تجاوز به سومر – مصر:

این تجاوز در واقع از آخرین نقاط تاریک در حمله بیگانگان منفی به سیاره زمین تلقی می شود. در این حمله بود که به دی ان ای انسان ها آسیب وارد شد و همه اطلاعات جنگهای کیهانی و منشأ حقیقی ما توسط بیگانگان منفی پاک شد.

_ ۵۵۰۰ سال قبل گروههای اتحادیه بیگانگان منفی، یک کرمچاله بعدپنجمی را در ساکارای مصر ایجاد کردند.

_ آنها وارد سومر شدن و تاریخ انسان را از ۵۵۰۰ سال پیش در زمان تجاوز naa و آنوناکیهای خزنده به شکل جعلی بازنویسی کردند.که طبق این تاریخ جعلی، به ما گفته شده آخرین مدارک نگاشته شده از تاریخ و زبان ما، کتیبه های سومری هست. اما واقعیت اینست که اساسا اطلاعات این کتیبه ها توسط اتحادیه بیگانگان منفی نگاشته شده و کذب هستند.

_ این اتفاق شروعی بود برای گسترش یک تاریخ جعلی و ایجاد ادیان خدایان مردسالار که طبق آنها، «یهوه_ آنوناکی» را خدای خالق انسانها معرفی کردند!! ملچیزدک های سقوط کرده و کلیسای کاتولیک دراکونیان ها، باعث گسترش خشونت دینی شدند.

_ القای افکار و ایدئولوژی های ادیان خشن، سلطه مردسالارانه، چرخه تناسخ در لایه اختری، و دستور کار بردگی با روش کنترل ذهن بر پایه برنامه ظالم- مظلوم برای انسانها، از اقدامات naa هست.

_ با قرار دادن حصار فرکانسی و شبکه های معکوس کننده در اطراف زمین، رابطه انسان را با دیگر موجودات در ابعاد دیگر قطع کردند و باعث آسیب به دی ان ای شدند که در حال حاضر این آسیب ها به سرعت در حال ترمیم هست و شبکه ها و حصارهای فرکانسی هم در حال پاکسازی هستند.

غیرفعال‌سازی دی ان ای انسان:

تجاوز به سومر توسط اتحادیه بیگانگان منفی باعث غیرفعال‌سازی دی ان ای انسان شد، و حروف آتش و کدهای هندسی در میدان های مورفوژنتیک سیاره ای بهم ریخت و  نتیجتا ادراکات فراحسی را بلاک کرد، و بنابراین ادراکات چندبعدی از سایر خطوط زمانی و نژادهای فرازمینی مسدود شدند. تصرف دروازه ستاره‌ای در مصر توسط شورش لوسیفریان به آنوناکیهای خزنده و گروههای اتحادیه بیگانگان منفی اجازه داد که بتوانند حافظه جمعی نژاد انسان را از سطح اختری و لایه های ماتریکس روح پاک کنند، به این ترتیب آنها ماتریکس کاذب صعود را ایجاد کردند که در واقع نوعی بردگی کشیدن از انسانها از طریق ایجاد تناسخ های مکرر و بازیافت ارواح است.

در این میان کسانیکه از لحاظ ژنتیکی ارجحیت داشتند یا تحت کنترل ذهن اتحادیه بیگانگان منفی بودند، به آنها تاریخ واقعی آتلانتیس و توانایی داشتن ادراکات فراحسی بالاتر داده شد. به تدریج آنها بر طبقات حاکم و خطوط و تبارهای خونی نفوذ کردند و شروع کردند به جمع آوری نیروی حیاتی انسانها از طریق روشهای مرتبط با مناسک شیطانی. این نیروی حیاتی دزدیده شده از انسانها به کنترل کننده گان داده میشد تا بتوانند قدرت و سلطه خودشان را توسط برنامه های اتحادیه بیگانگان منفی حفظ کنند و انسان های ناآگاه و در خواب و فراموشی را به بردگی بکشند.

دستکاری و تجاوز بیگانگان باعث شد تا به ساختار شبکه درخت ۱۲ شاخه ای که توسط لیران – سیریان در زمین بعدپنجم (تارا) به عنوان وسیله ای برای یافتن و بازیابی همه جنبه های دی ان ای ۱۲ شاخه ای ایجاد شده بود، آسیب وارد شود، شبکه ای که برای بازیابی قطعات روح و قسمتهای جدا شده میدانهای آگاهی بود و نتیجتا انسانها در خطوط زمانی ماتریکس فانتوم به دام افتادند. در زمان تجاوز اتحادیه بیگانگان منفی، پرتالهای هشتم و دوازدهم سیاره ای مسدود شدند و بنابراین چاکراهای هشتم و دوازدهم و مراکز انرژی مربوط به آنها در بدن انسان و سیاره بلاک شدند. با بلاک شدن نیروی حیاتی و جریان طبیعی کندالینی، تمام  سیستم غدد درون‌ریز، پاینیال، پیچیوری، هیپوتالاموس، تیروئید و… بسته شد.

این مسئله باعث شد طول عمر انسانها خیلی کوتاه شود و سیستم ایمنی بدن ضعیف شد و نتیجتا بیماری ها و سایر مشکلات پدیدار شدند. کوتاه کردن عمر انسانها در جهت به دام انداختن آنها در چرخه تناسخ در لایه اختری بعدچهارم بود. مسئله مهمی که درحال حاضر انسانها با اون مواجه هستند اینست که این بیگانگان منفی، تاریخ انسان ها را از ۵۵۰۰ سال پیش و در زمان تجاوز سومر – مصر، دوباره نوشتند و یک برنامه کنترل ذهن را برای گسترش سلطه مردسالارانه و ادامه دستورکار بردگی همه انسانها در روی زمین ایجاد کردند.

نرم افزار آرماگدون:

اتحادیه بیگانگان منفی از انسانها برای نوشتن کتاب مقدس به عنوان یک منبع دینی برای کنترل ذهن از طرف آنوناکی یهوه استفاده کردند، سلطه مردسالارانه و دستورکار بردگی برای نرم افزار آرماگدون و ایمپلانتهای تصلیب در لوگوس سیاره ای که در واقع مغز زمین در سطح بعدهفتم مگنتوسفر هست، قرار داده شد. این تکنولوژی های دستکاری و نفوذ، از طریق الحاقات هولوگرافیک در سیاره کار گذاشته شدند تا کهن الگوهای کنترل ذهن را منعکس کرده و بردگی را به انسانها القا کنند. دراکوها از سیستم اوریون به سیستم کلیسای رم نفوذ کردند و از تمثیل مسیح مصلوب و دین کاذب مردسالار یهوه برای ایجاد و گسترش بزرگترین آسیب روحی به انسانها استفاده کردند.

یک جنگ روانی و روحی در قالب تکنولوژی کنترل ذهن بر علیه انسان براه انداخته شد که از طریق ترسهای دینی، آزار و اذیت مربوط بلایای طبیعی، تروریسم و گسترش بیماری توسط رپتیلیانها به شستشوی مغزی انسانها می‌پرداخت تا اینکه انسانها به بردگی تمکین کنند. داستان آرماگدون در مکاشفه یوحنا بر اساس فاجعه آتلانتیس هست و در واقع یک نرم افزار رپتایلی برای دور نگه داشتن انسانها از حافظه سلولی مربوط به لومریا و آتلانتیس هست که این حافظه در ذهن آگاه و ذهن جمعی نژاد انسان در ماتریکس روح پاک شد.پروژه کنترل ذهن آرماگدون شامل ایجاد انواع ترسها ( ترس های ناشی از جنگ و تروریسم ) و بیماریهای ناشی از آنهاست که شبیه به برنامه های کنترل ذهن زیست جنگی ( bio- warfare) بوده و برای سرکوب و کنترل آگاهی از طریق رواج مصنوعی تایم لاین های قلابی ایجاد میشود.

این برنامه یک استراتژی جنگ روحی روانیست که توسط NAA  بر علیه انسان از طریق خدای دروغین و ادیان شرور مردسالار اعمال میشود تا باعث بردگی، کشتار و شکنجه انسانها از طریق خشم مذهبی و کنترل نظامی از طریق جنگ و کنترل جمعیت شود. نرم افزار آرماگدون یک برنامه کنترل ذهن است که باعث ترساندن انسانها از طریق اعمال نظامیگری میشود و توسط تکنولوژی نظامی نژاد گری ها و توسعه مداوم تکنولوژی فضایی مخفی و دستور کار ماشین جنگی و ارتش انجام میشود.

طلسم های مصر ( جادوی سیاه مصر):
میزان تاثیر این جادو بسیار عمیق و گسترده بوده و سطوح مختلفی را تحت تاثیر قرار داده است. این جادوها در واقع مناسک شیطانی هستند که تمام جنبه های زندگی را تحت تاثیر قرار میدهند. تمام کهن الگوها و معماری و هندسه و سطوح آگاهی مختلفی که در مصر اعمال شد،  توسط آلیستر کراولی به ساختارهایی مانند فدرال رزرو یا همان بانک مرکزی آمریکا اعمال و متصل شد.

طلسم های پول:
هربار که پول را لمس می کنیم، و مبادله می کنیم، در واقع در حال معامله طلسم های مصر و جادوی سیاه ضد انسان هستیم. ما در داخل ساختاری متولد شده ایم که توسط نیروهای باستانی به بردگی گرفته شد و از همه انسانها مخفی شد. این طلسم همه جا وجود دارد و نمی توانیم از آن فرار کنیم، چون در همه ساختارهای کنترل وجود دارد و از طریق آنها بر  جامعه جهانی اعمال کنترل می کند. آنها در بازار بورس، سیستم بانکداری و هرچیزی که در حین پرداخت باید لمسش کنیم مانند اوراق قرضه، صورتحساب و پول وجود دارند.

ما در خط زمانی مربوط انرژیهایی هستیم که جادوگران برای تشکیل آن نقطه در زمان به عنوان منبع انرژی استفاده کردند. این خطوط زمانی اکنون در حال تغییر هستند. مجسمه ابلیسک را در نظر بگیرید، این سازه ها به یادبود و افتخار جادوی مصر بنا شده اند و همه این جریانات در واقع علوم خفیه ای هستند که از  ماسون ها گرفته شدند و ریشه آنها به مصر برمیگردد. به نظر میرسد انرژی حیاتی اولیه ای که از انسانها دزدیده میشود، برای حفظ قدرت بر روی زمین مورد استفاده قرار می گیرد، توسط ایلومیناتی و کابال، بدنه دولتهای مخفی _ میزان مشخصی از نیروی حیاتی انسانها از خطوط زمانی مصریان جمع آوری شده و از آنها برای راه اندازی سیستم کنترل ذهن اتوماتیک گروه اوریون استفاده می شود. با انجام این اقدامات، این سلطه گران بیگانه، کارمای منفی بیشتری تولید می کنند و افراد بیشتری درگیر این مسئله میشوند _ چون واضح است که انتخابهای زیادی در سیاره وجود ندارد.

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور