این خبر را همه جا منتشر کنید!

فعالسازی مداخله الهی، ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱

وقت اقدام باز فرا رسیده است و باید سرنوشت جهان خود را به دستان خود بگیریم!

همه ما موافقیم که فرایند آزادسازی سیاره طولانی شده است. و اینک فرصتی داریم برای اینکه به طور جمعی به این فرایند سرعت ببخشیم. بنابراین، از فرصت انقلاب ۲۱ دسامبر برای ایجاد پرتالی استفاده خواهیم کرد که از طریق آن آگاهی‌مان را متحد کنیم و فرایندی را کلید بزنیم که ما را یک گام به آزادسازی سیاره نزدیک‌تر می‌کند.

این خبر را همه‌جا پخش کنید. در سراسر جهان آن را به اشتراک بگذارید! لطفا آن را در وبسایت‌ها و بلاگ‌هایتان پست کنید. از گروه‌های معنوی دعوت کنید به ما بپیوندند.

اگر یک رسانه فرعی می‌شناسید می‌توانید آن را برای آنها نیز بفرستید. می‌توانید یک رویداد فیسبوکی برای افراد محل زندگی خودتان ایجاد کنید. همچنین به یک گروه فیسبوکی اصلی نیز نیاز داریم. می‌توانید یک ویدئو درباره این موضوع بسازید و در یوتیوب پست کنید.

مطالعات علمی تأثیرات مثبت مدیتیشن‌های جمعی و فعالسازی‌ها بر روی اجتماعات انسانی را اثبات کرده‌اند، بنابراین هر یک از شما که در این فعالسازی شرکت کند در واقع توانسته به نزدیک‌تر شدن آزادسازی سیاره کمک کند:

Studies Show Group Meditation Lowers Crime, Suicide, & Deaths In Surrounding Areas

http://www.worldpeacegroup.org/washington_crime_study.html

این فعالسازی به نیروهای نور کمک می‌کند تا انرژی نور را به سطح سیاره لنگر کنند تا خط زمانی مثبت بیشتر تثبیت شود. تعداد افرادی که این فعالسازی را انجام می‌دهند مهمترین عامل اثرگذاری است که در دست جمعیت انسان است که با آن می‌توانند به این فرایند سرعت ببخشند.

می‌توانیم به جرم بحرانی ۱۴۴ هزار شرکت‌کننده در این فعالسازی برسیم! حتی می‌توانیم به یک میلیون نفر برسیم. این امر یک واکنش زنجیره‌ای درمانی بزرگ در میدان انرژی جهان ایجاد خواهد کرد.

تمدن‌های خیرخواه متعددی در این کهکشان هستند. آنها در سطح بالای رشد معنوی زندگی می‌کنند و ارتباط قدرتمند مستقیمی با منبع دارند. آنها دوست دارند انسان‌ها به خانواده کهکشانی بپیوندند، اما نیاز دارند یک سیگنال واضح، قدرتمند و منسجم از جمعیت سطح سیاره دریافت کنند مبنی بر اینکه مردم خواستار تماس هستند:

http://www.goodworksonearth.org/do_you_wish_that_we_show_up.html

چنانچه جرم بحرانی ۱۴۴ هزار نفر به مدیتیشن ما بپیوندند ما چنین سیگنال قدرتمندی را خواهیم فرستاد، و بر اساس قوانین کهکشانی، این امر فرایند پذیرش سیاره ما به خانواده کهکشانی را کلید خواهد زد. این فرایند خودش مدتی طول خواهد کشید، اما گام نخست و بسیار مهم برداشته خواهد شد که عواقب عمیق اگزوپولیتیک و ژئوپولیتیک خواهد داشت.

ما فعالسازی مداخله الهی را در بهترین لحظه ممکن که بیشترین تأثیر مثبت را بر انسان‌ها داشته باشد، یعنی لحظه دقیق انقلاب ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱ انجام خواهیم داد.

