بازگشت بنجامین فولفورد و کبرا: بروزرسانی های بحرانی جنگ و کروناویروس. ۲۷ مارس ۲۰۲۰، توسط ریچارد اسمال
گروه “آمادگی برای تغییر” از کبرا و بنجامین فولفورد برای یک گفتگوی بسیار مهم در مورد ویروس کرونا و بالاگرفتن جنگ برای آزادسازی سیاره استقبال می کند.
ما چندین پیام بسیار مهم برای انجمن “آمادگی برای تغییر” اضافه می کنیم که از شما می خواهیم تا برای آنچه در حال رخ دادن است و به منظور نیاز به واکنش خونسردانه برای رد دستور کار تاریک کابال، به این پیام ها توجه کنید.

گفتگوی ما با بنجامین و کبرا به طور کامل به تمام شایعات مربوط به ویروس کرونا می‌پردازد و توجه را به طور جدی به عاملان کابال معطوف می کند. ما می پذیریم که آنها چگونه واکنش نشان می دهند و واکنش کلاه سفیدها چیست و در آینده نزدیک چه خواهد بود. کبرا یک بروزرسانی از سطوح بالاتر به ما می‌دهد و ما همچنین طرز تفکر “انجمن تاریک” را برای کسانی که این پیام برای آنها جدید است توضیح می دهیم.
در حالی که شنیدن پیام و داشتن آمادگی و همچنین هوشیار بودن بسیار مهم است، دانستن این حقایق بالاتر نیز حائز اهمیت است زیرا این حمله بیولوژیکی از پیش برنامه ریزی شده در یک دید ساده و قابل فهم، فراتر از یک موضوع عادی است و شاید برای عموم مردم ضروری است که برای بیدار شدن بیشتر و درخواست برای تغییرات آن را مورد توجه قرار دهند. اکنون زمان آن رسیده است که قصد خود را محکم اعلام کنید.

ما همچنین از بینندگان می خواهیم تحقیقات خود را در مورد ادعاهای ما انجام دهند و همچنین ادعاهای رسانه های جریان اصلی در مورد بیمارستان های پر شده را بررسی کنند. در حال اثبات شدن است که بیمارستانها به شدت خالی هستند. به اتاق اورژانس نزدیکترین بیمارستان محل زندگی خود بروید و متوجه خواهید شد که آنها ساکت تر از حد معمول هستند زیرا با وجود تعداد زیادی از مردم که اکنون در منازل خود در “قرنطینه” هستند، حوادث جاده ای و کاری به مراتب کمتر است. به عقل و حس خود رجوع کنید: آیا هر نوع آژیر آمبولانس را در هر جایی می شنوید؟ پس خریدن ترس آنها را متوقف کنید. آیا این با روایت های رسانه های جریان اصلی مطابقت دارد؟
ما مدیتیشن خط زمانی صعود/پایان ویروس کرونا را برای تاریخ ۴ و ۵ آوریل ترتیب داده ایم، این مدیتیشن برای پایان دادن به دیوانگی ویروس کرونا و در عوض آوردن آرامش و سلامتی و فراوانی به سیاره است. جزییات این مدیتیشن را در لینک زیر بیابید:
http://2012portal.blogspot.com/2020/03/make-this-viral-ascension-timeline-end.html

این مدیتیشن به زبانهای زیادی پیروزی الهه شده است، ویدیوی این زبانها را در وبسایت کبرا ببینید

:http://2012portal.blogspot.com/2020/03/ascension-timeline-end-of-coronavirus.html

دستورالعمل این مدیتیشن و مناطق زمانی مختلف، و لینک راهنمای ویدیویی مدیتیشن را به زبانهای مختلف در اینجا ببینید:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/03/ascension-timeline-end-of-coronavirus-meditation-on-april-5th-at-245-am-utc.html

سرانجام، لطفاً اطلاعات مربوط به دستورالعمل رهبران انجمن “آمادگی برای تغییر” را پیدا کنید و برای توزیع اطلاعات، آنچه می توانید انجام دهید.

https://communityleadersbrief.org/

برای دیدن لیست مصاحبه های قبلی ما با بنجامین، اینجا را ببینید:

https://prepareforchange.net/category/interviews/benjamin-fulford-interviews/

به دنبال حقیقت باشید، دوستان و خانواده خود را جمع کنید و تا آنجا که می توانید فساد را افشا کنید… هرمقدار کوچک هم، به فشار آوردن بر روی قدرتهایی که دیگر قدرت نیستند، کمک می کند.

کمکهای مالی:
گروه “آمادگی برای تغییر” یک موسسه خیریه ثبت شده بدون سود است و فقط بر اساس کمک های مالی عمومی به کار خود ادامه می دهد، برای کمک به ما در اماده کردن مصاحبه ها و پست های روزانه بیشتر در وبسایتمان، لطفا یک کمک مالی ارائه دهید. علاوه بر این که ما هزینه های عملیاتی را با یک کادر کاری کاملا داوطلبانه پوشش می دهیم. گروه “آمادگی برای تغییر” بنیانگذار و پشتیبان یک پرورشگاه در کشور مالاوی در قاره آفریقا است. بخش قابل توجهی از کمکهای ما وقف این هدف شریف و ارزشمند می شود.

برای کمک مالی لطفا این سایت را ببینید:

https://prepareforchange.net/donations

مثل همیشه سعی کنید ارتعاشات خود را بالا ببرید و همدیگر را دوست داشته باشید، همه ما یکی هستیم، و همه ما قصد داریم دنیای جدیدی را به وجود آوریم! برای کسب اطلاعات مستقیم دیگری در مورد بنجامین، وبسایت او را ببینید

:https://benjaminfulford.net

برای کسب اطلاعات مستقیم دیگری در مورد کبرا، وبسایت او را ببینید

:https://2012portal.blogspot.com/

در زیر، متن مصاحبه آمده است:(توجه: مقدمه و یک پیام مهم پایانی در نسخه صوتی مصاحبه ضبط نشده است)

–مقدمه اضافه شده–
کبرا از میان دیگران، از سال ۲۰۱۲ نسبت به تغییر پارادایم آتی به طور مداوم هشدار داده است. ما از جامعه خود خواسته ایم که با فهمیدن تاریخ پنهان و درک کنترل سیاره، و از همه مهم تر، با ذخیره کافی غذا، آب و ملزومات اساسی برای این رخداد پرتلاطمی که در حال تجربه آن هستیم، برای تغییرات آماده شوند.
کسانی که سایت “آمادگی برای تغییر”  را دنبال کرده اند، احتمالاً از سال ۲۰۱۳ هشدار ما را درباره این رخداد در بخش “دستورالعمل رهبران جامعه” در صفحه اصلی Preparforchange.net مشاهده کرده اید. اگر هنوز آن را نخوانده اید، اکنون شما را تشویق به انجام این کار می کنیم، فقط به ادرس زیر بروید

https://communityleadersbrief.org

ما این لینک را در انتهای این ویدیو خواهیم آورد.این سند مهم در ابتدا در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد و با وجود منابع محدودی که داشتیم به بسیاری از زبان های مختلف پیروزی الهه شد.”دستورالعمل رهبران جامعه” برنامه اصلی نیروهای نور، به منظور ایجاد یک انتقال آرام و صلح آمیز به سمت دنیای بهتر برای همه در این سیاره بود.

متأسفانه افراد تاریک اخیراً اقدام به اعتصاب پیشگیرانه کرده اند و از ویروس کرونا که در آزمایشگاه ایجاد شده به عنوان پوششی برای کودتای سیاره ای خود استفاده می کنند آنها از این فرصت استفاده می کنند تا برنامه واکسیناسیون اجباری و تاریک خود را اجرا کنند. خوشبختانه نقشه های آنها به طور کامل طبق برنامه پیش نمی رود زیرا ویروس در منشأ خنثی شده است، با این حال آنها به استفاده از کمتریل ها یا هواپیماهای بدون سرنشین ادامه می دهند تا همان ویروس را در سرتاسر جهان پخش کنند تا از وحشت شدید و ترسی که خود آنها ایجاد کرده اند نهایت استفاده را ببرند. آنها از طریق هماهنگی با رسانه های جمعی و مقامات فاسد بهداشت از این امر علیه مردم استفاده می کنند.

به طور خلاصه، تنها سلاح جدی که اکنون برای آنها باقی مانده است پیروی کورکورانه ای است که سعی می کنند شما را به آن وادار کنند و این در صورتی رخ می دهد که شما در میدان ارتعاش پایین و مصنوعی که آنها برای همه شما ایجاد کرده اند به دام بیفتید. این میدان ارتعاش پایین تاریک، تله ای است که می توانید خود را از آن رها کنید، اما تنها در صورت قطع تغذیه آن این کار انجام می شود، زیرا “این همان جایی است که خطرِ واقعی هست.”

