بال آفرینان (عقاب ها):

در این قسمت اطلاعاتی ارائه می شود که مستقیما از طرف نژاد مرکز کیهان هستند. اما در ابتدا یک مرور کوتاه در مورد شرایط حاضر: بعد از شکست ناوگان دراکو که به درخواست کمک کابال پاسخ داده بود، نیروهای نور فرآیند پاکسازی عنکبوت های پلاسما در شبکه را تشدید کردند، که این اقدام باعث شد که این موجودات اخیرا بسیار وحشت زده شوند و برعلیه کارگزاران نور حملاتی انجام دهند:

https://fm144.blogspot.com/2019/07/situation-update-15072019.html

همچنین اتفاقات زیادی در آمریکای جنوبی در حال رخ دادن است. این اقلیم هنوز از لحاظ انرژتیک توسط مواضع کابال/نازی تحت کنترل است. و ورتکس الهه در ونزوئلا هنوز به شدت تحت کنترل و سرکوب قرار دارد:

https://www.rt.com/news/464803-venezuela-new-power-outage/

شما می توانید از طریق مدیتیشن ارائه شده در این بلاگ، ورتکس الهه را حمایت کنید:

https://fm144.blogspot.com/2019/03/situation-report-22032019.html

گروه کیمرا در حال حاضر بر روی آلمان تمرکز دارد. یک نشانه واضح از فعالیت های آنها اینست که کمپانی Vodafone در بیست شهر آلمان ناگهان به سمت گسترش آنتن های 5G رفت:

https://www.reuters.com/article/us-germany-telecoms-vodafone-group/vodafone-launches-5g-in-germany-challenges-d-telekom-on-price-idUSKCN1UB1IY‌

بر اساس اطلاعات نیروی های نور، آلمان یکی از کشورهایی با بالاترین تعداد بذرهای ستاره ای تناسخ یافته است که به هدف نگه داشتن نور در این منطقه حاضر می شوند، از آنجاییکه تقاطع های خطوط انرژی در آلمان جزو قویترین ها هستند و بسیار مورد هجوم قرار دارند.

اگر خطوط انرژی و وورتکس ها در آلمان آزاد بودند، این شبکه کنترل کننده قادر به ادامه کار نبود. به همین دلیل است که نیروهای تاریک آشفتگی ها، نفوذ و دستکاری و تخریب زیادی را در این قسمت از اروپا برای هزاران سال ایجاد کرده اند، که نقاط اوج این ویرانی ها دو جنگ جهانی بود. اما آزادی برلین از هرگونه تاثیر منفی و تاریک و همچنین خطوط شبکه در این ناحیه، صرفا به زمان بستگی دارد، مانند خطی که به قصر Sanssouci متصل است، دوباره آزاد خواهد شد:

https://www.visitberlin.de/en/sanssouci-palace
https://en.wikipedia.org/wiki/Sanssouci

واضح ترین عملیات نیروهای نور احتمالا مورد اپستاین است، که دیوار حفاظتی کابال حول سیستم پدوفیلیای جهانی را شکست و شروعی برای اتفاقات پشت سرهم و افشاسازی های گسترده است که با فرو ریختن ماتریکس پایان خواهند یافت.

بعد از استعفای نخست وزیر انگلیس، می توانیم تاثیرات فیزیکی بیشتری را به دلیل آزادسازی انرژتیک جزایر بریتانیا ببینیم؛ افشای این مسئله که قسمتهایی از خانواده سلطنتی جعلی انگلستان هم در قضیه اپستاین درگیر هستند، در مقطعی باعث سقوط آنها می شود:

https://www.rt.com/uk/445451-jeffrey-epstein-prince-andrew/

جالب است که توجه کنیم قسمتهایی از MSM (رسانه های جریان اصلی) اکنون در حال گزارش مسائل طبیعی تر و جدی تری در رابطه با جامعه Qanon است، کما اینکه آنها خیلی قبل از دستگیری اپستاین در رابطه با جزیره او صحبت کرده بودند:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7294665/Jeffrey-Epstein-doomed-dome-Pedophile-Islands-mysterious-temple-lost-golden-dome.html

در رابطه با رسیدن جفتهای روحی و تشکیل جزایر نوری، باید بگوییم که تغییری در برنامه ایجاد شده است: اتفاقات بزرگ طبیعی حول و حوش رخداد سریعتر از برنامه قبلی رخ خواهند داد، به سبب اینکه زمین/گایا به عنوان یک آگاهی زنده تصمیم به حذف همه تاریکی موجود گرفته است، چون به اندازه کافی زجر کشیده است…. و اکنون نیاز به استراحت دارد.

