این مقاله شامل چند نکته مهم برگرفته از مصاحبه کبرا با گروه خواهران رز است،

۱. گذار از عصر پایسیز به عصر آکواریوس فرایندی است که قرن های متعددی به طول می انجامد. و در حال حاضر ما در اوج این گذار هستیم. هدف این مدیتیشن، کلید زدن این گذار فاز به عصر جدید است.

۲. تفاوتهای زیادی بین جامعه کنونی، و جامعه پس از آغاز عصر آکواریوس وجود دارد.
یکی از این تفاوتها، ارتعاش و فرکانس جامعه نوین است که سرشار از عشق و حمایت واقعی و تفاهم میان مردم است، که در جامعه کنونی وجود ندارد.
تفاوت دیگر، آگاهی و هوشیاری درباره اتصال به خویشتن برتر است، با روح خودتان.
تفاوت سوم، نشر و رواج این آگاهی است که کل این گیتی یک موجود زنده است و نژاد های متعدد مختلفی در منظومه های خورشیدی بسیاری ساکن هستند، و تماس فعالانه میان تمدن روی زمین و نژاد های دیگر برقرار خواهد بود.
ما به جامعه کهکشانی می پیوندیم. دیگر نیازی به تقلا برای بقا نخواهد بود.

۳. اگر به جرم بحرانی دست پیدا کنیم، خط زمانی را تغییر می دهیم. خطوط زمانی مانند رودخانه ها هستند. در حال حاضر رودخانه حوادث جهان به سمت مشخصی در جریان است، و اگر به جرم بحرانی دست بیابیم، مسیر رودخانه را تغییر می دهیم.
در ابتدا تأثیرات کوچک و نامحسوس خواهند بود، اما با گذر زمان، تغییر جهت بزرگ می شود و می تواند تعیین کننده تحولات باشد.

و قطعا در یک مقطع، اگر بتوانیم خط زمانی را بهبود ببخشیم، تغییرات بزرگ و مهمی در زندگی هر فرد روی سطح زمین وجود خواهد داشت.
اگر به جرم بحرانی دست نیابیم  آن تحول بزرگ و اساسی در خط زمانی رخ نمی دهد، با این حال اثر مثبتی بر رویدادهای جهان خواهیم داشت.

۴. ما بیش از هفت میلیارد جمعیت بر روی زمین داریم و بیشتر آنان فقط چشم بسته از بردارهای عمده تبعیت می کنند، یعنی رسانه جمعی و سیستم اقتصادی. اما تعداد معدودی هستند که از اراده آزادشان استفاده می کنند و بطور علمی اثبات شده است که تعداد و عدد معینی وجود دارد که اگر به آن برسیم می توانیم بر وضع سیاره اثرگذاری کنیم و این عدد جذر دو برابر جمعیت سیاره است که در حال حاضر برابر است با ۱۲۰ هزار نفر. اما به این دلیل که همه مدیتیشن را کاملا کارامد انجام نمی دهند، ما از عدد نمادین ۱۴۴ هزار نفر بهره می گیریم.
یعنی اگر این تعداد افراد در یک نقطه از زمان مدیتیشن انجام دهند، یک سیگنال منسجم ایجاد می کنند. این سیگنال شبیه یک اشعه لیزر است. و هنگامی که شما یک اشعه لیزر در میدان آگاهی سیاره ای داشته باشید، می توانید مدیریت کنید، میتوانید حکم کنید، می‌توانید رودخانه اراده آزاد را بر روی سیاره جهت بدهید. شما آن را به جهت معینی تغییر می دهید، و اگر ما عصر طلایی آکواریوس را تصور و تجسم کنیم، مسیر آن رودخانه را تغییر داده ایم.

۵. میادین پلاسما از سمت منظومه شمسی باعث تأثیر بر توده ها می شوند. توده ها از اراده آزادشان بهره نمی گیرند. آنان فقط به تمایلات خودشان واکنش نشان می دهند … اما اگر از اراده آزاد خود استفاده کنیم تا سیگنال لیزر مانندی در آن الگوی تداخلی پلاسما قرار دهیم، می توانیم نتیجه و خروجی را تعیین کنیم. می توانیم خروجی را در راستای عصر طلایی تعیین کنیم.

۶. اگر آن سیگنال را در لحظه ای که الگوی تداخلی پلاسما در حال تریگر کردن سیستم اقتصادی است وارد شبکه کنیم، در آن لحظه می توانیم بیشترین تأثیر ممکن را بر سیستم اقتصادی داشته باشیم. در واقع می توانیم همه نابسامانی های سیستم را افشا کنیم.  اگر این نابسامانی ها به بخشی از دانش عموم تبدیل شوند، آن زمان، سیستم مجبور است تغییر کند.
اگر تصمیم بگیریم که می خواهیم سیستم را به یک سیستم منصفانه و عادلانه تغییر دهیم، بر اساس قوانین فیزیک این تغییر بایستی رخ دهد.

۷. انرژی الهه انرژی ای است که تعادل، هارمونی، شفا و ترمیم به ارمغان می آورد، و هرچه افراد بیشتری این انرژی را چنل کنند و آن را به شبکه انرژی زمین منتقل سازند، بیشتر به مردمان سطح زمین آرامش منتقل خواهد شد. و این دقیقا چیزی است که برای عبور سالم از این فرایند گذار بدون خشونت اضافی نیاز داریم.

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع :

https://www.welovemassmeditation.com/2020/01/age-of-aquarius-activation-meditation.html?m=1