زمان آن فرا رسیده که اطلاعات بیشتری درباره تحولات جاری پشت پرده منتشر کنم.

پس از آنکه منبع شروع کرد به حذف مستقیم ناهنجاری زیرکوانتومی در اوایل دسامبر، نیروهای تاریکی کاملا دچار وحشت شدند زیرا حس کردند گرفتار شده و در دام افتاده‌اند. برخی از اعضای شبکه ایلومیناتی هند، «جامپ‌روم»های باستانی را فعال کردند که در تونل‌های زیرزمینی زیر معابد هندو در هندوستان قرار داشتند. برخی از آن جامپ رومها برای قرن‌ها و گاهی حتی هزاره‌ها غیر فعال بوده‌اند. از طریق آن جامپ روم ها آنها حدود ۳۰۰ میلیون موجود رپتیلین را از سطح اتریک وارد کالبدهای فیزیکی هومانوید کردند و تلاش کردند به وسیله تلپورت کردن آن رپتویدها از طریق شبکه جامپ روم باستانی که وسعتش کل منظومه خورشیدی را در بر می‌گیرد و قرن‌ها غیر فعال بوده، منظومه خورشیدی را مجددا تصرف کنند. آنها حتی قادر بودند به برخی از پایگاه‌های نیروهای نور روی سیاره ایکس نفوذ کنند که این پایگاهها به سرعت مجددا توسط نیروهای نور تصرف شدند، همراه با تلفات سنگینی برای هر دو جناح.

این تلاش نیروهای تاریکی برای تصرف مجدد منظومه خورشیدی دفع شد و پس از نبردهای سنگینی در پایگاههای مختلف در سیارکهای دوردست داخل و ورای کمربند کویپر، در اوایل ماه ژانویه ورق برگشت، و منظومه خورشیدی انتظار می‌رود در عرض چند هفته کاملا از این تاریکی آزاد شود. آن شبکه ایلومیناتی هندی همچنین بسیاری از آن رپتویدها را از طریق شبکه جامپ روم باستانی زیر سطح سیاره تلپورت کرده و آن را با شبکه تاریک آتلانتیسی باستان که زیر آفریقاست ادغام نموده است. آن شبکه‌های زیرزمینی تاریک نیز در حال پاکسازی شدن هستند. از این ۳۰۰ میلیون رپتوید بسیاری تا همین جا حذف شده و اکنون کمی بیش از صد میلیون باقی مانده است.

این شبکه ایلومیناتی هندی در طول تجاوز ارکانی کورگان در حدود پنج هزار سال پیش ایجاد شد، یعنی زمانی که یک شعبه از کورگانها به دره سند تجاوز کردند و تمدن مردسالارانه ودیک را برپایه سیستم «کاست» اجتماعی سختگیرانه‌ای در هندوستان ایجاد کردند. اینها کسانی بودند که باورها و برنامه‌های کنترل ذهن مربوط به کارما را آوردند. بقایای این شبکه عمدتا در راجستان و گوجارات وجود دارد.

شبکه ایلومیناتی آفریقایی حدود ۱۴ هزار سال پیش در زمان تغییر قطب‌ها در اواخر دوره آتلانتیسی ایجاد شد. هنگامیکه مدار استوا در موقعیت کنونیش قرار گرفت نیروهای تاریکی شبکه‌ای از معابد تاریک را در امتداد استوای فعلی ایجاد کردند که مجهز به جامپ رومهایی بودند که از طریقشان موجودات رپتیلین می‌توانستند وارد تناسخ در کالبدهای کلون شده هومانوید شوند.

به این شکل بود که بسیاری موجودات رپتایل از اواخر دوره آتلانتیسی وارد جمعیت انسانهای سطح شدند و شبکه خودشان را تحت کنترل چند خانواده اشرافیت سیاه ایجاد کردند. آن شبکه هنوز در آفریقای زیر صحرا به ویژه در کامرون، گابون و کنگو، و در آمریکای جنوبی در ونزوئلا، کلمبیا، اکوادور و برزیل، و در آمریکای مرکزی در نیکاراگوئه، هندوراس و گواتمالا، و در هندوستان در سریلانکا، کرالا و تامیل نادو کاملا قدرتمند است.

هر دوی این شبکه‌ها تحت کنترل خانواده پالاوچینی هستند که اتحاد بریکس را نیز از طریق ارتباطات مخفیشان در اسرائیل کنترل می‌کنند. هر دو شبکه ایلومیناتی آفریقا و هند اکنون در فرایند سنگین حذف نهائی هستند.

نشانه‌های این پاکسازی همه جا آشکار است:

https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/israeli-officials-said-in-talks-with-congo-others-on-taking-in-gaza-emigrants/

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12942605/Inside-secret-tunnel-built-extremist-Jewish-students-linking-historic-cleansing-bath-Brooklyn-synagogue-discovered-homeowner-heard-suspicious-noises-night.html

خانواده اورسینی شبکه ایلومیناتی غربی، اتحاد ناتو و لابراتوارهای زیستی را کنترل می‌کند. برخی اطلاعات مهم درباره شبکه ایلومیناتی غربی وجود دارد که فعلا بایستی پنهان باقی بماند.

