همگام با نیروهای نور که از طریق عملیات «بازگشت روح» تلاش می‌کنند بیشترین میزان ممکن نور را وارد سطح سیاره کنند، مدار نوری قدیم آتلانتیس در حال باز-فعالسازی شدن است.

یک جنبه بسیار مهم از این فرایند فعالسازی مجدد ورتکس‌های الهه آتلانتیس قدیم است، که متصل هستند به استوای آتلانتیس قدیم:

 

 

در زمان آتلانتیس معابد قدرتمندی در طول استوا ساخته شدند و با سفینه‌های مادر کنفدراسیون کهکشانی اتصال مستقیم داشتند، سفینه‌هایی که مستقیما بالای آنها در مدار زمین‌ایستا (کمربند کلارک) پارک بودند. آن معابد انرژی الهی الهه/ایزدبانو را به سطح زمین لنگر می‌کردند، در حالیکه معابد قطبی انرژی الهی ایزد را لنگر می‌کردند. معابد الهه همیشه در نزدیکی یک دریاچه مقدس بودند، جایی که ورتکس الهه از طریق یک موجود آنجلیک مؤنث تحت هدایت آیونا لنگر می‌شد. مکان‌های آن معابد الهه آتلانتیس اکنون مجددا توسط نیروهای نور فعالسازی می‌شوند. یکی از مناطق اصلی که مجددا فعالسازی شده بعلبک است، جایی که یک معبد الهه همراه با یک مکتب اسرار از زمان آتلانتیس وجود داشت:

New Evidence of Prehistoric Civilizations in the Holy Land and Surrounding Regions of the Levant

مدتها پس از سیل بزرگ، الهه آتارگاتیس از سیریوس به این منطقه بازگشت و اسرار الهه را مجددا فعالسازی کرد:

YOUTUBE

در آن منطقه معابد زیادی در کنار دریاچه‌های مقدس ساخته شدند، و معابد اصلی در هیراپلیس (منبج امروزی در سوریه، و دریاچه مقدس تبدیل به یک زمین فوتبال شده است)، عسقلان، قبه البدوی (دریاچه مقدس تخریب شده و بافت شهری آن را در برگرفته است)، و ادسا (اورفه‌ی امروزی، دریاچه مقدس هنوز هست و تونلی دارد که به عمق زمین راه می‌برد):

به غیر از ورتکس‌های متصل به آتارگاتیس، نیروهای نور همچنین در حال فعالسازی مجدد ورتکس‌های متصل به الهگان سه‌گانه لات، عزا، و منات، هستند، که خاستگاهشان عربستان پیش از اسلام است. این ورتکس‌ها نیز روی استوای آتلانتیس قدیم قرار دارند:

#MythicalCreatureMonday – Origins of Witchcraft: Al-Uzza, Al-Lat and Manat – Triple Goddess of Mecca (Arabic)

http://www.jennybadgersultan.com/L/LAT-UZZA.HTM

Destruction of 1900-year-old Lion of Al-Lat statue

ورودی‌های آگارتا نیز در حال فعالسازی مجدد انرژتیک در طول استوای آتلانتیس قدیم هستند، مثل این مورد نزدیک افسوس:

https://en.wikipedia.org/wiki/Seven_Sleepers

همچنین مثلث ورتکس الهه اروپایی نیز در حال فعالسازی مجدد است، یعنی ورتکس‌های دوبل در ونیز و پاریس، و ورتکس دوبل بوداپست، که همگی نزدیک استوای آتلانتیس هستند. همه این ورتکس‌های دوبل به این شکل هستند که ورتکس اصلی در شهر است و ورتکس دوم ده تا سی مایل از ورتکس اول فاصله دارد. هر دو از طریق یک جریان انرژی بی‌نهایت 8 به هم متصل هستند. ورتکس ونیز که بر روی پل ریالتو در ونیز لنگر است:

ورتکس الهه ونیز اسرار الهه را در طول رنسانس از طریق اردو بوچینتورو متولد کرد:

http://2012portal.blogspot.com/2014/10/ordo-bucintoro.html

خاندان‌های اشرافیت سفید موسِنیگو و لُرِدن حامل اسرار الهه در ونیز بودند. نشان هر دو خاندان شامل گل رز است. خاندان لردن همچنین از طریق آکادمیا دگلی اینکوگنیتی اسرار الهه را بیان می‌کرد:

https://en.wikipedia.org/wiki/Accademia_degli_Incogniti

ورتکس دوم ونیز ویلا دی وسکووی در تپه‌های اوگانی لنگر شده است. آن ویلا در حقیقت یک اتاق صعود است:

https://fondoambiente.it/villa-dei-vescovi-eng/

ورتکس دوم نیز به آتارگاتیس متصل است:

https://sworld.co.uk/2/507433/photoalbum/the-lake-of-lispida

ورتکس‌های الهه کوچکتر متعددی وجود دارند که در شمال ایتالیا واقع هستند و از استوای آتلانتیس دور نیستند، مثل ورتکس آرتزو، و یکی دیگر در پارما، جایی که ماری لوئیس (ماریا لوئیجیا) به عنوان یک راهبه الهه تشرف یافت:

https://en.wikipedia.org/wiki/Marie_Louise,_Duchess_of_Parmahttps://www.maria-luigia.com/en/maria-luigia-line#maria

ورتکس الهه پاریس در سردابه کلیسای نتردام لنگر شده است. این ورتکس نقاط لنگر کوچک‌تر بسیار زیادی در پاریس دارد، مثلا زودیاک دندرای اصلی در لوور:

https://victorianweb.org/science/denderazodiac.html

و همتای معاصرش در فروشگاه لبوتین:

https://www.louisbarthelemy.com/blogs/projects/christian-louboutin

ورتکس دوم پاریس در معبد عشق در پتیت تریانون در ورسای لنگر شده است:

https://madamemelissande.com/marie-antoinette-and-the-temple-of-love/

مجسمه وسط معبد در اصل یک مجسمه ونوس بود و بعدها با یک مجسمه کیوپید جایگزین شد. یک دریاچه کوچک در حوالی معبد انرژی‌های آتارگاتیس را لنگر می‌کند.خاندان اشرافیت سفید بوربون از اسرار الهه در پاریس و ورسای حمایت می‌کرد، از طریق دو راهبه بزرگ: مادام دو پمپادور، و پرنسس دو لمبال:

YOUTUBE

ورتکس الهه بوداپست در تاج سن استیون لنگر شده است، که در حال حاضر در پارلمان مجارستان است. ورتکس دوم الهه بوداپست در قلعه گودلو، خانه ملکه سیسی، که او هم راهبه بزرگ الهه بود، لنگر شده است:

https://kiralyikastely.hu/queen-elizabeth-and-godollo.html

نیروهای نور اطلاع داده‌اند که پس از بیش از ۱۵۰۰ سال سرکوب، مجددا نیاز است که معابد الهه روی سطح سیاره آفریده شوند. این کار مقدس به خواهران رز سپرده شده است. نیاز است که فضاهای عمومی ایجاد شود که این انرژی الهه را وارد جمعیت عمومی سطح کند. این فضا می‌تواند فضای خصوصی شما باشد که هر هفته حداقل چند ساعت به روی عموم باز است و از طریق مدیتیشن‌ها، رقص، خواندن کتاب، موسیقی و آوازهایی مانند این قطعه برای آیسیس، انرژی الهه را به افراد برساند:

نمونه‌ای از یک معبد الهه مدرن:

YOUTUBE

Home

نیاز است این معابد هرچه سریعتر ساخته شوند تا از گذار انرژتیک سیاره پشتیبانی کنند. همینطور برای اتصال به انرژی الهه، می‌توانید این کتاب را بخوانید:

Ebook – Le Retour de la Déesse

https://elixirsdesagesse-com.translate.goog/boutique/e-book/ebook-le-retour-de-la-deesse/?_x_tr_sl=fr&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=sc

یا آیسیس آستارا و کارش برای بازگرداندن الهه را به یاد آورید:

https://www.sisterhoodoftherose.network/post/in-memory-of-our-dear-isis-astara

نور پیروز است!

کبرا

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2023/01/the-goddess-equator.html