مصاحبه گروه بین المللی عصر طلایی با کبرا در مورد فعالسازی ماشه نقره ای و کنفرانس صعود تایپه
2019/10/30

سلام به همه. امروز ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹ است. اسم من آنتم است. من مؤسس و رهبر گروه بین المللی عصر طلایی هستم. این ماه نوامبر برای بسیاری کارگزاران نور در سراسر جهان بسیار خاص است، چراکه دو رویداد بزرگ در این ماه خواهیم داشت: فعالسازی ماشه نقره ای در روز ۱۱ نوامبر، و کنفرانس صعود در تایوان در روزهای ۳۰ نوامبر و اول دسامبر. جهت شفاف سازی، و تبلیغ این دو رویداد مهم، دوست گرامی ما کبرا، که سخنگوی مقاومت است، مایل است دیدگاه هایش را از طریق این مصاحبه ابراز کند. اکنون مایلم از همکارم پاتریک و کبرا دعوت کنم…

کبرا: بسیار خب، سوالات زیادی درباره فعالسازی ماشه نقره ای، و کنفرانس صعود تایپه دریافت کرده ایم. حتی شایعاتی درباره این فعالسازی به گوش ما رسیده است. اکنون یک یک آنها را پاسخ می دهم.

{پرسش و پاسخ ماشه نقره ای}

۱ دقیقا علت اینکه مردم بایستی برای این فعالسازی نقره خریداری کنند و نه طلا یا پلاتینیوم چیست؟
کبرا: دلایل بسیاری برای این موضوع وجود دارد. نخستین دلیل این است که نقره انرژی بسیار خاصی دارد و مرتبط است با انرژی الهه. این یکی از دلایل است. دلیل دیگر آنکه قیمت نقره خیلی بالا نیست و افراد بیشتری می توانند ملحق شوند، و خریدن نقره آسانتر از خریدن طلا و پلاتینیوم است.
۲ چرا به طور مشخص پیشنهاد داده اید که مردم سکه نقره و یا شمش نقره خریداری کنند؟
کبرا: شمش، نقره ی خالص است، و دلایل انرژتیک دیگری هم هست که به آنها نمی پردازم، اما اصولا بهتر است شمش و یا سکه خریداری شود.
۳ اگر شخصی در روز ۱۱ نوامبر طلا یا پلاتینیوم خریداری کند، آیا این خرید بخشی از جرم بحرانی فعالسازی تلقی می شود؟
کبرا: خیر.
بنابراین، فقط نقره؟
کبرا: فقط نقره.
۴ قبلا اشاره کردید که حداقل وزن بذر فراوانی ۳ گرم است. حدقل وزن نقره ای که بایستی برای ماشه نقره ای در روز ۱۱ نوامبر خریداری شود چقدر است؟
کبرا: حداقل ۳ تا ۵ گرم.
۵ آیا بایستی هنگام خریدن نقره، قصد و نیت قدرتمندی جهت رهاسازی جوامع انسانی از نظام برده داری اقتصادی بوسیله خریدن نقره در خود ایجاد کنیم؟
کبرا: بله، این کار بسیار توصیه می شود.
۶ اگر شخصی هیچ اطلاعی درباره فعالسازی ماشه نقره ای نداشته باشد اما تصادفا و برای خوش شانسی یا به دلایل دیگری نقره بخرد، آیا چنین خریدی بخشی از جرم بحرانی به حساب می آید؟
کبرا: خیر، زیرا هیچ قصد آگاهانه ای پشت این خرید وجود ندارد. در واقع، روزانه میلیونها نفر  نقره خریداری می کنند.
۷ برای افرادی که به نگهداری فلزات گرانبها علاقه مند نیستند، آیا می توانیم آنها را تشویق کنیم، که با خریدن وسایل نقره ای مثل قاشق، قوری و یا شانه نقره ای، به حرکت ما ملحق شوند؟
کبرا: بله البته. می توانند این گونه اشیای نقره ای را خریداری کنند. تا زمانی که اشیا از نقره خالص باشند مشکلی نیست.
۸ سؤالی از یک هنرمند فلزکار : آیا می توانم با خریدن خشت نقره، نقره فلزی/صنعتی و ساختن یک اثر هنری نقره ای در روز ۱۱/۱۱ به حرکت ماشه نقره ای ملحق شوم؟
