پاکسازی گروه کیمرا در جریان است. نیروهای نور مشغول پاکسازی ناهنجاری اولیه در سطح سببی/علی (سطح ذهنی بالاتر) هستند.

یک جنبه از آن ناهنجاری سیاه‌چاله‌های موجود در سطح سببی است، که بین سالهای ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ از ستاره رجل‌الجبار تلپورت و وارد شدند، و اکنون از طریق فناوری توپ‌های میولنیر در حال تبخیر شدن هستند.

یک جنبه بسیار مشکل‌ساز دیگر در سطح سببی موجوداتی است که «اربابان کارما» خوانده می‌شوند. اربابان کارما موجودات عنکبوتی کیمرا هستند که میلیون‌ها سال پیش از طریق پرتال ریگل (رجل‌الجبار) از کهکشان آندرومدا وارد شدند و ماتریکس قرنطینه زمین را ۲۶ هزار سال پیش ایجاد کردند. بسیاری از آنها حدود یک میلیون سال قبل به زمین آمدند، و نیروهای تقویتی آنها هم در تمام طول تاریخ آتلانتیس ملحق شدند تا اینکه سرانجام ۲۶ هزار سال پیش کنترل کامل سیاره را به دست گرفتند و در سالهای ۹۶ تا ۹۹ با ورود نیروهای تقویتی نهایی از رجل‌الجبار سرنوشت سیاره را رقم زدند.

اربابان کارما تقریبا کنترل کاملی بر قرنطینه زمین دارند، و یک تار عنکبوتی تاریک مملو از سیاه‌چاله‌ها و بمب‌های توپلت در سطوح سببی، ذهنی، اختری و اتریک ایجاد کرده‌اند. کالبدهای سببی آنها تقریبا تماما سیاه است، به دلیل اینکه بسیار در معرض ناهنجاری اولیه قرار گرفته‌اند، و آنها سیاه‌چاله‌های سطح سببی را به عنوان پرتالی به واقعیت معکوس تاریک تحت عنوان خورشید سیاه پرستش می‌کنند.

آنها کنترل بزرگ و زیادی بر چرخه تناسخ انسان‌ها دارند و کنترل زیادی بر اینکه یک فرد معین کجا و چگونه تناسخ یابد. آنها دسترسی کامل به رکوردهای آکاشیک دارند‌. آنها جفت‌های روحی (توئین سول‌ها) را از هم دور نگه می‌دارند، روابط بین سولمیت‌ها را نابود می‌کنند، حسادت و ترس ایجاد می‌کنند و تلاششان متجلی کردن بالاترین سطح رنج برای جمعیت انسان‌ها است. آنها نفوذ و سلطه خودشان را از طریق زیردستان دراکو و موجودات اهریمنی رپتیلین در سطوح ذهنی پایینتر، و سطوح اختری و اتریک اعمال می‌کنند، و وضعیت ژئوپولیتیک فیزیکی را هم از طریق تسخیر اهریمنی اشرافیت سیاه و بردگانشان در ایلومیناتی در سطح فیزیکی تحت کنترل دارند.

آنها فناوری ماتریکس اسکالار را در سطوح سببی، ذهنی، اختری، اتریک و فیزیکی کنترل می‌کنند که از ورود نور به سطح فیزیکی جلوگیری می‌کند. پس از حملات بی‌نهایت وحشیانه به کارگزاران و مبارزان نور در چند هفته گذشته، آنها اکنون بیش از اندازه خودشان را در معرض دید قرار داده‌اند، و نیروهای نور عملیات‌هایی برای حذف سریع، مؤثر و کامل آنها آغاز کرده‌اند. نخستین چیزی که نیروهای نور مشغول پاکسازی آن هستند شوکی است که کالبدهای سببی انسان‌های سطح زمین از سال ۱۹۹۶ تحت آن قرار داشتند. این شوک باعث شد اتصال سطح سیاره با قلمروهای روحانی بالاتر شدیدا کاهش یابد، و اکنون این وضعیت سرانجام در حال رسیدگی شدن است.