روزانه بسیار دعا کنید، و هر روز مدیتیشن کنید، بدون توجه به آنچه که از طریق خبرهای جعلی رسانه جریان اصلی از آنچه “ظاهرا” در بیرون اتفاق می افتد می شنوید، تمام مدت در عشق و شادی بمانید. جهان در حال آماده کردن کسانی است که از قبل برای یک رخداد بزرگ بیدار شده اند و این زمان استفاده از تمام مهارت هایتان است.

درک کنید که در اینجا چه اتفاقی در حال رخ دادن است، که اینها همه نمایش و حیله ای است که برای به دام انداختن روح های شما طراحی شده است! اکنون زمان آن رسیده است که تمام تمریناتی را که انجام داده اید به مرحله عمل برسانید و از آنها به خوبی استفاده کنید!

ما یک مدیتیشن جهانی خط زمانی صعود- پایان ویروس کرونا را در تاریخ ۴ و ۵ آوریل ترتیب داده ایم.( این تاریخ به منطقه زمانی شما بستگی دارد)

صرف نظر از این که آیا تا به حال از این گروه حمایت کرده اید یا نه، ثروتمند هستید یا فقیر، به بیگانگان اعتقاد دارید یا خیر، سیاه پوست، سفید پوست، زرد پوست یا قهوه ای هستید، ناهمنجنسگرا هستید یا همجنسگرا، مسیحی هستید یا نه، اگر شما پروتستان یا کاتولیک، یهودی، بودایی، هندوئیسم، مسلمان یا یک آتئیست هستید، در این وضعیت هیچکدام از اینها مهم نیست – همه ما انسان هستیم. “انجمن تاریکی” اکنون به درهای منازل شما می کوبد.

هرکسی که به این موضوع گوش می دهد، فوراً اقدام به فراخوانی می شود و اگر اکنون به این فراخوانی نپیوندید و صدای مقاومت را نشنوید، وقتی واقعیت مستقیم به صورت شما می زند… پس دیگر چه وقت؟

ما به عنوان موجوداتی قدرتمند، نامتناهی و ابدی که واقعاً هستیم، وقت آن رسیده است که اقتدار کامل خود و آزادی کامل روحی و جسمی خود را به دست بیاوریم! وقت آن است که پاهای خود را استوار کنیم و به تاریکی بگوییم دیگر بس است، بردگی انسان دیگر بس است، توهم دیگر بس است و در عوض خواستار صلح، خوشبختی و فراوانی برای همه باشیم، زیرا دیگر شایسته کمتر از این مقدار نیستیم…
اکنون با مصاحبه ما با بنجامین فولفورد و کبرا همراه باشید:

مصاحبه: بازگشت بنجامین فولفورد و کبرا: بروزرسانی های بحرانی جنگ و کروناویروس.

گروه PFC(آمادگی برای تغییر): به “آمادگی برای تغییر” خوش آمدید. امروز چهارشنبه ۲۵ مارس ۲۰۲۰ است و امروز افتخار داریم که با میهمانانمان بنجامین فولفورد و کبرا صحبت کنیم و از آنها تشکر می کنیم.

بنجامین یک گزارشگر ژئوپولیتیک است که با بسیاری از گروه های اطلاعاتی سطح بالا و جوامع مخفی که در این دوران در حال مذاکره هستند در ارتباط است و به طور مرتب با منابع انجمن اژدهای سفید، پنتاگون،  لژ P3 واتیکان و … در تماس است. لطفاً در وبلاگ هفتگی وی در آدرس benjaminfulford.net عضو شوید.

کبرا در وبلاگ خود 2012portal.blogspot.com ارائه دهنده اصلی اطلاعات برای گروه جنبش مقاومت است. اطلاعات وی به منابع بالاتر متصل است، و او بنیانگذار اصلی وبسایت و گروه های “آمادگی برای تغییر” بود.

ما در مورد ویروس کرونا بحث خواهیم کرد، اما مهمتر از آن، در مورد جنگی که هم اکنون روی سطح زمین در حال وقوع است، و نگاهی به هر دو طرف جنگ داریم و بروزرسانی اطلاعاتی و امید زیادی دریافت خواهیم کرد.

کبرا مدت زیادی گذشته است، از شما که در این زمان حساس به ما پیوستید سپاسگزاریم.
کبرا:خواهش می کنم.
گروه PFC: بله واقعاً ممنونیم من با یک سؤال و ارزیابی کلی شروع خواهم کرد و سپس سؤالاتی را مستقیماً از هریک از شما می پرسم. اما اگر نکته مهمی برای افزودن دارید، آزادانه وارد بحث شوید.
بسیار خب، بیایید شروع کنیم!
آیا می توانید هرکدام یک به روزرسانی دو دقیقه ای در مورد ویروس کرونا به ما بدهید؟ اول بنجامین، بعد کبرا.

بنجامین فولفورد: خب بروزرسانی من این است که هم نیروهای تاریک و هم نور می کوشند از این شیوع به نفع خود استفاده کنند. کابال قدیمی در تلاش است تا از آن برای اجرای حکومت نظامی دراکونی استفاده کند و مردم را در مکانی شبیه بازداشتگاه های سیاسی قرار دهد. به عنوان مثال، حزب حاکم ژاپن قانونی را تصویب کرد که به آنها اجازه می دهد املاک خصوصی را توقیف کنند تا بیماران در آنجا مستقر شوند و آنها را ایزوله کنند. به عبارت دیگر، ایجاد جایی مثل زندان سیاسی. خبر خوب این است که ویروس در این زمان قرار بود میلیون ها انسان را بکشد ولی این اتفاق نمی افتد، بنابراین به طور واضح سیستم ایمنی ما مانع از این می شود که ویروس تعداد افراد مورد انتظار آنها را از بین ببرد. خبر خوب دیگر این است که کلاه سفیدها از این فرصت برای انجام دستگیری های جمعی استفاده می کنند، و می دانم که به عنوان مثال در ایتالیا و در واتیکان ۸۰ مورد دستگیری شیطان پرست های ارشد به وقوع پیوسته است. این خبر را از منابع مستقیم دریافت کرده ام. و فکر می کنم جنگ در ایالات متحده نیز در حال اوج گرفتن است. به طور کلی، این یک اتفاق خوب است. اما انتشار ترس بیش از حد وجود دارد، و پیام آخر من این است که اجازه ندهید که شما را با این امر بترسانند. اینها فقط مزخرفات هستند و نگران آن نباشید.

گروه PFC:متشکرم. کبرا ارزیابی شما چیست؟

کبرا: بله، همینطور که بنیامین گفت، این وضعیت هم توسط نیروی های تاریکی و هم توسط نیروی های نور استفاده شده است.
دستور کار اصلی نیروهای تاریکی این است که آنها می خواهند ارز دیجیتال و جامعه کنترل شده ای از نوع نظم نوین جهانی ایجاد کنند.
آنها می خواهند واکسنی را پخش کنند که در واقع مضرتر است و می تواند اوضاع را بدتر کند. این نقشه آنهاست.آنها این کار را با گسترش شبکه های 5G ترکیب می کنند. برخی از آنها در سطح سیاره هستند و برخی دیگر در ماهواره های Starlink. این امر باعث افزایش شدت برنامه ریزی ذهنی جمعیت سطح زمین می شود.این امر، وضعیت قرنطینه را افزایش می دهد. و در عین حال نیروهای نور از این فرصت برای پیشبرد برنامه های خود استفاده می کنند. من در اینجا به جزئیات نخواهم پرداخت، زیرا شایعه های بسیاری وجود دارد، من آنها را نه تایید میکنم و نه رد، بلکه می گویم که نیروهای نور در حال انجام دادن کار خود هستند. یکی از جنبه های وضعیت این است، که  پلیادیان هل با پروتکل های Command RCV Stardusts خود، بطور چشمگیری باعث کاهش کارآیی ویروس، باعث کاهش مرگ و میر، و باعث کاهش شیوع ویروس شده اند.
اما همزمان، در یک جنبه دیگر از ماجرا، یک بخش از جمعیت سطح زمین روش درستی را اعمال نمیکنند، و آنها ویروس را بطور مؤثری گسترش می دهند.
بنابراین من میگویم که این ویروس یک مشکل است، اما چیزی است که می تواند مهار شود- چیزی است که مهار خواهد شد-  که در واقع باعث تحولات برگشت ناپذیر در جامعه خواهد شد.

