: متن زیر بخشی از مصاحبه ژانویه 2013 کبرا است که در آن اطلاعات مهمی درباره سیاره ماه ارائه شده است:

الکساندرا: امروز ۲۶ ژانویه ۲۰۱۳ است و من الکساندرا میدرز از  http://Galacticconnection.com  هستم.  امروز مصاحبه کوتاهی با کبرا در مورد ماه خواهم داشت.هر شب ما به زیبایی و درخشش ماه نگاه می کنیم و مسحور آن می شویم. ماه هنوز هم اسرار آمیز است، و دنیایی از اطلاعات درباره آن در اینترنت وجود دارد ماه واقعا چیست؟ آیا ماه میلیون ها سال پیش از زمین جدا شد؟ آنچه فکر کردم خوب است امروز راجبش صحبت کنیم این است که تأثیرات ماه بر زندگیهای ما چیست؟  ماه بسیار اسرارآمیز است و بزرگترین شئ در آسمان ما است..

کبرا: بسیار خب. قبل از هر چیز، ماه، یک شئ طبیعی است. و آنطور که برخی گفته اند، یک ویژوال (تصویر) هم نیست.

الکساندرا: جالب است زیرا شایعات زیادی وجود دارد، مثلا اینکه ماه یک سفینه است، و یا بخشی از زمین بوده که جدا و پرتاب شده است.

کبرا: هنگامی که منظومه خورشیدی تشکیل شد، ماه و زمین بخشی از یک کالبد بودند و در حقیقت جدا شدند و اکنون بخشی از یک سیستم انرژی واحد هستند. ماه در واقع یک نوع لنز انرژی است که انرژی زنانه را به سمت زمین جهت می دهد.

الکساندرا: جالب است. این یک نقش مهم و حیاتی در ارتباط با انرژی الهه است که در حال حاضر سیاره را در بر می گیرد.

کبرا: بله. آنچه در ده سال گذشته روی داد، این بود که انرژی ماه یک پاکسازی و خالص سازی بزرگ را پشت سر گذاشت، و ماه اکنون کاملا پاک و خالص است. خزندگان دیگر هیچ پایگاهی آنجا ندارند. هیچ خزنده ای آنجا نیست. هیچ چیزی با آن ماهیت و طبیعت آنجا وجود ندارد. ماه اکنون یک کالبد طبیعی و خالص نور است. و انرژی خالص اصل زنانه را به سمت سیاره زمین ارسال می کند. در هر رویداد ماه کامل، یک فرصت بزرگ و فوق العاده برای اتصال به این انرژی وجود دارد.

الکساندرا: آیا قبل از این تحول، ماه منحصرا تحت سلطه خزندگان بود؟

کبرا: خزندگان بر ماه تسلط نداشتند. برخی پایگاه های فرازمینی آنجا وجود داشت. و نفوذ فرازمینیان مخلوط بود، برخی مثبت و برخی منفی. یک دوره کوتاه بود که خزندگان چند سالی در اواخر دهه ۹۰ ماه را تحت کنترل در آوردند. اکنون کاملا حذف شده اند و تجربه ای بسیار مثبت در آنجا داریم. روی ماه چند پایگاه پلایدین، و چند پایگاه متعلق به تمدن های مثبت دیگر نیز وجود داشت. کار آنها در آنجا جهت دادن به جریان انرژی از دامنه های منظومه خورشیدی به سمت سیاره زمین است.

الکساندرا: تصاویر و عکس های واضح زیادی از ماه توسط ناسا و تأسیسات دیگر مثل آن دیده نمی شود. آنها دقیقا چه چیزی را مخفی می کنند، به غیر از حیات فرازمینی؟

