سایت We Love Mass Meditation مصاحبه ای را با کبرا و بنیامین فولفورد، به منظور افزایش اگاهی در مورد فعالسازی عصر آکواریوس ترتیب داده است که این فعالسازی قرار است ماه بعد در تاریخ ۱۱ و ۱۲ ژانویه در ساعت ۶:۱۱ به وقت جهانی رخ دهد، بن و کبرا دیدگاه‌های خود را در مورد سیستم مالی فعلی و اهمیت این فعالسازی عصر آکواریوس پیش رو بیان کردند.

تشکر ویژه از International Golden Age Group برای پشتیبانی‌های فنی در ضبط این مصاحبه.

شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد فعالسازی عصر آکواریوس، در پست زیر بدست آورید:

http://2012portal.blogspot.com/2019/12/make-this-viral-age-of-aquarius.html

یا این وبلاگ را دنبال کنید:

https://2012portal.blogspot.com/

https://www.welovemassmeditation.com/2019/12/interview-with-cobra-and-benjamin-fulford-for-the-age-of-aquarius-activation.html?spref=fb&m=1

در زیر متن این مصاحبه آمده است:

مصاحبه با بنیامین فالفورد و کبرا

بخش اول

هوشینو: سلام به همگی، امروز ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ است. نام من هوشینو است. سال آینده، با وارد شدن به عصر آکواریوس، سال هیجان انگیزی خواهد بود. ما قصد داریم با هدف آوردن راه اندازی مجدد به عرصه واقعیت، مدیتیشن گسترده ای در عصر فعالسازی آکواریوس و در ماه ژانویه داشته باشیم و من واقعاً خوشحالم که دو مهمان بسیار ویژه دارم: کبرا و بنیامین فالفورد، اینجا هستند تا با من مصاحبه ای درباره این مدیتیشن و وضعیت فعلی سیستم مالی داشته باشند.

هوشینو: خب، کبرا خوش آمدید!

کبرا: از دعوت شما متشکرم.

هوشینو: و بن خوش آمدید!

بن: ممنون که من را دعوت کردید.

هوشینو: ما سوالات بسیاری از مخاطبان دریافت کرده ایم و بنابراین بدون این که سخن بیشتری بگویم، بیایید صحبت در مورد وضعیت فعلی سیستم مالی را شروع کنیم.

خب بن، با استناد به مشاهداتتان، وضعیت فعلی اقتصاد را چگونه توصیف می کنید؟ شرایط آن چقدر بد است؟

بن: این سؤال مفیدی است. بستگی به این دارد که در مورد چه چیزی صحبت می کنید. اما اساساً اتفاقی که افتاده این است که ایالات متحده دچار صنعت‌زدایی شده است و اکنون در پرداخت واردات خود با مشکل روبرو شده اند. اما آنها هنوز هم چاپ دلار و صندوق ذخیره ارز را کنترل می کنند. کاری که آنها انجام می دهند اینست که آنها تریلیون ها دلار پول ایجاد می کنند و آن را به بازار سهامی که خودشان آن را کنترل می کنند، تزریق می کنند. بنابراین آنها برای پولشویی این پول غیرعادی خود از بازار سهام استفاده می کنند و سیستم خود را سرپا نگه می‌دارند اما آنها تولید کالای فیزیکی ندارند تا بتوانند از پول غیرعادی خود پشتیبانی کنند. وضعیت اینگونه است.

بنابراین فروپاشی سیستم قابل پیش بینی است و به مرور زمان این اتفاق می‌افتد. و به همین دلیل آنها به شدت در تلاشند تا چین را به خرید کالاهای بیشتر سوق دهند.

به همین دلیل است که می‌بینید ترامپ می‌گوید که چین قصد دارد هر سال ۲۰۰ میلیارد دلار کالا از آنها خریداری کند، زیرا اگر چین این کار را نکند، آنها محکومند به سقوط.

اما من این بحث را مطرح کرده ام که باید آنها را ورشکسته کنیم زیرا آنها بیش از ۲۴۰ سال گذشته را درگیر جنگ بوده اند و آنها یک جامعه ناکارآمد و یک سیستم ناکارآمد دارند که باید مجدداً راه اندازی شود و مردم آمریکا باید آزاد شوند.