گروه PFC: از شما متشکرم، چیزهای زیادی در اینجا ارائه شد که ما می توانیم آن را باز و تشریح کنیم.
مایل هستم برای برخی از آن نکات کمی وقت بگذاریم، زیرا در ایجاد نگرانی های بسیاری از افراد تأثیر دارند. فکر می کنم اگر نکته به نکته به بعضی از موارد بزرگتر که آموخته ایم بپردازیم، می توانیم به نوعی، ترس مردم را برطرف کنیم.

بنجامین آیا می توانیم این ویروس کورونا را به عنوان یک حمله از پیش تعیین شده ببینیم؟
بنجامین فولفورد: کاملاً، در این مورد شکی نیست. شواهد بسیار زیاد است. در حقیقت، آنها گزارش های اولیه از دانشمندانی در دست داشتند مبنی براینکه تحت هیچ شرایطی این ویروس نمی توانسته به طور طبیعی ظاهر شود.  و سپس شما افرادی را می بینید که با اسلحه دانشمندان را تهدید می کنند و آنها را مجبور می کنند که مقاله علمی خود را پس بگیرند. منظور من این واقعیت است که آنها یک تیم ورزشی آمریکایی در بازی های المپیک ارتش های جهان در ووهان- قبل از اینکه این بازی ها شروع شوند- داشتند، وآنها با وجود داشتن بزرگترین ارتش در جهان، هیچ مدالی کسب نکردند. هرکسی که واقعاً آگاه باشد می داند که همه اینها ساخته و پرداخته شده است. این یک اتفاق طبیعی نیست.

اما همانطور که می گویم، این امر باعث سقوط سیستم مالی موجود می شود، و اگر این کار را صحیح انجام دهیم، سیستم بسیار بهتری را برای جایگزینی آن امکان پذیر خواهیم کرد. این همان چیزی است که در حال حاضر بر سر آن نبرد است. ما به دنبالش هستیم، و من اکنون از منابع مخفی و پنهان، مطلع شده ام که اکنون می گویند، حقیقت دارد، که ما قصد داریم، بالاخره یک آزادسازی بدهی و توزیع مجدد دارایی ها را انجام دهیم. آنها قصد دارند یک سیستم دولتی مالی را بر اساس بهترین روش هایی که در مکان هایی مانند سنگاپور، چین و ژاپن شناسایی کرده‌ام، امتحان کنند.

من درمورد کل جامعه صحبت نمی کنم، فقط در مورد جنبه برنامه ریزی اقتصادی صحبت می کنم. نحوه برنامه ریزی منظم برای ایجاد آینده ای بهتر.کل مطلب همین است. من در مورد آزادی سیاسی یا هر جنبه دیگری صحبت نمی کنم، فقط در مورد مدیریت اقتصادی صحبت می کنم.

گروه PFC: از شما متشکرم.کبرا، بنظر شما، آیا این اتفاق محرک، موجب صرفنظر کردن از یک واکنش مورد انتظار یا برنامه ریزی شده توسط گروه “اتحاد زمین” شد؟ آیا آنها بگونه ای غافلگیر شدند؟ یا اینکه آیا برنامه ای داشتند که باید عملی میشد؟

کبرا:خب، آنها برنامه های خود را آماده کرده بودند اما تا حد معینی این انتظار نمی رفت. در ماه دسامبر مشخص شد که جناح های تاریک برنامه های مختلفی دارند. برخی از آنها بیشتر در کاهش جمعیت نواحی مختلف کره زمین هدف گذاری کرده بودند، برخی از آنها بخش مالی را هدف قرار دادند، بنابراین برنامه های مختلفی وجود داشت و اکثر آنها بلافاصله دستگیر شده اند، و بلافاصله متوقف شده اند. اما این یکی کمی از کنترل خارج شد. بنابراین اکنون نیرو های نور در حال اجرای عکس العمل خود هستند که کاملا بی سر و صدا است… و هنوز قابل رویت نیست… اما در مراحل بعدی بازی کاملاً کارآمد خواهد بود.

گروه PFC: خب این فکر را نگه دارید و شاید بتوانیم به آن برسیم. این قطعاً چیزی است که من می خواهم کمی عمیق تر به آن بپردازم.
بنجامین، همانطور که اغلب در مورد آن صحبت می کنیم، این “پایان بازی” برای کابال چگونه است؟ به نظر می رسد که آنها بسیار ناامید از انجام این کار هستند. آیا می شود گفت که این اتفاق حتی تصادفی بود؟

بنحامین فولفورد: این اتفاق به وضوح از مدتها قبل برنامه ریزی شده است، زیرا نشانه های مختلفی در این زمینه وجود دارد. اگر هیچ چیز دیگری هم نباشد، بنیاد بیل گیتس و افراد داووس یک تمرین مبارزه با پندمیک را به وجود آورده اند.
گروه PFC: و رویداد ۲۰۱ دانشگاه جان هاپکینز
بنجامین فولفورد: بله بلومبرگ آن را تأمین مالی کرد. بنابراین این افراد امیدوار بودند که این… اینگونه که آنها می خواستند تعداد زیادی از مردم جهان را بکشند و بقیه را وادار به تسلیم کنند. در عوض آنچه اتفاق افتاده این است که همه ما را عصبانی کرده اند و ما به جای تسلیم شدن، به “آنها” حمله می کنیم. بنابراین واقعاً چهره آنها برافروخته شده است، و این کار ادامه خواهد یافت.

گروه PFC: بله، موافقم.کبرا آیا می توانیم بگوییم که کابال و بانکداران مرکزی، شیطانی هستند؟ من این را می پرسم و بدیهی است که ما این را می دانیم، اما برای برخی از بینندگان جدید، می فهمیم که افراد زیادی با این تعطیلی در خانه هستند که به دنبال اطلاعات هستند و اکنون اطلاعات بیشتری در حال منتشر شدن است، بنابراین فکر می کنیم که آنها بیش از گذشته به این سایت هدایت می شوند. به این صورت که فقط روی آن موضوع که “چرا این یک نوع فرقه شیطانی است” کلیک می کنند.

کبرا: فرقه ایلومیناتی در همه جنبه های جامعه در سراسر کره زمین گسترده شده است، نه تنها در بین بانکداران مرکزی، بلکه در بین سیاستمداران، بازیگران و مقامات دولتی نیز بدینگونه است. ایلومیناتی یک شبکه سیاره ای است. در واقع فرقه مرگ است، همانگونه که ما به زندگی ایمان داریم، آنها به مرگ اعتقاد دارند. و یک جنبه از این شبکه به نظرم واقعاً می خواهد ۹۰% از جمعیت بشر را از بین ببرد. آنها در نیت خود کاملا جدی هستند. تا به حال از اهداف آنها پیشگیری شده است و هدف آنها از این بیماری همه گیر این است که حداقل ۱۵ میلیون نفر توسط این ویروس کشته شوند و با فروپاشی اقتصادی به عنوان نتیجه ای از این بیماری، حتی خیلی بیشتر از این تعداد کشته شوند. بنابراین این برنامه آنها بود و البته این طرح موفقیت آمیز نخواهد بود. این طرح به مرحله اجرا در نمی آید.

گروه PFC: بنجامین چرا آنها در این مرحله بسیار نا امید هستند؟
من فکر می کنم دلیل این امر این است که تعداد خیلی زیاد و بسیار مهمی از مردم در حال آگاه شدن هستند، و همانطور که گفتم، من به عنوان یک آتئیست بزرگ شده ام و به نظرم تعامل با شیطان پرستان و افرادی شبیه آنها برایم بسیار عجیب می آمد، اما آنها در واقع من را دعوت کردند که به آنها بپیوندم و بدین شکل من از آنها آگاه شدم. من از این امر بصورت دست اول و تجربی آگاه شدم، نه از طریق خواندن چیزی در اینترنت. آنها در واقع به من گفتند که می توانی به ما ملحق شوی و ثروتمند و قدرتمند شوی یا اینکه ما تو را خواهیم کشت. و اینگونه بود که خودم را در نبرد با آنها پیدا کردم.
این بسیار واقعی است حتی اگر نمی خواهید به آن طرز تفکر توحیدی وارد شوید، می توانید روند فعلی را که آنها پول را از هیچ چیز ایجاد می کنند بگویید، آنها فقط اعداد را در رایانه می گذارند، این کار کاملا انگلی است و برای ۹۹ درصد از جمعیت مردم مضر است. این راه خوبی برای اداره اقتصاد یا اداره یک سیاره نیست، و ما اکنون بیش از هر زمان دیگری از زمان انقراض دایناسورها که ۶۵ میلیون سال پیش اتفاق افتاد، در حال از بین بردن حیات بیشتری در این سیاره هستیم. ما واقعاً باید این روند را تغییر دهیم. این روال برخلاف حیات است، این روال در حال از بین بردن حیات در این سیاره است و باید متوقف شود. و این همان چیزی است که همه ما در صدد آن هستیم.

