پاکسازی گروه کیمرا در جریان است. نبرد میان نیروهای نور و تاریکی برای پایگاههای زیرزمینی کیمرا به نقطه اوج خودش رسیده است‌، و توقع می‌رود نبردهای سرنوشت ساز منتج به آزادسازی پایگاهها توسط نیروهای نور به زودی رخ دهند.

مجتمع زیرزمینی کیمرا که گستره اش به زیر قسمت مرکزی شرق کنگو و زیر بیشتر مناطق رواندا و بوروندی می‌رسد هنوز آزادسازی نشده اند، و گروگانها هنوز نیازمند مدیتیشن ما هستند:

http://2012portal.blogspot.com/2021/05/urgent-message-to-surface-population.html

این جنگ زیرزمینی در سطح سیاره به شکل زلزله ها و فوران های آتشفشانی احساس می‌شود:

https://amp.cnn.com/cnn/2021/05/29/africa/drc-earthquakes-volcano-eruption-intl/index.html

https://crisis24.garda.com/insights-intelligence/intelligence/risk-alerts/wip1001293421/africa-magnitude-50-earthquake-occurs-in-south-kivu-province-june-10

ناوگان کنفدراسیون کهکشانی بویژه فرماندهی آشتار و ناوگان های پلیدین و سیریوسی ها در حال نزدیکتر شدن به سطح سیاره هستند و تسلیحات Mjolnir (توپ کوانتومی) اکنون در مدار نزدیک زمین و در آرایش ایکوزاهدرونی مستقر شده اند تا به پاکسازی ناهنجاری کوانتومی و همه تسلیحات بیگانه نیروهای تاریکی در همه لایه های سطحی و زیر سطحی سیاره، فیزیکی و غیر فیزیکی ادامه دهند.

توپ های Mjolnir به ویژه شبکه تسلیحات اسکالار اتریک را هدف می‌گیرند که در طی تجاوز سال ۱۹۹۶ نیروهای تاریک اوریون ساخته شده بودند. امواج اسکالار هنگامی تولید می‌شوند که دو موج هم فرکانس و مخالف، همدیگر را به طور دقیق کنسل کنند: از این امواج می‌توان برای ایجاد میادین اتریک قدرتمندی استفاده کرد که قادرند ارواح را پس از ترک بدن فیزیکی از طریق فرایند مرگ گرفتار کنند و این گرفتاری دقیقا چیزی است که بر سر بیشتر انسانهای سطح سیاره و بیشتر گروگان های پایگاه های زیرزمینی می‌آید. همچنین از میادین اسکالار می‌توان برای حمله به کارگزاران نور و ایجاد رنج عاطفی، ناراحتی انرژتیک و نیز درد فیزیکی از طریق تحریک سیستم اعصاب مرکزی استفاده کرد. همینطور که نیروهای نور به سمت سطح سیاره پیشروی می‌کنند، نیروهای تاریکی به کارگزاران نور کلیدی توسط این تسلیحات اسکالار حمله می‌کنند و اشتباها امید دارند که با این کار پیشروی ناوگان کنفدراسیون کهکشانی را کند خواهند کرد. مساله اصلی که باعث کند شدن پیشروی ناوگان کنفدراسیون می‌شود

اصطلاحا ناهنجاری زیرکوانتومی است. ناهنجاری زیرکوانتومی بخشی از ناهنجاری کوانتومی است که در مقیاس هایی کوچکتر از طول پلانک (10e-35m) در سراسر جهان گسترش دارد و طبق تخمین سانسور ترنس پلانکی، نمی‌توان آن را به هیچ وسیله ای ردیابی کرد:

https://www.space.com/why-physicists-cant-see-inflation-big-bang.html

این موضوع عملا به این معنا است که نیروهای نور حتی در وضعیت صعود یافته، نمی‌توانند آن را ردیابی کنند، ، آنها صرفا می‌توانند هنگامیکه این نوع ناهنجاری شروع می‌کند به اثر گذاشتن بر اشیایی بزرگتر از طول پلانک، اثراتش را حدس بزنند، یعنی همه ذرات و طول موج های جهان ما. دانشمندان نیروهای تاریک اوریون از طریق آزمایشاتی که هزاره های متعددی جریان داشته و حتی گاهی میلیون ها سال انجام داده اند، آموخته اند که چگونه ناهنجاری زیرکوانتومی را تحریک کنند تا اثرات نابهنجاری در جهان ما تولید کند. در سراسر جهان این مساله تنها می‌تواند یک مه کوانتومی بسیار نازک تولید کند، در حالیکه در نزدیکی سطح این سیاره باعث فعال شدن ناهنجاری کوانتومی شدید می‌شود که به نحو چشمگیری پیشروی ناوگان کنفدراسیون را با مشکل مواجه می‌کند و همینطور بازدهی نیروهای نور را به طور کلی پایین می‌آورد. نیروهای نور اکنون کاملا در حال رسیدگی به این مشکل هستند و هم اکنون نشانه های پیشرفت قابل مشاهده است.

