چند درگیری نظامی شدید چند ساعت پیش در پشت صحنه رخ داد، و اکنون یک جنگ تمام عیار بین کنفدراسیون کهکشانی و ناوگان دراکو در فضای سابلونار در جریان است، و نیز یک جنگ تمام عیار بین حرکت مقاومت و مجتمع انشعابی ایلومیناتی در پایگاه های زیرزمینی. در حال حاضر نمی توان چیزی درباره عملیات های روی سطح گفت، و همه اطلاعات هنوز طبقه بندی شده است.

اگرچه نتیجه این جنگ، شکست قاطع و واضح دراکو و مجتمع انشعابی ایلومیناتی است، انرژی این درگیری به سطح سیاره خواهد رسید و به شکل افزایش خشونت ها میان اعضای جمعیت سطح، و نیز خشونت کابال علیه جمعیت سطح زمین، خودش را نشان خواهد داد.

این درگیری دو اوج خواهد داشت. نخستین اوج، اسکوئر مریخ و زحل در ۲۹ سپتامبر در ساعت ۲۱:۴۹ به وقت هماهنگ جهانی، و اوج گیری دوم، اسکوئر مریخ و پلوتو در ۹ اکتبر و در ساعت ۱۳:۰۹ به وقت هماهنگ جهانی خواهد بود. نیروهای نور از همه کسانی که به این کار هدایت می شوند درخواست می کنند که در آن دو نقطه، به مدیتیشن گل زندگی بپیوندند، تا آن خشونت را به کم ترین حد ممکن برسانند، و صلح را وارد این وضعیت کنند:

https://www.welovemassmeditation.com/2019/08/daily-flower-of-life-meditation.html

نیروهای نور همچنین از همه افرادی که به این کار هدایت می شوند درخواست می کنند، که به مدیتیشن های گل زندگی روزانه در زمان هایی که راحت هستند بپیوندند. این مدیتیشن ها هر روز و هر چهار ساعت یک بار، به وقت هماهنگ جهانی، ساعت ۱۲ شب، ۴ صبح، ۸ صبح، ۱۲ ظهر، ۴ بعد از ظهر، و ۸ بعد از ظهر انجام می شوند.

مقارنه زحل و چاریکلو در ۲۱ سپتامبر به معنای اوج وضعیت قرنطینه برای این سیاره بود، هم به عنوان قرنطینه سیاره ای، و هم به عنوان قرنطینه کووید، و اکنون نیروهای تاریکی هر روز کنترل خود بر سطح این سیاره را بیشتر از دست می دهند. هنوز احتمال بالایی وجود دارد که کابال تلاش کند تعطیلی های کووید بیشتری برای مدت یک هفته تحمیل کند، و احتمال متوسطی وجود دارد که برای سه هفته آینده این تعطیلی ها را تحمیل کند. بنابراین نیروهای نور از همه افرادی که به این کار هدایت می شوند درخواست می کنند که به مدیتیشن روزانه در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت هماهنگ جهانی بپیوندند تا با این تعطیلی های مهندسی شده کووید مقابله کنند:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/09/meditation-to-counteract-engineer-second-wave-lockdowns-daily-at-930-pm-utc.html

نور پیروز است!

کبرا

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع : :

http://2012portal.blogspot.com/2020/09/a-short-message-to-surface-population.html