این خبر را منتشر کنید!

فعالسازی نهایی عصر آکواریوس ۲۱ دسامبر ۲۰۲۰

وقت اقدام کردن مجددا فرا رسیده است! وقت آنکه سرنوشت جهان خودمان را در دستان خودمان بگیریم! همه ما می دانیم که فرایند آزادسازی سیاره ای زیاده از حد به طول انجامیده است. این فرصتی است برای اینکه به طور جمعی فرایند را تسریع کنیم. بنابراین از فرصت این کانجانکشن بزرگ قدرتمند مشتری و زحل در روز ۲۱ دسامبر استفاده می‌کنیم تا پرتالی بیافرینیم که از طریق آن آگاهی خودمان را متحد کنیم، و فرایندی که ما را به عصر آکواریوس می رساند را کلید بزنیم.

این خبر را همه جا پخش کنید، آن را در سراسر جهان منتشر سازید! لطفا آن در وبسایت ها و بلاگ هایتان پست کنید. از گروه های معنوی دعوت کنید به ما بپیوندند. اگر یک رسانه فرعی می شناسید، می توانید خبر را برای آنها نیز بفرستید. می توانید یک رویداد فیسبوکی برای انجام این مدیتیشن توسط گروه محلی خود در هر کجای جهان ایجاد کنید. همچنین به یک رویداد فیسبوکی اصلی برای این مدیتیشن نیاز داریم. می توانید یک ویدئو برای این مدیتیشن بسازید و آن را در یوتیوب پست کنید.

مطالعات علمی تأثیرات مثبت مدیتیشن ها و فعالسازی های جمعی بر روی جوامع انسان را تأیید کرده اند، بنابراین هر یک از شما که در این مدیتیشن شرکت کنید می توانید به نزدیک تر شدن عصر آکواریوس کمک کنید:

http://thespiritscience.net/2015/06/18/studies-show-group-meditation-lowers-crime-suicide-deaths-in-surrounding-areas/

http://www.worldpeacegroup.org/washington_crime_study.html

این فعالسازی به نیروهای نور کمک می‌کند تا انرژی نور را به سطح سیاره لنگر کنند تا خط زمانی منتهی به عصر آکواریوس که مدتهاست در انتظارش هستیم را ثبات بیشتری ببخشد. تعداد افرادی که این فعالسازی را انجام می‌دهند عامل بسیار اثرگذاری است که در اختیار جمعیت سطح زمین است که با استفاده از آن به فرایند شتاب بدهند.

می توانیم به جرم بحرانی ۱۴۴ هزار نفر شرکت کننده دست بیابیم! حتی می توانیم به یک میلیون نفر نیز برسیم! این امر یک زنجیره درمانی وسیع در میدان انرژی سراسر جهان خواهد آفرید.

کانجانکشن مشتری و زحل در ۲۱ دسامبر تکمیل کننده دروازه ستاره ای خط زمانی عصر آکواریوس ۲۰۲۰ است که در ۱۲ ژانویه با کانجانکشن زحل و پلوتو گشایش یافت، و در ۳۰ ژوئن با کانجانکشن مشتری و پلوتو به نقطه عطف خود رسید، و در ۲۱ دسامبر با کانجانکشن مشتری و زحل بسته خواهد شد.

هدف کل دروازه ستاره ای خط زمانی عصر آکواریوس ۲۰۲۰، ثبات بخشیدن به خط زمانی مثبت عصر آکواریوس برای سیاره است. در طول سال ۲۰۲۰ نیروهای تاریکی بیشترین تلاش خود را برای جلوگیری از تجلی خط زمانی مثبت صعود انجام داده اند. اکنون فرصت جمعی ما برای لنگر کردن، ایمن ساختن و تثبیت خط زمانی مثبت صعود برای همیشه است، تا اطمینان حاصل کنیم که باقی مانده فرایند آزادسازی سیاره هموار و سریع خواهد بود.

آرایش های آسترولوژیک قدرتمند متعددی در دسامبر وجود خواهد داشت، که به فعالسازی اصلی ما در ۲۱ دسامبر ختم می شوند. هر کدام از این آرایش ها یک پله به سمت فعالسازی اصلی ما هستند.

نخست، اسکوئر پلوتو اریس در ۱۰ دسامبر است که ۲۲:۰۶ به وقت هماهنگ جهانی، دقیق می شود. سپس، یک خورشیدگرفتگی کامل در ۱۴ دسامبر، ساعت ۱۶:۱۴ به وقت هماهنگ جهانی در پیش است. پس از آن، زحل در ۱۷ دسامبر در ساعت ۵:۰۴ به وقت هماهنگ جهانی وارد آکواریوس می‌شود، و مشتری هم در ۱۹ دسامبر و ساعت ۱۳:۰۸ به وقت هماهنگ جهانی وارد آکواریوس خواهد شد.

اسکوئر پلوتو اریس، برابر با انرژی الهه مبارز است که با دستگاه حاکم مبارزه می‌کند.

