بیش از چهل هزار نفر در مدیتیشن آماده سازی، در لحظه خورشیدگرفتگی شرکت کردند و این امر احتمال دستیابی به جرم بحرانی در مدیتیشن اصلی عصر آکواریوس در روز ۳۰ ژوئن را بسیار افزایش داده است.

چند روز قبل از مدیتیشن آماده سازی، تیم تایوانی ما این سفینه ابری پلایدیان را مشاهده کردند که مشغول کار بر روی شبکه بوده است تا شبکه را مهیای فعالسازی ورتکس دراگون در چیایی سازند:

ورتکس دراگون پس از بیش از ۲۰۰ سال با موفقیت فعالسازی مجدد شد، و تیم تایوانی ما این تصویر موزائیک را در نزدیکی مکان آن ورتکس، از خورشیدگرفتگی حلقوی تهیه کردند:

برخی افراد احساس می کنند که مدیتیشن ۴ آوریل ما دستاوردی نداشته است. این امر مطلقا صحت ندارد. بدون آن مدیتیشن طرح یسوعیان برای سلطه بر جهان در موقعیتی بسیار پیشرفته تر از آنچه اکنون می بینیم قرار می گرفت.

همچنین، شیوع ویروس کرونا تا حد زیادی محدود شده است. در گراف زیر می توانید ببینید که شیوع بیماری دقیقا در ۴ آوریل به اوج رسید و سپس سرعتش برای حداقل یک ماه و نیم بعد از آن کاهش یافت. خط آبی در گراف نشان دهنده محتمل ترین سیر شیوع بیماری بدون مدیتیشن است، که نشان می‌دهد بدون انجام مدیتیشن ده ها میلیون مورد ابتلا تا کنون ثبت شده بود:

همچنین، مدیتیشن ما در ۴ آوریل تأثیر بزرگی بر میدان پلاسمای سیاره ای و بر طنین شومان داشت:

https://3dotsinabox.com/202054.html

بنابراین، اگر بتوانیم در روز ۳۰ ژوئن نیز به جرم بحرانی دست پیدا کنیم، می توانیم توقع آینده بسیار بهتری داشته باشیم. اگرچه تأثیرات فیزیکی بلافاصله تجربه نخواهند شد، اما خط زمانی جمعی ما وارد مسیر بسیار بهتری خواهد شد و بسیاری سناریوهای منفی متوقف خواهند شد:

https://nogi1111.blogspot.com/2020/06/the-importance-of-global-meditation.html

نیروهای نور اطلاع داده اند که در لحظه فعالسازی ما، ورتکس دوبخشی الهه پاریس/ورسای بایستی پس از بیش از دو قرن خفتگی، مجددا فعالسازی شود. ما به یک شخص با قلب خالص و ویژگی های رهبری قوی از پاریس نیاز داریم که بتواند فعالسازی مجدد آن ورتکس را سازماندهی کند، و سپس بطور مرتب و هفتگی ملاقات های فیزیکی خواهران رز در پاریس برگزار کند. اگر شما چنین ویژگی هایی دارید و درونا به این کار راهنمایی می شوید، به آدرس [email protected] میل بفرستید، تا دستورالعمل ها را در اولین فرصت دریافت کنید، چراکه همه چیز بایستی در چند روز آینده ساماندهی شود.

یک بروزرسانی کوتاه دیگر درباره مدیتیشن عصر آکواریوس در چند روز آینده آماده خواهد بود.

دستورالعمل انجام مدیتیشن:

https://2012portal.blogspot.com/2020/06/make-this-viral-age-of-aquarius.html

و ویدئوهای راهنمای انجام مدیتیشن به بیش از ۳۰ زبان (از جمله فارسی):

http://2012portal.blogspot.com/2020/06/age-of-aquarius-activation-update-and.html

پیروزی نور

کبرا

منبع :

http://2012portal.blogspot.com/2020/06/age-of-aquarius-activation-update.html

ترجمه : اتحاد نور