کبرا: برنامه آپولو صرفا بخش عمومی رسمی برنامه فضایی آمریکا بود. حتی فضانوردان آپولو هم روی ماه با حیات فرازمینی ملاقات و تماس داشته اند. بیشتر این مسائل سانسور شد. سرویس اطلاعاتی قادر نبود همه چیز را سانسور کند. برخی اطلاعات نشت کرد و به عموم رسید. به جز این، ناسا یک برنامه فضایی مخفی غیررسمی هم داشت. این برنامه سری و غیررسمی فضایی در دهه ۵۰ یک نفر را به ماه منتقل کرده بود. در دهه ۶۰ پایگاه هایی روی ماه و مریخ بود. و این پایگاه ها صرفا برای کابال قابل دسترس بودند. سپس حرکت مقاومت این پایگاه ها را در اواخر دهه ۹۰ و آغاز قرن حاضر پاکسازی کرد. الکساندرا: این خبر خوبی است، با توجه به اینکه ماه به سیاره ما بسیار نزدیک است. آیا یک تمدن تمام و کمال و یا یک تمدن شهری کامل روی ماه وجود دارد؟ وقتی می گویید تعدادی پایگاه، درباره چه تعداد پایگاه صحبت می کنیم؟

کبرا: تعدادشان زیاد نیست. حدود چند ده پایگاه است. تمدن های دوال (دوگانه) این ظرفیت را دارند که سفینه های مادر را در مدار زمین یا جای دیگری قرار بدهند، و اکنون نیازی ندارند که پایگاه های متعددی بسازند.

الکساندرا: آیا این صحت دارد که ماه زمانی یکی از عناصر کلیدی معین برای حصار الکترومغناطیسی حول سیاره زمین بوده است؟

کبرا: در یک مقطع معین زمانی ایستگاه های متعدد ؟ – یا ایمپلنت وجود داشتند. بیشتر ماشین آلات پرده veil در نزدیکی این نقاط لاگرانژی بود. این ها نقاط خاصی میان ماه و زمین بودند که تأثیر گرانش بین ماه و زمین یکسان بود. نیروهای کنترل کننده از این نقاط ویژه استفاده می کردند تا میدان انرژی حول سیاره را کنترل کنند. البته این موضوع دیگر وجود ندارد.

نقاط لاگرانژی پنج نقطه میان دو جسم بزرگ هستند که در آن نیروی جاذبه دو جسم همدیگر را خنثی می‌کند. غالبا ماهواره‌های رصدی (تلسکوپ‌های فضایی) در نقاط لاگرانژی میان زمین و خورشید قرار می‌گیرند. ویکیپدیا

الکساندرا: فکر میکنم نخستین بار است که در این مورد می شنوم. از شما ممنونم. من شنیده ام و خوانده ام که ما در حال استخراج تیتانیوم و دیگر منابع از ماه هستیم. آیا توضیحی در این باره دارید؟

کبرا: بله. مواد معدنی و فلزات بسیار کمیاب متعددی روی ماه وجود دارد. کابال دیگر به این منابع دسترسی ندارد. در جاهای دیگر منظومه خورشیدی نیز میتوان فلزات و مواد بسیار نایاب را در مقادیر بسیار بزرگ یافت. می توانید الماس های بزرگ در کمربند سیارکی بیابید. می توان طلای زیادی در مناطق دیگر منظومه خورشیدی یافت. آنچه ما در این سیاره کمیاب می دانیم در مناطق دیگر کمیاب نیست.

کمربند سیارکی

الکساندرا: جالب است. در یادداشت هایی که برایتان تایپ کردم گفته بودید که مأموریت آپولو فقط یک بار موفقیت آمیز بود. آیا فقط یک بار روی ماه فرود آمده ایم؟ لطفا توضیح بدهید.

کبرا: خیر، این صحت ندارد. آپولو ۱۱ تا ۱۷، شش مأموریت موفقیت آمیز آپولو وجود داشته است.

الکساندرا: شما می‌گویید که عمدتا پلایدین ها آنجا زندگی می‌کنند و از آن به عنوان پایگاه استفاده می کنند، و به عنوان یک تمدن. آیا تمدن های دیگری هم آنجا هستند؟

کبرا: تمدن های دیگری هم از آن پایگاه ها استفاده می کنند. اکنون دیگر آن پایگاه ها اهمیت چندانی ندارند. ماه نقطه تمرکز نیست، بلکه زمین مرکز توجه است. بیشتر آن موجودات و تمدن ها سفینه های مادرشان را در بالای مدار زمین مستقر کرده اند، در آن نقاط استراتژیک.

الکساندرا: آنها چگونه کنترل ماه را باز پس گرفتند؟

کبرا: حرکت مقاومت داخل منظومه خورشیدی در حال پیشروی به سمت سیاره بود. جنگ های متعددی در کمربند سیارکی، مریخ، و نیز روی ماه به وقوع پیوست. حرکت مقاومت به طور کامل تمامی جنگجویان رپتایلین (خزنده) و سایر نژادها را حذف کرد. جنگ های فیزیکی وجود داشت. این جنگ ها ۱۰ تا ۱۵ سال پیش رخ دادند [زمان این مصاحبه ۲۰۱۳ است].

مجسمه باستانی یک رپتیلین در معبد هوریوجی ژاپن

الکساندرا: آن جنگ های فیزیکی برای ما قابل درک هستند؟

کبرا: بله، بسیار شبیه به جنگ هایی که هنوز روی زمین وجود دارد. مسأله اخراج کابال از آن نقاط استراتژیک بود. کابال در اواخر دهه ۹۰ نفوذ زیادی در مریخ و ماه داشت، و آنها آن نفوذ را از دست داده اند.

الکساندرا: در بلاگ شما مدت ها پیش مشخصات زیادی در ارتباط با سیاره ایکس وجود داشت، در آوریل ۲۰۱۲ّ.  آیا چنین اطلاعاتی درباره ماه هم دارید؟

کبرا: اطلاعات فراوانی درباره ماه وجود دارد. دانشمندان و منجمان این مشخصات را دارند چرا که ماه به زمین بسیار نزدیک است. دانشمندان موقعیت ماه، مدار ماه، و مشخصات دیگرش را اندازه گیری کرده اند. عمده اطلاعات ماه اکنون در دسترس عموم است.

الکساندرا: تصور کردم شاید چیزی مخفی مانده باشد.

کبرا: خیر. در گذشته مخفی بود.

الکساندرا: آن قطعه بزرگ روی ماه؟ که از ناسا درز کرد. آیا شما درباره آن برج های عظیم روی ماه شنیده اید؟

کبرا: بله، تصاویری از اشیای معینی روی سطح ماه بودند. بسیار بیش از اینها فعلا افشا نشده است.

الکساندرا: آیا اینها صرفا پایگاه های عظیم هستند؟ آنها چقدر بزرگند؟

کبرا: بیشتر پایگاه ها کوچک هستند. دیگر نیازی به پایگاه ها وجود ندارد.

الکساندرا: جایی خواندم که ماه مثل غل و زنجیر برای زمین عمل می کند. و همزمان با صعود، ما از ماه آزاد خواهیم شد. نظر شما چیست؟

کبرا: خیر. چنین چیزی ضرورت ندارد چراکه ماه هم همان فرایند صعود را پشت سر می گذارد. کل منظومه خورشیدی نیز همینطور، و این در اثر انرژی های ورودی خورشید مرکز کهکشان است. این تحول همزمان و کلی است.

الکساندرا: بنابراین، ماه یک سفینه یا ماهواره بسیار بزرگ نیست؟

کبرا: خیر ماه یک شئ طبیعی است.

الکساندرا: چرا در رویداد ماه کامل، جرایم و خودکشی و رفتارهای غیر متعادل بیشتر می شود؟

کبرا: ماه انتقال دهنده انرژی های اصول زنانه است، اصل زنانه مرتبط است به احساسات. احساسات فعال می شوند. احساساتی که سرکوب شده بودند به سطح می آیند، و گاهی ممکن است افرادی کم و بیش رفتارهای دیوانه وار و غیر متعادل بروز دهند.

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع

https://m.facebook.com/notes/chiu-hsien-neng/%E5%9C%B0%E7%90%83%E7%9B%9F%E5%8F%8B%E6%9F%AF%E5%8D%9A%E6%8B%89cobra2013%E5%B9%B41%E6%9C%8826%E6%97%A5-%E6%BB%BF%E6%9C%88-%E4%BA%9E%E5%8A%9B%E7%8F%8A%E5%8D%93%E6%8B%89%E8%A8%AA%E8%AB%87/1019763998043196/