مصاحبه با کبرا برای مدیتیشن خط زمانی صعود/ پایان کروناویروس

۳/۲۰/۲۰۲۰ ساعت ۱۱:۰۴ شب سایت «We Love Mass Meditation» و «گروه بین المللی عصر طلایی»مصاحبه ای را با کبرا ترتیب داده اند تا آگاهی و هوشیاری در مورد مدیتیشن خط زمانی صعود/ پایان کروناویروس در تاریخ ۴ و ۵ آوریل در ساعت ۲:۴۵ صبح به وقت جهانی افزایش دهند. در این مصاحبه کبرا به شرح کلی دیدگاهش از اوضاع فعلی سیاره، اهمیت این مراقبه آتی و چگونگی آماده سازی افراد برای رخداد پرداخت. ضبط مصاحبه ما در کانال YouTube ما آمده است.

تشکر ویژه از گروه بین المللی عصر طلایی به دلیل پشتیبانی فنی از ضبط و ویرایش این مصاحبه و همچنین ایجاد متن.
در زیر متن مصاحبه آمده است:

— آغاز متن —
هوشینو: سلام بر همه. امروز هفدهم مارس سال ۲۰۲۰ است. نام من هوشینو است و من با دو دوستم پاتریک و جِدای هستم که نمایندگان گروه بین المللی عصر طلایی هستند.

خب پاتریک و جدای خوش آمدید.
جدای: سلام، من جدی هستم!
پاتریک: من پاتریک هستم!

هوشینو: از ابتدای سال ۲۰۲۰، ما شاهد پیشرفتهای جالبی در مقیاس سیاره ای از جمله شیوع کروناویروس کووید ۱۹ هستیم. برای مقابله با این مورد، ما در ابتدای ماه آوریل قصد داریم مدیتیشن گسترده ای داشته باشیم تا از آگاهی یکپارچه خود استفاده کنیم تا به طور مستقیم تأثیرات مثبتی بر اوضاع بگذارد.

و اکنون من بسیار خوشحالم که کبرا برای مصاحبه با من و پاتریک و جدی در مورد وضعیت فعلی زمین، مدیتیشن آینده و نحوه آماده سازی ما برای رخداد به ما ملحق شد.

کبرا: سلام به همه

هوشینو: خب مصاحبه اینجا شروع می شود:
بروزرسانی وضعیت سیاره ای

هوشینو: ایتالیا، اسپانیا و جمهوری چک تعطیلی ملی را اعلام کرده اند. آیا این وضعیت به نیروهای نور کمک می کند تا سطح پلاسمای این کشورها را پاکسازی کنند؟

کبرا: اساساً در چند هفته گذشته نیروهای نوری توانسته اند اکثریت پلاسما را در کل سیاره پاکسازی کنند. آنچه اکنون اتفاق می افتد مرحله بعدی تصفیه است که تمام موجودات منفی در هر سطح را پاکسازی می کند: اثیری، اختری، تمام آن سطوح بالاتر شدیدا پاکسازی می شوند. قطعاً تعطیلی در اروپا حتی باعث تسریع بیشتر این روند خواهد شد. انتظار می رود این تعطیلی ها در بسیاری از کشورهای جهان گسترش یابد.

هوشینو: خانواده های اشرافیت سیاه نیز انسان هستند. آیا آنها نگران آلوده شدن به COVID-19 نیستند؟

کبرا: برخی از اعضای خانواده های اشرافیت سیاه در وضعیت ایزوله کامل از جمعیت سطح زمین قرار دارند. آنها هنوز در سطح کره زمین قرار دارند اما کاملاً در حصارهای ایزوله و دارای تماس صفر با بقیه جمعیت انسانها هستند.

هوشینو: اما آیا آنها هنوز هم می توانند با نزدیکان و یا افراد خود ارتباط برقرار کنند؟

کبرا: بله البته. همیشه اینترنت وجود دارد.

هوشینو: خب آیا اینترنت این خانواده های اشرافیت سیاه توسط نیروهای نور تحت نظارت است؟

کبرا: بله

هوشینو: شایعه ای وجود دارد مبنی بر این که بسیاری از کشورها تعطیلی‌های ملی و ممنوعیت سفر را اعلام می کنند تا نیروهای نظامی “کلاه سفیدها” بتوانند دستگیری‌های جمعی را به راحتی اجرا کنند. گفته می شود بسیاری از افراد مشهور برای فرار از دستگیری جمعی، خود را در قرنطینه شخصی قرار داده اند. نظر شما در این مورد چیست؟

کبرا: خب به دلیل این تعطیلی‌های های ملی، قطعاً ارتش مثبت قصد دارد دستگیری های گسترده ای انجام دهد و من نمی توانم درباره این موضوع اظهار نظر بیشتری کنم که آیا این اتفاق رخ می‌دهد یا نه. اما قطعاً این شایعه در مرد افراد مشهور که از طریق قرنطینه شخصی از دستگیری گسترده فرار می کنند صحیح نیست.

هوشینو: برنامه کلاه سفیدها نشان می دهد که ایالات متحده حکومت نظامی را در روز ۲۳ مارس اعلام می کند. نظر شما در مورد این بیانیه چیست؟

کبرا: این یک احتمال است.