گروه PFC: خیلی متشکرم. شما میدانید که ما میگویم خیلی چیزها دور از واقعیت به نظر می‌رسند، خب شما از توانایی بصیرت تان استفاده کنید و من هم انرا تشریح می کنم.

بنجامین فولفورد: یک چیز که یاد گرفتم این است که سعی می کنم از گفتن کلمات خاصی که مردم یاد گرفته اند هنگام شنیدن آنها ذهن خود را ببندند، اجتناب کنم، و شما باید با مردم راه بیایید. درست بمانند کاری که برای خودم کردم وقتی که با این مسایل برخورد کردم. اما من فکر میکنم سرنخ واقعی این است که بانک‌های مرکزی، نهادهای دولتی نیستند. آنها به صورت خصوصی متعلق به گروهی مختلط از خانواده ها هستند. و درصد زیادی از این خانواده ها در نقشه ای برای کشتن ۹۰٪ بشریت، به بهانه نجات محیط زیست دست داشتند. این حقیقت عینی است. اما در واقع بخش بزرگی از این خانواده ها  می گویند که این کار وحشتناک است، ما نباید این کار را بکنیم، می توانیم سیاره را بدون کشتن ۹۰٪ انسانها درست کنیم. اینها افرادی هستند که با آنها همسو هستیم زیرا که دشمن مشترکی داریم، و آنها بخشی از کابال قدیمی هستند. اما این گروه تصور می کنند که قتل ‌‌و عام و آنچه آنها انرا نسل کشی می نامند، “کشتن همه موجودات زنده”، چیزی نیست که باید از آن پشتیبانی کنند. آنها در حال فروپاشی هستند، و اکنون یک جناح بزرگ از آنها حامی بشریت است.

گروه PFC: بنابراین به نظر می رسد که ما یک جناح کابال شیطانی کوچکتر داریم، که با یک جناح بسیار بزرگ شیطانی، بر سر قدرت و کنترل و سیاره زمین می جنگد. کبرا آیا چیزی برای افزودن به این مطلب دارید؟

کبرا: باید بگویم که این توصیف بسیار خوبی از اوضاع این دو جناح است، این تقسیم در واقع هزاران سال است که در خانواده‌ای اشرافیت سیاه وجود داشته است. در واقع نمونه ایتالیایی ویروس که کشنده تر و قدرتمندتر است در نتیجه این کشمکش به ایتالیا آورده شد. بنابراین جناحی که می خواهد ۹۰٪ از جمعیت را بکشد، نمونه ایتالیایی ویروس را پخش کرد- که یک نسخه جهش یافته است، و این ویروس همان نوع ویروس چینی نیست- و در  منطقه ای در نزدیکی پیاچنزا در ایتالیا پخش شد. پیاچزنزا مکانی در ایتالیا است که به نظر من توسط اکثریت گسترده ای از خانواده های اصلی اشرافیت سیاه در ایتالیا اداره میشد. بنابراین ویروس درست در آنجا به عنوان یک علامت در آن ناحیه خاص پخش شد.

گروه PFC: و در واقع همینجاست که من سعی میکنم دیدگاه مردم را شکل دهم. و بنجامین از شما تشکر می کنم که این نکته “گام های مقدماتی یا راه آمدن با مردم” را مطرح کردید. هر بارکه ما چیزی را ارائه میدهیم، در آن همواره مراتبی از گام مقدماتی وجود دارد. اما ما بیش از یکسال است، که در این مورد صحبت کرده ایم، آیا شما این را بعنوان یکی از آخرین نبردهای بین خیر و شر می پندارید؟

بنجامین فولفورد: من نمی دانم که آیا می خواهیم آن را نبرد نهایی بین خیر و شر بنامیم یا نه، اما من آن را راهی می دانم که از طریق آن واقعاً بتوانیم نحوه اداره این سیاره را که همه ما در آن سهم داریم بطور اساسی بهبود بخشیم. من فکر می کنم زمان آن فرا رسیده که عشق بر نفرت و ترس غلبه کند، ترس و نفرتی که همیشه کابال از آن جهت کنترل ما استفاده کرده است. بنابراین ما باید از این موقعیت استفاده کنیم و باید اطمینان حاصل کنیم که این فرصت به هدر نرفته است، و این همان کاری است که بدان اصرار دارم. من اکنون مطمئن هستم که از نظر آماری ما پیروز خواهیم شد. آنها محکوم به شکست شده اند. من هیچ راهی برای آنها نمی بینم. تعداد خیلی زیادی از آنها در حال ناپدید شدن هستند و دیگر نمی توانند آن را با گرافیک رایانه ای و گزارش های خبری جعلی بپوشانند. اوباما رفته است، هیلاری  رفته است، راکفلر  رفته است … همه آنها  رفته اند.

حالا بیل گیتس آشکارا این خشم را بر چهره خود خواهد داشت.این شبیه چه چیزی است که اکنون بیش از هزار مدیر از شرکت‌های او در حال کناره گیری هستند؟ کل سیستم در حال از هم پاشیدگی است، و هفته های آینده بحرانی خواهند بود.اما من تضمین می کنم که بشریت آزاد خواهد شد. ببخشید اما من در اینجا موضوعات خیلی مهم و ضروری دارم، مطالب و سوالات زیادی. تلاشی جهت حمله به توکیو توسط الکترومغناطیس 5G بمنظور ترساندن دوباره  مردم صورت گرفت و ما یک مبارزه بزرگ داشتیم. ما این کار را متوقف کردیم. اتفاقات زیادی در حال وقوع است، و هفته های اینده بحرانی خواهند بود. ولی من مطلع هستم که اکنون یک قطعیت آماری وجود دارد که ما برنده هستیم. خب آیا سوال دیگری هست؟ چون من باید بروم. الان وقت زیادی ندارم،  بنابراین لطفاً فقط یک سؤال دیگر بپرسید، و پس از آن باید شما را ترک کنم.

گروه PFC: خب من یک سوال دیگر دارم، و کبرا اگر از نظر شما اشکالی ندارد، لطفا به چند سوال دیگر نیز پاسخ بدهید.

کبرا: بله حتما.

گروه PFC: متشکرم. کاملا موقعیت شما را درک می کنم. در مورد اقتصاد چطور بنجامین؟ این موضوع مربوط به شماست. آیا می توانید آنچه را که اینجا می بینیم خلاصه کنید؟

بنجامین فولفورد: بله، نکته بسیار مهم در مورد اقتصاد این است که – دو چیز وجود دارد – یکی آن چیزی است که به عنوان اقتصاد واقعی شناخته می شود. این موضوع شامل موارد واقعی فیزیکی مانند کارخانه ها، ساختمان ها، زمین های کشاورزی است. و سپس اقتصاد مجازی، که چیزی است که مردم در ذهن دارند – که به عنوان امور مالی و دارایی نیز شناخته می شود. و آنچه اتفاق می افتد، روشی است که آنها تمام این تریلیون ها دلار را به وجود می آورند، اما واقعیتی در کار نیست. بنابراین کل کنترل آنها با استفاده از شاخص های بورس و انواع ابزارها، در حال مختل شدن است.

مردم در حال بیدار شدن هستند و چشمشان به روی این واقعیت باز می شود که اقتصاد واقعی با این جادوی مالی یا هیپنوتیزم گسترده ای که از آن استفاده می کرده اند یکسان نیست. بنابراین من فکر می کنم این بدان معنی است که زیاده روی هایی که اساساً در دهه ۹۰ شروع شدند، سرانجام به پایان می رسند. این موضوع قدرت اقتصادی صد برابر بزرگتر را تضمین میکند. این بدان معناست که این اتفاق برای یک فرد متوسط بسیار خوب خواهد بود و وقتی همه این قضایا تمام شود دوباره یک اقتصاد مبتنی بر واقعیت خواهیم داشت. و من به شما قول می دهم که وقتی رژیم آمریکا سرنگون شود، می توانیم طی یک سال استاندارد زندگی آمریکایی ها را برای هر فرد متوسط آمریکایی دو برابر کنیم. حداقل دو برابر، این یک قول است.