هوشینو: درست است. ممنون از شما برای این صحبت‌ها. و کبرا آیا چیزی برای اضافه کردن در این مورد دارید؟

کبرا: بله. بنابراین اساساً آنچه در حال رخ دادن است، این است که این سیستم مالی مبتنی بر بدهی، برای مدتی ادامه داشت و برای کابال کاملاً موفقیت آمیز بود، زیرا این روش آنها برای کنترل جمعیت سطح زمین بود، اما آنچه اکنون اتفاق می افتد این است که تناقض‌های ساختاری بیشتر و بیشتری در سیستم آنها به وجود آمده است. مردم بیشتر و بیشتری از آنها آگاه شده اند و این آگاهی همان چیزی است که در واقع شروع به تسریع فروپاشی سیستم قدیمی می کند و این همان چیزی است که ما اکنون تجربه می کنیم. هنوز همه مردم این معلومات را ندارند؛ یک کارمند معمولی ایالات متحده هنوز فکر می کند که بازار سهام عملکرد عالی دارد. آنها فکر می‌کنند همه چیز کامل و عالی است، آنها واقعاً از آنچه در هسته سیستم اتفاق می افتد آگاهی ندارند. و این همان چیزی است که ما امروز کمی در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

هوشینو: ممنون. بنابراین بن با تکیه بر تجربه شما به عنوان یک روزنامه نگار در صنعت مالی،
به جای دیدن شاخص هایی مانند شاخص داو جونز یا شستشوی مغزی شدن توسط رسانه های اصلی، آیا پیشنهادی برای پیدا کردن شاخص های وضعیت اقتصادی واقعی دارید؟

بن: خب، مواردی که باید به آنها نگاه کنید تولیدات صنعتی واقعی است. باید به کالاها و خدمات، واردات و صادرات و تراز تجاری نگاه کنید.

به عبارت دیگر، هر شاخصی که مبتنی بر چیزهایی است که واقعا وجود دارند و نه چیزهای مجازی، مانند مشتقاتی که ممکن است ۱۰۰۰ برابر بیشتر از چیزهای اساسی و واقعی باشد که شاخص‌ها بر اساس آن ها تهیه می‌شوند.
بنابراین به شاخص بالتیک نگاه کنید تا ببینید که چه اتفاقاتی برای کشتی ها می افتد، نگاه کنید که چه اتفاقاتی در حال وقوع برای تجارت فیزیکی است و سپس به این نکته توجه کنید که وضعیت مردم چگونه است، باید به چیزی بنام متوسط سرانه GNP نگاه کنید که به معنای سطحی است که نیمی از مردم در بالا و نیمی از مردم در پایین آن قرار دارند.

– بن: به عنوان مثال در کانادا، حدود ۸۰/۰۰۰ دلار و در ایالات متحده حدود ۱۵/۰۰۰ دلار است. اما اگر به سرانه تولید ناخالص داخلی نگاه کنید، ظاهراً به نظر می‌رسد که آمریکایی ها ثروتمندتر هستند. بنابراین باید در نهایت ببینید که وضعیت خودتان و خانواده تان نسبت به گذشته چگونه است و این بهترین راه برای دیدن آن است.

هوشینو: بسیار خب. کبرا! آیا موافقید؟ آیا چیزی برای اضافه کردن دارید؟

کبرا: بله. در واقع این هسته اصلی این شرایط است، سیستم مالی فعلی مبتنی بر معاملات واقعی نیست، در واقع یک سیستم سرمایه داری نیست، بلکه براساس ارزش تئوریک است که با برنامه های رایانه ای پیشرفته ایجاد شده است، تمام این مشتقات بازار سهام یا حتی خزانه ها، تمام آن ابزارهای مالی فقط ایده ای هستند که در داخل یک رایانه وجود دارد.
و وضعیت اقتصادی دیگر تولید واقعی را منعکس نمی کند و این بخش اصلی مسئله است.

آنچه که در فروپاشی آتی اتفاق خواهد افتاد این است که سیستم مالی و وضعیت سیاره ای باید به شکلی جدید به اصول اولیه برگردد. در واقع باید به تولید واقعی، بهره‌وری واقعی و خلاقیت واقعی مردم برگردد و نه به این وضعیت پول غیرعادی که در دو قرن گذشته به ویژه بعد از جنگ جهانی دوم وجود داشته است.