در نتیجه پاکسازی همه این تاریکی‌ها خورشید مرکز کهکشان در حال افزایش فعالیتش است.

نخست، خورشیدِ ما را در شب عید سال نو فعالسازی کرد و یک شراره خورشیدی سطح X5 را تریگر کرد:

https://www.livescience.com/space/the-sun/monstrous-x5-solar-flare-launched-on-new-years-eve-could-bring-auroras-to-earth-tonight

https://www.newsweek.com/solar-flare-radio-blackout-space-weather-1857855

دوم، نژاد مرکزی کهکشان را به فعالسازی کامل رساند تا فرآیند انرژتیک فعالسازی نهایی مدار انرژی زمین را شروع کند.

 

در اوایل ژانویه نژاد مرکز کهکشان همه کریستالهای آتلانتیسی پنهان را فعالسازی کرده است از جمله کریستال ۳۰ فوتی آستار که زیر بستر دریا در نزدیکی برمودا قرار دارد:

https://www.moyracaldecott.co.uk/wdp/atlantis-the-crystal-in-the-bermuda-triangle/

آن کریستالهای آتلانتیسی اکنون در حال اتصال یافتن به مدار سینتامانی و مدار سینتامانی کهکشانی هستند و آنها را تقویت می‌کنند.

نژاد مرکز کهکشان همچنین سفینه‌های فضایی خفته از دوره آتلانتیس که زیر مجتمع گیزا، زیر جنگل آمازون، در انتارکتیکا و سایر اماکن مدفون هستند را فعالسازی کرده است. این سفینه‌های فضایی اکنون در حال اتصال یافتن به مدار انرژی سیاره و متصل کردن آن به ایستگاههای فضایی میان‌راهی هستند که نژاد مرکز کهکشان در زمانهای باستان ساخته و در سراسر منظومه خورشیدی گسترده‌اند.

آنها همچنین «کنیون چاکو» را فعالسازی کرده‌اند:

Ancient Arrow Site

در نتیجه همه این فعال‌سازی‌ها، نیروهای نور توانستند حجم فناوری میولنیر را به ده تا دوازده درصد افزایش دهند.

ما فقط چند هفته با ورود پلوتو به آکواریوس فاصله داریم و کابال عمیقا در وحشت است. به همین دلیل آنها برنامه دارند سیستم را توسط یک حمله سایبری جهانی راه‌اندازی مجدد کنند:

Obama’s Weird New Movie And America’s Extreme Vulnerability To Cyber Attack

و خودشان در بانکرهایشان از این راه‌اندازی مجدد جان سالم به در ببرند:

https://modernity.news/2024/01/09/mega-rich-are-forcing-out-millionaires-on-billionaires-bunker-island/

من در دهه گذشته گزارش‌هایی دریافت کرده‌ام که نشان می‌دهد ابر ثروتمندان در حال مطالعه بلاگ من هستند و به نظر می‌رسد قادر بودم ترس صادقانه‌ای در وجودشان در مورد رخداد ایجاد کنم:

YOUTUBE

همینطور که پلوتو در حال گذار از آخرین درجه کپریکورن قبل از ورود به آکواریوس است، نشانه‌های افشاگری در حال پیدا شدن هستند:

Twitter

همچنین اولین تلاشها برای رساندن بشریت به سطح اینتراستلار وجود دارد:

NASA Selects Bold Proposal to “Swarm” Proxima Centauri with Tiny Probes

پلوتو در ۲۰/۲۱ ژانویه وارد آکواریوس می‌شود، و شما می‌توانید در این رویداد انرژتیک قدرتمند بوسیله مدیتیشن زیر شرکت کنید:

https://ameblo.jp/cobrameditation/entry-12791062294.html

۲۰۲۴ سالی کلیدی برای تاثیرگزاری ایالات متحده بر وضعیت سیاره است، و خورشید گرفتگی کامل در روز هشتم آوریل و انتخابات در روز پنج نوامبر است.

بسیار مهم است که در طول این سال لایتورکر‌ها تا آنجا که ممکن است نور را در ایالات متحده لنگر کنند. به همین دلیل من از همه دعوت می‌کنم در کنفرانس صعود ما در فینیکس شرکت کنند که در آن اطلاعات مهمی درباره ایالات متحده و سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد:

Ascension Conference: Phoenix Arizona, USA 2024

افراد همینطور می‌توانند به اشعه‌های درمانی استاد صعود یافته و استلار تشرف یابند که کانال مرکزی آنها را باز خواهد کرد و آنها را برای انرژیهای قدرتمندی که در ماهها و سالهای آینده به سیاره خواهند رسید آماده می‌کند:

Ray Initiations: Phoenix, Arizona, USA 2024

نور پیروز است!

کبرا

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2024/01/situation-update.html