فعالسازی ما یک موفقیت بزرگ بود. با ۴۰۰ هزار شرکت کننده، به چند برابر جرم بحرانی رسیدیم.

این مدیتیشن یک فلش قدرتمند انرژی وارد شبکه انرژی سیاره ای کرد و واکنش صفحه های تکتونیک و فوران آتشفشان ها را در پی داشت:

https://eu.usatoday.com/videos/news/nation/2020/12/21/webcam-shows-overnight-eruption-hawaii-volcano/3997562001/

https://www.rt.com/news/510403-etna-erupts-shoots-lava-sicily/

دقیقا در ساعت ۶:۲۲ عصر به وقت هماهنگ جهانی در روز ۲۱ دسامبر، یک پالس بسیار قدرتمند انرژی خالص عشق کهکشانی از کهکشان ام ۸۷ به سطح سیاره رسید. این پالس برای ده تا پانزده ثانیه ادامه داشت، اما آنقدر قدرتمند بود که بلافاصله حدود ۱۰ درصد از تمام باقی مانده ناهنجاری اولیه انباشته شده در نزدیکی سطح زمین را پاکسازی کرد.

بسیاری از افرادی که در مدیتیشن شرکت کردند این پالس را حس کردند، و برای برخی افراد درمان سریع احساسی، روحی و گاهی حتی فیزیکی به همراه داشت. رویدادهای تروماتیک از میادین انرژی کارگزاران نور و مبارزان نور معینی پاک شد، و یک درمان بزرگ برای قلب وجود داشت. از آن نقطه به بعد، پاکسازی ناهنجاری اولیه سطح این سیاره در حال انجام است.

نیروهای نور همچنین موفق شده اند برای اولین بار از سال ۱۹۹۶ نور خالص را به سطح سیاره لنگر کنند. بسیاری موجودات نوری و الهگان با کالبدهای انرژی شان اطراف شرکت کنندگان مدیتیشن حاضر بودند، و موفق شدند نمونه ای با جزئیات بالا از ساختار ماتریکس به دست بیاورند. با درک بهتر ساختار کوانتومی ماتریکس، اکنون آنها در حال حذف فناوری های تاریک کوانتومی اگزاتیک با بالاترین سرعت هستند. همچنین شروع کرده اند به پاکسازی تدریجی ایمپلنت های جمعیت انسانها، و شما می‌توانید با تکنیک های حذف ایمپلنت که اینجا اشاره شده به آنان کمک کنید:

http://2012portal.blogspot.com/2015/06/implants.html

و اینجا:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/05/crack-the-matrix-implants-triangulation-exercises.html

ویدئوهای فارسی تمرین ها:

YOUTUBE

نیروهای نور همچنین در حال ادامه عملیات حذف کیمرا هستند و کاملا طبق برنامه پیش می‌روند. آنها تا به حال موفق شده اند بیش از ۵۰ درصد از تمامی پایگاه های زیرزمینی کیمرا، از جمله تقریبا تمام پایگاه های زیرزمینی فوق عمیق کیمرا در عمق ۸ مایلی را، که درست بالاتر از ناپیوستگی موهوروویچیچ، در مرز بین پوسته و گوشته زمین قرار دارند، حذف کنند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mohorovi%C4%8Di%C4%87_discontinuity

همچنین، بیش از ۵۰ درصد از عنکبوتهای فیزیکی کیمرا حذف شده اند. نیروهای نور همچنین عنکبوت پادشاه که نیروی اکالت اصلی پشت جنگ های بی شمار طول تاریخ بشریت بوده را حذف کردند.

یک جفت دیگر عنکبوت پادشاه و عنکبوت ملکه فیزیکی هنوز باقی مانده است. آنها در سال ۱۹۹۶ از سیستم ستاره ای ریگل (رجل الجبار) آمدند و از آن موقع تا به حال در یک پایگاه زیرزمینی کیمرا در زیر کنگو مستقر هستند. عنکبوت نر نیروی اکالت اصلی پشت وضعیت قرنطینه سیاره زمین و نیروی اکالت پشت تعطیلی های کروناویروس (فاز ۲ قرنطینه) است، و عنکبوت ماده نیروی اکالت اصلی ممانعت کننده از تماس روحی و عشق بی قید و شرط است. هر دوی آنها به زودی حذف خواهند شد.

در سپتامبر ۲۰۱۹، من درباره برنامه های یسوعیان برای نسخه خودشان از ریست (راه اندازی مجدد) که برای ژانویه ۲۰۲۰ طراحی کرده اند هشدار دادم:

http://2012portal.blogspot.com/2019/09/2020.html

یسوعیان در زمینه آسترولوژی مهارت و دانش زیادی دارند، و از مدتها قبل می‌دانستند که کانجانکشن زحل و پلوتو در ژانویه ۲۰۲۰ بزرگترین فرصت برای کلید زدن برنامه هایشان بود، و آنها در همین زمان نخستین اعلامیه های عمومی درباره ویروس کرونا را کلید زدند. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه پشت طراحی های آنها وجود دارد.