کبرا: بله این کار یک انتخاب عالی است.
۹ آیا عاقلانه است که برای رسیدن به جرم بحرانی، صاحبان فروشگاه های نقره، فروشندگان نقره، و نقره کاران را تشویق کنیم که در روز ۱۱ نوامبر نقره و اشیای نقره ای خریداری کنند؟
کبرا: این در واقع ایده بسیار خوبی است، زیرا در این صورت افراد بیشتری را وارد کرده اید. و همچنین مقدار نقره خریداری شده در آن روز، بیشتر خواهد بود. اما لازم است که آنها از هدف این فعالسازی آگاه باشند. حداقل تا حدی.
10 بر طبق زمان هماهنگ جهانی، نیروهای نور چه زمانی شمارش افرادی که نقره خریداری می کنند را آغاز خواهند کرد؟
کبرا: هنگامی که اولین منطقه زمانی روی زمین وارد روز ۱۱ نوامبر شود.
۱۱ زمان پیشنهادی شما برای خریدن نقره، بر طبق ساعت هماهنگ جهانی، چه ساعتی است؟
به محض اینکه منطقه زمانی شما وارد روز ۱۱ نوامبر می شود. اما به نظرم زمان اوج فعالیت بعدازظهر به وقت هماهنگ جهانی خواهد بود.
۱۲ آیا از دیدگاه انرژتیک مفیدتر خواهد بود که خرید نقره نزدیک و یا همزمان با چارچوب زمانی ترانزیت سیاره تیر باشد؟
کبرا: بله البته.
پس می توانیم سفارشمان را در این چارچوب زمانی متمرکز کنیم؟
کبرا: بله.
۱۳ چه زمانی می توانم آخرین سفارش خرید نقره ام را داشته باشم؟
کبرا: نیمه شب ۱۱ نوامبر در منطقه زمانی خودتان.
۱۴ آیا از دیدگاه انرژتیک مطلوب است که با کارت اعتباری، ارز رمزی یا پول قرضی، در روز ۱۱ نوامبر نقره خریداری کنیم؟
کبرا: مهم نیست که چگونه خرید را انجام می دهید، آنچه لازم است رخ دهد این است که شما مالک نقره شوید.
۱۵ اگر نقره  ETF، اکانت نقره کاغذی و یا نقره آتی را بدل به نقره فیزیکی کنم، آیا چنین تراکنشی می تواند از جرم بحرانی  بحساب بیاید؟
کبرا: بله قطعا. هر فردی که صاحب نقره ETF، حساب نقره کاغذی، و نقره آتی است را دعوت می کنم در روز یازده نوامبر آن را به نقره فیزیکی بدل کنند.
۱۶ چنانچه آگاهانه سکه و یا شمش نقره با تم ابوندانسیا (فراوانی) خریداری کنیم، آیا چنین خریدی در جهت فعالسازی ماشه نقره ای مفید است؟
کبرا: بله.
۱۷ آیا بایستی تا آنجا که ممکن است از خریدن سکه نقره ای با تصویر ملکه بریتانیا (الیزابت دوم) در روز یازده نوامبر خودداری کنیم؟
کبرا: ضرورتی ندارد که از خریدن نوع خاصی سکه در آن روز خودداری کنید، آنچه اهمیت دارد نقره درون سکه است.
۱۸ و اگر در این روز سکه با طرح الیزابت تنها گزینه در دسترس باشد؟
کبرا:اگر این تنها گزینه ممکن برای شما باشد قطعا بایستی آن سکه ها را بخرید.
19 ضرابخانه رویال کانادا، استرالیا و زلاندنو بایستی تصویر ملکه بریتانیا را در سکه ها و شمش های نقره به کار ببرند. آیا این قانون یک معنی خاص سری دارد؟ مثلا باعث می شود وی صاحب انرژی فراوانی نقره شود و یا به دلیل هک شدن تصویرش، به نحو نمادین صاحب همه شمش ها و سکه های نقره باشد؟
کبرا: از نظر علوم اکالت، این موضوع به وی تسلط بر تمام آن نقره ها را می دهد. اما اگر در یازده نوامبر نقره تصویردار خریداری کنیم، آن نقره را در واقع از سلطه ملکه بریتانیا خارج شده. بنابراین در حقیقت خریدن چنین سکه و شمشی کار خوبی است.
