فعالسازی ماشه نقره ای به ۸۰ درصد جرم بحرانی رسیده است. اگرچه به هدفمان دست پیدا نکرده ایم، اما دستاورد مهمی داشتیم، چرا که مسیر سیاره به سوی راه اندازی مجدد سیستم اقتصادی تسهیل می شود.

ده ها هزار کارگزار نور نقره خریدند، و این کار، بذر تجلی فراوانی آتی آنان را فراهم خواهد کرد، و من این موضوع را در یکی از پستهای آینده این بلاگ با جزئیات شرح خواهم داد.

در ساعات اول صبح اروپا، کمی پس از نیمه شب ۱۱ نوامبر، خانواده معینی بیش از یکصد تن نقره جهت تحویل فوری از طریق اکسچنج سیدنی خریداری کردند. این خرید باعث اوج گرفتن قیمت نقره شد، که در تصویر زیر از وبسایت کیتکو Kitco، که یکی از وبسایت های مرجع اصلی قیمت نقره است مشخص است.

قیمت نقره در عرض چند دقیقه حدود ۴۰ درصد رشد کرد، اما این قیمت یک ساعت بعد بطور مصنوعی سرکوب شد.

این اوج گیری عجیب در قیمت نقره حدود ۱۲ ساعت بعد از وبسایت کیتکو حذف شد، و نمودار قیمت نقره را هموار کردند.

https://www.kitco.com/charts/livesilver.html

این خانواده اعلام کرده اند که در زمان ریست اقتصادی و رخداد، همه آن نقره را به نحو مساوی میان کسانی که در ماشه نقره ای شرکت داشته اند تقسیم خواهند کرد. من نمی توانم این ادعاها را رد و یا تأیید کنم.

از آنجا که جرم بحرانی بدست نیامد، نیروهای نور هنوز نمی توانند بطور مستقیم در نظام اقتصادی آن گونه که انتظارش می رفت دخالت کنند؛ با این حال، یک اثر فوری فعالسازی ما، انتشار گسترده اطلاعات درباره سقوط اقتصادی در رسانه های جریان اصلی در روز یازده نوامبر بود.

https://humanitiesintel.blogspot.com/2019/11/here-are-some-posts-from-cobra-below.html

خانواده های اشرافیت سیاه و یسوعیان حباب بدهی را تحریک کرده اند تا بزرگتر شود و با دقت اقتصاد جهانی را به سمت فروپاشی سیستمیک سوق می دهند. آنان این کار را برای تحکیم قدرتشان، و همینطور برای معرفی یک سیستم اقتصادی جهانی و متمرکز دیجیتال انجام می دهند که کنترل کاملی بر پول ها و اقتصاد مردم به آنان می دهد.
http://brucewilds.blogspot.com/2019/11/crashing-financial-system-for-fun-and.html

باید درک کنید که سیاستگذاری بانک مرکزی جهانی از طرف بانک تسویه حساب های بین المللی BIS دیکته می شود، و نه از طرف  بانک مرکزی. و خاندان اشرافیت سیاه تورلونیا BIS را کنترل می کند.

https://returnofzeus.blogspot.com/2019/08/borghese-torlonia-banking-mafia.html

نقشه آنها برای سیستم اقتصادی جدید رمزی سبز اینجا به خوبی تشریح شده است:

https://www.goldmoney.com/research/goldmoney-insights/plans-for-a-global-dystopia

و روش آنان برای فروپاشی نظام اقتصادی قدیمی در اینجا شرح داده شده است:

https://www.rt.com/business/472470-fed-repo-market-intervention/

جی پی مورگان و دویچه بانک محتمل ترین گزینه ها برای آغاز فروپاشی هستند.

چند روز قبل، این مقاله درمورد دویچه بانک منتشر شد:

http://theeconomiccollapseblog.com/archives/the-deutsche-bank-death-watch-has-taken-a-very-interesting-turn

و همان روز در Zerohedge بازنشر داده شد و بانک دویچه را به وحشت انداخت، تا جایی که یک پیام تکذیب در توئیتر منتشر کردند که بعدا حذف شد:

https://www.finextra.com/newsarticle/34712/deutsche-bank-collapse-rebuttal-sets-off-twitter-storm

نیروهای تاریکی طراحان اصلی فروپاشی ««نیستند»»، نیروهای تاریکی صرفا در حال تطابق دادن برنامه هایشان هستند با این هدف که فروپاشی را به سرقت ببرند.

دلیل واقعی و اساسی فروپاشی سیستمیک نابرابری ثروت و انفجار بدهی هاست که به نقطه ای رسیده است که جامعه غیر قابل حفظ می شود. از نقطه نظر فیزیک، مقدار انرژی که نیروهای تاریکی برای کنترل جامعه نیاز دارند به نحو تصاعدی افزایش می یابد و به نقطه ای می رسد که دیگر نمی توانند هیچ چیزی را کنترل کنند، و نظامشان فرو می پاشد:

https://www.rt.com/business/473448-warren-buffett-federal-reserve/

هنگامی که این اتفاق روی دهد، نیروهای تاریکی تلاش خواهند کرد فروپاشی را کنترل و هدایت کنند، و نیروهای نور (حرکت مقاومت و کنفدراسیون کهکشانی) از کامپیوترهای پیشرفته کوانتومی بهره می گیرند تا کامپیوتر بانکداری جهانی را که در مقر بانک جی پی مورگان در نیویورک قرار دارد را هک کنند. سیستم اقتصادی نوین معرفی خواهد شد:

http://2012portal.blogspot.com/2012/04/normal-0-microsoftinternetexplorer4_28.html

این یک نظام اقتصادی کوانتومی با پشتوانه طلا خواهد بود:

https://lovehaswon.org/the-qfs-and-the-gcr-are-golden-ron-giles/

http://finalwakeupcall.info/en/2019/03/06/qfs-off-world-monetary-system/

https://www.zerohedge.com/markets/central-bank-issues-stunning-warning-if-entire-system-collapses-gold-will-be-needed-start

بر اساس تولید، فرهنگ و مهارت:

https://www.armstrongeconomics.com/armstrongeconomics101/economics/culture-workforce-are-key-to-the-value-of-a-currency/

https://www.peakprosperity.com/the-end-of-money-3/

اینکه این اتفاق چه وقت رخ می دهد را من اجازه ندارم اعلام کنم، اما در پشت پرده و در حلقه های بسیاری، صحبت درباره «فروپاشی ۲۰۲۰» مهمترین موضوع مکالمات است:

https://benjaminfulford.net/2019/11/11/deliberate-implosion-of-financial-system-being-engineered-to-kick-start-new-financial-system/

خلاصه ای از برنامه:

http://www.roadtoroota.com/public/190.cfm

کبرا

 

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2019/11/financial-reset.html

ترجمه : اتحاد نور