فعالسازی پرتال نور یکم ماه مه ۲۰۲۳

وقت اقدام کردن مجددا فرا رسیده است! وقت آنکه سرنوشت جهان خودمان را در دستان خودمان بگیریم! همه ما می‌دانیم که فرایند آزادسازی سیاره زیاده از حد به طول انجامیده است. این فرصتی است برای اینکه به طور جمعی فرایند را تسریع کنیم.

بنابراین از فرصت همسویی انرژتیک فوق‌العاده قدرتمند روز اول ماه مه استفاده خواهیم کرد تا پرتالی بسازیم که از طریق آن به آگاهی خودمان وحدت ببخشیم، و فرایندی که ما را به عصر طلایی جدید می‌رساند را کلید بزنیم.

این خبر را همه جا منتشر کنید! آن را در سراسر جهان به اشتراک بگذارید! آن را در وبسایت‌ها و بلاگ‌هایتان پست کنید. از گروه‌های معنوی دعوت کنید که به ما ملحق شوند. اگر یک رسانه الترناتیو می‌شناسید، می‌توانید خبر را برایشان بفرستید. می‌توانید یک رویداد فیسبوکی برای افراد محلی خود بسازید  که این کار را در منطقه شما انجام بدهند. همچنین به یک گروه فیسبوکی اصلی برای این رویداد نیاز داریم. می‌توانید اخبار مربوط به این فعالسازی را  در رسانه‌های اجتماعی دیگر نیز منتشر کنید. می‌توانید یک ویدئو درباره این فعالسازی بسازید و آن را در یوتیوب، بیتچوت یا ادیسه پست کنید. تحقیقات علمی، آثار مثبت مدیتیشن‌ها و فعالسازی‌های جمعی بر جوامع انسانی را تأیید کرده‌اند، پس هر یک از شما که در این فعالسازی شرکت کنید، در واقع می‌توانید در نزدیکتر شدن به عصر طلایی کمک کنید:

Studies Show Group Meditation Lowers Crime, Suicide, & Deaths In Surrounding Areas

http://www.worldpeacegroup.org/washington_crime_study.html

این فعالسازی در لحظه تکمیل یک چرخه بسیار قدرتمند به وقوع خواهد پیوست. این لحظه نشانگر نقطه‌ای است که انرژی از مرکز کهکشان شروع خواهد کرد به اینکه با قدرت تمام جریان پیدا کند به سطح این سیاره، زیرا زمان در حال تمام شدن است. اگر موفق بشویم ۱۴۴ هزار نفر داوطلب گردآوری کنیم که این فعالسازی را انجام بدهند، انرژی مرکز کهکشان بر روی سطح سیاره به شکلی متعادل لنگر خواهد شد. و این امر باعث می‌شود سریع‌ترین و هماهنگ‌ترین گذار برای این سیاره تضمین شود، و در واقع باعث ایجاد یک بروزرسانی انرژتیک برای کل سیاره خواهد شد. اگر به جرم بحرانی نرسیم،

انرژی‌های فوقِ قدرتمند مرکز کهکشان به هر حال به سطح سیاره خواهند رسید، اما به شکلی بسیار آشفته‌تر و ناهماهنگ‌تر متجلی خواهند شد. می‌توانیم به جرم بحرانیِ ۱۴۴۰۰۰ نفر در انجام این فعالسازی دست پیدا کنیم! این یک زنجیره واکنشی درمانی عظیم در میدان انرژی جهان ایجاد خواهد کرد. این پراهمیت‌ترین فعالسازی سیاره‌ای زندگی‌های ما تا کنون خواهد بود!

موج این پرتال نور از همان ۲۳ مارس حس خواهد شد، یعنی زمانی که پلوتو برای نخستین بار پس از بیش از ۲۰۰ سال وارد آکواریوس می‌شود، و این موج در روز اول ماه مه زمانی که پلوتو برگشتی می‌شود، به اوج می‌رسد، و سپس به آرامی تا روز ۱۱ ژوئن که پلوتو مجددا از آکواریوس خارج شود، متوقف خواهد شد:

https://chaninicholas.com/what-you-need-to-know-about-pluto-in-aquarius/

در لحظه فعالسازی پرتال نور در روز یکم ماه مه، پلوتو در صفر درجه ۲۱ دقیقه آکواریوس خواهد بود، که تقریبا درست در موقعیت کانجانکشن بزرگ مشتری زحل است که نشانگر بخش اول فعالسازی عصر آکواریوس ما بود:

http://2012portal.blogspot.com/2020/11/make-this-viral-age-of-aquarius-final.html

بنابراین فعالسازی این پرتال نور انرژی‌های این عصر آکواریوس را به سطح بعدی خواهد برد.