می‌توانید زمان دقیق انجام مدیتیشن را برای منطقه زمانی خودتان اینجا پیدا کنید:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=DIVINE+INTERVENTION+ACTIVATION&iso=20211221T17&p1=195

این فعالسازی را به شکل یک فرایند دو بخشی انجام خواهیم داد؛ بخش نخست امضا کردن درخواست جمعی آزادسازی سیاره است که در ادامه متن آمده است. بخش دوم خود مدیتیشن است. این تریگر دوبخشی بالاترین اثر ممکن را بر وضعیت سیاره خواهد داشت.

قبل از انجام مدیتیشن:

هر زمان که این مقاله را خواندید، پتیشن/درخواست جمعی آزادسازی سیاره را امضا کنید.

قبل از پست این مقاله، ما به بیش از ۷۹ هزار امضا در وبسایت پتیشن (درخواست جمعی) رسیده بودیم، و سپس بدون هیچ توضیحی این صفحه از دسترس خارج شد.

نیروهای معینی، از این حرکت خوشنود نبودند، و تا به حال دو بار سایت پتیشن را غیرفعال کرده‌اند.

اکنون بسیار واضح و مشخص شده است که این درخواست جمعی چه میزان اثرگذاری دارد!

بنابراین ما یک سایت فرعی پتیشن نیز ساخته‌ایم که دقیقا همان پتیشن/درخواست جمعی را دارد.

بنابراین اکنون ما دو سایت پتیشن داریم، و حداقل یکی از آنها بایستی کار کند. اگر هر دو از دسترس خارج شوند، ما یک سایت سوم ایجاد خواهیم کرد، و می‌توانید پتیشن را آنجا امضا کنید. همه امضاهای معتبر از این دو سایت‌، همراه با ۸۳ هزار امضای جمع‌آوری شده از دو سایت پتیشن، حساب خواهند شد، و در رسیدن به هدف ۱۴۴ هزار امضا، در نظر گرفته خواهند شد.

لینک دو سایت پتیشن در اینجا موجود است:

https://www.thepetitionsite.com/576/357/913/planetary-liberation-now/

https://www.change.org/p/the-awakened-population-planetary-liberation-now

برای امضای پتیشن، لطفا این نکات را با دقت بخوانید:

بایستی پتیشن را فقط «یک بار» امضا کنید! اگر یکی از این وبسایتها از دسترس خارج شود، و شما هنوز پتیشن را امضا نکرده‌اید، به وبسایت دوم بروید و آنجا امضا کنید. هر دو صفحه به یک میزان اهمیت دارند، اما هر فرد فقط یک رأی دارد. اگر بیش از یک بار امضا کنید، در واقع فرایند آزادسازی را به تعویق می‌اندازید. اگر پتیشن را در وبسایت اول امضا کرده‌اید، در وبسایت دوم امضا نکنید. اگر پتیشن را در وبسایت دوم امضا کرده‌اید، در وبسایت اول امضا نکنید‌.

فقط یک استثناء وجود دارد و آن وقتی است که تلاش کرده‌اید پتیشن را در یکی از سایتها امضا کنید اما امضای شما ثبت نشده است یا به هر دلیلی تأیید نشده است. در این صورت به سایت دوم بروید و آنجا امضا کنید.

ما تا ۲۱ دسامبر به ۱۴۴ هزار امضا نیاز داریم تا اثر تصاعدی مطلوب ایجاد شود. اگر جرم بحرانی ۱۴۴ هزار نفر، پتیشن را امضا کنند، این امر نخستین تجلی اراده جمعی انسان‌های سطح سیاره در تاریخ بشر برای تماس و مداخله خواهد بود. این نخستین سند اگزوپولیتیک انسان‌ها خواهد بود و اهمیت و پیامدهای بلندمدت آن در سطح «قانون اساسی» یا «بیانیه حقوق بشر» خواهد بود‌. با امضای این پتیشن، ما از اراده آزاد خود استفاده می‌کنیم تا یک پل انرژتیک بین سطح سیاره و نیروهای نوری که ورای سطح سیاره هستند، ایجاد کنیم. این پل انرژتیک فرایند را تسریع خواهد کرد. عمل فیزیکی امضا کردن پتیشن مهم است چراکه ما قصد داریم تغییر را در سطح فیزیکی متجلی سازیم، بنابراین صرفا قصد درونی کافی نیست. شما این کار را فقط برای خودتان انجام نمی‌دهید، بلکه این کار را برای همه انسان‌ها انجام می‌دهید.

