان، الهگان، شفادهندگان) فقط دستورالعمل ها را اجرا کنند (یعنی هدف اصلی مدیتیشن)، و مبارزان تناسخ یافته، اعضای گارد، و ساحران، بر رصد و مراقبت از شرکت کنندگان و حفاظت تمرکز کنند.

مثال: هفت یا هشت نفر از ده نفر دستورالعمل مدیتیشن را انجام می دهند (نگه داشتن نور)، و بطور متوسط دو یا سه نفر از ده نفر (که احساس می کنند به این کار هدایت می شوند، یعنی بیشتر مبارزان نور تناسخ یافته، اعضای گارد نور، آمازون ها و ساحران) بر محافظت شرکت کنندگان و کل جامعه در داخل گوی محافظ عظیم طیف آبی (فرشته میکائیل)، نقره ای و یا طلایی که توسط مه انرژتیک سفید استتار و مخفی شده تمرکز کنند. این دو یا سه نفر انتخابی از گروه ده نفری، موظف هستند از ابتدای مدیتیشن تا انتها محافظت و مراقبت را برعهده بگیرند. اگر متوجه موجودات و یا هرگونه انرژی منفی که قصد حمله دارد شدند، می توانند وارد مبارزه شوند و آنها را خنثی سازی کنند…

مثلا با آتش سفید AN و یا با کشاندن و انتقال این انرژی های منفی و ناهنجاری در حال وقوع، به خورشید مرکزی از مسیر ستون نور سفیدرنگ. این نیروی محافظ همچنین می تواند از زره محافظتی استفاده کند و خودش را به لحاظ ذهنی به سلاح تجهیز کند تا موجودات منفی را با سلاح ذهن خنثی سازی کنند.

همچنین توصیه می شود که کل جمعیت شرکت کنندگان توسط آتش سفید AN پاکسازی شود، تا از بهره گیری از شرکت کنندگان به عنوان پرتال انرژی تاریک جلوگیری شود. همچنین می توان پنل های آینه اثیری اطراف جمعیت تعبیه کرد تا انرژی های منفی که نیروی تاریکی به سمت شرکت کنندگان شلیک می کند بتواند به طرف نور و یا به سمت خود متجاوزان جهت دهی شود.

در موارد مدیتیشن های وسیع جهانی این کار به دلیل جمع اوری شرکت کننده، ممکن نیست، اما در مورد مدیتیشن های کوچک گروهی، پیشنهاد و توصیه میشود کاملا خودجوش انجام شوند و زمان انجامش از زمان تعیین شده زودتر باشد، و یا با تأخیر؛ این کار باعث خواهد شد نیروهای تاریک زمان کافی برای واکنش متقابل نداشته باشند. این یک پروتکل کوتاه بود برای حفاظت در سطح شرایط جنگی پیشرفته، که ارائه شد.

حفاظت از مدیتیشن ها بایستی موجد احساس آرامش باشد و برای مدیتیشن های کوچک و بزرگ آینده نیز فراهم کننده حفاظت باشد، بخصوص در زمان اوج گیری موج حملات مثل شرایط کنونی. مثل همیشه، آگوست بسیار داغ و آشفته است، و بزودی دوباره ماه کامل خواهد بود. اوضاع رو به تشدید می رود، چراکه ماتریکس بیشتر و بیشتر دچار شکاف و حفره می شود.

کارتان را ادامه دهید بذرهای ستاره ای! نور را حفظ کنید!

پیروزی نور.

منلع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی

https://fm144.blogspot.com/2019/08/hot-august-protection-protocol-for-mass.html?m=1