پاکسازی گروه کیمرا ادامه دارد. نیروهای نور موفق شده اند تمامی پایگاه‌های زیرزمینی تمدن انشعابی کیمرا، از جمله مجتمع کنگو را پاکسازی کنند.

بیشتر گروگانهایی که آنجا گرفتار شده بودند آزادسازی شده اند، اگر چه بعضی از آنها هنوز هم در سطوح اتریک و اختری گرفتار هستند.

دونالد رامسفلد توسط نیروهای نور در سطح اتریک گرفتار شد و برای بازپردازش به خورشید مرکزی کهکشان انتقال یافت. وی دیگر وجود ندارد. این یعنی فقط دو عضو از «چهار ناپاک» هنوز زنده اند ( کیسینجر و چنی)، و نیروهای نور اکنون فهرست اهداف اولیه خودشان را گسترش داده اند و نامش را به «پنج نامقدس» تغییر داده اند. این فهرست اکنون شامل هنری کیسینجر، دیک چنی، بیل گیتس، آنتونی فائوچی و کلاوس شواب است. عنکبوت ملکه فیزیکی و عنکبوت شاه فیزیکی به همراه عنکبوتهای کیمرای فیزیکی کوچکتر نیز حذف شده اند. نیروهای کیمرای باقیمانده اکنون روی سطح سیاره متمرکز هستند و فعلا چیز بیشتری نمی‌توان در اینباره فاش کرد. آنچه اکنون زیر زمین باقیمانده است و باید پاکسازی شود

برخی پایگاه های نظامی است که هنوز در کنترل نیروهای نظامی منفی (ازجمله در آنتارکتیکا) هستند و نیز تونل های زیرزمینی (از جمله بین ایالات متحده/ مکزیک، کالیفرنیا/ نوادا، و چین/ میانمار) هستند که جهت قاچاق انسان توسط ایلومیناتی، مافیا و تریادها استفاده می‌شوند، و همینطور مراکز کودک آزاری زیر برخی قلعه های اشرافیت سیاه و زیر برخی کلیساها و مدارس کاتولیک که تحت کنترل یسوعیان هستند. اولویت اول مقاومت و نیروهای نظامی مثبت اکنون نجات دادن بیشترین تعداد ممکن از کودکان گرفتار در این اماکن است.

هنوز برخی جفت‌های روحی (اکثرا پلیدین های گرفتار شده) متعلق به فرماندهان ارشد کنفدراسیون کهکشانی در پایگاه های زیرزمینی نیروهای نظامی منفی و در برخی تأسیسات نظامی روی سطح به ویژه در صحرای نیگو (اسرائیل)، نزدیک ابوکمال در سوریه، و نزدیک گروژنی در چچن گرفتار هستند.

حرکت مقاومت و ناوگان پلیدین با نیروهای نظامی مثبت در ایالت متحده، روسیه و چین چندبار در چند ماه گذشته تماس گرفته اند، و برنامه های مشخصی برای آماده سازی جهت رخداد آغاز شده است. مجتمع های زیرزمینی کوهستان چاین و تیول در گرینلند به این هدف در حال آماده سازی هستند. نیروهای نور همچنین به طور فشرده در حال پاکسازی موجودات منفی غیرفیزیکی اتریک و اختری هستند و تعداد آنها اکنون به زیر ۵۰ میلیارد رسیده است. در رأس سلسله مراتب تاریک اختری و اتریک هنوز برخی عنکبوتهای کیمرا قرار دارند که چند هزار آرکان در بدن های اینسکتوید (اربابان کارما) را کنترل می‌کنند، که آنها نیز به نوبه خودشان چند میلیون دراکو را کنترل می‌کنند و دراکوها هم ده‌ها میلیارد موجود رپتیلین باقیمانده را کنترل می‌کنند.

