از مصاحبه جدید کبرا با خواهران رز در رابطه با مدیتیشن ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱

بخش ۱

دبرا: بیایید در رابطه با «تماس نخست» با موجودات کهکشانی خیرخواه صحبت کنیم. شما گفتید که شهروندان خیرخواه کهکشان ما می‌خواهند که انسان‌ها به خانواده کهکشانی بپیوندند، اما نیاز به یک سیگنال قدرتمند، شفاف و منسجم از جمعیت سطح سیاره دارند که بدانند تماس مورد تقاضا است. اما چرا این سیگنال ضرورت دارد؟ منظورم این است که، آیا آنها هنوز نمی‌دانند که ما چقدر به کمکشان نیاز داریم و علاقه داریم بخشی از خانواده کهکشانی باشیم؟

کبرا: این سیاره حدود ۸ میلیارد ساکن روی سطح دارد. و یک درصد بسیار کوچک از این ساکنان سطح سیاره علاقه‌ای به ارتباط داشتن و برقراری دیالوگ با جامعه کهکشانی ابراز کرده‌اند. و این سیگنال هم در مقایسه با سایر سیگنال‌های دریافت شده از سطح سیاره، بسیار ضعیف است. و به این دلیل است که آنها نیاز به انسجام، و شفافیت بیشتری در این مورد دارند. و اگر سیگنال ما به جرم بحرانی برسد، آنقدر قوی خواهد بود که جدی گرفته شود چراکه آنها باید همه انسان‌های سطح سیاره را در نظر بگیرند. اگر صرفا معدود افرادی باشند که علاقه ملایمی به نوعی تماس داشته باشند، این کافی نیست. بایستی یک قصد شفاف وجود داشته باشد، و این گام نخست برای دیالوگ کهکشانی خواهد بود، و این هدف است که ما قصد داریم به وسیله این مدیتیشن و این درخواست جمعی به آن دست یابیم.

از مصاحبه جدید کبرا با خواهران رز در رابطه با مدیتیشن ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱

بخش ۲

دبرا: کمی بیشتر راجع به پتیشن (درخواست جمعی) صحبت کنیم زیرا بسیار مهم است. من می‌خواهم مردم درک واضحی از هدف این کار داشته باشند، زیرا شاید کمی احمقانه به نظر برسد که پتیشنی جهت ارتباط با موجودات کهکشانی ایجاد شود. اما شما اشاره کردید به پل انرژتیکی که این کار ایجاد خواهد کرد؛ بنابراین، آیا می‌توانید در این رابطه بیشتر توضیح دهید؟ و اینکه این کار، چگونه به تسریع فرایند آزادسازی کمک خواهد کرد؟

کبرا: بسیار خب. این در واقع یک سند قانونی خواهد بود. ما یک سند قانونی را امضا می‌کنیم. ما در واقع بیانیه اراده واحد خود را می‌آفرینیم. و چنانچه این بیانیه به قدر کافی قدرتمند باشد، نیروهای کهکشانی آن را مجدانه پیگیری می‌کنند. می‌دانید، آنها می‌توانند ذهن افراد را بخوانند، و آنها همه افکار متناقض در ذهن مردم را می‌بینند. از یک طرف، مردم علاقه دارند مداخله صورت گیرد، اما از طرف دیگر، آنها از نیروهای نور عصبانی هستند. و سپس دچار هراس می‌شوند، و سپس دچار تردید می‌شوند که آیا این مسائل اصلا وجود دارد یا اثباتی برای آن هست. و می‌دانید، همه این افکار مخلوط و متناقض یک سیگنال غیرمنسجم تولید می‌کنند. و آنها یک سیگنال بسیار واضح و منسجم می‌خواهند‌. و البته، این باید یک عمل فیزیکی باشد، بایستی یک سند فیزیکی باشد. باید یک فرایند فیزیکی باشد. باید بنشینیم پای کامپیوتر خود و پتیشن را امضا کنیم، زیرا ما خواستار مداخله در سطح فیزیکی هستیم. این اقتضای تجلی‌بخشی است، اگر می‌خواهیم عمل فیزیکی تجلی یابد، بایستی عمل فیزیکی انجام دهیم.

از مصاحبه جدید کبرا با خواهران رز در رابطه با مدیتیشن ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱

بخش ۳

دبرا: بسیار خب، مایل هستم درباره ورتکس‌های الهه/زنانه (Goddess) از شما بپرسم. [اما] ورتکس‌های خدا/مردانه (God) چطور؟ گفته شده که ورتکس‌ها هنگامی که جریان انرژی وارد زمین می‌شود، زنانه تعریف می‌شوند، و ورتکس‌هایی که انرژی را از زمین خارج می‌کنند مردانه تعریف می‌شوند. آیا هر دو اهمیت یکسانی دارند، و آیا با هم عمل می‌کنند؟

کبرا: بله، اهمیت آنها یکسان است، اما چنان بی‌تعادلی بزرگی ایجاد شده است که نخست بایستی ورتکس‌های الهه فعال شوند. و فقط هنگامی که این شبکه به قدر کافی ثبات پیدا کند، ورتکس‌های خدا/مردانه مجددا فعال خواهند شد، چراکه ورتکس‌های خدا/مردانه بسیار قدرتمند هستند. و تا زمانی که هنوز احتمال بزرگی وجود دارد که این انرژی مورد سواستفاده قرار بگیرد، نباید این ورتکس‌ها فعال شوند. این کار ایمن نیست.

از مصاحبه جدید کبرا با خواهران رز در رابطه با مدیتیشن ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱

بخش ۴

دبرا: در این مدیتیشن ما از منبع می‌خواهیم مستقیما در وضعیت زمین مداخله کند، و یک تحول شفابخش عمیق انسان‌ها را کلید بزند، و می‌خواهیم که نور همه بقایای تاریکی روی زمین را پاکسازی کند. کبرا، مداخله الهی چگونه است؟ منظورم این است که، آیا در واقع از منبع می‌خواهیم رخداد را کلید بزند؟ یا حداقل آغاز رخداد را؟

کبرا: به نوعی بله، ما از منبع درخواست می‌کنیم مستقیما در وضعیت سیاره مداخله کند، به نحوی که در لحظه معین کنونی بیشترین فایده را داشته باشد. و البته، پیامد نهایی آن رخداد خواهد بود، اما در حال حاضر ما خواستار وقوع مداخله به بهترین شکل ممکن برای وضعیت کنونی سیاره هستیم. از مصاحبه جدید کبرا با خواهران رز در رابطه با مدیتیشن ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱

بخش ۵

دبرا: بسیار خوب. و چه امتیاز ویژه‌ای در رابطه با مدیتیشن ۲۱ دسامبر، و این انقلاب زمستانی دسامبر ۲۰۲۱ وجود دارد؟

کبرا: Solstice (انقلاب زمستانی) یک لحظه بسیار قدرتمند است، و امسال، موضوعات معینی در این لحظه همگرایی دارند. فعلا چیزی در این مورد افشا نمی‌کنم. آنها را درست قبل از فعالسازی افشا خواهم کرد، اما، موضوعات معین و بالقوه پراهمیتی در حال وقوع هستند که برای آن موقع برنامه‌ریزی شده‌اند که در آن لحظه به هم می‌رسند. و ما از [انرژی] آن روز استفاده می‌کنیم تا این موضوعات را ممکن سازیم.

از مصاحبه گروه‌های آسیایی با کبرا،

https://www.welovemassmeditation.com/2021/12/interview-with-cobra-for-divine-intervention-activation.html?m=1

بخش ۱

هوشینو: می‌توانید جمله الهام‌بخش و تشویق‌کننده‌ای برای گروه‌های یوفولوژی و گروه‌های معنوی بگویید تا آنها اهمیت و معنای پتیشن آزادسازی سیاره و مدیتیشن مداخله الهی را بهتر درک کنند؟

کبرا: فکر می‌کنم هر فردی که حقیقتا علاقه دارد در طول زندگی‌اش «تماس نخست» را تجربه کند [بداند که]، اکنون ما یک ابزار داریم که به وسیله آن به این فرایند شتاب ببخشیم، و هر فردی که به این کار هدایت می‌شود می‌تواند در آن شرکت کند. و آنهایی که شرکت می‌کنند کسانی خواهند بود که تاریخ‌ساز خواهند شد. و در بلندمدت کتاب‌های تاریخی درباره چگونگی دستیابی ما به «تماس نخست» نوشته خواهند شد.

از مصاحبه گروه‌های آسیایی با کبرا، بخش ۲

تری: بزرگی رخداد فلش در مقایسه با شراره خورشیدی ایکس۱ که روز ۲۹ اکتبر روی داد و طبق مقیاس شرایط فضای NOAA قدرتمند بود، چگونه ارزیابی می‌شود؟ و آیا ممکن است بدانیم چند برابر شراره خورشیدی کرینگتون در ۱۸۵۹ خواهد بود؟

کبرا: انتظار ما این است که رخداد فلش چند برابر قوی‌تر از رویداد کرینگتون ۱۸۵۹ باشد.

تری: یعنی فقط چند برابر. بسیار خب.

کبرا: بله، نباید آنقدرها هم قدرتمند باشد. بایستی بتوانیم آن را به سلامت از سر بگذرانیم. این فلش رخداد اولیه فاجعه‌آمیز نخواهد بود. فقط یک پالس/ضربان خواهد بود که فرایند تحول سیاره را کلید خواهد زد. قرار نیست ویرانگر باشد.