۲۰ آیا خریدن نقره با روکش طلا، یا زینت آلات نقره ای که سنگ و جواهر دارند جز جرم بحرانی بحساب می آید؟
کبرا: خیر، بایستی نقره خالص بخرید، و نه اشیای روکش نقره، و نه زینت آلات نقره ای که مواد دیگری در آنها به کار رفته است.
نقره خالص با روکش طلا چطور؟
کبرا: خیر، فقط نقره خالص باشد.
۲۱ در روز یازده نوامبر و با بودجه یکسان، کدام گزینه بهتر است؟ الف) یک اونس نقره می خرم. ب) پولم را با یک فرد آگاه تقسیم می کنم و هر یک نیم اونس نقره می خریم.
کبرا: گزینه دوم بهتر است زیرا در این صورت افراد بیشتری و آگاهی بیشتری را شرکت داده اید.
۲۲ چنانچه نقره فیزیکی کافی برای فروختن در روز یازده نوامبر داشته باشم، آیا بایستی مقداری از آن را به افراد نیازمند بفروشم؟ یا تا زمان ریست مالی تمام نقره را نگه دارم؟
کبرا: می توانید بخشی از نقره خود را به افرادی که از این فرایند آگاه هستند بفروشید، و به این شکل، آن افراد هم بخشی از فعالسازی خواهند بود. اما اگر آن افراد از منابع دیگری نقره بخرند بهتر است، زیرا، در مجموع نقره بیشتری در دست جامعه بیدارشده قرار می گیرد.
۲۳ اگر به میل خودم در روز یازده نوامبر نقره ام را با تخفیف بیش از ۵۰ درصد به افرادی که مایل هستند در فعالسازی ماشه نقره ای شرکت کنند بفروشم، آیا خرید آنان از جرم بحرانی به حساب خواهد آمد؟
کبرا: تا حد مشخصی بله.
۲۴ اگر ذخیره خوبی طلا و یا پلاتینیوم داشته باشم، و تصمیم بگیرم مقداری از طلا و یا نقره ام را با نقره معاوضه کنم، آیا این مبادله به فعالسازی ماشه نقره ای کمک می کند؟
کبرا: بله، قطعا.
۲۵ آیا نقره ای که در ۱۱/۱۱ خریداری می کنیم انرژی یا معنای خاصی دارد و باید همیشه آن را نگهداری کنیم؟
کبرا: این نقره انرژی خاصی خواهد داشت زیرا به انرژی پرتال ۱۱/۱۱ آمیخته است. اما اگر در هر نقطه ای، هدایت درونی شدید که آن را بفروشید، البته می توانید.
۲۶ یک خانم گفت که افرادی که نقره می خرند تسخیر می شوند. وی ادعا می کند که تمام نقره موجود در بازار به لحاظ انرژتیک آلوده است، و افراد بایستی بسیار احتیاط کنند. نظر شما چیست؟
کبرا: البته که افراد با خریدن نقره تسخیر نمی شوند. و بازار نقره همانقدر آلوده است که هر بازار دیگری در سطح فیزیکی این سیاره. آنها می توانند آلودگی نقره را با آلودگی غذایی که هر روز می خورید مقایسه کنند، تفاوتی نیست، و خطر بیشتری وجود ندارد. اگر می خواهند نقره را پاکسازی کنند، می توانند آن را یکی دو دقیقه زیر آب لوله کشی قرار دهند. مطلقا جایی برای نگرانی نیست.
۲۷ آیا بایستی نگران این احتمال باشیم که کابال از نقره تقلبی استفاده کند تا حرکت را دچار مشکل کند؟
کبرا: مطلقا احتمالی نیست که کابال به این منظور نقره تقلبی استفاده کند. اما سکه های تقلبی در گوشه و کنار یافت می شوند. اگر از منابع مطمئن خریداری کنید، احتمال آنکه نقره جعلی بخرید نزدیک صفر است.
۲۸ به جز ۱۱/۱۱، آیا خریدن عادی نقره می تواند به رخداد و ریست مالی شتاب دهد؟
کبرا: بله اگر جرم بحرانی افراد مرتب این کار را انجام دهند، که احتمالش کم است.
پس می توان روزانه نقره خرید؟
کبرا: اگر هدایت درونی می شوید بله.