پس از تشکیل بریکس/اتحادهای مثبت شرقی در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، یسوعیان پایگاه اصلی شان را به چین تغییر دادند، و بسیاری از عوامل کابال را وارد چین کردند. آن عوامل در سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ پست های متعددی در دولت چین را تصاحب کردند، و بلافاصله پروژه نفوذ به غرب را شروع کردند:

https://www.naturalnews.com/2020-12-05-situation-update-dec-5th-operation-warp-speed-ccp-conspiracy-vaccines-military.html

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9046783/Leaked-files-expose-mass-infiltration-UK-firms-Chinese-Communist-Party.html

https://nypost.com/2020/12/11/chinese-honey-trap-could-hold-thousands-of-operatives/

بیشتر مردم اطلاع ندارند که کمونیزم آفریده یسوعیان است:

https://exploringrealhistory.blogspot.com/2020/10/a-final-three-way-game.html

آنچه کمتر دانسته شده این است که، برخی از آن عوامل چینی که به غرب نفوذ می‌کنند در واقع دراگون های قرمز مثبت هستند که خودشان را جای اعضای حزب کمونیست چین زده اند.

خانواده اشرافیت سیاه اورسینی از قرون وسطی که طاعون سیاه را ایجاد کردند نیروی اصلی پشت پندمیک ها هستند، و همچنین نیروی اصلی پشت برنامه های واکسیناسیون.بیل گیتس، آنتونی فائوچی، و جورج سوروس، به همراه افراد معینی در سطوح بالای دولت چین، مهره های اصلی در دست آنان هستند که پندمیک و تعطیلی ها را ممکن ساختند:

https://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=159744

The China lockdown, Sun Tzu, and the Art of War

جهت آماده کردن عرصه برای نسخه راه انداری مجدد یسوعیان، که توسط کلاوس شواب تحصیل کرده یسوعی در اینجا اعلام شده است:

https://www.weforum.org/great-reset/

آنچه یسوعیان کم دارند خلاقیت است، و تنها کاری که موفق شدند انجام بدهند سرقت ایده، و برنامه ریزی برای نسخه وارونه شده راه اندازی مجدد مثبت اقتصادی بود:

http://2012portal.blogspot.com/2012/04/normal-0-microsoftinternetexplorer4_28.html

جناح های یسوعی، روسچیلد، و راکفلر توافقات سه جانبه ای برای وحدت برنامه هایشان داشته اند:

https://www.rt.com/op-ed/509405-pope-vatican-global-capitalism/

با این حال، نسخه راه اندازی مجدد منفی، به موفقیت «نخواهد رسید»:

https://www.armstrongeconomics.com/armstrongeconomics101/ai-computers/how-our-ai-computer-forecasts-the-failure-of-schwab-world-economic-forum/

اگرچه برنامه هایشان به تجلی بسیار نزدیک خواهد شد:

https://edition.cnn.com/2020/12/27/tech/coronavirus-vaccine-passport-apps/index.html

https://www.weforum.org/projects/commonpass

در همین حال، نیروهای دراگون مثبت در سکوت و در پشت پرده مشغول فعالیت هستند. بیشتر برنامه های آنان هنوز نمی‌توانند عمومی شوند، و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که آنها از اکتشاف فضایی به دست شهروندان چین پشتیبانی می‌کنند، و تلاش دارند آن را در دسترس جامعه بین الملل قرار دهند تا آمادگی برای “افشاگری” باشد:

https://www.space.com/china-sharing-chang-e-5-moon-samples

https://www.space.com/china-fast-radio-telescope-open-international-scientists

در حالیکه دانشمندان در حال تحقیق درباره سیگنال های رادیویی از پروکسیما سنتوری هستند:

https://www.theguardian.com/science/2020/dec/18/scientists-looking-for-aliens-investigate-radio-beam-from-nearby-star

دینگ یو، یک خواننده پاپ چینی، که در ژوئن به عنوان سفیر تبلیغات موسیقی فضایی توسط مرکز ارتباطات علوم و فناوری هوافضای چین انتخاب شد،

در تلوزیون ملی چین در روز ۱۹ دسامبر ترانه ای اجرا کرد که نامش «عصر آکواریوس» بود، و مدیتیشن ما را تبلیغ کرد:

https://translate.google.com/translate?hl=en&sl=ja&u=https://ameblo.jp/cobrameditation/entry-12645342387.html&prev=search&pto=aue

https://tv.cctv.com/2020/12/19/VIDEJ0oToL8qigwc5LLG5edv201219.shtml

تیم من یک ترجمه کامل مصاحبه معروف اگزوپولیتیک با حییم اشد از عبری به انگلیسی را ترتیب داده است. گرچه اطلاعات آن مصاحبه ۱۰۰ درصد درست نیست، اما خود مصاحبه برای بسیاری جالب خواهد بود:

https://www.welovefirstcontact.com/2020/12/head-of-israeli-space-program-aliens.html

جناح های مثبت موفق شده اند به نیروی فضایی نفوذ کرده، و برخی عوامل کیمرا را از آنجا حذف کنند. در مقطعی در آینده، نیروی فضایی ممکن است نقشی در «تماس نخست» بین انسانها و فرماندهی آشتار ایفا کند:

https://www.zerohedge.com/technology/space-force-personnel-will-be-called-guardians

یک نسخه بروزرسانی شده از کتاب پرتال حاوی پستهای این بلاگ در اینجا قابل دسترسی است:

https://portal-report.com/

و یک کتاب درباره اتاق های تاکیون:

https://www.tachyonhungary.com/book/?lang=en

 

بهترین ها در راهند:

YOUTUBE

نور پیروز است!

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

http://2012portal.blogspot.com/2020/12/age-of-aquarius-activation-report.html