این وضعیت قرار است تغییر کند.

بن: بله، من صادقانه می گویم فکر می کنم مشکل واقعی از سال ۱۹۷۱ یا حتی قبل از آن آغاز شده است. اما ۱۹۷۱ زمانیست که آنها طلا را جدا کرند و دلار را از استاندارد طلا جدا کردند. و اگر آن قضیه را بررسی کنید می‌بینید که در آن موقع آمریکایی ها فقیرتر شدند، از آن زمان به بعد، ۹۹٪ آمریکایی ها فقیرتر شدند. در مورد ژاپن، آنها پس از سال ۱۹۸۵ به بعد، وقتی که آمریکایی ها آنها را مجبور به از بین بردن سیستم خود کردند، فقیرتر شدند. اما کشورهایی مانند چین که هنوز یک سیستم مبتنی بر واقعیت دارند در واقع بسیار خوب عمل می کنند.

هوشینو: بله، ممنون بخاطر جواب‌ها. و بن! کبرا در وبلاگ خود چندین بار از طلای یاماشیتا یاد کرده است، آیا شما این داستان را هم می دانید و هدف آینده طلای افسانه ای را می دانید؟

بن: خب، طلای یاماشیتا، طلای واقعی یاماشیتا خیلی وقت است که از بین رفته است، آقای کبرا شما باید کتابی را بنام Gold Warriors (جنگجویان طلا) را بخوانید، این کتاب، ماجرا را به شما می گوید.

کبرا: بله، در مورد آن کتاب می دانم.

بن: طلای واقعی یاماشیتا خرج شد و گفته می‌شود که برای راه اندازی
Citibank Black Eagle Trust
و یکسری چیزهای دیگر استفاده شده است و خیلی وقت است که مصرف شده است. اما من داستانهایی مربوط به غارهای افسانه ای پر از طلا را در اندونزی، چین و کره و در سراسر آسیا می‌شنوم، اما هنوز اثبات آن را نمی بینم. و ده سال است که در حال پرس و جو هستم، به این مکانها پرواز کرده ام و با افرادی صحبت کرده ام و به آنها گفته ام که فقط یک روزنامه و دوربین بردارید و فقط از این روزنامه در مقابل طلاها عکس بگیرید، فقط به من نشان دهید که طلا آنجاست. آنها نمی توانند این کار را انجام دهند، و فقط تکرار می کنند که در آنجا هست، اما من آن را ندیده ام، اثبات آن را ندیده ام.

اما اگر به کتاب‌های تاریخ نگاه کنید، این نشان می دهد که از زمان روم، و در آن دوران، غرب طلا و نقره را به آسیا می فرستاده و آسیا نیز ادویه جات، سرامیک و ابریشم را ارسال می‌کرده است. بنابراین در حد تئوری، در آنجا هست، اما من هنوز اثباتی را ندیده ام، به جز آنچه که در ملاء عام مشاهده می کنید. و در آنجا می بینید که چین با سرعت بسیار بالایی به ذخایر طلای رسمی خود می افزاید و روسیه نیز همین کار را انجام می‌دهد. در حالی که ایالات متحده گرفتار دروغ گفتن در مورد ذخایر طلای خود شده است و نمی تواند اثبات کند که آن طلاها را دارد.

کبرا: بله، اساساً آنچه که در مورد طلای یاماشیتا اتفاق افتاد این است که این طلایی است که در تمام آسیا از چین گرفته تا فیلیپین و مالزی و اندونزی به غارت رفت؛ که آن را به فیلیپین و سپس به ایالات متحده بردند.

این طلا برای برنامه های تجاری که پایگاههای زیرزمینی را تأمین می کردند استفاده شد، و آن پایگاه های نظامی زیرزمینی جهان را برای تجاوز دراکو که در سال ۱۹۹۶ اتفاق افتاد آماده می کردند.

و بله، این طلا از میان رفته است، همچنین طلای موجود در فورت ناکس مدتهاست که از میان رفته و طلای راسچایلد از میان رفته است. در حقیقت، آنهایی که واقعا طلا دارند، چینی ها هستند و آنها با آن طلا، در حال آماده شدن برای چیزی هستند.

بن: شنیده ام که هنوز هم در کوه های پشت بانک BIS طلا وجود دارد، اما دوباره با آنها با دلیل و مدرک ارتباط برقرار کردم، که از طرف صاحبان طلا این اجازه را دارم که آن را پس بگیرم و البته آنها نمی توانند این کار را انجام دهند یا نمی‌خواهند این کار را انجام دهند. بنابراین، من در مورد تجاوز دراکو یا چیزهای مشابه آن چیزی نمی دانم، اما من به عنوان یک روزنامه نگار در سطح زمین می دانم که علت این مشکل را می توان از نظر قانونی در بانک BIS سوئیس، در شورای صندوق ذخیره فدرال در واشنگتن و نیویورک و تا حدی کمتر در بانک مرکزی اروپا و بانک ژاپن پیگیری کرد.

این افراد… این مؤسسات متعلق به هیچ دولتی در زمین نیستند. من می توانم این را هم ثابت کنم. آنها متعلق به دولت ایالات متحده نیستند، متعلق به دولت ژاپن نیستند. اروپایی ها صاحب بانک مرکزی اروپا نیستند و دولت سوئیس هیچ اختیاری در مورد BIS ندارد.

بنابراین، من به عنوان یک فرد در سطح زمین، بر اساس آنچه در این جهان می توانم ببینم، می گویم که ارتش باید به BIS حمله کند. آنها باید به شورای صندوق ذخیره فدرال حمله کنند. حمله نه، بلکه آنها باید بصورت فیزیکی تصرف شوند، سربازانی به آنجا فرستاده شوند و BIS، بانک مرکزی اروپا، شورای صندوق ذخیره فدرال و بانک ژاپن را به دست بگیرند. اگر بخواهیم این کابوس را که درگیر آن هستیم را تغییر دهیم، انجام این کار ضروری است.

کبرا: اگر می خواهید این کار را انجام دهید، باید بدانید که خانواده های اشرافیت سیاه که صاحب آن مکانها هستند دارای ارتش‌های خصوصی خود هستند. آنها مزدوران خاص خود را دارند و انجام این کار، ساده نیست.

بن: می دانم، اما با آنها سر و کار داشته ام. کاری که من سعی کردم انجام دهم این بود که بسیاری از آنها را متقاعد کنم که اگر جمعیت سطح زمین را ضعیف نگه دارید، در واقع مانند این است که غازهایی را می کُشید که تخم طلا می گذارند. بسیاری از آنها با من موافقت کرده اند و فکر می کنم تقریباً در مرحله تغییر وضعیت قرار گرفته ایم. ما می گوییم که هدفمان گرفتن افراد بد نیست بلکه هدف ما نجات سیاره است. پس لطفا یا به ما کمک کنید یا کنار بروید. اما اگر آنها کنار نروند، ما چاره ای نخواهیم داشت و خودمان آنها را کنار می‌گذاریم.

هوشینو: بله، موافقم. و اخیراً اخباری در دست است که حسابرسان رسمی طلای ایالات متحده نیز دروغ گفته اند. بنابراین این ممکن است به یک نکته مهم تبدیل شود که داستان طلا عمومی تر شود. خواهیم دید.

بن: نکته دیگری که باید مراقب آن بود این است که ۳۱ ژانویه مهلت نهایی دولت ایالات متحده است، اخرین مهلت پرداخت‌های [بدهی] بعدی. و در حال حاضر، به نظر نمی رسد که آنها پول داشته باشند اما چیزهای مختلفی را امتحان می‌کنند. من نمی گویم که آنها قادر به پیدا کردن راهی نخواهند بود، اما در حال حاضر ما بیشترین تلاش خود را می کنیم تا مطمئن شویم که آنها پول دریافت نمی کنند و می توانیم باعث فروپاشی آن دولت جعلی در تاریخ ۳۱ ژانویه شویم.

کبرا: این مسئله، یک داستان مداوم است. در واقع، سقف بدهی افزایش یافته و بالا می رود و [بدهی ها] دوباره ساختار می یابند. و این مسئله اصلی اقتصاد مبتنی بر بدهی است. شما همیشه می توانید بدهی ها را مجددا سازماندهی کنید و آمار و ارقام را تغییر دهید و جعل کنید. میتوانید معاملات را پشت درهای بسته انجام دهید و اینگونه همه چیز تا دوره های بعدی به درازا کشیده می‌شوند.

بن: بله، اما آنها قادر نخواهند بود هزینه نفت خود را بپردازند، آنها نمی توانند برای واردات هزینه بپردازند.

و اگر ما بتوانیم این کار را انجام دهیم، اگر بتوانیم فعالیت آنها را قطع کنیم و آنها را متوقف کنیم با اینکه آنها خیلی تلاش کرده اند، واضح است که استراتژی ما در حال کار کردن است زیرا آنها ترامپ را دارند که گفته است که می خواهد نفت مکزیک را سرقت کند. آنها تلاش کردند و نتوانستند نفت ونزوئلا را بدزدند. آنها تهدید می کنند که گرینلند را به دست می‌گیرند.

آنها در حال توافق صلح امیز با کره شمالی نیستند زیرا کره شمالی تمام طلای خود را به آنها نمی دهد. آنها ناامید هستند، و گوشه گیر شده اند و خطرناک هستند، اما می توانم ببینم که گزینه های آنها واقعا در حال تمام شدن هستند.

کبرا: بله، موافقم. و این دقیقاً همان چیزی است که در ژانویه اتفاق می افتد. منظورم این است که یک آرایش نجومی بسیار قوی وجود دارد. و آسترولوژی خرافات نیست بلکه مبتنی بر علم واقعی است.

آسترولوژی مبتنی بر رزونانسی است که توسط میادین پلاسمای منظومه شمسی ایجاد می شود و این رزونانس افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. در واقع، مطالعه ای توسط صندوق ذخیره فدرال درباره تأثیر چرخه های خورشیدی بر اقتصاد واقعی انجام شده است. و همین اتفاق در مورد سیارات اتفاق می افتد. ترتیب‌ و آرایش سیاره‌ای، تأثیرات واقعی بر اقتصاد جهانی دارد. و آنچه در ماه ژانویه می آید بسیار عظیم است.

بن: خب، آنچه من می دانم این است. هنگامی که من کار پوشش بازارهای آتی را انجام می‌دادم، معامله گران علائم ماه را در نمودارها و چارت های خود داشتند. و من گفتم “اینها چیست؟” و آنها گفتند: “خوب، بعضی ها معتقدند که یک ماه کامل بر نحوه تجارت مردم تأثیر می گذارد و به دلیل اینکه برخی معتقدند، من هم این کار را می کنم.”

و اثر این است که واقعا تجارت را تحت تأثیر قرار می دهد، به هر حال، این جریان ارتباطی با ماه یا روانشناسی داشت.

به همین ترتیب، حتی اگر شما به این مسائل سیاره ای اعتقاد ندارید یا آن را نمی‌فهمید، اگر همه ما قبول کنیم که در یک روز مشخص قرار است چیزی اتفاق بیفتد، می توانیم آن را عملی کنیم. بنابراین، در هر صورت، اگر به آسترولوژی اعتقاد دارید یا نه، اگر ما تصمیم به انجام این کار بگیریم، می توانیم این امر را عملی کنیم. بنابراین، لازم نیست این موضوع را درک یا باور کنید تا این اتفاق بیفتد. این چیزی است که من می خواهم در اینجا بگویم.

کبرا: دقیقاً به همین دلیل است که ما در ۱۱ و ۱۲ ژانویه (بسته به منطقه زمانی محلی شما) این مراقبه را انجام می دهیم تا یک سیگنال قوی، هماهنگ، یک سیگنال آگاهانه در میدان اطراف کره زمین قرار دهیم. و مطمئناً اگر به جرم بحرانی برسیم، این اتفاق اوضاع مالی و سیستم مالی را تحت تأثیر قرار خواهد داد. و زمان آن است که حباب را بترکانیم. و این لحظه ای است که می توانیم حباب را بترکانیم. البته مردم می گویند ما باید سیستم را به سختی و ناگهانی ویران کنیم. نه، ما باید سیستم را به سمت یک فروپاشی کنترل شده هدایت کنیم تا مجدداً به حالت جدید تنظیم شود. مردم هنوز به غذا احتیاج دارند، مردم هنوز هم نیاز دارند تا ماشینهای خود را سوار شوند و این انتقال باید به شکلی انجام شود که بدون هرج و مرج شدید باشد.

بن: کاری که من می خواهم انجام دهم این است که من دارم … من سعی می کنم پنتاگون، بریتانیا، کشورهای مشترک المنافع بریتانیا، فراماسون های P2 که جهان کاتولیک و همه این مردم و چینی ها را کنترل می کنند را متقاعد کنم. من فکر می کنم ما در تلاش هستیم تا یک توافق برای دستیابی به یک تغییرساختار سازمان یافته در اقتصاد ایالات متحده، و یک تغییر از-شمشیر-به-گاواهن در مجتمع نظامی-صنعتی داشته باشیم. و می بینید که آمریکایی ها در حال شروع به انتشار برخی از فناوری های مخفی خود به عنوان راهی برای پرداخت هزینه های تجارت خود هستند. بنابراین، ما در حال کار بر روی آن هستیم. من در حال تلاش برای دیدار با افراد بسیار رده بالایی در ژانویه هستم. ما فشار می آوریم و به نظر می رسد همه موافق هستند، اما به نظر می رسد مردم حامی ترامپ و مردم در BIS سوئیس موانعی باشند. تا آنجا که می توانم واقعیت را در اینجا بیان کنم به نظر می رسد آنها اکنون مانع اصلی هستند.

کبرا: بله، مسئله این است که BIS بانک مرکزیِ بانکهای مرکزی است و توسط [یک] خانواده اشرافیت سیاه به نام خانواده تورلونیا کنترل می شود و آنها مطمئناً نمی خواهند تسلط و کنترل خود را رها کنند، و بعد از یک مقدار مشخص افشاگری، میزان مشخصی از آگاهی، آنها مجبور هستند این کار را بکنند. و اصلی ترین چیزی که باید افشا شود، شبکه های کودک آزاری است. این مورد نیز در سال آینده بسیار گسترده خواهد بود.

بن: بله ، من آمار FBI را مطالعه کردم و سالانه ۴۰/۰۰۰ کودک در ایالات متحده ناپدید می شوند. این تعداد، بیشتر از هر کشور دیگری است، و این … آنها در حال انجام هر کاری هستند که به معنای واقعی کلمه برای زندگی خود می‌جنگند تا مردم مطمئن نشوند که آنها چه کارهایی انجام داده اند. بله، و امکان دارد این همان کلیدی شود که باعث شود همه مردان با اسلحه بروند و این افراد را از خانه هایشان بیرون بکشند و آنها را از مسند قدرت اخراج کنند. امیدوارم اینگونه نشود، اما اگر آنها کنار نروند، شرایط به این سمت پیش می‌رود.

کبرا: من فکر می کنم به این روش اتفاق می افتد زیرا مردم متوجه خواهند شد که اوضاع از چه قرار است، و بسیار عصبانی خواهند شد.

 بن: بله و ما اسامی را داریم، مکانها را می شناسیم و می دانیم که رهبران آنها چه کسانی هستند. و بسیاری از آنها قبلاً کشته یا دستگیر شده اند. اما واقعاً چیز عجیب و غریبی که در حال وقوع است، این است که من گرافیک های رایانه ای بیشتر و بیشتری می بینم که برای پنهان کردن کسانی که واقعاً در پشت آن گرافیک هستند، استفاده می شوند، بنابراین گفتن آن دشوار است، آنها این همه سیاستمداران دروغین را دارند که فقط در صفحه های رسانه های جهانی وجود دارند و این افراد را استتار می کنند.

ما باید آن را افشا کنیم، و این بدان معنی است که ما باید شرکت های بزرگ رسانه ای را تعطیل کنیم و آنها را از بیرون دادن گرافیک‌های رایانه ای و فریب دادن مردم به نحوی که مردم فکر کنند آن افراد هنوز وجود دارند در حالی که دیگر وجود ندارند، متوقف کنیم. مخصوصاً مثلاً جورج سوروس. من خیلی دقیق این را ثابت کرده ام. در مورد دیگران نمی توانم مطمئن باشم. من شواهد را می گیرم و بعد از آن افرادی را که به من گفته شده بود که دستگیر شده‌اند، هر روز در تلویزیون می بینم. اما من نمی توانم گفته کسانی را که در واشنگتن هستند و می گویند که می توانند آنها را با چشمان خود ببیند تأیید کنم. بنابراین این یک چیز فریب دهنده است. آنها همه اینها را دارند، آنها به معنای واقعی کلمه از گرافیک رایانه برای فریب ما استفاده می کنند.

کبرا: بله، اساسا رسانه های اصلی فقط اخبار جعلی هستند. شما نمی توانید حقیقت را در آنجا پیدا کنید. برای رسیدن به حقیقت باید منابع دیگری پیدا کنید.

بن: به همین دلیل من تعجب می کنم که چرا ارتش دفتر مرکزی این شرکتهای بزرگ رسانه ای را اشغال نمی کند.

کبرا: بله همه چیز در زمان مناسب رخ می‌دهد.

بن: بله. خب، آیا چیز دیگری هست که بخواهید در موردش صحبت کنید آقای کبرا ؟

کبرا: خب، خیلی خوب خواهد شد که در حد امکان افراد بیشتری به این مدیتیشن بپیوندند. من مختصرا توضیح می دهم که این مدیتیشن چه می کند. مدیتیشن اگر بصورت همزمان، با شمار افراد زیادی انجام شود، آگاهی جمعی را تغییر می دهد. و هر آنچه در سیاره اتفاق می افتد، بازتابی از آگاهی جمعی است. اساساً، هر آنچه امروز اتفاق می افتد، مجموع بُردارهای تصمیم گیری های همه افراد روی کره زمین است. ۷.۷ میلیارد نفر روزانه تصمیم می گیرند. اگر برای یک لحظه، یک سیگنال منسجم در مجموعه بردارهای اراده آزاد قرار دهیم، می توانیم نتیجه را تغییر دهیم. و این همان کاری است که ما انجام می دهیم، بنابراین من از همه کسانی که مخاطبان زیادی دارند خواهش می کنم از ما در این زمینه و در رسیدن به جرم بحرانی پشتیبانی کنند. و فکر می کنم هوشینو سؤالات بسیار دیگری از هر دو ما دارد.

بن: خوب، اخرین سوال برای الان، و اگر شرایط مساعد باشد، می‌توانیم قرار یک مصاحبه دیگر را در یکی دو هفته دیگر دوباره تنظیم کنیم.

هوشینو: بله بن، آیا این درست است که انجمن اژدهای سفید حدود ۱۰۰ تریلیون از ارزش بودجه دارایی جهانی را در اختیار دارد؟

بن: خیر. آنچه انجمن اژدها سفید انجام می‌دهد، تلاش برای متقاعد کردن افرادی که در واقع سیستم مالی واقعی جهان را کنترل می کنند برای پشتیبانی از یک کمپین گسترده برای پایان دادن به فقر و متوقف کردن تخریب محیط زیست است. ۱۰۰ میلیون دلار در یک سیستم ارز فیات(پول دستوری و بدون پشتوانه)، فقط یک عدد در یک کامپیوتر است.

آنچه لازم است یک تصمیم جمعی برای تغییر نحوه اداره کردن سیاره است، و اگر ما بتوانیم این کار را انجام دهیم – که فکر می کنم خیلی به این اتفاق نزدیک هستیم – پس معادل صد تریلیون دلار در آنجا وجود دارد اما نهایتا، به تصمیم گیری انسان ها، به ویژه افرادی که در یک موقعیت رهبری در صنعت مالی هستند ربط دارد، که بگویند خب بیایید هزینه های یک کمپین عظیم را برای پایان دادن به فقر تأمین کنیم، جلوی تخریب محیط زیست را بگیریم و بشریت را به طور مسالمت آمیز در سراسر جهان پخش کنیم. و من فکر می کنم که ما در محدوده جرم بحرانی، در میان افراد بسیار ارشد و همچنین افراد زمین قرار داریم، پس شاید در کنار هم و با این مدیتیشن بتوانیم این امر را عملی کنیم. بسیار خب، خیلی ممنون که من را دعوت کردید.

هوشینو: ممنون، بن متشکرم.

کبرا: خب از همه متشکرم که گوش کردید و دفعه بعد شما را می بینم.

هوشینو: از همه بخاطر گوش دادن به این مصاحبه متشکرم.

.
پیروزی نور!

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :