تاریخ اخرین بروزرسانی، ۲۷ مه ۲۰۱۷

کبرا درباره رخداد

استیو: دیوید ویلکاک در مورد یک رخداد خورشیدی صحبت می کند که تغییر بزرگی در DNA بشریت و آگاهی برای انسان ایجاد می کند. آیا این همان رخدادی است که شما درباره آن صحبت می کنید؟

کبرا: بله دقیقا. آنچه او درباره آن صحبت می کند، رخداد خورشیدی یا آنچه که کوری گود در مورد آن صحبت می کند، در واقع پالس کهکشانی است که خورشید را تحریک می کند. هر بیست و شش هزار سال یک پالس کهکشانی، تمام ستاره های موجود در کهکشان را به شکلی مشخص تحریک می کند، و البته وقتی این موج فوق العاده کهکشانی به منظومه شمسی ما می رسد، به شکلی که کوری گود و دیگران در موردش صحبت می‌کنند خورشید فیزیکی ما را تحریک می کند. این یک بخش از رخداد است که من در حال توصیف آن هستم. این جریان فقط فعالیت خورشید فیزیکی ما نیست، بلکه به فعالیت خورشید مرکزی کهکشان و تغییرات شدید بر روی زمین و حذف کابال، تنظیم مجدد سیستم مالی و فرآیند افشاسازی کامل و هر چیزی که با آن مرتبط است ارتباط دارد.

لین:اگر  به درستی از شما نقل کنم، شما گفته اید که “پیشرفت فشرده سازی (compression breakthrough) زمانی به وجود خواهد آمد که انرژی مرکز زمین به انرژی خارج از زمین راه پیدا کند” . ما به طور مستمر در مورد ابر موج بزرگ کهکشانی که از فضا می آید می شنویم اما در مرکز زمین چه انرژی در جریان است؟

کبرا:خوب. مرکز زمین یک استارگیت است و این استارگیت توسط پالس کهکشانی برانگیخته خواهد شد و انرژی آن استارگیت در مرکز زمین به سطح می رسد. اما پیشرفت فشرده سازی تنها در مورد آن صحبت نمی‌کند. این بدان معناست که نیروهای نوری از زیر سطح به سطح خواهند رسید و برادران و خواهران ستاره‌ای ما در آسمان تا حدی مشخص پایین می‌آیند و به سطح هم می رسند. – pfc0816

جان: رخداد برای هر شخصی چگونه احساس خواهد شد؟

کبرا: اکنون می توانم ابتدا به طور خلاصه در مورد رخداد صحبت کنم، بنابراین شما یک ایده اساسی درباره آنچه پیش رو دارید، خواهید داشت. این رخداد آخرین پیشرفت و موفقیت نیروهای نوری در این سیاره است و جنبه های بسیاری دارد. رخداد یک جنبه فیزیکی و یک جنبه انرژتیکی هم دارد. جنبه انرژتیکی در واقع پیشرفت ارتعاشی روی سیاره است، زیرا ما فقط سطح فیزیکی را نداریم، ما سطوح انرژی بالاتری مانند سطح اثیری، سطح اختری را داریم همچنین عوامل کنترل کننده ای وجود دارند که موجودات روی آن سطوح و معنویت بشریت را کنترل می‌کنند و نیروهای نوری در حال کسب پیشرفت زیادی هستند و این یک نکته مهم است، یک پیشرفت انرژی در سطوح انرژی وجود خواهد داشت که هنگام تنظیم مجدد سیستم مالی، بر روی سطح فیزیکی آشکار خواهد شد. در همان لحظه که تنظیم مجدد سیستم مالی اتفاق می افتد، دستگیری‌های دسته جمعی و گسترده کسانی که بشریت را کنترل میکردند، رخ می‌دهد. این افراد تحت بازداشت قرار خواهند گرفت و بصورت عادلانه محاکمه خواهند شد، اما دیگر اجازه دسترسی به هر موقعیت قدرت در زندگیشان را نخواهند داشت.

https://www.disclosurenews.it/en/cobra-galactic-super-wave-event/

بعد از رخداد

لین: آیا این حقیقت دارد که بعد از رخداد، بدن‌های بُعد سومی انسان‌ها دیگر به شکل وضعیت فعلی پیر نمی‌شوند و نمی‌میرند؟

کبرا: بشر بازهم روند پیری را طی خواهد کرد اما این کار بسیار ساده تر خواهد بود و فناوری هایی وجود خواهند داشت که به صورت گسترده ای به معکوس کردن آن کمک می کنند.

آیا فقط 10 رشته DNA قابل استفاده است؟

کبرا: در سطح فیزیکی ما 2 رشته داریم – که از نظر ژنتیک دستکاری شده اند. ما 12 رشته را در سطح اثیری داریم. بعد از رخداد، همه چیز سریع پیش می رود و DNA فعال می شود.

لین: هدف سینتامانی در زمان رخداد چیست؟

کبرا: هر سنگ سینتامانی به عنوان یک لنز، به عنوان یک لنز کانونی برای انرژی های پیشرفت فشرده سازی (compression breakthrough) عمل می کند. بنابراین هنگامی که پالس انرژی به کره زمین برخورد می کند، لازم است که آن انرژی از طریق یک رسانا یا بهتر است بگویم از طریق یک ابَررسانا هدایت شود. سنگ های سینتامانی در زمان وقوع رخداد، ابر رساناهای انرژی خواهند بود. هنگامی که این شبکه انرژی تا میزان مشخصی کامل شود، آن انرژی‌ها قادر خواهند بود تا بصورت کاملا هماهنگ در سراسر سطح سیاره جریان پیدا کنند.
کَری:آیا شما کبرا و گروه حرکت مقاومت برنامه ای دارید که چگونه سیستم بانکی و مجموعه صنعتی ارتش را به خدمت به مردم بازگرداند، یا اینکه این تغییرات چگونه خواهد بود؟

کبرا: بله ، قطعاً طرحی وجود دارد، من بارها در مورد آن صحبت کرده‌ام. اساساً وقتی گروه کیمرا حذف شود و کابال دستگیر شود، در واقع اتحاد شرقی در حال آماده سازی سیستم مالی جدید است، که این فقط یک سیستم مالی انتقالی خواهد بود که به ما کمک خواهد کرد تا از طریق این انتقال به نقطه ای برسیم که در آن اولین تماس رخ خواهد داد. سپس تکنولوژی‌های پیشرفته در دسترس بشریت قرار خواهد گرفت که به بشریت در وارد شدن به آن تغییرات برای سهیم شدن در فدراسیون کهکشانی کمک خواهد کرد. به شما می‌گویم که به عنوان یک نژاد صاحب اقتدار و اختیار با دیگر‌ نژادهای صاحب اختیار و اقتدار ارتباط برقرار خواهید کرد.

کَری:بسیار خوب. بنابراین با شتاب گرفتن حرکتمان به سوی سطح زندگی در اقتدار، فناوری های پیشرفته در دسترس ما قرار می گیرد؟

کبرا: بله

لویزا: کبرا، شما گفتید که اینها همانندسازهای مولکولی هستند. آیا وقتی می گویید همانندساز، منظور شما همین است؟

کبرا: این‌ها فقط همانندسازهای مولکولی نیستند، این‌ها در واقع بلوپرینت هر جسم فیزیکی را تجسم می‌بخشند که در واقع بلوپرینت‌ها را در سطوح فیزیکی نمایان می‌کنند.

لین: آیا بعد از رخداد، ارتباطات بین زنان و مردان بهبود می‌یابد؟ آیا رقابت بین مردان خاص بر سر یک زن خاص کمتر می‌شود؟ و اینکه آیا افراد قادر خواهند بود که در روابط خود به تکامل بیشتری دست پیدا کنند؟

کبرا: پس از رخداد ، آرکان‌ها حذف خواهند شد و دیگر نمی توانند در روابط مداخله کنند بنابراین بسیاری از درگیری ها و درام های قدیمی که اکنون بین زنان و مردان وجود دارد، به سادگی از بین می رود و عشق واقعی دوباره کشف می شود. زیرا آن وضعیت از بین می‌رود و روابط در آن مقطع به نحو چشمگیری بهبود می‌یابند. pfc0816

ریچارد: کبرا، آیا بعد از رخداد، ما روش هایی برای محافظت از خودمان از لحاظ جسمی و روحی در برابر نیروهای منفی خواهیم داشت؟ یا اینکه آیا نیروهای منفی به حداقل می رسند و بنابراین لازم نیست نگران حفاظت باشیم؟

کبرا:نیروهای منفی بعد از رخداد کاملا حذف خواهند شد.

ریچارد: کبرا، بعد از رخداد، چقدر سریع فناوریهای پزشکی یا اتاقهای شفابخش در دسترس عموم خواهند بود؟

کبرا: به همان سرعتی که مردم بتوانند آن تغییرات را یکپارچه کنند و به همان سرعتی که بتوانند آنها را بین یکدیگر توزیع کنند. و من انتظار دارم اتاق های درمانی آماده شوند، می گویم شاید نیم سال، یک سال یا چند سال بعد از رخداد. -pfc0816

لین: چه مدت بعد از رخداد، زمین به طور رسمی به عنوان یک سیاره رسمی “N3” / عضو جامعه کهکشانی پذیرفته خواهد شد؟ آیا این مانند یک نسل خواهد بود یا کمتر یا…؟

کبرا: خیلی زودتر از آن.

ریچارد: کبرا، آیا فیلمی وجود خواهد داشت که تاریخ کیهانی را از زمان وقوع ناهنجاری کوانتومی یا حتی فقط ۲۶۰۰۰ سال پیش تاکنون از منظر نیروهای نور نشان دهد؟

کبرا: بله، برنامه ای برای چنین فیلمی پس از رخداد وجود دارد.
Event
جی: چگونه تله پاتی خود را توسعه دهیم تا بعد از رخداد با خانواده ستاره ای خود و موجودات صعود کرده ارتباطات بهتری داشته باشیم؟

کبرا: پس از رخداد، از طرف خورشید مرکز کهکشان پشتیبانی انرژتیک زیادی وجود خواهد داشت و از آن پس توسعه این توانایی های تله پاتی بسیار آسان تر خواهد بود و نیروهای نوری راهنمایی و دستورالعمل هایی در مورد چگونگی توسعه آن خواهند داد و البته این امر مستلزم مقداری زمان و تمرین برای آن‌هاییست که در شُرُف بیداری هستند و به خودیِ خود اتفاق نمی‌افتد. مردم باز هم نیاز خواهند داشت که زمان و تلاش زیادی را برای توسعه اینچنین کارهایی اختصاص دهند، اما آن موقع شرایط از چیزی که الان هست بسیار ساده تر خواهد بود.

لین: از آنجا که اکثر قوانین و کل سیستم قضایی بعد از رخداد تغییر می کنند، آینده قضات و وکلا در سراسر جهان چگونه خواهد بود؟

کبرا: آنها مجبورند که برخی حرفه های دیگر را یاد بگیرند. آنها نیاز خواهند داشت تا کارهای دیگری را انجام دهند.

لین: بنابراین هیچ سیستم قانونی وجود نخواهد داشت؟

کبرا: سیستم حقوقی بسیار بازسازی و ساده سازی خواهد شد و نیازی به قضات نخواهد بود و تعداد وکلا به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. (متشکرم).

PFCC: این آخرین سوال است. برخی از مردم احساس می کنند که انسان‌ها دیگر نمی توانند به تاخیر افتادن آزادی را تحمل کنند. آنها می خواهند از رخداد و همچنین افشای کامل اطمینان یابند. آنها کنجکاوند تا بدانند که آیا زمین و انسان‌ها قبل از سال ۲۰۲۶ صعود خواهند کرد یا خیر؟ علاوه بر این، چه کاری می توانیم انجام دهیم تا مطمئن شویم این رویداد در سال ۲۰۱۷ رخ می دهد؟

کبرا: اگر همه ۱۰۰% مأموریت خود را انجام دهند، رخداد در سال ۲۰۱۷ اتفاق می افتد. من جدا از این گفته، هیچ تخمین زمانی را نمی دهم.

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع :

https://www.disclosurenews.it/cobra-galactic-super-wave-event/