{پرسش و پاسخ درباره مدیتیشن فعالسازی}
۱ ما در روز فعالسازی پرتال ۱۱/۱۱ شاهد ترانزیت سیاره تیر خواهیم بود. آیا این موضوع معنای سری دیگری جز روشنی بخشی به انرژی جهانی نظام اقتصادی دارد؟
کبرا: در واقع ترانزیت های تیر  نادر هستند. هرگاه رخ می دهد، یک فلش قدرتمند انرژی بهمراه دارد که ادراکی جدید و ایده های نو را وارد حوزه ذهن بشر می کند.  این ترانزیت مشخص بسیار خاص خواهد بود زیرا تیر از نقطه نظر زمین بسیار نزدیک به مرکز سطح خورشید ترانزیت خواهد داشت. بنابراین یک همراستایی کامل بسیار قدرتمند خواهد بود.
۲ هنگامی که به مدیتیشن ماشه نقره ای می پیوندیم، آیا می توانیم نقره ها را همراه با کریستال هایمان بر روی محراب خود قرار دهیم؟
کبرا: بله البته.
آیا بایستی هنگامی که نقره ها را همراه کریستال ها آنجا قرار می دهیم، مناسکی انجام دهیم؟
کبرا: اگر به این کار هدایت درونی می شوید بله. اما راهنمای مدیتیشن ماشه نقره ای را منتشر کرده ایم. می توانید از راهنما استفاده کنید و به جرم بحرانی کمک کنید.
۳ اگر درمانگرها (هیلرها)ی سطح دوم، اشعه سن جرماین و اشعه آندرومدا را در روز ۱۱/۱۱ چنل کنند، آیا قادر خواهند بود حرکت فعالسازی ماشه نقره ای را شتاب ببخشند؟ اگر آری، چه هدفی را بایستی در ذهنشان تجسم کنند؟
کبرا: اشعه ای که بیشترین کارایی را خواهد داشت اشعه سن جرماین خواهد بود. و حتی به افرادی که در سطح اول اشعه سن جرماین هستند پیشنهاد می شود که این کار را با تمرکز بسیار بالا در روز ۱۱ نوامبر انجام دهند. کسانی که در سطح دوم اشعه سن جرماین هستند می توانند کل فرایند فعالسازی ماشه نقره ای را در طی تجسم هیلینگ در ذهنشان تجسم کنند.
۴ آیا شما پیشنهاد می کنید که ما تا ۱۱/۱۱ روزانه مدیتیشن ورتکس الهه داشته باشیم، و ورتکس رنگین کمان را تجسم کنیم که ۱۴۴ هزار نفر که به مدیتیشن ماشه نقره ای ملحق می شوند را متجلی می سازد؟
کبرا: در حقیقت این یک ایده بسیار خوب است و من آن را بسیار توصیه می کنم.
۵ شما اشاره کردید که افراد می توانند با متمرکز ساختن توجهشان بر یک مدل تصویری راهنما، به فرایند تجلی شتاب ببخشند. اگر بخواهیم موفقیت حماسی برای فعالسازی ماشه نقره ای، و نیز ریست اقتصادی را متجلی سازیم، چه نوع نقره و یا مدل راهنمای تصویری می توانیم استفاده کنیم؟
کبرا: افراد می توانند به شکل گروهی یک پرینت از ماندالای گل زندگی ایجاد کنند و سکه های نقره را در نقاط تلاقی خطوط قرار دهند. می توانید از این مدل در یک مدیتیشن گروهی استفاده کنید و موفقیت فعالسازی ۱۱/۱۱ را تصور کنید.
۶ آیا ابزار و یا پروتکلی برای افزایش قدرت این مدیتیشن پیشنهاد می کنید؟
کبرا: برای یک گروه بزرگ، می توانید یک ماندالای گل زندگی بزرگ چاپ کنید در نقاط تلاقی سکه نقره قرار دهید. سپس موفقیت فعالسازی را تصور کنید و تا قبل از ۱۱/۱۱ روزانه نزدیک ماندالا مدیتیشن کنید تا انرژی را آماده کنید و افزایش دهید.
۷ به غیر از ابوندانسیا، سن جرماین، و اشعه اندرومدا، آگاهی چه موجوداتی را می توانیم برای پشتیبانی از مدیتیشن ماشه نقره ای فرابخوانیم؟
کبرا: می توانید حضور الهه لاکشمی را فرا بخوانید، و یا هر موجود نوری دیگری که با وی احساس همسویی دارید، و آنها از فعالسازی پشتیبانی خواهند کرد.
۸ آیا پیشنهاد می کنید که مناسک ابوندانس را روزانه تا قبل از ۱۱/۱۱ برای پشتیبانی از حرکت ماشه نقره ای انجام دهیم؟
کبرا: بله.
۹ پس از ۱۱/۱۱ آیا بایستی مدیتیشن ماشه نقره ای را با مناسک ابوندانس یکپارچه سازیم تا تمرکز قصدمان بر نظام اقتصادی جدید باشد؟
کبرا: اگر هدایت درونی می شوید می توانید این کار را انجام دهید.
۱۰ آیا می توانیم افراد را با گفتن اینکه شرکت در این مدیتیشن برایشان پول و خوش شانسی خواهد داشت به این کار دعوت کنیم؟
کبرا: بله اما وقتی که آنها ملحق شدند، بایستی توضیحات بیشتری به آنان ارائه دهید، تا بتوانند هدف اصلی و حقیقی این مدیتیشن را درک کنند.

{انرژی و کاربردهای نقره}
۱ آبوندانسیای چشم بسته یک لوگوی بسیار محبوب برای شمش ها و سکه های نقره است. نقره ای که این لوگو را دارد مثبت است یا منفی؟

 

 

کبرا: خنثی است. به این بستگی دارد که شما چه معنایی به آن بدهید. مثل هر نماد دیگری.

 

 

۲ آیا سکه نقره تاکیونیزه شده با لوگوی آتلانتیس نو و یا سن جرماین نقش ویژه ای در فعالسازی ماشه نقره ای ایفا می کند؟
کبرا: مانند دیگر سکه ها و شمش های نقره ویژه، به فرایند کلی فعالسازی کمک می کند.
۳ آیا نقره تاکیونیزه امتیاز خاصی دارد؟
کبرا: نقره تاکیونیزه با انرژی منبع همسو تر است. و به کارکرد اولیه، که آوردن انرژی الهه به سطح سیاره، و به خصوص به درون سیستم اقتصادی است، بیشتر اتصال دارد.
۴ کشیش و راهبه عصر آتلانتیس چگونه از نقره استفاده می کنند؟
کبرا: آنها اشیای بسیار قدرتمند زیادی از نقره می ساختند، و از سازه های بزرگ نقره ای به عنوان پرتال برای دستیابی به ابعاد دیگر بهره می گرفتند.
۵ نقره فلزی است که ما را به فراوانی و انرژی الهه متصل می کند. چطور می توانیم از نقره استفاده کنیم تا اتصال خود را با انرژی الهه تقویت کنیم؟
کبرا: کارامدترین روش این است که یک مجسمه الهه از نقره بسازید و این راه اتصال مستقیم به الهه خواهد بود.
۶ به جز اتصال به فراوانی و به انرژی الهه، آیا می توانید اطلاعات سری درباره مصارف دیگر نقره را مطرح کنید؟
کبرا: در واقع در عصر معینی از تاریخ انسان، نقره بود که بنیان سیستم اقتصادی را شکل می داد و کارایی بالایی هم داشت، چراکه از  دستکاری های مقیاس بزرگ که در دو دهه اخیر در سیستم اقتصادی بوده جلوگیری می کرد. و در کنار طلا یکی از ستون های نظام اقتصادی اعصار متعدد گذشته بوده است.
۷ چگونه می توانم انرژی نقره ام را فعالسازی کنم تا با آن ارتباط قوی تری ایجاد کنم؟
کبرا: فقط مدیتیشن کنید و در حین مدیتیشن نقره را در دست خود نگه دارید تا به انرژی شما متصل گردد.
۸ نژادهای فرازمینی مثبت چگونه از نقره استفاده می کنند؟
کبرا: بسیاری از نژاد های فرازمینی مثبت از نقره استفاده می کنند تا به انرژی الهه متصل شوند. برخی نژاد های معین هم هستند که هنوز به بالاترین سطح پیشرفت تکنولوژی نرسیده اند. آنان از نقره به عنوان بخشی از وسایل و تجهیزات در فناوری استفاده می کنند. اما نژادهای پیشرفته تر از نقره در فناوری استفاده نمی کنند. برای آنان، نقره فلزی است که بیشتر به معنویت مرتبط است و نه به فناوری.
۹ آیا میتریل، Mithril، فلز نقره مانند جادویی در ادبیات فانتزی، واقعا در جهان ما وجود دارد؟ اگر بله، میتریل واقعی چه ویژگی ها و کاربردهایی دارد؟
کبرا: خیر.
۱۰ آیا نقره در سیارات دیگر هم نشانگر انرژی فراوانی است؟ یا اینکه چون ما تحت کنترل نظام بردگی مالی هستیم فقط بر روی زمین چنین معنایی دارد؟
کبرا: فلزات ارزشمند مثل طلا، پلاتینیوم، و نقره، نمادهای جهانی برای فراوانی هستند چرا که در حقیقت تجلی فرکانس های روحانی بسیار بالا هستند. هنگامی که می گویم فراوانی، صرفا به معنای فراوانی فیزیکی نیست، بلکه به معنای فراوانی معنوی و روحی هم هست.

{سوالات دیگر درباره نقره}
۱ چین زمانی در عصر سلسله مینگ، صاحب نیمی از ذخایر نقره جهان بود. آیا در آن زمان نیروهای نور تصمیم گرفته بودند نقره ها را انبار و ذخیره کنند؟
کبرا: در واقع عصر سلسله مینگ یکی از قله های پیشرفت و تعالی فرهنگ چین بود. و تمرکز نقره مهروموم شده در سلسله مینگ یکی از نشانه های فرهنگ عالی چین بود. و از نظر اکالت (علوم سری و مخفی)، همین امر یکی از دلایل موفقیت زیاد این سلسله در طول عمرش بود.
۲ در ادبیات چین باستان آمده است که نقره زمانی گران تر از طلا بوده است. آیا اطلاع دارید که چه دلیلی پشت تغییر ارزش نقره و طلا از آن زمان بوده است؟
کبرا: در واقع، در بیشتر مناطق سیاره، قیمت نقره کمتر از طلا بود. اما مناطق خاصی از چین وجود داشت که سپرده های نقره بیش از سپرده های طلا بودند. و بهمین دلیل نقره گران قیمت تر بود. اما اخیرا قیمت نقره پنج برابر بیش از قیمت طلا سرکوب شده است. نسبت طلا/نقره شاید ۱:۸۰ باشد، اما در واقع بایستی ۱:۱۶  باشد. در رابطه با ارزش نقره، قیمتش پنج برابر بیش از قیمت طلا پایین آورده شده است. نقره آنقدرها که بر اساس قیمتش ممکن است تصور کنید، فراوان نیست.
۳ آیا امکان دارد که قیمت نقره پس از رخداد بیش از پنجاه برابر بالا رود؟
کبرا: ممکن است اما خیلی محتمل نیست. پس از رخداد، ارزش نقره به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت. اما پنجاه برابر به نظر من کمی اغراق آمیز است.