هوشینو: دولت چین اخیراً اعلام کرد که آلودگی COVID-19 در چین اوج خود را گذرانده است. آیا نیروهای نور می توانند این موضوع را تأیید کنند؟

کبرا: بله، کاملاً. شیوع آلودگی در چین تقریبا به طور کامل پایان یافته است. اکنون در چین مشکل این است که موارد خاصی توسط نمونه ایتالیایی ویروس وارد می شود. برخی افراد در سراسر جهان به چین سفر می کنند و ویروس را بر می‌گردانند. چین برای هر کسی که از خارج از کشور به سرزمین اصلی چین وارد شود، یک قرنطینه اجباری دو هفته ای اعلام کرده است که این خوب است. بنابراین چین بهترین موقعیت در بین همه کشورها در کره زمین را دارد که تعداد آلودگی ها را بسیار پایین نگه دارد و حتی ویروس را کاملا در بخش چینی ریشه کن کند.

هوشینو: آیا نقره کلوئیدی می تواند آلودگی COVID-19 را درمان کند؟

کبرا: شایعاتی در این مورد وجود دارد اما من نمی توانم این را تأیید کنم.

هوشینو: چگونه می توانیم اثرگذاری پروتکل “Command RCV Stardust” را از ۷۵٪ به ۸۰ یا حتی ۹۵٪ بهبود ببخشیم؟

کبرا: مشکل این است که درصد مشخصی از جمعیت سطح زمین بسیار خودخواه هستند. آنها مؤثرترین عامل های پخش ویروس هستند. همین امروز من در مورد شخص خاصی شنیده ام که مشکوک به آلودگی است و آزادانه راه می رود، با مردم ملاقات می کند و احتمالاً تعداد زیادی از افراد را نیز آلوده می کند. بنابراین این یک نمونه از رفتاری است که کارایی پروتکل RCV Stardust را محدود می کند.

هوشینو: آیا می توان با پروتکل “Command RCV Stardust” به انواع ویروسهای کرونا رسیدگی کرد؟ آیا پلیادیان‌ها در حال توسعه نسخه جدیدی برای نمونه ایتالیایی هستند؟

کبرا: بله، نسخه جدیدی برای نمونه ایتالیایی در حال تولید است. نمونه ایتالیایی و نمونه چینی تفاوت چندانی با هم ندارند. آنچه بسیار مهم است این است که افراد تا حد امکان از پروتکل Command RCV Stardust استفاده کنند. همچنین، در اروپا ما بیشترین میزان مداخله پلیدیان‌ها را داریم زیرا این کار از طریق این پروتکل اتفاق می‌افتد.

هوشینو: آیا می توانیم از قصد خود استفاده کنیم تا تصمیم بگیریم با پروتکل “Command RCV Stardust” به کدام کشورها یا مناطق کمک کنیم؟

کبرا: بله، البته شما می توانید این کار را انجام دهید. اما اگر افراد در مناطق آلوده این کار را برای خود انجام دهند بسیار موثرتر است.

هوشینو: آیا ایلان ماسک خطر پروژه SpaceX Starlink را نمی داند؟ یا اینکه می داند اما ماهواره های 5G را عمدا و با هدف به فضا پرتاب می کند؟

کبرا: متأسفانه، ایلان ماسک دیگر برای سمت نور کار نمی کند. او با برنامه های ایلومیناتی همکاری می کند. بنابراین او دقیقاً می داند SpaceX Starlink چه کاری انجام می دهد.

هوشینو: به نظر می رسد 5G باعث افزایش نرخ مرگ و میر کروناویروس در ووهان شد. چگونه می توانیم تأثیرات منفی 5G بر جمعیت زمین را قبل از رخداد کاهش دهیم؟

کبرا: ما در حال توسعه یک تکنولوژی مبتنی بر تاکیون هستیم که می تواند تا حدود مشخصی اثرات مضر 5G را کاهش دهد.

هوشینو: آیا نیروهای نور در حال حاضر، در حال از بین بردن تمام خزندگان، دراکونیان و آرکان های باقیمانده در سطوح غیر فیزیکی هستند؟ با حذف کامل این موجودات، چه تغییراتی اساسی را در زندگی روزانه می توان انتظار داشت؟

کبرا: بله. آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد، حذف به شدت سریع و شتابدار همه موجودات منفی در سطوح غیر فیزیکی است. وقتی این سطوح کاملاً پاک شوند، انرژی اطراف ما بهتر خواهد شد. این طعم عصر جدید خواهد بود. مرحله بعدی این عملیات حذف کلیه موجوداتی است که در میدان آئوریک کلیه مردم سطح زمین زندگی می کنند. با حذف این موجودات، رفتارهای تعداد معینی از انسان ها نیز بصورت اساسی بهبود می یابد.

هوشینو: در سال ۲۰۱۸ تمام بمبهای توپلت پلاسمای باقیمانده در حدود فاصله ۳۰ متری از سطح سیاره قرار داشتند. لطفاً می توانید ارتفاع لایه باقیمانده نهایی بمب از سطح زمین را برای ما بگویید؟

کبرا: در حال حاضر بمبهای توپلت فقط درون ایمپلنت ها قرار دارند. این تنها مکانی است که هنوز در آنجا باقی مانده اند؛ درون ایمپلنت ها، درون میدان انرژی انسان ها. در عمق ایمپلنت ها یک تکینگی سیاهچاله وجود دارد و این مکانی است که بمب های توپلت در آن قرار دارند.

هوشینو: بسیاری از مردم تعجب می کنند که چرا سالها طول کشیده است تا نیروهای نور بمب های استرانجلت و توپلت را حذف کنند. اگر یک بمب توپلت پلاسمایی منفجر شود و انفجار آن از کنترل خارج شود، آیا کل جهان فیزیکی و همچنین قلمروهای روحی را نابود خواهد کرد؟

کبرا: اگر یک بمب توپلت منفجر شود، در حال حاضر فقط این سیستم خورشیدی را تحت تأثیر قرار می دهد. به طور بالقوه منظومه شمسی را از بین می برد اما به احتمال زیاد آلودگی انفجار در مدار بالایی زمین متوقف می شود. بنابراین به احتمال زیاد آسیب به این سیاره خاص محدود می شود که می تواند به یک واکنش زنجیره ای تاپ تبدیل شود. تمام کوارکها به کوارکهای تاپ و پایین تغییر می یابند. تمام مواد به مواد شدیدا سنگین از کوارکهای تاپ و پایین تغییر می کند. همه چیز به یک کره با قطر حدود ۱۰۰ متر تبدیل می شود. در ارتباط با سطوح روحی، این اتفاق یک ناهنجاری کاملا قوی ایجاد می کند که تکامل همه موجودات درگیر در آن روند را به شدت کند می کند. این اتفاق رخ نخواهد داد. نیروهای نور اطمینان می‌دهند و اقدامات و احتیاط هایی انجام می دهند که این اتفاق نخواهد افتاد. به همین دلیل است که این پاکسازی و حذف بمبها اینقدر طولانی شده است. این مشکل سرانجام پس از ۲۵/۰۰۰ سال در قرنطینه، جایی که در مراحل نهایی هستیم مورد بررسی قرار گرفته است اما هنوز هم باید با روش درست و با پروتکل های صحیح به آن رسیدگی شود.

هوشینو: آیا نیروهای نور پاکسازی پایگاه‌های لانگ آیلند و پایگاههای نظامی زیرزمینی را که در ارتباط با شبکه های جرم و جنایت کودک آزاری است به پایان رسانده اند؟

کبرا: تا حد زیادی بله. اما هنوز مکان هایی در سیاره وجود دارد که شبکه های جرم و جنایت کودک آزاری از این مکان های خاص استفاده می کنند؛ هنوز کاملا پاکسازی نشده اند.

هوشینو: آیا ممکن است سیستم مالی جهانی قبل از چهارم آوریل سقوط کند؟

کبرا: بله.

هوشینو: نقره به موقعیت سال ۲۰۱۱ سقوط می کند، اما بازار با نقره فیزیکی در حال حرکت است. آیا می دانید چه خبر است؟

کبرا: جناحی که مایل است سیستم مالی فعلی را نگه دارد در حال دستکاری قیمتهای بازار و اساسا همه چیز است. صندوق های سرمایه گذاری خاصی وجود دارد که به شدت نیاز به نقدینگی دارند و در حال فروش نقره خود هستند. این یک مورد است که در حال وقوع است. افراد دیگری نیز هستند که نقره ای را می خرند که اکنون در حال فروش است؛ با دانستن اینکه در مرحله بعدی فروپاشی مالی، قیمت نقره شدیدا افزایش خواهد یافت. بنابراین دستکاری های قیمت زیادی وجود دارد که از یک جناح گرفته که نقره را با قیمت ارزان می‌فروشند و جناح دیگر از این فرصت برای خرید نقره ارزان قیمت استفاده می‌کنند.

هوشینو: وضعیت فعلی خانواده های اشرافیت سیاه و یسوعیان چیست؟ آنها چه برنامه ای دارند؟

کبرا: در اشرافیت سیاه دو جناح وجود دارد که هم اکنون در حال تلاش برای حل و فصل خصومتها در جنگی هستند که از قبل بین این دو جناح برای صدها و حتی هزاران سال پیش وجود داشته است. یکی از این جناح ها دستور داده است که این ویروس در مکان های خاصی در سراسر جهان ایجاد شود. آنها می‌خواهند اقتصاد را خراب کنند. آنها می خواهند قدرت را به دست بگیرند و سیستمی برای تسلط کامل ایجاد کنند. البته یسوعیان سربازان آنها هستند. با توجه به شرایط موجود، این طرح به سادگی عملی نخواهد شد. جهانی سازی دیگر یک گزینه نیست. جامعه بشری به شکلی دگرگون خواهد شد که دیگر اجازه نخواهد داد این برنامه ها حتی از راه دور امکان پذیر شوند.

هوشینو: ما می توانیم ببینیم که کشورها و مناطقی بدون کارگزاران نور فعال مانند کره جنوبی، ایتالیا و برخی از ایالت های ایالات متحده نسبت به COVID-19 بسیار آسیب پذیر هستند. چگونه می توانیم کمک کنیم و این مشکل را حل کنیم؟

کبرا: به سادگی با انتشار این اطلاعات، بیدار کردن مردم در آن مناطق؛ قرار دادن سنگ های سینتامانی در آن مناطق. البته، اراده آزاد لازم است. در مکان هایی مانند تایوان، شبکه ای بسیار سازمان یافته و کارآمد از کارگزاران نور وجود دارد که ماموریت های خود را با فداکاری بسیار و با کمترین اختلاف درونی انجام می دهند. می بینید که تعداد موارد مبتلا شده در تایوان بسیار کم است. طی دو سال گذشته، تایوان در برابر طوفان ها، سونامی ها و انواع حوادث محافظت شده است، به این دلیل که آنها موفق به ایجاد یک شبکه بسیار قدرتمند سینتامانی شده اند. آنها توانسته اند با داشتن کمترین اختلاف درونی ممکن نور را در گروه های خود لنگر کنند.بنابراین، این کاری است که همه کشورها می توانند در صورت درک اهمیت و اهمیت ایجاد یک شبکه قدرتمند از کارگزاران نور، کاشتن سنگ‌های سینتامانی، مدیتیشن، همکاری و متحد شدن، انجام دهند. این کاری است که مردم می توانند در کشورهای خود انجام دهند.
همچنین از زمانی که مدیتیشن خط زمانی صعود را منتشر کرده ام، متوجه شده ام که افراد زیادی خارج از شبکه من به این موضوع علاقه ندارند. این اراده آزاد آنها است و این یکی از عواملی است که می تواند نحوه برخورد با این شیوع را تعیین کند. هرچه همکاری بیشتری در سطح سیاره وجود داشته باشد، همترازی بیشتری در سطح سیاره وجود خواهد داشت، و نیروهای نور قادر به مداخله در بهترین وضعیت ممکن خواهند بود. البته من هیچ مخالفتی با کسان دیگری که این مدیتیشن را انجام می دهند یا گروههای دیگری که مدیتیشن های خود را ترتیب می دهند ندارم. اما معمولاً متأسفانه من باید کسی باشم که این کار را انجام می دهم و به نظر نمی رسد که هیچ شخص دیگری اهمیتی برای ایجاد میدان منسجم از طریق مدیتیشن جمعی و رسیدن به تعداد افراد کافی برای تأثیرگذاری بر خط زمانی سیاره ای قائل باشد.

هوشینو: نیروهای تاریکی از طریق نفوذ، باج خواهی و ارعاب، جدایی، کشمکش درونی و ایجاد اختلاف نظر با یکدیگر در همکاری بین کارگزاران نور مانع و مزاحمت ایجاد کرده اند. آیا نیرو های نور برای جوامع کارگزاران نور که به دنبال وحدت و همکاری هستند، توصیه ای دارند؟

کبرا: بسیار ساده است. افرادی که باج خواهی و ارعاب، جدایی، تجاوز و اختلاف نظر را گسترش می دهند کارگزار نور نیستند. آنها باید از شبکه های نور حذف شوند و فقط افرادی که می توانند با هم هماهنگ کار کنند می توانند نور را پخش کنند. بنابراین اگر شما یک گروه از کارگزاران نور دارید و اگر کسی در حال گسترش ناسازگاری و ناهماهنگی است، آن شخص دیگر نمی تواند بخشی از این شبکه باشد. من مجبور شدم مراحل پاکسازی شبکه های خودم را انجام دهم و مجبور شدم بین ۳۰ تا ۵۰ درصد از تیم خود را حذف کنم زیرا آنها به سادگی مطابق استاندارد نبودند.

این اتفاق در همه جا رخ می دهد. این خالص سازی باید بدون مصالحه و مدارا انجام شود زیرا این تنها راهی است که می توانیم در این لحظه حساس انتقال، به جلو حرکت کنیم.

هوشینو: آیا می توانیم انرژی الهه را برای کسانی که از همکاری امتناع می کنند بفرستیم به این امید که شاید نظر خود را تغییر دهند؟

کبرا: می توانید انرژی الهه را بدون قید و شرط برای آنها بفرستید. این برای تغییر تصمیم آنها نیست بلکه آنها باید در مسیری حرکت کنند که بالاترین هدف آنها برای آنها و دیگران است. از آنجا که ممکن است برخی از آنها نظر خود را تغییر ندهند، کار ما متقاعد کردن کسی نیست. ما می توانیم نور را پخش کنیم. ما می توانیم عشق را به اشتراک بگذاریم، اما نمی توانیم اراده آزاد کسی را تغییر دهیم.

