اگرچه انسانهای بیشتری اکنون بیدار می شوند، وحشت ناشی از کرونا افراد زیادی را دچار ترس کرده است، که باعث کاهش ارتعاش کلی سطح زمین می شود (که نقشه نیروی تاریکی بود). به همین دلیل است که بذرهای ستاره ای ممکن است در حال حاضر اندکی حس جدا افتادگی از نیروهای نور داشته باشند، چرا که وقتی انرژی ها اینقدر افت کرده باشند بذرهای ستاره ای نمی توانند بسادگی متصل شوند. همزمان، حملات انرژتیک به دلیل همین کاهش ارتعاشات افزایش یافته اند (بنابراین، بار دیگر، حفاظت انرژتیک اهمیت دارد).

اما از آنجا که اقدامات محدودیتی مربوط به کرونا اکنون کمرنگ می شوند، بخشی از کابال از رویدادهای (نمایشی) مینیاپولیس بهره می گیرند تا یک جنگ نژادی/داخلی درون ایالات متحده به راه بیندازند. هرگونه کمکی (مدیتیشن/عملیات های انرژتیک) از طرف بذرهای ستاره ای روی سطح زمین برای آرام کردن وضعیت بسیار مورد نیاز است:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/05/urgent-meditation-for-maintaining-peace-in-the-USA-every-4-hours.html

آگاه باشید که مجددا اعضایی در گروه های کارگزار نور وجود دارند که از سایر اعضا می خواهند که در مورد این وضعیت مدیتیشن انجام ندهند و اجازه دهند شورش ها ادامه یابند زیرا این بخشی از فرایند صعود است…

همانطور که افرادی بودند که تلاش کردند هفته پیش مدیتیشنی برای انتقال چهره کلیدی یسوعیان ادولفو نیکلاس به خورشید مرکزی کهکشان انجام نشود (که با این حال توسط نیروهای نور دستگیر شد، و دروازه برای عملیات های بعدی نیروهای نور در خصوص آزادسازی الهه در شرق آسیا باز شد):

https://www.welovemassmeditation.com/2020/05/meditation-to-send-aldolfo-nicholas-into-galactic-central-sun-update.html

منفعل بودن و چشم بستن کلید رسیدن به یک صعود هماهنگ نیست، انفعال صرفا به یک امر منتهی می شود: آزادی عمل نیروهای تاریکی، و این یعنی آشوب و رنج بیشتر تا زمان رخداد. به آنچه در گروه ها و جوامع کارگزار نور نوشته می شود دقت کنید، چرا که از نظر نفوذ و گمراهی، به نحو فزاینده و پیش رونده ای حق از ناحق جدا می شود.

در مورد وضعیت ایالات متحده، آرکان ها شهرهایی مانند مینیاپولیس (و شهرهای دیگر) را از ناهنجاری پوشانده اند، که برای موجودات منفی موقعیت مناسبی ایجاد می کند، و این موجودات بلافاصله به معترضان و به اعضای پلیس متصل می شوند. به علاوه، مایع الکتریکی (که به آن عنصر آتش هم گفته می شود) در سطوح ظریف مورد دستکاری قرار می گیرد و باعث می شود اذهان مجازا به نقطه جوش برسند و خشم و خشونت افراطی در میان شهروندان و پلیس ایجاد شود و شهر خودش به طور فیزیکی به یک منبع حرارتی تبدیل می شود، که این امر در آتش گرفتن اتومبیل ها و ساختمان ها بازتابی مشهود یافته است:

YOUTUBE

برای مقابله با این موضوع، می توان از مایع مغناطیسی (عنصر آب، انرژی زنانه) بهره گرفت تا به معنای واقعی کلمه اذهان خنک شوند و آرامش یابند. حتی اگر یک گروه افراطی تحت کنترل کابال بخواهد وضعیت را حاد و از کنترل خارج کند، اکثریت مردم خواستار شورش نیستند:

به علاوه میتوان از ستونهای نور استفاده کرد تا ناهنجاری و عنکبوتهای اتریک کیمرا از منطقه استخراج و پاکسازی شود، این عنکبوتها در منطقه مستقر شده اند تا از انرژی منفی تغذیه کنند. در ارتباط با عنکبوت های اتریک، در حال حاضر حملات بر کارگزاران نور شدت یافته است، که اغلب افراد تحت این حملات در زندگی فیزیکی خود با عنکبوتهای فیزیکی روبرو می شوند. همیشه در هنگام مواجه شدن با عنکبوتها بلافاصله آنها را از خانه خود خارج کنید. چک کنید که از چه محلی وارد می شوند (مثلا پنجره های باز). عنکبوتهای فیزیکی همیشه بهمراه عنکبوت های اتیری می آیند. عنکبوتهای اتری از عنکبوتهای فیزیکی به عنوان لنگر نفوذ بهره می گیرند، و همچنین به عنوان وایرتپ (شنود و ضبط مکالمات). خانه را از لحاظ انرژتیک پاکسازی کنید، عنکبوتهای اتیری را خارج کنید، و خانه را به لحاظ انرژتیک محافظت کنید. سوزاندن عود کمک بزرگی است.این کار را تکرار کنید تا زمانی که مواجهه با عنکبوتها پایان یابد.

کیمرا اکنون برای بقا مبارزه می کند. ماتریکس آنها در حال پوسیدن است. آنها برای ایستگاه آخر مهیا می شوند. آنها تلاش می کنند سطح زمین را به یک کابوس-شهر سرد تکنولوژیک بدل کنند که توسط هوش مصنوعی، فاصله گذاری اجتماعی، ربات ها، واقعیت مجازی و نانوتکنولوژی کنترل می شود، که در این کابوس-شهر انسانها مانند حیوانات در مزارع محصور یا کارگران صنعتی درون مناطق حصارشده نگه داشته می شوند:

‘Heartbreaking’ pictures show French children social distancing in playground

YOUTUBE

واکسیناسیون اجباری تجلی فیزیکی گزش یک عنکبوت اتریک کیمرا است، و باعث فلج شدن فیزیکی و انرژتیک قربانی می شود. همچنین، واکسیناسیون باعث ایجاد سوراخ در اورا می شوند که موجودات منفی می توانند از طریق آن سوراخ ها نفوذ و حمله کنند… و بهمین دلیل نیروهای تاریکی این دستورکار را دنبال می کنند. و این فقط نوک قله کوه یخ است. زیر سطح آب، آنها مزارعی با میلیونها محفظه ساخته اند که ارواح در آنها درون میادین الکترومغناطیسی گرفتار می شوند، و اساسا، یک اردوگاه اسرای عظیم اختری است، که تأسیسات مختلفی در آنجا قبلا توسط نیروهای نور پاکسازی شده است و حذف لایه های شبکه بیشتر و بیشتر این تأسیسات را مرئی می کند. روی سطح، برای پیشبرد ایجاد این کابوس-شهر تکنولوژیک و برای تقویت شبکه در میانه آشفتگی های کنونی، افرادی مانند الون ماسک (مثل بیل گیتس) را علم کرده اند، که قطعا در خدمت نور نیستند:

https://www.irishtimes.com/business/innovation/elon-musk-s-starlink-could-take-wonders-of-night-sky-away-from-us-1.4247431

به خصوص اگر نگاهی به آثار هنری همسر کنونی اش بیندازید:

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-8367341/Grimes-selling-soul-highest-bidder-conceptual-art-piece.html

دونالد ترامپ و ملانیا هم همینطور (خیر، همسر ترامپ یک پلایدیان تناسخ یافته نیست) ، اما آنچه حقیقت دارد این است که عناصر مثبتی اطراف گروه Q وجود دارند که بذرهای ستاره ای تناسخ یافته هستند و در آزادسازی سیاره نقش ایفا می کنند (حتی اگرچه هنوز از بازی بزرگ کیهانی مطلع نباشند چراکه آنها بر هستی انسانی و مأموریت شان متمرکز هستند).

نبرد بر سر ماتریکس شعله می کشد، و تابستان و پاییز بسیار بسیار داغی در پیش داریم. مثل همیشه، مهم است آرام بمانیم، موقعیت را تحت نظر بگیریم، و رفتار متناسب با شرایط را داشته باشیم. ما در مسیر درست قرار داریم، و علائم این امر فزاینده هستند، نه آشفتگی روی زمین، بلکه وضعیت آسمان:

http://beyondborders-medievalblog.blogspot.com/2013/09/unity-wholeness-and-continuity-in.html

نور پیروز است

منبغ انتشار : :

منبع :

https://fm144.blogspot.com/2020/05/grid-infight-31052020.html