فهمیدن اینکه شبکه آرکان چیست و کیست، کمک می کند تا همه آنچه که بر سر نژاد انسان و سیاره ما می آید را در جای خودش ببینیم و تشخیص بدهیم.

شبکه آرکانی

۱. رپتیلیان ها یا لیزی ها (به فرماندهی دراکوها)

۲. اینسکتوید/حشرات (مدیران اجرایی ارشد)

۳. تال وایت ها/سفیدهای بلند یا “پزشکان” (مدیران اجرایی)

۴. خاکستری های معمولی (کارگران)

۵. خاکستری های کوچک (پروب های آدم ربا/ نیم-ربات ها)

نژاد دراکو  که بر سیاره ما حکومت می کند صرفا بخشی از شبکه آرکانی است.

آرکان ها یک گروه باستان از ارواح فاقد جسم، اهریمنان، فرازمینیهای احیاشده، برخی خاکستری ها، رپتیلین ها، و موجودات سرپنت (مار) هستند که از انرژی منفی تغذیه می کنند و هیچ اهمیتی به انسانها و سیاره زمین نمی دهند. تداوم جنگ و ویرانی سیاره به همین دلیل است. برنامه آنها برده نگه داشتن ما انسانها از طریق ذهن های خودمان است، و اینکه تا آنجا که ممکن است جدایی، رنج و عذاب ایجاد کنند. این کار را با برنامه دهی، انواع مختلف رسانه، برنامه های اجتماعی، برنامه های مذهبی، فناوری های سایکوترونیک با استفاده از ELF (فرکانس های بسیار پایین)، میکروویو، فرکانس های رادیونیک و غیره، و همچنین کنترل ذهن-به-ذهن توسط خود آرکان ها انجام می دهند.

مقاله مرتبط: تلپاتی سینتتیک و آزار های تسلیحات سایکوترونیک مورد استفاده توسط یکصدهزار جاسوس

تلوزیون و اخبار یکی از واضح ترین موارد است … که طراحی شده اند تا شما را در وحشت، عدم امنیت، و نیازمند به یک منجی “خارج از خویشتن” نگه دارند. همچنین طراحی شده اند تا شما را متمرکز بر جهان مادی نگه دارند، در وضعیتی که تأیید و پذیرش را از خارج از خویشتن تأمین می کنید، و برای بقای خود، کاملا با جامعه همرنگ می شوید.

مقاله مرتبط: اگر تمام آنچه آموخته اید دروغ بوده باشد چه؟

برنامه دهی مذهبی دقیقا همین کار را می کند… به دنبال تأیید/پذیرش و امنیت کاذب از منبع : خارج از خود بودن که به سیر تکامل انسان آسیب می زند و بر اساس یک واقعیت کاذب بنا شده است. هیچ مقامی بالاتر از خویشتن نیست!

هدف اول شبکه آرکانی جدا کردن مرد/زن از خدای درون است. هدف این است که شما را بر خارج از خودتان متمرکز نگه دارند و شما را از طریق نگرش ها و احساسات پایین سه چاکرای اول – بقا، سکس و قدرت، کنترل کنند. آرکان ها نمی توانند به شما اجازه دهند که بر مبنای قلب عمل کنید، چراکه موقعی که به سطح قلب و ورای آن صعود کنید، آنها سلطه شان بر شما را از دست می دهند. ما اکنون در این تقاطع قرار گرفته ایم!

ما در جهان آگاهی پشت حجاب زندگی می کنیم، اما آن پرده در حال نازک شدن است، و انسانها در حال بیدار شدن هستند. «هرچه به نیروانا نزدیک تر بشویم، اهریمنان بیشتر چهره کریهشان را نشان خواهند داد.» انسان ها در بزرگترین مبارزه زندگی قرار گرفته اند، و تمام انتخاب ها و اعمالی که از جنس عشق نباشند، با قانون کیهانی، یعنی آنچه که کارما نامیده می شود، مواجه می شوند. یادمان باشد، عشقی که از جهان دریغ می کنیم، رنجی است که با خود حمل می کنیم.

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع : :
https://davidicke.com/2020/05/01/understanding-archon-network/