بنابراین بعضی از جفت های روحی، که قبلا از طریق ورودکننده ها وارد آواتارها شده اند، دوباره خارج شده و به سفینه ها برگردانده می شوند. به این دلیل که تعداد بلایای طبیعی به سرعت افزایش خواهند یافت و با توجه به محدودیت های زمان، تمرکز نیروهای نور در حال حاضر دیگر بر روی فرآیند آهسته ی ساختن جزایر نوری نخواهد بود، بلکه اکنون تمرکز آنها بر روی شکستن قرنطینه و تماس اولیه در اولین فرصت ممکن است.

برخی از جفتهای روحی و ماری ها به فرماندهی Delta/Silver پیوسته اند و از داخل سفینه ها در حال کمک به پروسه آزادسازی هستند:

https://fm144.blogspot.com/2019/06/short-situation-report-20062019.html

نیروهای تاریکی/کابال نیر از رویدادهای عظیم پیش رو اطلاع دارند و بنابراین دیگر قادر نیستند روی این سیاره بمانند. اولین کاری که کردند ایجاد روایتی بود که فعالیت انسانی را منشأ تغییرات آب وهوایی معرفی میکرد، تا دوباره بردگان را برای هر چیزی و هر فردی مقصر اعلام کنند و یک سرقت بزرگ مالی نهایی از طریق مالیات انجام دهند قبل از این که پرده بیفتد.

در پشت پرده آنها از مدت ها پیش طرح فرارشان را بررسی می کنند، زیرا هنوز تصورشان این است که می توانند بدون اینکه دست نیروهای نور به آنها برسد بگریزند. چیز بیشتری نمی توان در این مورد افزود، به جز اینکه افزایش شتابدار صحبت درباره موضوعات مربوط به یوفوها و فرازمینی ها در MSM (رسانه های جریان اصلی) در حال حاضر ممکن است، چراکه گروهای مثبت و منفی هر دو، این برنامه را دنبال می کنند.

تا آنجا که به حوادث بزرگ طبیعی مربوط است، نژاد مرکز کیهان اعلام کرد که در آمریکای جنوبی فوران گسترده آتشفشان های متعدد بطور تقریبا همزمان، و در ساحل غربی آمریکا یک شکست صفحه تکتونیک خواهد بود، که در صحرای موجاوی پدیدار شده است:

https://en.wikipedia.org/wiki/San_Andreas_Fault

««اکنون به موضوع اصلی این مقاله می رسیم: بال آفرینان، یا همان نژاد مرکز کیهان.»»

*** نژاد مرکز کیهان چند ماهی است که در اسفیر های حول سیاره زمین حضور دارد. آنها با کارگزاران نور کلیدی مختلف روی سطح تماس گرفته اند، و هر زمان در طول مدیتیشن می توان با آنها ارتباط برقرار کرد. بال سازان در فرم غیر فیزیکی شان معمولا بسیار بزرگ و به شکل سیلوئت های بسیار درخشان ظاهر میشوند. اما همچنین می توانند به اسفیر (کره) های عظیمی تبدیل شوند که نقش سفینه را بازی می کنند. گاهی بنظر می رسد آنها نوعی منقار هم دارند، که بهمین دلیل اغلب به شکل پرنده یا عقاب تصویر می شوند.

در واقع می توان عقاب را حیوان نمادین نژاد مرکز کیهان دانست، چراکه عقاب کاملا آزاد است، در اوج است و بر همه چیز از بالا دید دارد. بهمین دلیل است که آمریکایی های بومی، عقاب را ستایش می کردند و معمولا پر عقاب بر سر می گذاشتند.

دو قرن پیش، آخرین باری بود که بال سازان فعالانه به شکل ورود کنندگان walk-ins روی سطح زمین ظاهر شدند. به این دلیل که بسیاری قبایل بومی مثبت بسیار خالص وجود داشتند، نژاد مرکز کیهان قادر بودند به اواتار چندین مرد و زن شمن که حامل نور بودند برای مدت کوتاهی وارد شوند و دانش مهمی را برای آن مردمان آشکار سازند.