دستورالعمل مدیتیشن ۲۱ دسامبر:

۱. از روش خود برای قرار گرفتن در وضع آرام آگاهی استفاده کنید.

۲. اعلام کنید که با انجام این مدیتیشن قصد دارید در آفرینش جمعی کلید آغازگر «تماس نخست» با موجودات خیرخواه کهکشانی و مداخله الهی، شرکت کنید‌.

۳. شعله بنفش را از منبع اولیه‌اش فرا بخوانید تا در طول مدیتیشن و پس از آن یک حلقه محافظ حول شما قرار دهد. از آن بخواهید هر آنچه در خدمت نور نیست را به نور تبدیل کند.

۴. یک ستون نور سفید درخشان را تصور کنید که از خورشید مرکز کیهان ساطع می‌شود، و سپس بین خورشیدهای مرکزی همه کهکشان‌های جهان ما توزیع می‌گردد. سپس تصور کنید این نور از خورشید مرکز کهکشان ما ساطع شده، وارد کهکشان ما می‌شود، سپس وارد منظومه خورشیدی‌مان می‌شود، و از همه موجودات نوری درون منظومه خورشیدی می‌گذرد، و از همه موجودات روی سطح سیاره و نیز از همه موجودات زیر سطح سیاره عبور می‌کند، و از بدن شما هم می‌گذرد و به مرکز زمین می‌رسد.

۵. اراده و تصمیم خود برای «تماس نخست» و «مداخله الهی» را با ۳ بار تکرار این جملات اعلام کنید (اگر ممکن است با صدای بلند):

من حکم می‌کنم و فرمان می‌دهم که اکنون تماس نخست فیزیکی با موجودات خیرخواه کهکشان برقرار شود! من حکم می‌کنم که اکنون مداخله الهی برقرار شود! من حکم می‌کنم و فرمان می‌دهم که اکنون تماس نخست فیزیکی با موجودات خیرخواه کهکشان برقرار شود! من حکم می‌کنم که اکنون مداخله الهی برقرار شود! من حکم می‌کنم و فرمان می‌دهم که اکنون تماس نخست فیزیکی با موجودات خیرخواه کهکشان برقرار شود! من حکم می‌کنم که اکنون مداخله الهی برقرار شود!

۶. تصور کنید که موجودات خیرخواه کهکشانی به این حکم پاسخ می‌دهند و به طور فیزیکی با شما و همه افرادی که این فرمان را اعلام کردند تماس برقرار می‌کنند. تصور کنید که منبع مستقیما در وضعیت زمین مداخله می‌کند، و یک تغییر شفابخش بزرگ برای انسان‌ها آغاز می‌شود. تصور کنید که نور، تمام باقی‌مانده تاریکی روی زمین را تغییر می‌دهد، همه نابرابری‌ها را درمان می‌کند، فقر را از میان می‌برد و برای همه انسان‌ها فراوانی می‌آفریند. تصور کنید که یک چرخه کیهانی بزرگ عصر آکواریوس شروع می‌شود و نور خالص، عشق و خوشبختی برای همه موجودات زمین به ارمغان می‌آورد.

زمان پیشنهاد شده برای مدیتیشن ما ۲۰ دقیقه است.

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

http://2012portal.blogspot.com/2021/11/make-this-viral-divine-intervention_23.html