نیروهای نور همچنین در حال آغاز پاکسازی سیاه‌چاله‌ها و همه میادین اسکالار منفی از سطح سببی هستند، و در حال حذف قراردادهای روحی منفی از کالبدهای سببی انسان‌ها هستند. پس از اینکه این روند به درجه معقولی رسید، نیروهای نور شروع به حذف خود اربابان کارما خواهند کرد. این باعث آغاز تجزیه و فروپاشی ماتریکس قرنطینه زمین خواهد شد و نور سرانجام می‌تواند وارد شود. پس از آن، آنها سرانجام می‌توانند «پیت» فیزیکی باقی مانده را پاکسازی کنند و پیشروی به سطح فیزیکی داشته باشند، همانطور که در این کامنت عالی از طرف یکی از خوانندگان بلاگ من شرح داده شده است؛

هوشیاری نسبت به فلش خورشیدی آتی جزییات بیشتر و بیشتری پیدا می‌کند:

YOUTUBE

و اکنون دارد به طرق خاصی به جریان اصلی هم می‌رسد:

https://www.zerohedge.com/technology/mile-high-dinosaur-killer-tsunami-recreated-noaa-simulation

به همین دلیل اشرافیت سیاه علاقه دارد در سال ۲۰۲۵ یک جنگ جهانی ایجاد کند:

https://www.zerohedge.com/geopolitical/air-force-general-tells-his-officers-war-china-only-2-years-away

Taiwan & Asia War in 2025?

منابع دراگون اطلاع داده‌اند که یک جنگ تمام عیار رخ نخواهد داد، گرچه اوضاع برای مدت معینی می‌تواند ترسناک به نظر بیاید.‌

همچنین، منابع معتبر توافق دارند که یک کابوس‌شهر به سبک ریست فوروم اقتصاد جهانی رخ نخواهد داد، و حتی قبل از آنکه شروع شود خودش خودش را متوقف خواهد کرد:

Technocratic Dystopia Is Impossible 

یکی از جنبه‌های کلیدی در مرحله بعدی فرایند آزادسازی سیاره‌ای، بازگشت انرژی الهه است. به همین دلیل، پروژه معبد الهه به بشریت معرفی شد:

https://www.sisterhoodoftherose.network/post/goddess-temple-project

و معابد الهه متعددی همین حالا در جهان وجود دارند:

https://goddesstemple.co.uk/goddess-temples-around-the-world/

و گروه‌های متعددی معابد باستانی الهه را مجددا فعالسازی می‌کنند:

https://tempiodellagrandedea-com.translate.goog/riattivazione-templi-luoghi-sacri-dea?_x_tr_sl=it&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=sc

و کار انرژتیک روی استوای الهه آتلانتیس قدیم در حال انجام شدن است:

https://maps.leylines.net/#share=g-3ab0fdadef98c1c06190e87a3005c76d

و بسیاری از انسان‌ها زندگی در معابد قدیمی الهه در گذشته را به یاد می‌آورند:

و افراد از طریق هنر با انرژی الهه اتصال می‌یابند:

https://www.wallacecollection.org/blog/colours-of-boucher/

و از طریق طبیعت:

Never Underestimate the Intelligence of Trees

تغییرات بزرگ در راه هستند، و چند ماه بعدی برای تعیین مسیر تحولات سیاره بسیار اهمیت دارند.

 

بنابراین، صمیمانه از شما دعوت می‌کنیم در کنفرانس صعود ما در تایپه، تایوان، در روزهای ۸ و ۹ آوریل شرکت کنید:

2023 THE ASCENSION CONFERENCE

نور پیروز است!

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

http://2012portal.blogspot.com/2023/02/situation-update-and-cobra-ascension.html