از مصاحبه گروه‌های آسیایی با کبرا، بخش ۳

تری: دانشمندان اخیرا کشف کردند که یک مرز عظیم نزدیک مرکز کهکشان وجود دارد، که از نفوذ اکثر اشعه‌های کیهانی به کهکشان محلی جلوگیری می‌کند. آیا این مرز/دیواره، یک کره دایسون است که نیروهای نور ساخته‌اند تا انرژی‌های خورشید مرکز کیهان را فیلتر کنند؟

کبرا: این یک ترکیب از حباب پلاسمای طبیعی است که دائما و در همه کهکشان‌ها حول مرکز کهکشان ایجاد می‌شود. و البته این حباب پلاسما توسط نژاد مرکز کهکشان پشتیبانی نیز می‌شود، که این نژاد جریان انرژی‌ها در کهکشان را میزان/تنظیم می‌کنند. این کار برای این است که حیات کهکشان بتواند شکوفا شود و تکامل یابد.

از مصاحبه گروه‌های آسیایی با کبرا، بخش ۴

تری: بسیار ممنونم. «متاورس» که یک واقعیت مجازی فراگیر است اکنون دارد به یک مفهوم مورد علاقه تبدیل می‌شود. نیروهای نور درباره این فناوری واقعیت مجازی نوین چه نظری دارند؟ آیا تمدن‌های خیرخواه کهکشانی از واقعیت مجازی برای تجربه کردن یک زندگی الترناتیو استفاده می‌کنند؟

کبرا: این مفهوم متاورس که معرفی شده است یک تله است. هدفش این است که مردم را بیشتر در ماتریکس فرو ببرد. نیروهای نور خیلی به ندرت از این فناوری‌های واقعیت مجازی بهره می‌برند. هنگامی از این فناوری‌ها استفاده می‌کنند که واقعا ضروری باشد زیرا راه‌های بهتری برای پرداختن به واقعیت وجود دارد.

تری: یعنی بهتر است از آن (متاورس) دوری کنیم؟

کبرا: بله.

از مصاحبه گروه‌های آسیایی با کبرا، بخش ۵

پاتریک: سؤال اول این بخش این است که رابطه بین قلمروی کوانتومی و سطوح غیرفیزیکی به خصوص سطوح پلاسما و اتریک چیست؟

کبرا: در واقع، همه سطوح، فیزیکی و غیرفیزیکی، دارای بعد کوانتومی داخل خودشان هستند. بنابراین ساختار پیوستگی فضازمان طوری است که در یک مقیاس بسیار کوچک، دارای قلمروی کوانتومی است که قوانین فیزیکی‌اش اندکی با قوانین فیزیکی واقعیت «مکروسکوپیک» (مقیاس بزرگ) که ما تجربه می‌کنیم تفاوت دارد.

از مصاحبه گروه‌های آسیایی با کبرا، بخش ۶

پاتریک: سؤال بعدی. در استان هونان چین یک دهکده خاص وجود دارد که معروف شده به «دهکده تناسخ». گفته می‌شود بیش از یکصد روستایی محلی در آنجا خاطرات زندگی‌ قبلی‌شان را به یاد می‌آورند. آن افراد چطور به طور جمعی نسبت به ایمپلنت‌هایی که باعث فراموشی حافظه می‌شوند مصون مانده‌اند؟

کبرا: این یک نقص عملکرد یا اختلال است، یک حفره در ساختار ماتریکس، که کابال به موقع متوجه آن نشده است. و افراد معینی با حافظه‌های خود متولد شدند و از Veil (ساختار پرده) گریختند، البته کاملا نه، اما نسبت به بقیه جمعیت کامل‌تر (و با حافظه بیشتر).

از مصاحبه گروه‌های آسیایی با کبرا، بخش ۷

پاتریک: از دیدگاه علمی موج عشق کهکشانی از سمت خورشید مرکز کهکشان چگونه همه انرژی‌های منفی روی زمین را نابود خواهد کرد؟

کبرا: به زبان ساده، منبع به قدر کافی ناهنجاری اولیه را پاکسازی خواهد کرد طوری که انرژی منفی دیگر نمی‌تواند وجود داشته باشد. یعنی وقتی مقدار کافی از ناهنجاری اولیه پاکسازی شده باشد، از نظر تئوریک تولید انرژی منفی غیرممکن است، و بعد، از نظر تئوریک وجود داشتن انرژی منفی نیز غیرممکن است. یعنی وقتی به میزان کافی از ناهنجاری اولیه از میان برود، تاریکی نیز از میان می‌رود.

پاتریک: در فرهنگ چینی، سیاه معمولا یین را بازنمایی می‌کند و سفید نماینده یانگ تای‌-چی هست. برخی احساس می‌کنند این یک دوگانگی و تعادل میان تاریکی و نور است. آیا این مفهوم صحیح است؟

کبرا: این یک تعادل میان تاریکی و نور نیست. این فقط بازنمایی قطبیت‌های الهی زنانه و الهی مردانه است.‌ هیچ ارتباطی به تاریکی یا نور ندارد.

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://www.welovemassmeditation.com/2021/12/sisterhood-of-rose-interview-with-cobra-divine-intervention-activation.html