همچنین در لحظه فعالسازی، پلوتو یک گرند تراین دقیق با آلسیون (خورشید مرکزی محلی ما در خوشه پروین) در صفر درجه ۱۸ دقیقه جمینای، و کهکشان اِم-۸۷ (یک کهکشان مهم در خوشه ویرگو، که منبع عشق کهکشانی برای این بخش از جهان است) در ۱ درجه ۱۴ دقیقه لیبرا خواهد ساخت. این گرند تراین انرژی‌های فوق‌العاده قدرتمند عشق کیهانی را به سیاره خواهد آورد و تریگری خواهد بود که اجازه می‌دهد انرژی‌های مرکز کهکشان شروع کنند آزادانه به سطح سیاره ما جریان پیدا کنند. فلش انرژی‌های عشق کیهانی از کهکشان ام-۸۷ در اَبَرخوشه ویرگو نشأت خواهند گرفت و بسیار قدرتمندتر از فلشی خواهد بود که در طول فعالسازی پرتال AION از ام-۸۷ به زمین رسید:

http://2012portal.blogspot.com/2013/11/intel-update-before-aion-portal.html

همچنین از فلشی که در فعالسازی نهایی عصر آکواریوس رخ داد هم قوی‌تر خواهد بود. این گرند تراین برای کل دوره‌ای که پلوتو در آکواریوس است، از ۲۳ مارس تا ۱۱ ژوئن فعال خواهد بود. پلوتو در آکواریوس نشانگر تمرکز تلاش‌های نژادهای فرازمینی مثبت در جهت تماس نخست خواهد بود، و پلیدین‌ها نقش بسیار فعالی در این مورد خواهند داشت.

ما مدیتیشن پرتال نور را در بهترین لحظه ممکن که بیشترین اثر مثبت را بر بشریت داشته باشد انجام خواهیم داد. می‌توانید زمان این مدیتیشن را برای منطقه زمانی خود در اینجا چک کنید:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=PORTAL+OF%2CLIGHT&iso=20230501T1906&p1=195

🔆 [دوشنبه ۱۱ اردیبهشت، ساعت ۲۰:۳۶ به وقت ایران]

دستورالعمل:

۱. از روش خود استفاده کنید تا در حالت آرام آگاهی استفاده کنید.

۲. اعلام کنید قصدتان از انجام این مدیتیشن، کمک به گشایش پرتال نور است.

۳. شعله بنفش را از منبع اصلی آن فرا بخوانید تا یک حلقه حفاظتی حول شما در طول مدیتیشن و پس از آن ایجاد کند.  از آن بخواهید که هر چیزی را که در خدمت نور نیست به نور تبدیل کند.

۴. یک ستون نور سفید درخشان را تصور کنید که از خورشید مرکز کیهان ساطع می‌شود، و بین خورشیدهای مرکزی همه کهکشان‌های این جهان توزیع می‌گردد، و از خورشید مرکزی کهکشان ام-۸۷ جریان پیدا می‌کند. سپس تصور کنید خورشید مرکز کهکشان را فعال می‌کند، وارد کهکشان ما شده، سپس وارد منظومه خورشیدی ما می‌شود و از همه موجودات نوری داخل منظومه عبور می‌کند، و نیز از همه موجودات زمین می‌گذرد، و نیز از بدن شما عبور می‌کند و به مرکز زمین می‌رسد.

۵. تصور کنید که این نور، همه تاریکی باقی‌مانده روی زمین را پاکسازی می‌کند، همه نابرابری‌ها را درمان می‌کند، همه جنگ‌ها را پایان می‌بخشد، فقر را کاملا از میان می‌برد، و برای همه بشریت، فراوانی به ارمغان می‌آورد. یک بیداری بزرگ روحی برای بشریت و نیز ارتباط با نژادهای فرازمینی مثبت را تصور کنید. یک چرخه کیهانی عظیم جدید عصر آکواریوس را تصور کنید که آغاز می‌شود، و نور خالص، عشق و خوشبختی برای همه موجودات زمین می‌آورد. زمان پیشنهادی برای این مدیتیشن ۲۰ دقیقه است.

بروزرسانی‌ها درباره پرتال نور:

http://2012portal.blogspot.com

کبرا

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع :

http://2012portal.blogspot.com/2023/03/make-this-viral-portal-of-light.html