در گذشته شوراهای کنفدراسیون کهکشانی در برنامه هایشان برای آزادسازی سیاره زمین به وحدت نرسیدند و آرای متضاد متعددی درباره این مشکل در میان پرسنل کنفدراسیون وجود داشت:

Remote Viewing the Galactic Federation of Worlds

هفته گذشته اقدامات معینی توسط سمیاسه و برخی فرماندهان ارشد دیگر انجام شد و اکنون یک اتفاق نظر بین اعضای کنفدراسیون ایجاد شده مبنی بر اینکه در لحظه درست روی سطح سیاره دخالت بزرگ رخ خواهد داد. فعلا چیز بیشتری در این باره نمی‌توان گفت به جز اینکه اگر کابال از یک خط قرمز معین عبور کند این دخالت بسیار زودتر و بسیار شدیدتر خواهد بود.

در ابتدای آگوست برخی از موقعیتها به سمت تنش پیش می‌روند، چرا که ما در حال ورود به پنجره زمانی یک «رویداد تقاطعی» ویژه هستیم که آگوست سال جاری شروع و در پایان ۲۰۲۲ به اتمام می‌رسد. بخش نخست این پنجره آگوست تا دسامبر ۲۰۲۱ است و بخش دومش ژانویه تا دسامبر ۲۰۲۲. جالب است که گری هسلتاین نایب رئیس ائتلاف تحقیقات بین المللی فرازمینی (ICER) تخمین می‌زند که در ۶ تا ۱۲ ماه آینده سد شکسته خواهد شد:

https://www.rt.com/news/527675-ufo-aliens-extraterrestrial-contact/

سولارا، رؤیابین درگاه ۱۱:۱۱، تخمین می‌زند که سد از حالا تا پایان ۲۰۲۲ می‌شکند:

YOUTUBE

روی سطح سیاره جنگی میان نیروهای نور و تاریکی بر سر روایت کروناویروس وجود دارد. نیروهای تاریکی در حال پیشبرد دستورکار تعطیلی های همیشگی بر اساس موارد ابتلا و نیز دستورکار واکسن اجباری هستند، و واکسن ها بر ارتباط میان خویشتن بالاتر و شخصیت انسانی اثر می‌گذارند (در حلقه های سری این ارتباط را آنتاکارانا می‌خوانند)، که در لوگوی عملیات وارپ اسپید به وضوح دیده می‌شود:

https://beholdthemark.com/articles/f/the-warp-speed-logo-and-the-assault-on-the-blood-brain-barrier

واریانت دلتای کرونا ویروس بسیار سریع گسترش می‌یابد اما بسیار خفیف است و به موارد بستری معدود و مرگ و میر معدودتری منجر می‌شود:

https://www.zerohedge.com/covid-19/panic-porn-dressed-science-exposing-truth-about-delta-variant

بنابراین نیروهای نور شروع کردند به پیشبرد مؤثر پایان تعطیلی ها و درمان مؤثرتر مبتلایان بستری شده:

https://www.zerohedge.com/covid-19/wealthy-nations-focus-hospitalizations-covid-becomes-endemic-flu

دو روز پیش، صدر اعظم اتریش سباستین کورز پایان تعطیلی ها برای اتریش و انتقال تمرکز از فرامین دولتی کروناویروس به سمت آزادی و مسئولیت شخصی و همینطور تمرکز بیشتر بر روی موارد بستری و تمرکز کمتر بر روی موارد تأیید شده را پیش بینی کرد. مطمئنا رسانه های جریان اصلی خارج از اتریش و کشورهای همسایه این موضوع را گزارش نکرده اند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید که کانال های تلگرامی به زبان های مختلف برای دنبال کنندگان پستهای بلاگ من ایجاد شده اند:

https://theeventhub2015.blogspot.com/2021/06/telegram-channels-for-cobras-posts-in-differernt-languages.html

برای آنهایی که مایلند در مدیتیشن های جمعی شرکت کنند، فهرست مدیتیشن های جمعی فعال در لیست زیر موجود است:

https://www.welovemassmeditation.com/p/blog-page.html

نیروهای نور از همه کسانیکه که به این کار هدایت می‌شوند دعوت می‌کنند که در مدیتیشن شارژ شبکه شرکت کنند که در ۱۹ ژولای و در ساعت ۱۱:۱۱ صبح به وقت هماهنگ جهانی انجام می شود.

این مدیتیشن به تقویت شبکه نور سطح سیاره کمک خواهد کرد.

نور پیروز است!

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://2012portal.blogspot.com/2021/07/planetary-situation-update.html