کبرا: بسیار خب من یک سوال از بنجامین دارم. نظر شما در مورد مدیتیشن جمعی و بزرگی که در روزهای چهارم و پنجم آوریل داریم، چیست؟

بنجامین فولفورد: من فکر می کنم که آن مدیتیشن جمعی مهم است زیرا از بسیاری جهات یک جنگ روانی تلقی می شود و داشتن انرژی مثبت زیادی در آن موقعیت، تفاوت بزرگی ایجاد می کند. و بنابراین اگر مردم آرزو می کنند که این واقعیت داشته باشد، در صورتی که تعداد کافی از آنها این کار را انجام دهند، این قدرت را دارند که آن را به واقعیت تبدیل کنند.
خب متشکرم، فعلا خداحافظ!

گروه PFC: خوب جنگیدن را ادامه دهید. خب کبرا متشکرم که با ما ارتباط برقرار کردید. به من بگویید که آیا محدودیت زمانی دارید یا خیر. چیزهای زیادی وجود دارد که می توانیم آنها را پوشش دهیم، و امیدوارم بتوانیم بخش عمده ای از آنها را بررسی کنیم، بنابراین از اینکه بتوانید بمانید و زمانتان را در اختیار ما قرار دهید از شما تشکر میکنم.
همه این ماجرا شبیه به داستان های انجیل به نظر می رسد. این ماجرا به نوعی از لحاظ روانی به تصویر کشیده شده است که بنجامین به عنوان سناریوی ” آخرالزمان” از آن یاد کرد، اما شاید این زمان برای افرادی که در تلاشند این موضوع را به تصویر بکشند، زمانهای پایانی است. پس مطمئناً آنها بسیار نگران خواهند بود. و اینکه می خواهند آن را به انحراف هم بکشانند، دوست ندارم خیلی این فضا را شرح و بسط کنم، ما تمایل داریم خیلی درباره تاریکی صحبت کنیم، و تشخیص مشکل بسیار آسان است، اما به ما کمک کنید کمی راه حل را بهتر بشناسیم. ما در مقابل، چیز زیادی در مورد مسیح (کرایست) نمی شنویم. آنچه آنها تلاش می کنند انجام دهند این است که ما را از مسیح و عشق مسیح و آموزه های مسیح دور کنند، بنابراین به معنای واقعی این امر به مانند ظهوری است که آنها در تلاشند که در مورد ضدمسیح القا کنند.

کبرا: خب بله این سناریو آخرالزمان، دیوانگی آخرالزمان، آخرالزمان در واقع یک چیز بسیار خوب است. این پایان یک نوع خاص از چرخه است. در واقع پایان چرخه قدیمی تاریکی و آغاز چرخه جدیدی از نور است. در هندوستان آن را پایان کالی‌یوگا و آغاز ساتیایوگای جدید می نامند. بنابراین این آغاز یک چرخه جدید است. و در پایان چرخه قدیمی همیشه بیشترین میزان ماتریالیسم و عدم ارتباط معنوی و روحی وجود دارد. و خب در یک چرخه جدید، نبض و انگیزه قوی از انرژی معنوی جدید به وجود می آید. و این اتفاق می تواند برای هر موجودیتی و هر فردی به روش خاص خود پیش بیاید. برخی از افراد با خویشتن های برتر خود، برخی با راهنمایان روحی خود، برخی با مسیح و برخی با بودا ارتباط خواهند داشت – این موضوع بستگی به سیستم اعتقادی آنها دارد. اما آنچه من می گویم این است که با ایجاد این پیشرفت، ارتباط افراد با اصول روحی بالاتر بصورت تصاعدی رشد می کند، بنابراین ما اکنون در آخرین مرحله از این چرخه قدیمی و فروپاشی جامعه قدیمی هستیم که هیچگاه موثر وکارامد نبود.

گروه PFC: تشکر می کنم. در حالی که ما در مورد یک فروپاشی صحبت می کنیم، چرا کمی بیشتر در مورد مدیتیشنی که در ۴ و ۵ آوریل است، صحبت نمی کنید. و من می خواستم یک نکته را برای همه مطرح کنم که سریعا زمان های مدیتیشن را پیدا کنید زیرا شایعاتی وجود دارد، شایعات و بلاتکلیفی زیادی وجود دارد، یک احتمال حداقل در ایالات متحده در مورد این نوع خاموشی، خاموشی اطلاعات است، پس اگر نوعی خاموشی ابزار یا اینترنت وجود داشته باشد – من واقعاً فکر نمی کنم که چنین اتفاقی رخ دهد، اما این یک احتمال است- که مطمئناً ما از مردم می خواهیم هنوز هم از این فرصت برای انجام مدیتیشن به موقع و هماهنگ استفاده کنند. بنابراین چه اتفاقی برای آن مدیتیشن می افتد؟

کبرا: خب، کاری که می توانید انجام دهید این است که می توانید زمان مدیتیشن و دستورالعمل ها را چاپ کنید، یا می توانید از طریق تلفن خود اسکرین شات بگیرید و آن را ذخیره کنید. بنابراین اگر اتفاقی بعید شبیه به آن رخ دهد، اگر اینترنت قطع شود- که دور از احتمال است- مطمئناً می توانید از همان اطلاعات استفاده کنید. من می گویم مهم نیست چه اتفاقی می افتد، من از همه می خواهم که مدیتیشن کنند، زیرا این مدیتیشن واقعاً می تواند تعیین کند که چگونه اوضاع پیش خواهد رفت. و واقعا می تواند تعیین کننده باشد.

گروه PFC: کاملا.

کبرا: و در اینجا می خواهم به طور عمومی کسانی را که از مدیتیشن ما خوششان آمده است  دعوت کنم تا آن را ترویج کنند، زیرا این قضیه مربوط به من نیست، در مورد مدیتیشن من نیست و درباره ایده من هم نیست. در مورد اصل مدیتیشن جمعی است، یک اصل از جرم بحرانی، یک اصل از قرار دادن یک سیگنال در میدان انرژی بصورت کوانتومی، بنابراین من بطور علنی کوری گود را دعوت خواهم کرد، رسما از دیوید ویلکاک برای تبلیغ این مدیتیشن دعوت خواهم کرد و اینکه موانع خود را نسبت به من در صورت وجود به هر دلیلی کنار بگذارند. اکنون زمان اینگونه مواردی نیست. بلکه زمان متحد شدن و انجام این کار است. و البته اگر کسان دیگری وجود دارند که بخاطر اوضاع آینده مایلند یک مدیتیشن جمعی برای بشریت را ترتیب دهند، ما از آنها هم خیلی استقبال می کنیم.

گروه PFC: تشکر می کنم. امیدوارم این پیام به همه برسد. من واقعاً می توانم به شما بصورت کاملاً مثبت نگرانه بگویم که برخی از دوستان عادی حتی در اطراف من، در گروه های من، پیام هایی درباره مدیتیشن جمعی برای من ارسال کرده اند. بنابراین، بله این باعث خوشحالی من شد که فکر کنم، “خب چه عالی، این پیام ها به مخاطبان زیادی منتقل می شود.”

از آنجا که ما در تلاشیم تا بخشی از اطلاعات را به مخاطبان آموزش دهیم، می خواهم به آدرنوکروم بپردازیم. چه چیزهایی راجع به این دارو شنیده اید؟ و آیا این دارو در آزمایشگاهی در ووهان تولید می شد؟ و آیا چیزی در مورد این قضیه شنیده اید که احتمالا آدرنوکروم توسط کلاه سفیدها دستکاری و فاسد شده بود؟

کبرا: در مورد آن شایعه شنیده ام. نمی توانم آن را تأیید کنم، و اینکه روش های دیگری هم برای شناسایی افراد بد وجود دارد.

گروه PFC: عالی. متشکرم. در این زمان به نظر می رسد که خداوند می گوید، “اگر می خواهید بت هایی مانند ورزشکاران را بپرستید، من ورزشگاه ها را تعطیل می کنم. اگر می خواهید موزیسین ها را پرستش کنید، مراکز تفریحی شهری را تعطیل خواهم کرد. اگر می خواهید بازیگران را پرستش کنید، من سالن های تئاتر را تعطیل می کنم. اگر می خواهید پول را عبادت کنید، اقتصاد را تعطیل می کنم و بازار سهام را فرو می ریزم. نمی خواهید به کلیسا بروید و مرا عبادت کنید؟ من آن را در جایی می سازم که شما نمی توانید به کلیسا بروید.” در این مدت که مردم در خانه هستند چه کاری می توانند انجام دهند؟ و این پیام چه حسی به شما می دهد؟

کبرا: خب، این پیام حسی به من نمی دهد زیرا محتوای این پیام با خویشتن برتر من همنوا نیست. این ویروس یک سلاح زیستی است که توسط نیروهای تاریک پخش شده است نه توسط یک موجود معنوی بالاتر. اما افرادی در خانه می مانند – این اتفاق در واقع می تواند تأثیرات بسیار خوبی داشته باشد زیرا مردم وقت دارند تا آرام تر شوند، تا دوباره با خودشان، خویشتن های برترشان، و با طبیعت ارتباط برقرار کنند. و بیشترین تحریف های مفرط جامعه بشری حداقل تا مدتی کاهش می یابد.

گروه PFC: چگونه ترس می تواند در ایجاد نتیجه مثبت یا منفی تاثیر بگذارد؟ اگر ممکن است در مورد سطوح انرژتیکی که هرکس در میدان آئوریک خود دارد صحبت کنید.

کبرا: ترسی که اکنون برانگیخته می شود همیشه وجود داشته است. اما بصورت ناخودآگاه بوده است. بنابراین آنچه که اکنون اتفاق می افتد، پاکسازی فعالانه آن ترس است و بسیاری از ترس ها در واقع موجوداتی هستند که در میدان های انرژی انسان ها همزیستی دارند. و اکنون با وجود این ایزوله گسترده جهانی، قرنطینه های جهانی، تعطیلی های جهانی، مردم ایزوله شده اند و آن موجودات نمی توانند مانند ویروس به افراد دیگر منتقل شوند. بنابراین آنها گرسنه می شوند و خواهند مرد. ما فقط ویروس را از بین نمی بریم، بلکه همه آن موجودات را نیز از بین می بریم، همچنین بسیاری از ترس های جهانی که در طول تاریخ سرکوب شده است و از طریق ترومای نسلی از والدین به کودکان و از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است، اکنون برای همیشه پاک خواهد شد.

و همچنین این قرنطینه جهانی یک تمرین خوب برای رخداد است، و تمام تحولاتی که این دنیا در ده روز گذشته به خود دید، یک تمرین خوب است. بنابراین وقتی رخداد به وقوع بپیوندد – من نمی خواهم بگویم که چه زمانی رخ می دهد – اما وقتی این اتفاق بیفتد، مردم بسیار آماده تر خواهند بود زیرا قبلاً این مرحله آماده سازی را پشت سر گذاشته اند. و این وضعیت همچنین می تواند برنامه ریزی رخداد را برای نیروهای نور بسیار آسان‌تر کند، زیرا اکنون آنها مدل های بسیار بهتری از رفتار انسان ها دارند. و بسیار بیشتر می دانند که انسان ها چگونه نسبت به چنین چیزی واکنش نشان می دهند. بنابراین اکنون این امر وضعیت را بسیار آسان تر می کند.

گروه PFC: کاملا. من کاملا می توانم آن را ببینم. شما در ابتدا نیروی پشتیبان تاسیس گروه “آمادگی برای تغییر” بودید، و این موضوع به سال ۲۰۱۲ بر می گردد. هدف همیشه آموزش و آگاهی دادن به مردم در مورد رخداد بود، و به همین ترتیب طرحی وجود داشت که طبق آن به نظر می رسید که قرار بود بانک ها تعطیل شوند و این امر منجر به دستگیری های گسترده و خلاص شدن از شر این افراد می شد. با این ماجرای ویروس که اتفاق افتاده، به نظر می رسید که باید نسبت به آن حمله واکنش نشان دهیم. بنابراین، آیا این کار همیشه بخشی از “مرحله اول” رخداد بوده است؟ از آنجا که این سقوط باید اتفاق می افتاد؟ درست است؟

کبرا: آیا می توانید شکل سوال خود را دوباره تغییر دهید؟ من سوال شما را درک نمی کنم، سوال شما واقعاً چیست؟
گروه PFC: مردم گیج می شوند و می خواهند رخداد را به عنوان یک رخداد خورشیدی که درباره آن صحبت می کنیم نگاه کنند. این رخدادی است که شما به آن اشاره کردید و نمی خواهید تاریخی برای آن تعیین کنید.
کبرا: بله.

گروه PFC: آیا می توانید سقوط سیستم مالی را به نوعی  بخشی از رخداد در نظر بگیرید؟
کبرا: من قبلاً بارها طرح رخداد را منتشر کرده ام، و اطلاعات مربوط به سیستم مالی بخشی از این روند است.
گروه PFC: عالی، متشکرم.
کبرا: اما من نمی توانم اظهار نظر کنم که آیا شرایط فعلی واقعا رخداد است یا خیر. نمی توانم به وضوح درباره آن اظهار نظر کنم.
گروه PFC: مطمئنا. اما این اتفاق باید رخ دهد. ما دستورالعمل رهبران انجمن خود را داریم و در مراحل دستورالعمل این بود که وقایع بانکی اتفاق بیفتد.
کبرا: بله البته، بله البته، بله.

گروه PFC: بنابراین، ما نمی خواهیم بگوییم که از این موضوع غافلگیر نشده ایم. همانطور که شما می گویید این وقایع تماما بخشی از آن است.
من یک سوال در مورد خود ویروس داشتم. آیا چیزی در DNA خود ویروس وجود دارد – چون این ویروس به عنوان یک سلاح بیولوژیک سخته شده است، و به نظر می رسد که بخشی از سارس و بخشی از چیز دیگری در درون آن است… در واقع این یک آفرینش عجیب است که به خودی خود آنقدر کشنده نیست، ایا همانطور که وقتی انسان بیمار میشود، تمام سلولهای بدن کار میکنند تا ویروس را حذف کنند، این ویروس هم به دنبال آن است که خودش را از سارس پاکسازی کند؟ آیا می توانیم انتظار داشته باشیم که اتفاق مشابهی در مورد این ویروس رخ دهد؟ با توجه به اینکه این ویروس یک ارگانیزم بزرگ نیست، که خودش به سرعت عمل کند زیرا یک چرخه کوتاه زندگی دارد؟

کبرا: بله بدن انسان یاد می گیرد که چگونه در برابر تهدیدهای جدید واکنش نشان دهد، و این ویروس یک تهدید جدید است. سیستم ایمنی بدن همه افراد آلوده خیلی سریع یاد می گرفت که چگونه به آن تهدید واکنش نشان دهد و ویروس را حذف کند. در بیشتر موارد آنها موفق بودند. مشکلی که وجود دارد این است که برخی افراد مسن به طور همزمان بیماری های مزمن مختلفی دارند، بنابراین سیستم ایمنی بدن آنها در حال حاضر با سه یا چهار بیماری در حال جنگ است و بیماری بعدی می تواند کشنده باشد. این بار این ویروس بود. در موارد دیگر می تواند چیز دیگری باشد. بنابراین سیستم ایمنی بدن انسان یاد می گیرد که چگونه با ویروس مقابله کند اما قبل از این اتفاق باید برای جلوگیری از شیوع ویروس هر کاری که می توانیم انجام دهیم.
گروه PFC: متشکرم. کبرا گزارش شده است که 5G عامل اصلی در تضعیف سیستم ایمنی افراد است. از 5G در کشتی کروز اصلی Diamond Princess استفاده می شد. حملات الکترومغناطیسی تا چه حد می توانند از نظر جسمی و ذهنی روی فرد تأثیر بگذارند؟

کبرا: در واقع تاثیرش خیلی زیاد است. شبکه 5G از همه آنها خطرناک تر است و در واقع می تواند سیستم ایمنی بدن را شدیدا به خطر بیاندازد. این تکنولوژی غشاهای سلولی را تحت تأثیر قرار می دهد و در واقع این یکی از خطرناک ترین تکنولوژی هایی است که تاکنون به طور عمومی گسترش یافته است. بنابراین این یک نگرانی بزرگ است، و این شبکه 5G باید به روشی متوقف شود.

گروه PFC: آیا هیچ مبنایی وجود دارد این عقیده را تأیید کند که از آنجا که سیاره و مردم در حال صعود هستند، و از آنجا که خورشید در حال ایجاد تابش و انرژی بیشتری است، همه چیز باید ارتعاش بالاتری داشته باشد؟ آیا هیچ دلیلی وجود دارد که بگوییم 5G نوعی وادار کردن بشریت به حرکت به سمت ارتعاشات بالاتر است؟

کبرا: من نمی گویم که 5G سرعت تکامل را تسریع می کند. بلکه 5G در حال تلاش برای متوقف کردن تکامل است. نیروهای تاریک در تلاشند که غیرممکن را انجام دهند، آنها در تلاشند جلوی پالس خورشید مرکزی کهکشان را بگیرند که البته کاری است که آنها نمی توانند انجام دهند. منظور من این است که آنها هر کاری را که می توانند انجام می دهند ولی شکست خواهند خورد.

گروه PFC: تشکر می کنم. شما برای افرادی که به کانال ما می آیند، پالس خورشید مرکزی کهکشان را ذکر کردید. این چیزی است که این خانواده های خطوط خونی و فرمانروایان و کنترل کننده ها و آرکان ها از آن آگاه هستند، و آنها سال ها پیش راهی را پیدا کردند تا به نوعی این موج را تبدیل به یک سلاح کنند. وقتی گفتید این سناریو “آخرالزمان” است. برای آنها قطعاً چنین است. آیا چیزی برای نگرانی وجود دارد؟

کبرا: بله در واقع خانواده های آرکان و خانواده های اشرافیت سیاه در پیشگویی های خود دارند که زمانی این پالس خورشیدی فرا می رسد، یک فرآیند خورشیدی کهکشانی است که خورشید ما را تحریک می کند، و این فرقه پرستش خورشید سیاه در واقع در مورد فعال شدن مرکز کهکشان صحبت می کند. پس این همان چیزی است که آنها درباره آنها صحبت می کنند. یکی از افسانه های آنها این است که در این پایان زمان آنها توسط برخی از موجودات تاریک بالاتر نجات می یابند، در حالی که در واقعیت آنچه اتفاق خواهد افتاد این است که آنها به خورشید مرکزی خواهند رفت. آنها به آنجا می روند تا دگرگون شوند، ماهیت روح آنها از بین می رود. تمام آنهایی که در تکامل خود شکست خورده اند در واقع متلاشی می شوند و باید مجدداً تکامل خود را آغاز کنند. بنابراین برای ما هیچ چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. برای ما این آغاز یک دوران بسیار عالی خواهد بود.

گروه PFC: متشکرم. خیلی خوب است که امیدوار باشیم و پیام های مثبت را نیز درک کنیم.
کبرا: بسیار خب. من برای چند سوال دیگر وقت دارم.
گروه PFC: بسیار از شما متشکرم. به نظر شما این وضعیت منجر به برنامه واکسیناسیون اجباری می شود؟
کبرا: خب، وقتی واکسن آماده شود، اگر جهان همینگونه بایستد ممکن است تلاشهایی برای واکسیناسیون اجباری وجود داشته باشد. اما به احتمال زیاد آنها آنگونه که نیروهای تاریک امیدوار بودند پیش نخواهند رفت. شماره یک، معادله بیوچیپ. بیوچیپ ها از این معادله برای واکسن جدید خارج شده اند، زیرا گروه مقاومت، بیوچیپ هایی را که در برخی مراکز مخفی نگهداری می شوند، از بین برده است. بنابراین در واکسن جدید ابدا هیچگونه بیوچیپ از هر نوعی وجود ندارد.اما هنوز هم ممکن است مواد شیمیایی در آنها وجود داشته باشد که برای سلامتی انسان مضر باشد بنابراین خواهیم دید.

گروهPFC: ترامپ اخیراً اعلام کرد که این یک جنگ با یک دشمن پنهان است و ما پیروز خواهیم شد. فکر می کنید وی به چه چیزی اشاره کرد؟ آیا شما اعتقاد دارید که وی از فرازمینی ها یا موجودات میان بُعدی آگاهی دارد؟
کبرا:من فکر می کنم او شخصاً خیلی به این قضیه اعتقاد ندارد. وی اطلاعات لازم را در بالاترین سطح ندارد. او از آنچه اتفاق می افتد تا حدی آگاه است. هم جناح نور و هم جناح تاریکی از او استفاده کرده اند، و من ارزش خیلی زیادی برای حرف های او قائل نمی شوم. او فقط یکی از بازیکنان در این دوره پایان بازی است.
گروه PFC: همین امروز او اشاره کرد که دوست دارد کلیساها در روز یکشنبه عید پاک پر شوند. آیا او چیزی می داند که ما نمی دانیم؟ آیا چیزی برای نگرانی وجود دارد؟
کبرا: خب این کار به دلیل وجود ویروس کرونا ایده خوبی نیست، زیرا جلسات گسترده می تواند روند شیوع ویروس را تسریع کند. با توجه به معنای نمادین این قضیه، او می خواهد هرچه سریعتر اقتصاد را دوباره آغاز کند. این برنامه اوست و هدف او این است که از روز عید پاک برای شروع مجدد همه چیز استفاده کند.
گروه PFC: صحیح.
کبرا: البته این را هم اضافه کنم که ممکن است این تاریخ مورد نظر، یک هدف احتمالی برای برخی موارد دیگر باشد که مردم می توانند به روشهای دیگر آن را تفسیر کنند.
گروه PFC: اگر ایرادی ندارد چند سوال دیگر از شما بپرسم.
کبرا: بله
گروه PFC: یک موضوع کهکشانی. در سطوح بالاتر برای آزادسازی یا کنترل سیاره جنگی در جریان است. بیشتر مردم این را درک نمی کنند. می توانید به ما یک توضیح مختصر بدهید …
کبرا: خب من توضیح ساده ای در این باره خواهم داد. احتمالاً همه شما می دانید که این سیاره تنها سیاره ای نیست که دارای حیات هوشمند است زیرا سیاره های بسیار زیادی با این ویژگی وجود دارند… کهکشان ما صدها میلیارد ستاره دارد و صدها میلیارد کهکشان در این جهان وجود دارد، بنابراین احمقانه است اگر تصور کنیم که زمین تنها سیاره با حیات هوشمند است. پس، نیروهای دیگری در گیتی وجود دارند و بسیاری از آنها دستورکار خاص خود را در مورد زمین دارند. برخی از آنها مثبت و برخی از آنها منفی هستند. سیاره زمین مرکز جنگ نیابتی بین جناح های نور و جناح های تاریک کهکشان است و البته در این مرحله تمام آن نژادهای فرازمینی خود را آشکارا نشان نمی دهند. این یک جنگ پنهان است و یک جنگ آشکار نیست و این جنگ هم در سطوح فیزیکی در حال وقوع است و هم در سطوح بالاتر میان بعدی با تکنولوژی های پیشرفته در حال انجام است. هیچکدام از اینها تاکنون گزارش نشده است. به عنوان مثال، در حال حاضر یک جنگ کوانتومی در حال وقوع است. من قبلاً در مورد آن صحبت نمی کردم. اما الان به وضوح می توانم اطلاعاتی در مورد آن بدهم. جنگی به وسیله تکنولوژی های کوانتومی در حال انجام است و نیروهای نور در حال برنده شدن هستند.
گروه PFC: تشکر می کنم. از نظر نیروهای نور، آیا استارسیدها و کارگزاران نور روی سطح زمین به اندازه کافی برای حمایت از آزادسازی تلاش می کنند؟ چه کار دیگری می توانیم انجام دهیم؟
کبرا: بستگی به این دارد که به کدام بخش از نیروهای نور، کارگزاران نور و استارسیدها مربوط می شوید. بعضی از افراد واقعاً هر کاری که می توانند انجام می دهند. آنها بسیار از خود گذشته وایثارگر هستند، اما برخی افراد… در واقع من می گویم نقص های شخصیتی و سیستم های اعتقادیشان مانع آنها است. خیلی چیزهای بیشتری امکان پذیر بود، برنامه ریزی های بیشتری صورت گرفته بود تا به نتیجه برسد و اگر برخی افراد کلیدی و افراد غیر کلیدی دیگر در بین کارگزاران نور رفتار متفاوتی می داشتند اکنون برخی موارد خاص، وضعیت خیلی متفاوتی داشتند. تا به حال از بسیاری از سناریوهای تاریک جلوگیری شده است و حتی اگر برخی از افراد در انجمن های کارگزاران نور رفتار متفاوتی می داشتند حتی ممکن بود از این سناریو حال حاضر هم جلوگیری می شد. بنابراین، این یک وضعیت پیچیده است و من این را به عنوان نوعی قضاوت نمی گویم، بلکه این را به عنوان بیانی از مشاهدات می گویم.
گروه PFC: متشکرم. صحبت از مشاهده شد، بسیاری از مشاهدات شما در وب سایت شما جمع آوری شده است. ما لینهای زیر را داریم اما مجددا بگویید ادرس وب سایت شما چه بود…؟
کبرا: شما می توانید در گوگل عبارت Portal 2012 را جستجو کنید و به عنوان اولین نتیجه جستجو آن را پیدا خواهید کرد.
گروه PFC: و سپس می توانید برای دریافت مقالات کلیدی کبرا نیز به سایت http://prepareforchange.net بروید. همه مقالات در آنجا وجود هستند، و همچنین اطلاعات بیشتری درباره دستورالعمل رهبران جامعه و رخداد وجود دارد.

قبل از اینکه بروید آیا می توانید در مورد آینده صحبت کنید و در مورد برخی از تکنولوژی های SSP یا تکنولوژی های درمانی بگویید؟

کبرا: آینده ای که در انتظار ما است واقعاً شگفت انگیز است. منظورم این است که تصور کنید که همه تاریکی از بین رفته است. تصور کنید که همه نگرانی های مالی برطرف شده است. تصور کنید که همه بیماری ها برچیده شده اند. تصور کنید که تمام آن فناوریهای شگفت انگیز گسترش می یابند. تصور کنید که می توانید در سراسر جهان سفر کنید، و همه گزینه ها، همه امکانات، امکانات بی پایان برای ما باز خواهد شد. بنابراین این عصر طلایی است که همه ما برای رسیدن به آن کار می کنیم. این چیزی است که در پایان این تونل تاریک در انتظار ما است.
ما اکنون در مراحل نهایی هستیم. این واقعاً پایان است. می توانید اثبات این را در آنچه که  اکنون در جهان در حال رخ دادن است ببینید. اگر نیروهای تاریک به شدت نا امید نشده بودند این اتفاقات نمی افتاد، زیرا آنها می دانند که این بازی برای آنها به پایان رسیده است. به همین دلیل آنها این کارها را می کنند.
بنابراین در پایان مایلم که همه را به مشارکت در این مدیتیشن دعوت کنم و این مدیتیشن را به اشتراک بگذاریم، زیرا در کنار هم واقعاً می توانیم تغییر کنیم و واقعاً بهبود پیدا کنیم و در واقع می توانیم سرنوشت این سیاره را تعیین کنیم.
از شما بسیار سپاسگزارم، پیروزی نور.
گروه PFC: خیلی ممنون کبرا. خب ممنون بابت وقتی که گذاشتید.
کبرا: با تشکر از شما خداحافظ.

—–پیام پایانی—–
هرچیز منفی که در حال حاضر اتفاق می افتد  توسط کنترل کننده هایی سازماندهی شده است که توسط خودشان بر مسند کنترل این جهان منصوب شده اند و خودشان را “برادری تاریکی” نامیده اند. هدف آنها جدا کردن شما از عشق و نور است. آنها در تلاشند سطح ارتعاش های فردی و کلی سیاره ای را کاهش دهند.
نگاهی به اتفاقاتی که در اطراف شما در حال رخ دادن است بیندازید. آیا آشنا به نظر می آید؟ خیر
کائنات در حال آماده سازی افراد قبلاً بیدار شده برای این رویداد در مقیاس بزرگ بوده است – و اکنون این همان اتفاق است!
لطفاً قبل از اینکه واقعاً متوجه شوید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، کمی وقت بگذارید تا روند بیداری شخصی خود را به خاطر بیاورید. این زمانی است که باعث میشود همه شما به گونه ای تمرین کرده باشید و از آن استفاده خوب کنید.

از کائنات بخواهید حقیقت اوضاع را به شما نشان دهد و متناسب با آن هماهنگ شوید. شما می دانید که چگونه عشق و نور بی قید و شرط را به هر وضعیتی برسانید. و اکنون زمان حرکت است!
اکنون زمان ترسیدن نیست. کابال تاریک “Ordo Ab Chao” (نظم از درونِ بی نظمی) شعار آنها است. این یک اقدام عمدی و پیشگیرانه است – یک عملیات روانی تا نظم جهانی جدید “خودشان” را از دل این هرج و مرجی که به طور مصنوعی ایجاد شده است برقرار کنند.
جنگ روانی، جنگ اطلاعاتی، جنگ زیستی، جنگ الکتریکی. و در روزهای بعد، طی یک جنگ اقتصادی تلاش خواهند کرد که دسترسی شما به پولتان را نقض کنند. بعد از آن احتمالا از دسترسی شما به غذا و چیزهای جلوگیری کنند تا شما را به یک برده کاملاً مطیع و نا امید تبدیل کنند…
در مورد ترفندهای “تفرقه بینداز و حکومت کن” آنها به شما هشدار داده ایم، که از این روش استفاده می کنند تا بتوانند یک کنترل خیلی شدید را بر کل جمعیت این سیاره به دست آورند.
فدراسیون کهکشانی و کنفدراسیون جهان های آزاد بحث و گفتگو کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که بشریت نور لازم را دریافت می کند تا به ما حقوق داده شده توسط خداوند را بازگرداند! حقوق به دنیا آمدنمان!
سلسله مراتب روحانی بالاتر، این وضعیت حال حاضر را به عنوان یک کودتای سیاره ای می داند اما یک تصمیم الهی برای کمک در حال حاضر گرفته شده است. آنها به سادگی از ما می خواهند که آرام بمانیم و نتیجه مثبتی را در ذهن خود ایجاد کنیم. از روایات رسانه های جریان اصلی خودداری کنید، زیرا اگر بخواهیم آن را بپذیریم، واقعیتی متفاوت را برای خودمان ایجاد خواهیم کرد! همه ما بسیار قدرتمندتر از آن چیزی هستیم که می دانید!
توجه خود را بر روی آنچه که آنها می خواهند برای ترساندن شما استفاده کنند معطوف نکنید! زیرا این روشی است که از طریق آن نیروهای تاریکی واقعیت های جدیدی ایجاد می کنند! “این یک امر حیاتی است!” همه شما باید به خودتان اعتماد و باور داشته باشید! باور کنید که شما سزاواز یک دنیای بهتر هستید!  حکم کنید که یک دنیای بهتر را می خواهید!
با یک ویروس که کشنده نیست آشفته نشوید! آنچه کشنده است در واقع داروها و واکسن هایی هستند که آنها سعی می کنند به شما بدهند.

اگر می خواهید از هر نوع ویروسی در امان باشید، لطفاً مقالات مربوطه زیادی را که در PrepareforChange.net موجود هستند مطالعه کنید و بر اساس مقاله های سلامتی و درمانی متعدد ما، تحقیقات بیشتری انجام دهید. همچنین لطفاً از راهنمایان روحی خود درخواست کمک کنید. قلمروهای روحانی همیشه در انتظار ما و مایل به کمک هستند. ایمان داشته باشید زیرا باید به قدرت بالاتر و هدف بالاتر خود ایمان داشته باشید.
هرچیزی را که در واقعیت خود نمی خواهید، تصور نکنید زیرا تصورات شما آن چیزی است که به وجود می آورید!
خداوند برنامه الهی را برای شما و کسانی که به دنبال آن هستند و لیاقت آن را دارند آماده کرده است. از طریق دعا به آرامش برسید و آگاهی کرایست را فرا بخوانید. از “واقعیت های آنها” که در رسانه های اصلی به تصویر کشیده می شود دوری کنید.
شروع به آفرینش واقعیت های جدیدی کنید که جدا از ترس و آکنده از عشق و شادی هستند!
تمرکز و ارتعاشتان را به فرکانسی معطوف کنید که می خواهید در آن باشید! نور قدرتمندتر از آن چیزی است که فکر می کنید!
با تمامی قلب و ذهنتان آن را طلب کنید، پس به شما داده خواهد شد.
لطفا در نشر و گسترش این پیام کمک کنید چرا که بسیار مهم است!
—-پایان پیام—-

نفی ادعا:
ما در سایت  “آمادگی برای تغییر” (PFC) اطلاعاتی را به شما ارائه می دهیم که توسط اخبار و رسانه جریان اصلی ارائه نمی شود و بنابراین ممکن است بحث برانگیز به نظر برسد. نظرات، دیدگاه ها، بیانیه ها و اطلاعاتی که ما ارائه می دهیم لزوماً توسط سایت “آمادگی برای تغییر”، شورای رهبری آن، اعضا، کسانی که با PFC همکاری می کنند یا کسانی که محتوای آن را می خوانند، لزوما تبلیغ، تأیید، یا مورد حمایت و توافق قرار نمی گیرند. با این حال، آنها به شکل امیدوارانه ای محرک و انگیزشگر هستند. از بصیرت خود استفاده کنید. از تفکر منطقی، شهود و ارتباط خود با منبع، روح و حقوق طبیعی استفاده کنید تا در یافتن درست و غلط به شما کمک کنند. با انتشار اطلاعات و گسترش گفتگوها، هدف ما این است که هوشیاری وآگاهی از حقایق بالاتر را افزایش دهیم تا به وسیله اینها از بردگی ماتریکس در این قلمرو مادی رهایی یابیم.
پایان.

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2020/03/joint-cobra-benjamin-fulford-interview.html