با این حال، آرکان ها این اتصال را قطع کردند، یعنی بوسیله قتل عام آن قبیله ها از طریق استعمار قاره آمریکا، تا نژاد مرکز کیهان دیگر دریافت کنندگان پاکی روی سطح زمین نداشته باشند. درست مثل سمبل های دیگر (سواستیکا، چشم جهان بین)، نیروهای تاریکی نماد نژاد مرکز، یعنی عقاب را نیز به سرقت برده اند، و آن را بر پرچم های خودشان قرار داده اند. بهمین دلیل است که بسیاری خاندان های سلطنتی یا ملل، عقاب یک سر یا دو سر را بر نمادهایشان قرار داده اند (به آکوئیلای رمی یا عقاب امراتوری نازی نگاه کنید). مسأله در واقع سرقت قدرت درخشان و مثبت این نمادهای اصیل است، چون نیروهای تاریکی چیزی که قابل مقایسه باشد از خودشان ندارند.

اما اکنون و پس از سفری طولانی از مرکز کهکشان، عقاب های «واقعی» باز گشته اند، و در حال فرود هستند. و این یعنی پایان قرنطینه نزدیک است، چراکه عقابها به لحاظ انرژتیک از عنکبوتهای کیمرا برتر هستند، و می توان از مثال یک عقاب در آسمان و یک عنکبوت روی زمین برای قیاس قدرتشان بهره برد. کیمرا از نژاد مرکز کیهان وحشت دارد. تولکین هم به بال سازان اشاره کرده است، به شکل عقابهایی که در وضعیتهایی که همه چیز از-دست-رفته بنظر می رسد، از راه می رسند:

YOUTUBE

با این حال، نژاد مرکز کیهان نمی خواهند صرفا با نماد عقاب شناخته شده و مرتبط باشند. بال سازان بسیار بیش از این هستند. آنها موجودات نور و عشق خالص هستند و سرشار از عطوفت و مهربانی. می توانند به شکل عقابهای طلایی با بالهایشان ظاهر شوند. حتی ممکن است در طول مدیتیشن به قلمرو میان بعدی طلایی وارد شد و با ۳ یا ۴ نفر از آنان ملاقات کرد. در این محیط آنان درمانهای انرژتیک انجام می دهند. حتی می توانند با منقارشان جراحی های انرژتیک بر روی بدن نوری انجام دهند. می توانند بلافاصله ریشه و علت بسیاری مشکلات ذهنی و فیزیکی را تشخیص دهند، چه یک کمبود مواد مغذی ساده باشد، یا کمبود عشق. در حقیقت، برای بیشتر انسانها، کمبود عشق عامل اصلی بیشتر مشکلات و بیماری هاست.بنابراین پیشنهاد می شود که فعالانه به آنها متصل شوید و اجازه دهید شما را مملو از انرژی طلایی عشق کنند تا دوباره عشق به خویشتن را احساس کنید.

همچنین می توانید اجازه دهید به لحاظ انرژتیک از شما محافظت کنند، یا اجازه دهید در صورت وجود حمله های انرژتیک (مثلا توسط عنکبوتهای پلاسما) محیط زندگی تان را پاکسازی کنند. همچنین پیشنهاد می شود در طول چند روز آینده که یک «ماه سیاه بزرگ» پیش رو داریم این کارها را انجام دهید. چراکه نیروهای تاریکی بطور وسیع مناسک انجام می دهند و مشغول انجام عملیاتهای انرژتیک و انجام حملات هستند:

Black Moon supermoon on July 31

همچنین پیشنهاد می شود در چند روز آینده، توسط آتش سفید AN، کل سیاره را پاکسازی کنید، تا ناهنجاری که در اینگونه فازها به داخل گرید (شبکه و مدار انرژی) زمین پمپاژ می شود را خنثی کنید. همچنین می توانید از انرژی طلایی و یا انرژی صورتی الهه برای پاکسازی، ایجاد هماهنگی، و شارژ مجدد سیاره استفاده کنید.به پایان این مدخل رسیده ایم. با این موسیقی مقاله را به پایان می بریم.

YOUTUBE

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع :

https://fm144.blogspot.com/2019/07/the-wingmakers.html?m=1