خطرناک ترین فاز جنگ آزادسازی سیاره از دسامبر ۲۰۱۷ تا می ۲۰۲۱ به طول انجامید و سرانجام اوضاع کمی بهتر به نظر می‌رسد، اگرچه هنوز تا پایان خطرات راه زیادی باقی مانده است.

یک نشانه مثبت روی سطح سیاره، علائم ترمیم ورتکس الهه سوریه است:

https://www.rt.com/op-ed/524893-syria-war-peace-western/

از وخامت تنش های نظامی در اسرائیل و غزه جلوگیری شد که این کار به کمک جناح های مثبت مصری و نیز به کمک مدیتیشن ما و فاکتورهای دیگر انجام شد:

https://www.rt.com/news/524366-israel-hamas-gaza-ceasefire/

https://www.rt.com/news/524390-palestinians-celebrate-ceasefire-israel/

http://2012portal.blogspot.com/2021/05/a-short-message-to-surface-population.html

مجددا نشانه هایی از تشدید تنش ها به چشم می‌خورد و در صورتی که ادامه پیدا کنند، می‌توانید در صورتیکه درونا هدایت می‌شوید مدیتیشن بالا را انجام دهید.

رسانه های جریان اصلی سرانجام شروع کردند به صحبت در مورد منشأ لابراتواری کووید:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9629563/Chinese-scientists-created-COVID-19-lab-tried-cover-tracks-new-study-claims.html

https://www.msn.com/en-gb/news/world/genome-sequencing-of-covid-seemingly-proves-it-was-made-in-a-lab/ar-AAKM69K

https://www.zerohedge.com/covid-19/virologists-claim-fingerprints-manipulation-prove-covid-19-man-made-no-credible-natural

که با همکاری میان چین و ایالات متحده تولید شد:

http://www.domigood.com/2021/06/how-university-of-minnesota-may-have.html

این ویروس به عنوان یک مکانیزم دفاعی علیه پیشروی نیروهای نور در آزادسازی سیاره تولید شد، و نیروهای تاریکی تهدید می‌کنند که در صورت ادامه پیشروی نیروهای نور ویروس های بیشتری را منتشر خواهند کرد:

نقش آنتونی فائوچی، بیل گیتس و دیگران در تولید پندمیک کرونا در حال فاش شدن است و آنها برای جنایاتشان علیه بشریت پاسخگو خواهند بود:

https://joshmitteldorf.scienceblog.com/2021/05/10/unthinkable-thoughts/

Fauci’s Hidden History And Secret Affiliations Finally Catch Up With Him

https://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=172510

NAVY SEALs STORM Gates’ Wyoming Ranch

 

تهدیدهای فائوچی علیه افرادی که قصد افشاگری در مورد نقش او دارند، نمی‌تواند فرایند افشاگری را متوقف کند:

video-rand-paul-says-hes-getting-daily-death-threats-for-questioning-fauci

Anthony Fauci Threatened Indian Scientists to Withdraw Study Linking COVID-19 to AIDS Virus

ارتباطات میان بیل گیتس، جفری اپستاین و گیلن مکسول مورد کاوش قرار می‌گیرد:

https://www.the-sun.com/news/2871671/bill-gates-evidence-ghislaine-maxwell-investigators-jeffrey-epstein/

در اینجا جالب است که اشاره کنیم رابرت مکسول پدر گیلن در رسوایی PROMIS درگیر بود که شامل قرار دادن درگاه مخفی در همه کامپیوترهای ویندوز روی سیاره بود و داده ها را به آژانس های اطلاعاتی اسرائیل می‌فرستاد:

https://www.exposetheenemy.com/robert-maxwell-promisgate-and-the-advent-of-the-israeli-cybersecurity-industry

Mega Group, Maxwells and Mossad: The Spy Story at the Heart of the Jeffrey Epstein Scandal

نسخه قبلی نرم افزار پرومیس اکنون از رده خارج شده است و اکنون این نرم افزار تکامل یافته و داده های مربوط به جمعیت سطح زمین را لایو استریم می‌کند:

PALANTIR – PROMIS – Intelligence of the Internet itself – TALPIOT – TRUMP – Saudia Arabia – Hack-proof 5G Grid

این اطلاعات توسط آژانس اطلاعات اسرائیل موسوم به واحد ۸۲۰۰ در پایگاه اوریم پردازش می‌شود:

https://en.wikipedia.org/wiki/Urim_SIGINT_Base

و سازمان امنیت ملی در اینجا:

https://en.wikipedia.org/wiki/Utah_Data_Center

هم پایگاه اوریم و هم مرکز اطلاعاتی یوتا در هشتم ژوئن توسط مقاومت هک شدند و این موضوع به قطعی های اینترنت در سراسر جهان منجر شد و همینطور به برخی گمانه زنی ها:

https://chicago.suntimes.com/2021/6/9/22526234/fastly-blames-global-internet-outage-software-bug

https://www.armstrongeconomics.com/world-news/cryptocurrency/was-the-nsa-hacked-or-was-this-part-of-the-agenda/

سازمان دارپا که تحت کنترل کیمرا است و آژانس های دیگر هنوز مشغول توسعه بیوچیپ های نانو هستند:

https://www.entrepreneur.com/article/238677

https://www.rt.com/news/524972-inhaled-nanobody-treatment-covid/

https://horizon-magazine.eu/article/nanorobots-could-target-cancers-and-clear-blood-clots.html

و همینطور تسلیحات زیستی پروتئین-محور برای کنترل ذهن:

https://www.theguardian.com/science/neurophilosophy/2016/mar/24/magneto-remotely-controls-brain-and-behaviour

و همینطور بیوچیپ های میکرو:

https://www.engineering.columbia.edu/press-releases/shepard-injectable-chips-monitor-body-processes

https://advances.sciencemag.org/content/7/19/eabf6312

گسترش بسیاری شایعات و اطلاعات غلط در سایتهای مختلف اینترنتی به حدی رسیده که بایستی به برخی از آنها بپردازیم.

نخست آنکه آشتار یک موجود نور است و هیچ فرماندهی آشتار منفی وجود ندارد و آنها هیچ گونه خیانتی انجام نداده اند. دوم تختخواب های طبی پیش از وقوع رخداد به جمعیت سطح زمین معرفی نخواهند شد و آنها به هیچ وجه با اتاق های تاکیون ارتباطی ندارند. سوم تنها اتاق های واقعی تاکیون در وبسایت http://tachyonis.org لیست شده اند و افراد متعددی که ادعا کرده اند که اتاق های تاکیون ساخته اند یا حتی طرح هایی برای این اتاق ها ارائه داده اند حقیقت را نمی‌گویند. روی سطح این سیاره برای آنکه یک اتاق تاکیون کارکرد داشته باشد نیاز است که یک مسیر مخابراتی کوانتومی به یک ماهواره در مدار یا یک ایستگاه فضایی داشته باشد.

یک پروژه مشخص مربوط به اتاق های تاکیون وجود دارد، و آن مالکان اتاق های تاکیونی که مایلند در این پروژه شرکت کنند می‌توانند با ایمیل [email protected] تماس بگیرند. آنها باید آگاه باشند که جهت شرکت در این پروژه، اتاق تاکیونی آنها حداقل برای چند ماه برای جلسات درمانی عادی در دسترس نخواهد بود، شرکت در این پروژه کاملا رایگان است.

چهارم، پاسخی کوتاه به یک ادعا:

من به هیچ عنوان در هیچ یک از فعالیت های فردی بنام مانوئلا تایارا دخالتی ندارم و وی هیچ دستورالعملی از من دریافت نمی‌کند. پنجم، گروه های خواهران رز هنوز نیاز است که در سراسر جهان تشکیل بشوند و تا آنجا که ممکن است انرژی الهه را لنگر کنند. و مهمتر از همه نیروهای نور اطلاع داده اند که انرژی های جنگهایی که در طول هزاران سال روی سطح سیاره وجود داشته، سرانجام بایستی درمان شود و ارواحی که در ترومای جنگ به دام افتاده اند، رها شوند.

به همین دلیل سنگهای سینتامانی نیاز است که در مواضع همه جنگهای بزرگ گذشته، کاشته شوند.

https://www.britannica.com/topic/list-of-battles-2084178

نیروهای نور همچنین اطلاع دادند که خط زمانی جنگ سی ساله (۱۶۱۸ تا ۱۶۴۸) بایستی درمان شود و سنگهای سینتامانی بایستی در مناطق کلیدی و میادین نبرد این جنگ کاشته شوند، چرا که این یکی از وحشیانه ترین جنگهای تاریخ بشر بوده است:

The Thirty Years’ War: The first modern war?

با حل شدن گره این خط زمانی، انرژی درمانی بسیار زیادی روی سطح سیاره آزاد خواهد شد.

نور پیروز است.

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

http://2012portal.blogspot.com/2021/06/planetary-situation-update.html