خورشیدگرفتگی کامل در ۱۴ دسامبر نشانگر یک کراس تغییرپذیر خورشید، ماه و عطارد کانجانکت، در حالت اسکوئر با نپتون، اسکوئر با نود قمری، و اسکوئر با وستا است. این انرژی باعث ناامیدی و رفع توهم سریع جمعیت سطح زمین در بسیاری از حوزه ها می‌شود. ورود زحل و مشتری به آکواریوس شروع کننده ورود انرژی ضروری آکواریوس به سطح زمین خواهد بود،

که حداقل یکی از سیارات یا سیارک های اصلی از آن پس در آکواریوس باقی خواهد ماند، تا سال ۲۰۴۳. 

کانجانکشن بزرگ مشتری و زحل در روز ۲۱ دسامبر نخستین کانجانکشن بزرگ در آکواریوس از سال ۱۴۰۵ است، و دقیقا در روز انقلاب زمستانی روی می دهد. این لحظه ای است که اولین انرژی های عصر آکواریوس که بسیار منتظرش بودیم بالاخره وارد می‌شوند:

https://www.astrotheme.com/Jupiter-Saturn-and-Aquarius.php

http://greatbear.mcn.org/aquar.htm

این نزدیک ترین کانجانکشن بزرگ از ۱۶۲۳ است، مشتری و زحل آنقدر نزدیک خواهند بود که تقریبا به شکل یک ستاره واحد دیده خواهند شد. در چشمی یک تلسکوپ قادر خواهید بود هر دو سیاره را در نزدیکی هم رصد کنید، و قمرهای پرشمارشان ظاهرا یکدیگر را لمس خواهند کرد.

مشتری و زحل در صفر درجه ۲۹ دقیقه آکواریوس یک گرند تراین دقیق با آلسیون (خورشید مرکزی محلی ما در خوشه پروین) در صفر درجه ۱۷ دقیقه Gemini، و کهکشان M87 (کهکشانی مهم در خوشه Virgo، به عنوان منبع : عشق کهکشانی برای این بخش از جهان) در یک درجه ۱۳ دقیقه Libra می‌سازد. این گرند تراین انرژی های فوق العاده قدرتمند عشق کیهانی را به سیاره می آورد، و این کلیدی خواهد بود که آغازگر چرخه جدید عصر آکواریوس است. فلش انرژی های عشق کیهانی از کهکشان M87 در ابرخوشه Virgo نشأت خواهند گرفت و بسیار قدرتمندتر از فلشی است که در طی فعالسازی پرتال AION از کهکشان M87 به زمین رسید:

http://2012portal.blogspot.com/2013/11/intel-update-before-aion-portal.html

ما این مدیتیشن عصر آکواریوس را در لحظه دقیق کانجانکشن مشتری و زحل در ۲۱ دسامبر، برابر با ساعت ۶:۲۲ عصر به وقت هماهنگ جهانی، انجام می‌دهیم.

««برابر با دوشنبه اول دی، ساعت ۲۱:۵۲ به وقت ایران»»

می‌توانید ساعت این مدیتیشن برای منطقه زمانی خود را اینجا چک کنید:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=AGE+OF+AQUARIUS&iso=20201221T1922&p1=195

دستور مدیتیشن:

۱. از روش خودتان برای قرار گرفتن در حالت آرام آگاهی استفاده کنید.

۲. اعلام کنید که قصد دارید از این مدیتیشن برای آفرینش جمعی کلید آغازگر عصر آکواریوس استفاده کنید.

۳. اکنون شعله بنفش را از منبع : اصلی اش فرا بخوانید تا یک حلقه حفاظتی در طول مدیتیشن و پس از آن، حول شما قرار دهد. از آن بخواهید که هر آنچه در راستای نور نیست را به نور تبدیل کند.

۴. یک ستون نور سفید درخشان را تصور کنید که از خورشید مرکز کیهان ساطع می‌شود، و در ادامه در میان خورشیدهای مرکزی همه کهکشانهای عالم توزیع می‌شود. سپس تصور کنید که این نور از کهکشان M87 جاری می‌شود و از طریق خورشید مرکزی کهکشان ما وارد می‌شود و در کهکشان حرکت کرده، و وارد منظومه خورشیدی ما می‌شود، و از همه موجودات نوری داخل منظومه خورشیدی عبور می‌کند، و سپس از فضای بین ماه و زمین، و سپس از همه موجودات روی سیاره زمین می‌گذرد، و نیز از بدن شما، و به مرکز زمین می‌رسد.

۵. تصور کنید که این نور، همه تاریکی های باقی مانده روی زمین را پاکسازی می کند، همه نابرابری ها را درمان می‌کند، فقر را کاملا از میان می‌برد، و برای همه انسانها فراوانی می‌آفریند. نور صورتی ملایم الهه را تصور کنید که همه موجودات سیاره زمین را در آغوش می‌گیرد، و کالبدهای احساسی آنها را درمان می‌کند. یک چرخه کیهانی بزرگ عصر آکواریوس را تصور کنید که آغاز می‌گردد، و نور خالص، عشق و خوشبختی برای همه موجودات زمین به ارمغان می‌آورد. زندگی بی نقص و عالی خودتان را در عصر جدید آکواریوس تصور کنید.

زمان پیشنهادی برای این مدیتیشن ۲۰ دقیقه است.

 

بروزرسانی ها درباره عصر آکواریوس:
http://2012portal.blogspot.com

کبرا

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع : :

http://2012portal.blogspot.com/2020/11/make-this-viral-age-of-aquarius-final.html