{سوالات درباره کنفرانس صعود تایوان ۲۰۱۹}
۱ آیا تاریخ این کنفرانس معنای انرژتیک خاصی دارد؟
کبرا: تاریخ این کنفرانس بر اساس وضعیت سیاره ای انتخاب شده است، و همینطور زمانبندی ایده ال بر اساس وضعیت سیاره، و تحولات پشت پرده، و آمادگی انسانها برای دریافت برخی اطلاعات جدید که در آن کنفرانس منتشر خواهد شد.
۲ این کنفرانس هفتمین کنفرانس تایوان خواهد بود. معنای خاص این کنفرانس چیست؟
کبرا: تمرکز زیادی بر سیستم اقتصادی جدید خواهد بود، و همینطور تمرکز زیادی بر ریست (راه اندازی مجدد) سیستم اقتصادی، و برخی اطلاعات در این ارتباط منتشر خواهند شد. همچنین، توضیحات و جزئیات دقیقتری در رابطه با ناهنجاری اولیه و بمب توپلت ارائه خواهم داد، تا مردم واقعا بتوانند درک کنند که پشت پرده چه خبر است. مردم واقعا درک خواهند کرد که چرا رخداد هنوز روی نداده است، و واقعا درک خواهند کرد که چه شرایطی باید برای روی دادن رخداد مهیا باشد، و برخی کلیدهای فنی عملی را دریافت خواهند کرد تا بتوانند به شتاب دادن به رخداد کمک کنند.
۳ چرا این همه کنفرانس در تایوان برگزار می شود؟
کبرا: تایوان منطقه بسیار خاصی روی سطح سیاره است. این را می گویم که تایوان نقطه مرکزی بیشترین تجمع توده جمعیت زمین است. دلیل دوم آنکه تایوان جزیره ای است با یک ورتکس انرژی بسیار قوی. دلیل سوم، آنکه از انتهای سلسله مینگ تا ابتدای سلسله کینگ، بسیاری خاندان های دراگون از سرزمین اصلی چین گریختند و در تایوان مستقر شدند. و در تایوان کاملا حضور دارند. بنابراین این انرژی دراگون از کنفرانس های ما پشتیبانی می کند. بهمین دلیل ما کنفرانس را آنجا برگزار می کنیم. این منطقه یکی از مثبت ترین پشتیبانی های خانواده دراگون را در سطح سیاره دارد.
۴ آیا موضوع کنفرانس اشاره ای است به این که انسانها قادر خواهند بود وارد جامعه نوین شوند و «تماس نخست» را در چارچوب زمانی کوتاهتری دریافت کنند؟
کبرا: بله در این حوزه تغییراتی وجود دارد، نمی توانم درباره چارچوبهای زمانی چیزی بگویم اما این را می گویم که برنامه دائما در حال بهینه شدن است، و همیشه طبق شرایط بازتنظیم و میزان می شود.
۵ در کنفرانس چه تولیدات تاکیونیزه جدیدی خواهیم دید؟
کبرا: این سورپرایز خواهد بود. برخی چیزها آماده شده، و همسویی قدرتمندی با آنچه اکنون رخ می دهد خواهند داشت. سورپرایز بسیار خوبی برای حضار خواهد بود. برخی تولیدات برای اولین بار عرضه خواهند شد.
۶ افراد زیادی فکر می کردند کنفرانس صعود تایوان در سال گذشته، آخرین کنفرانس پیش از رخداد است. برخی افراد از اینکه یک کنفرانس دیگر باید برگزار شود ممکن است ناامید شوند. آیا صحبتی برای دلگرمی دادن به شرکت کنندگان این کنفرانس دارید؟
کبرا: من نمی خواهم هیچ توقع و انتظاری ایجاد کنم، و ادعا نکردم که آن کنفرانس اخرین کنفرانس قبل از رخداد است، زیرا زمان رخداد نامعلوم است. وضعیت دائما در نوسان است. اما هربار که چنین کنفرانسی داریم، حرکت بزرگی برای کار بر روی آزادسازی نهایی ایجاد می کنیم. بایستی مسائل را از دیدگاه بلند مدت بنگریم. هر کدام از این کنفرانس ها گام مهمی به سوی اهداف بلندتر است. هنگامی که رخداد روی دهد، و در خاطرات خود به گذشته رجوع کنید، متوجه اهمیت هر یک از این گام ها می شوید.
۷ به غیر از یک ذهن باز، شرکت کنندگان چه آمادگی های دیگری باید داشته باشند؟
کبرا: ذهن باز مهمترین پیش نیاز است. مسائل دیگر هم فراهم می شود.
۸ ما در صبح یکشنبه درباره «پیشرفت تشکیل واقعیت»Reality Shaping Breakthrough صحبت خواهیم کرد. آیا برای این جلسه نیاز به آمادگی خاصی هست؟
کبرا: آمادگی خاصی نیاز ندارید.
۹ آیا نیروهای نور و موجودات ابعاد بالاتر، مثل پلیادیان، فرماندهی آشتار، اساتید صعودکرده، حرکت مقاومت، و نژاد مرکز کیهان به این کنفرانس صعود در تایوان از نزدیک توجه دارند؟
کبرا: بله، البته. در هر کنفرانس، آنها از مدتی قبل مسائل را از نظر انرژتیک آماده سازی می کنند. انرژی در حال آماده شدن و افزایش است، و آنان در کنفرانس حضور خواهند داشت.

 **
کبرا: سپاسگزارم. امیدوارم مردم تا آنجا که امکانش هست به فعالسازی ملحق شوند تا بتوانیم به جرم بحرانی برسیم. و بتوانیم یک گام دیگر به رخداد نزدیک شویم.

پیروزی نور.
پایان مصاحبه گروه بین المللی عصر طلایی با کبرا.

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع