همانطور که انتظارش می رفت، کابال به دنبال موج دوم تعطیلی ها همزمان با آغاز پاییز است تا بتواند ضربه نهایی را به اقتصاد وارد کند، از طریق افزایش آزمایشات، و در نتیجه افزایش تعداد موارد ابتلای کووید-۱۹. اسرائیل، جایی که اکنون مردم اجازه ندارند بیش از ۵۰۰ متر از خانه خودشان فاصله بگیرند، شروع کننده این برنامه است:

https://www.rt.com/news/500576-netanyahu-coronavirus-lockdown-protests/

اما قبلا نیز علائم اولیه در اروپا مشاهده شده است، هنگامی که مجارستان مرزهای خود با کشورهای همسایه اش را در آغاز سپتامبر بست، از جمله با اتریش، جایی که کابال یک سیستم «چراغ راهنما» اجرا کرده است (که بسیار شبیه سیستم کدهای رنگی چین است) تا بتواند شهرها و یا منطقه های معینی را به شکل منفرد و مطابق با نیازشان، تعطیل کند:

http://www.xinhuanet.com/english/2020-09/04/c_139342963.htm

در نیم کره جنوبی، شهرهایی مانند ملبورن هم اکنون نقش مناطق آزمایش و تست میزان موفقیت اعمال اقدامات سلطه گرانه توتالیتر در برابر مقاومت جوامع غربگرا را ایفا می کنند (که هدف، اعمال این سرکوب و سلطه به اروپا و آمریکای شمالی در مقطع دیگری است):

YOUTUBE

به زودی، افرادی که «ممکن است» تعطیلی ها را نقض کنند می توانند بازداشت شوند:

https://www.rt.com/news/501063-victoria-debates-precrime-police-covid/

برای مقابله با این موضوع، یک مدیتیشن جمعی جهانی قبلا اعلام شده است، که در روز ۲۱ سپتامبر انجام خواهد شد، و هر کارگزار نور دعوت می شود تا در آن شرکت کند (حفاظت انرژتیک را فراموش نکنید):

https://www.welovemassmeditation.com/2020/09/meditation-against-engineered-second-wave-lockdowns-on-september-21st-at-1008-pm-utc.html

نتیجه هر چه باشد، کابال احتمالا نمی تواند همه کشورها را مجبور به اعمال تعطیلی کند (یا چنین نامی بر آن نمی گذارند)، چراکه مقاومت جمعیت ها در حال قوی و قویتر شدن است، همانطور که اعتراضات در لندن و برلین نشان داد:

https://www.rt.com/uk/499430-unite-for-freedom-london-coronavirus/

YOUTUBE

آقای گیتس اکنون که این احتمال مطرح شده که واکسن هایی غیر از واکسن های او ممکن است در اختیار عموم قرار بگیرد، ناگهان مخالف ایده واکسیناسیون شده است:

https://www.bloombergquint.com/business/bill-gates-wonders-whether-fda-can-be-trusted-on-a-covid-vaccine

و وزیر دادگستری ایالات متحده اندکی پیش در تلوزیون عمومی اعلام کرد که تعطیلی ها احتمالا برخلاف قانون اساسی بوده است:

https://edition.cnn.com/2020/09/16/politics/barr-justice-department-speech/index.html

با نزدیک شدن انتخابات، ایالات متحده مشغول مسائل دیگری است: از یک طرف، تلاش گروه های افراط گرای تحت کنترل کابال در جهت انقلاب رنگی، و از طرف دیگر، آتش سوزی ها در امتداد ساحل غربی، که بخشی از آنها به دست انسان و در محل ایجاد می شوند، اما بخش دیگری از آنها به وسیله DEW یا تسلیحات دایرکت انرژی ایجاد می شوند:

https://www.military.com/video/air-force-harnessing-power-directed-energy

کل این وضعیت در ایالات متحده باعث ایجاد صحنه ها و منظره های سوررئال بیشتر و بیشتری می شود که حقیقتا جوی آخرزمانی دارد:

YOUTUBE   ,   YOUTUBE

نباید ناگفته بماند که پدر گیتس این هفته درگذشت:

Bill Gates Sr., father of billionaire Microsoft co-founder, dead at 94

و همینطور، قاضی دادگاه عالی ایالات متحده، گینسبورگ:

در حالیکه دیگر خیران تحت کنترل کابال، و معماران انقلاب های رنگی به نحو فزاینده ای در کانون توجهات عموم قرار می گیرند:

https://thehill.com/homenews/media/516961-fox-news-anchor-addresses-cutting-off-gingrich-linking-soros-to-violent

YOUTUBE

در صورتی که کابال، با وجود استبداد حکومتی، اکنون ایده استفاده از نیروی نظامی علیه جمعیت سطح زمین را نیز در سر بپروراند، نخواهد توانست این ایده را عملی کند، چراکه بخش های بزرگی از نیروهای نظامی در سراسر جهان اکنون تحت کنترل مثبت هستند و در واقع در انتظار لحظه وارد آوردن ضربه به دولت های تحت کنترل کابال هستند.

این امر می توانست/بایستی در مارس و در طول اولین تعطیلی رخ می داد، اما یک بخش بسیار بزرگ جمعیت احتمالا این سناریو را نمی پذیرفتند. اما اکنون که مردم بیشتر و بیشتر از عواقب اقتصادی تعطیلی ها آگاه می شوند، و دروغ ها و اقدامات سلطه طلبانه دولتهای معینی بیشتر و بیشتر روشن می شوند، نیروی نظامی مثبت می تواند برای به دست گرفتن کنترل امور در موقعیت بسیار بهتری قرار بگیرد.

با این حال، پیش بینی رخ دادن یا ندادن این امر (یا زمان آن) غیرممکن است. واقعیت این است که احتمالا در این پاییز یک رویداد (عملیات کاذب/فالس فلگ) دیگر تجربه خواهیم کرد، که شاید دیگر هیچ ارتباطی با ویروس نداشته باشد، اما احتمالا در کوتاه مدت آشفتگی بیشتری ایجاد خواهد کرد، اما در بلندمدت اثر مثبتی ایجاد خواهد کرد.

با ورود به این پاییز چالش برانگیز، هنوز هم توصیه می شود که ذخیره غذا و آذوقه داشته باشید. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که سفینه های نوری کنفدراسیون کهکشانی در پهنه آسمان مستقر هستند و به نحو فشرده ای مشغول عملیات های سطحی هستند.

البته، سفینه های نیروهای تاریکی نیز فعال هستند، که در میان آنها نه تنها سفینه های دراکوها وجود دارد، بلکه سفینه هایی وجود دارد که ممکن است ظاهری پلایدینی داشته باشد، اما متعلق به جناج تاریکی است. اینها گروههایی از پلایدین های پیمان شکن هستند که توسط فناوری منفی و ناهنجاری آلوده شده اند … اما این فقط یک گروه کوچک است.

آنچه برخی از آنها تلاش می کنند انجام دهند، دزدیدن/ربودن سول پارت های (بخش های روح) انرژتیک بذرهای ستاره ای تناسخ یافته روی سطح زمین است. اگر ضرورت داشته باشد، این قسمت ها بایستی بوسیله مدیتیشن بازیابی شوند، یعنی در صورتی که فردی احساس می کند تحت تأثیر قرار گرفته است. هنگامی که سفینه های منفی فعال هستند، معمولا بذرهای ستاره ای تحت تابش تشعشع تسلیحات اسکالار قرار می گیرند، و احساس بدی پیدا می کنند، اما هنگامی که نیروهای نور بالای سرتان فعال هستند، شما احساس خارق العاده سبکی، آزادی، و مثبت بودن دارید.

در پاسخ به این پرسش درباره آلمان (اما این به همه جهان نیز مربوط است) که چکار می توان انجام داد که نقاط انرژی پراهمیت روی سطح زمین آزادسازی شود تا گرید [شبکه منفی] از کار بیفتد، در حال حاضر نمی توانم اماکن دقیق را افشا کنم، اما آنچه می توانم بگویم این است که برای آزادسازی این نقاط، تنها اعمال انرژتیک کافی نیستند، چراکه در تقریبا همه موارد، این نقاط توسط نیروهای تاریکی عامدانه به وسیله اشیای فیزیکی منفی (بزرگ) مسدود شده اند. نیاز است که این اشیا به طور فیزیکی حذف شوند تا مثلا یک ورتکس یا خط لی مجددا آزادانه جریان یابد. چنین عملیات های فیزیکی احتمالا صرفا پس از رخداد امکان پذیر خواهند بود.

با این حال، می توان برای کاهش آثار منفی این اشیای فیزیکی عملیات های انرژتیک انجام داد. بنابراین، نکته: به کلیساها و به خصوص کلیساهای جامع توجه کنید، و آنها را در ستون های نور محصور کنید. و چنانچه نزدیک یک کلیسا زندگی می کنید، می توانید یک سنگ سینتامانی در نزدیکی آن بکارید. اما فراموش نکنید که پس از کاشتن سنگ، خودتان را از نظر انرژتیک از سنگ جدا کنید.

در پایان، یک ویدئوی زیبا از نورهای متعدد درست در Siegessäule در برلین، سه هفته پیش:

YOUTUBE

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع :

https://fm144.blogspot.com/2020/09/autumn-forecast-19092020.html