هوشینو: اتحاد آتلانتیس از چه گروههایی تشکیل شده است؟ این اتحاد اکنون چه کاری انجام می دهد؟ تفاوت بین اتحاد آتلانتیس و کنفدراسیون کهکشانی چیست؟

کبرا: خب صحبت در مورد گروه های واقعی که بخشی از اتحاد آتلانتیس هستند خیلی زود است. البته کنفدراسیون کهکشانی یکی از آنهاست اما تنها گروه نیست. این اتحاد اکنون برنامه هایی را برای آزادسازی سیاره ای انجام می دهد. همچنین با توجه به این شیوع جدید کروناویروس، این وضعیت باعث فعال شدن برنامه های پیش بینی نشده خاصی شده است. این اتفاق، احتمالاتی را که قبلا ممکن نبودند، امکان پذیر کرده است و قانون بازی را تغییر داده است. اتحاد آتلانتیس با سرعت کامل و ممکن برای رسیدگی به وضعیت کار می کند.

هوشینو: اکنون که کیمرا آخرین خط دفاعی خود را با ایمپلنت های فیزیکی فعال کرده است، آیا این مکانیسم دفاعی برای نیروهای نور یک چالش بزرگ محسوب می شود؟ یا در واقع یک مشکل بزرگ نیست.

کبرا: این یک چالش است، اما قابل کنترل است. این یک چالش است که خطرات خاصی را به همراه دارد، اما به آن خطرات پرداخته می شود.

هوشینو: کارگزاران نور برای تضعیف این مکانیسم دفاعی چه کاری می توانند انجام دهند؟

کبرا: دستورالعمل ها برای کارگزاران نور در زمان مناسب خواهند رسید.

هوشینو: یک چاه تکینگی چیست؟

کبرا: چاه تکینگی منطقه ای است که در آن یک پیوستار فضا-زمان به دلیل غلظت بسیار زیاد ماده که به یک سیاه چاله تبدیل شده است،  دچار تغییر حالت یا پیچش می شود. یک سیاهچاله در اصل یک منطقه بسیار سنگین از ماده است که در فضای بسیار کمی فشرده شده است. این امر البته ساختار پیوستار فضا-زمان را تغییر می دهد. چاه تکینگی فقط یک تغییر حالت و تحریف پیوستار فضا-زمان در مقیاس ماکرو نیست. بلکه یک تحریف در مقیاس کوانتومی نیز هست. این همان چیزی است که نیروهای نور در حال حاضر با آن سر و کار دارند.

هوشینو: گروه مقاومت پیشنهاد می کند که جمعیت سطح زمین به مدت یک ماه مواد غذایی و مایحتاج روزانه را برای قرنطینه پزشکی جهانی مهیا کنند. آیا تا زمان وقوع رخداد باید چنین میزانی از ذخیره سازی را حفظ کنیم؟ یا اینکه بعد از مهار شدن همه گیری، آن را به دو هفته کاهش دهیم؟

کبرا: من می گویم شما باید از هدایت درونی خودتان استفاده کنید زیرا اوضاع کاملاً سیال و دگرگون شونده است. حتی هنگامی که این همه گیری تمام شود، چیزها به روال گذشته شان برنمی‌گردند. جهانی که تا کنون میشناختیم پایان یافته است. اکنون همه چیز تغییر می کند. ما در مرحله نهایی هستیم. همانطور که شما از نمودار تغییر فاز آگاه هستید، ما در آخرین مرحله قبل از رخداد هستیم. این مرحله بسیار آشفته و پرتلاطم خواهد بود و از این پس جامعه بشری سطح زمین پایدار نخواهد بود.

بخش ۲. مدیتیشن خط زمانی صعود
جدای: مشتری و پلوتون از چه خصوصیات انرژی برخوردارند به گونه ای که نیروهای نور تصمیم می گیرند مراقبه خط زمانی صعود را در لحظه کانجانکشن مشتری پلوتون سامان دهند؟

کبرا: کانجانکشن مشتری و پلوتون جنبه ای بسیار قدرتمند است. این قدرتمندترین جنبه این دوره زمانی است. انرژی این جنبه یک پتانسیل دستیابی به پیشرفت و موفقیت بزرگ است. این پیشرفت بزرگ می تواند به طرق مختلف آشکار شود. این پیشرفت می تواند به طرز چشمگیری در بهبود شرایط برای مداخله نیروهای نور در کره زمین آشکار شود. این امر می تواند همه گیری را به شدت کاهش دهد. و به طرز چشمگیری می تواند شرایط مطلوب تری برای افشاسازی ایجاد کند. و می تواند به شدت احتمال سناریوی دستگیری جمعی را بهبود ببخشد. چیزهای زیادی در بازی وجود دارد، و مشتری و پلوتون در کنار هم این پتانسیل را دارند که اقبال بزرگی برای بشریت ایجاد کنند. بنابراین، این بهترین لحظه ممکن برای مدیتیشنی مانند این است.

جدای: ماهیت انرژی عصر آکواریوس که در هنگام مدیتیشن به سطح سیاره برخورد خواهد کرد چیست؟ آیا یک نوع انرژی الهه است؟

جدای: ماهیت انرژی عصر آکواریوس که در هنگام مدیتیشن به سطح سیاره برخورد خواهد کرد چیست؟ آیا یک نوع انرژی الهه است؟

کبرا: نه همانطور که گفتم این یک نوع انرژی الهه نیست. این انرژی یک پیشرفت معین است که در آن پیشرفتهای منطقه ای متجلی خواهند شد که هنوز شناخته نشده اند.  یک پتانسیل عظیم برای تغییرات ماندگار است.

جدای: اگر این مدیتیشن با موفقیت خط زمانی مثبت را مستحکم کند و همه توطئه های نیروهای تاریک را خنثی کند، آیا بمب های توپلت پلاسمای باقی مانده مانع نهایی ما در راه رسیدن به رخداد خواهند بود؟

کبرا: بمب های توپلت باقیمانده یکی از مهمترین موانع اصلی باقی مانده است. پیش بینی دقیق چگونگی پیشرفت امور غیرممکن است زیرا اراده آزاد وجود دارد. عوامل زیادی دخیل هستند. ما دقیقا نمی توانیم همه چیز را پیش بینی کنیم، آخرین مرحله ادامه خواهد یافت. این مرحله یکی از غیر قابل پیش بینی ترین مراحل تاریخ بشر است اما ما نتیجه نهایی را می دانیم که بسیار خوب است و آن رخداد است.

جدای: نورهای سفید، صورتی، آبی و طلایی در این مدیتیشن چه چیزی را نشان می دهند؟

کبرا: آن چهار رنگ نور، جنبه های مختلف پرتوهای مختلف نور هستند. هر یک از این جنبه ها نمایانگر کیفیت خاصی از آگاهی بُعدیِ بالاتر است. همه آنها در کنار هم ترکیب بهینه لازم را برای آن دسته از انرژیهای پیشرفت آکواریوس ایجاد می کنند که باید در حد امکان و کارآیی در سطح سیاره آشکار شوند.

جدای: دستورالعمل مدیتیشن نشان می دهد که ستون نوری را تصور می کنیم که به تمام موجودات نوری درون منظومه شمسی ما  متصل می‌شود. آیا می توانید نمونه هایی از چنین موجودات نوری را برای ما بیان کنید؟

کبرا: بله، موجوداتی وجود دارند که جزئی از کنفدراسیون کهکشانی هستند. موجوداتی وجود دارند که متعلق به فرماندهی مشتری هستند، که متعلق به فرماندهی اشتار است. ناوگان پلیادیان، ناوگان سیریان، ناوگان آرکتوریان ها و ناوگان آندرومدا وجود دارند. اعضای گروه جنبش مقاومت در نقاط مختلف در سراسر منظومه شمسی وجود دارند. موجودات غیرفیزیکی مانند فرشتگان و فرشتگان اعظم وجود دارند. موجودات صعود کرده وجود دارند. بسیاری از موجودات نوری مختلف وجود دارند که در این عملیات آزادسازی نهایی، انرژی مرکز کهکشان را در سراسر منظومه شمسی و به سمت سیاره زمین هدایت می کنند.

جدای: آیا می توانیم اتحاد آتلانتیس را فراخوانی کنیم و به آن وصل شویم؟

کبرا: بله البته که می توانید، اما در این مرحله من نمی توانم درباره کسی که با اتحاد در ارتباط است اطلاعات بیشتری را منتشر کنم. اگر فقط آن نام [اتحاد آتلانتیس] را در ذهن خود تکرار کرده و درخواست برقراری ارتباط کنید، پاسخی خواهید گرفت. اگر کانال شما به اندازه کافی باز است می توانید تصاویر و یا دستورالعمل هایی دریافت کنید. ممکن است راهنمایی معنوی دریافت کنید. ممکن است بعضی اوقات تجربیات بسیار قدرتمندی کسب کنید که می تواند به پیشرفت شخصیتان کمک کند. همچنین می تواند به شما در آماده سازی برای مأموریتتان و همچنین مأموریت واقعیتان کمک کند.

جدای: به منظور تجلی یک مدیتیشن جمعی موفقیت آمیز، مخصوصا مدیتیشن خط زمانی صعود، چه نوع کمک های بصری 2D / 3D می توانیم ایجاد کنیم؟

کبرا: شما باید از هدایت درونی خود استفاده کنید. من اطلاعات زیادی راجع به این موضوع منتشر کرده ام و شما می توانید این موارد را با الگوهای رفتاری، تصاویر، فیلم ها و هر نوع ابزاری که می توانید برای آنها بسازید ترکیب کنید و بصورت آنلاین منتشر کنید.

جدای: چگونه می توانیم از مدیتیشن “گل زندگی” برای کمک به این مدیتیشن خط زمانی صعود آینده استفاده کنیم؟

کبرا: نیروهای نور در گذشته چند بار خواسته اند که این مدیتیشن “گل زندگی” هر چند وقت یکبار انجام شود و همچنین در این شرایط یا هر زمان دیگر یا حتی هر گروهی که باشد انجام شود. مدیتیشن گل زندگی میدان پشتیبانی را برای ادامه فعالیت و عملیات نیروهای نور ایجاد می کند. همچنین می توانید آن مناطق آلوده را در مدیتیشن گل زندگی قرار دهید.

جدای: اگر ما از قصد خود استفاده کنیم تا این مدیتیشن را در لحظه خاصی موثر و نتیجه بخش کنیم، آیا این تکنیک در رسیدن به جرم بحرانی کمک می کند؟

کبرا: بله کاملاً. شما می توانید مدیتیشن کنید و تصور کنید که این مدیتیشن به جرم بحرانی رسیده است. بنابراین، شما حتی می توانید یک مدیتیشن گروهی را در زمان مشخصی تنظیم کنید که در آن همه بتوانند با این نیت مدیتیشن کنند که این مدیتیشن جمعی به جرم بحرانی برسد. یک پیشنهاد این است که این کار در لحظه دقیق ورود زحل به آکواریوس که طی چند روز آینده اتفاق می افتد انجام شود. این اتفاق در ۲۲ مارس در بیشتر نقاط جهان رخ خواهد داد. مراقبه های گروهی در آن لحظه می توانند تنها با هدف متجلی کردن جرم بحرانی و حتی فراتر رفتن از جرم بحرانی برگزار شوند. یک هدف این است که ۱ میلیون نفر در ۴ و ۵ آوریل در مدیتیشن اصلی ما شرکت کنند. این می تواند یک پیشنهاد خوب باشد. بنابراین مردم می‌توانند یک مدیتیشن را ترتیب دهند، یک مدیتیشن اولیه در لحظه ورود زحل به نشان آکواریوس در ۲۲ مارس. آنها می توانند مدیتیشن اصلی ما را در تاریخ ۴ آوریل به صورت جداگانه انجام دهند تا بارها از جرم بحرانی فراتر روند. همانطور که گفتم، اکنون هدف بر این است که ۱ میلیون نفر مدیتیشن کنند.

جدای: اگر کارگزاران نور هر روز مدیتیشن خط زمانی صعود را در مقیاس جهانی انجام می دهند، آیا مدیتیشن روزانه ما به مدیتیشن جمعی در ۴/۵ آوریل کمک می کند تا به جرم بحرانی برسیم؟

کبرا: بله، البته.

جدای: برای تثبیت و بهبود اوضاع قبل از ۴ آوریل، چه مدیتیشن هایی باید انجام دهیم؟

کبرا: شما در واقع می توانید از این مدیتیشن که برای ۴ آوریل در نظر گرفته شده استفاده کنید. می توانید اکنون از آن استفاده کنید و از این پس می تواند به اصلی ترین مدیتیشن تبدیل شود.

جدای: آیا لازم است قبل از ۴ آوریل، مدیتیشن هفتگی “کلید رهایی” را با مدیتیشن های دیگری جایگزین کنیم؟

کبرا: همانطور که گفتم می توانید مدیتیشن کلید رهایی را با این مدیتیشن جدید خط زمانی صعود جایگزین کنید.

جدای: چگونه می توانیم از “فیلترینگ واقعیت” برای متوقف کردن آلودگی ویروسی و کشمکش داخلی در میان کارگزاران نور هنگامی که یک مدیتیشن جمعی موفقیت آمیز را با “شکل دادن به واقعیت” تسهیل می کنیم استفاده کنیم؟

کبرا: شما می توانید با تصمیم گیری در مورد اینکه به ویروس آلوده نمی شوید، به سادگی از فیلترینگ واقعیت استفاده کنید. شما می توانید با تمرکز بر این واقعیت که ما مدیتیشن های زیادی ایجاد کرده ایم که به جرم بحرانی رسیده اند و همینطور در این مدیتیشن هم به جرم بحرانی خواهیم رسید، از شکل دهی به واقعیت استفاده کنید. علائم این است که ما در این راستا در حال دستیابی به پیشرفت ها و نتایج خوبی هستیم.

جدای: به دلیل اینکه افرادی که هرگز در هیچکدام از کنفرانس های کبرا شرکت نکرده اند، متوجه نمی شوند که ما در اینجا درباره چه صحبت می کنیم، کبرا آیا می توانید به سادگی توضیح دهید که “فیلترینگ واقعیت” و “شکل دادن به واقعیت” چه هستند؟

کبرا: من به زمان بیشتری از یک مصاحبه ساده نیاز دارم تا بتوانم آنها را با جزییات توضیح دهم. اساساً، اینها دو تکنولوژی هستند که می توانند در فرایند تجلی کمک کنند. با “فیلترینگ واقعیت” شما تصمیمی می گیرید که اجازه نمی دهید واقعیتی خاص وارد زندگی شما شود و اساساً شما یک فیلتر واقعیت ایجاد می کنید. “شکل دادن به واقعیت” این است که شما توجه خود را در مسیر مشخصی متمرکز می کنید و آن تمرکز، روند تجلی را در آن خط زمانی خاص تسریع می کند.

جدای: آیا نیروهای نور دستورالعمل مدیتیشن را در صورتی که همه گیری COVID-19 قبل از ۴ آوریل تحت کنترل قرار گیرد، اصلاح می کنند؟

کبرا: یقین کامل وجود دارد که تا ۴ آوریل هنوز افرادی وجود خواهند داشت که به این ویروس آلوده شده باشند. بنابراین بدون در نظر گرفتن تعداد افراد آلوده و شفایافته، حداقل می توانید از این مدیتیشن برای بهبود وضعیت آنها و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس استفاده کنید.

جدای: اگر جمعیت سطح زمین در این مدیتیشن به جرم بحرانی برسد و بصورت بی سابقه ای با یکدیگر همکاری کنند، نیروهای نور چگونه پاسخ خواهند داد و چگونه یک برنامه عملی برای رخداد ایجاد می کنند؟

کبرا: این اطلاعات هنوز محرمانه است. می توانم بعد از اتمام مدیتیشن به این سؤال پاسخ دهم. اگر این همکاری به وقوع بپیوندد، من گزارش کاملی درباره آن منتشر خواهم کرد.

جدای: هر وقت یک مدیتیشن جمعی بزرگ را اعلام می کنیم، برخی از افراد سعی می کنند مانع فعالیت های ما شوند یا با شایعات و دروغ به اعضای گروه ما حمله کنند. دلیل دقیق اقدامات آنها چیست؟

کبرا: همانطور که گفتم برخی از آنها متعلق به شبکه های تاریک کابال هستند. برخی از آنها تسخیر شده اند. برخی از آنها تحت کنترل ذهن هستند. برخی از آنها در ساختار شخصیتی خود شدیدا لطمه دیده اند. بهتر است آن افراد را از شبکه های خود حذف کنید.

جدای: با توجه به سؤال قبلی، این افراد چگونه مسئولیت اقدامات مزاحمت آمیز خود را بعد از رخداد خواهند پذیرفت؟

کبرا: برای کسانی از آنها که مانع و مزاحم پیشرفت نیروهای نور در لحظات حساس بودند، احتمالا یک جلسه دادگاه در دادگاه کهکشانی ترتیب داده خواهد داشت. برخی از آنها محاکمه خواهند شد. برخی از آنها حتی ممکن است دستگیر شوند. برخی از آنها به دلیل خیانت محاکمه خواهند شد. برخی از آنها مورد مصالحه قرار می گیرند. آنها باید برای اقدامات خود پاسخگو باشند.

جدای: ما لیستی از موارد توصیه شده را برای ۴ آوریل داریم. لطفاً اگر فکر می کنید خوب است که در حین مدیتیشن جمعی، آنها را در محل مدیتیشن خود قرار دهیم، بگویید بله.

– نقره پربرکت که در فعالسازی ماشه نقره ای خریداری شده – سکه نقره ای تاکیونیزه شده سن ژِرمن- تصویر تاکیونیزه شده سن ژرمن- یاقوت ارغوانی تاکیونیزه شده
آیا موارد یا مواد معدنی دیگری را توصیه می کنید؟

کبرا: سنگهای سینتامانی و البته تمام مواردی را که شما نام بردید، توصیه میکنم.

بخش ۳

برای تغییرات آماده شوید

.پاتریک: پاتریک: طلوع آبی به چه معنی است؟

کبرا: طلوع آبی یک کلمه رمزگذاری شده است و به معنای طلوع عصر آکواریوس است.  انرژی آبی رنگ خورشید مرکز کهکشان است که در حال فعال شدن است. این انرژی هنگامی که فعال شود، سطح کره زمین را کاملا تغییر می دهد، چیزی که هم اکنون در حال تجربه آن هستید. تا به حال هم در حال انجام این کار بوده است. از آنجا که این امر جامعه را تغییر می دهد گرچه نیروهای تاریک ویروس را پخش کرده اند، اما نیروهای نور می توانند هوش و آگاهی خورشید مرکزی کهکشانی باشند. آنها از این فرصت استفاده می کنند تا جامعه بشری را کاملاً متحول سازند. تغییر غیرقابل بازگشت است. و این عمل دیگر نمی تواند معکوس شود.

پاتریک: بسیاری از مردم احساس می کنند که زندگی فعلی روی کره زمین مشابه آنچه است که در کتاب مکاشفه سَنت جان (یوحنا) نوشته شده است. مکاشفه سنت جان به ترتیب از نظر نیروهای نور و تاریکی چه نوع سندی است؟

کبرا: در واقع، آن شخصیت که اکنون به آن سنت جان می گویند، رویایی داشت که بخشی از برنامه آزادی را شامل می شد که شامل فرود گسترده انبوهی از سفینه های مادر نیز می شد. این تصویر شامل یک جنگ بزرگ بود، یک جنگ بزرگ برای آزادی. شامل پاکسازی نیروهای تاریک، بیوجیپ ها و واکسیناسیون بود. او همه آن چیزها را دیده بود. این پیشگویی بسیار محبوب است زیرا مردم احساس می کنند چیزی در پشت آن وجود دارد. نیروهای تاریک برای ایجاد ترس و گسترش ترس سعی در سوء استفاده از آن پیشگویی داشتند. آنها خیلی موفق نبودند.

پاتریک: برخی از مردم پول بیشتری برای آماده شدن برای رخداد دارند. کدام یک از فلزات گرانبها را برای خرید به آنها توصیه می کنید؟ طلا یا نقره؟

کبرا: هم طلا و هم نقره

پاتریک: اگر مردم پول برای خرید طلا و نقره داشته باشند، حداقل باید چند اونس بخرند تا برای رخداد آماده شوند؟

کبرا: آنها باید از اینها به اندازه کافی داشته باشند تا بین دو هفته تا یک ماه تغییرات، بتوانند در جایی بمانند. بنابراین هر مقدار پولی را که در دو یا چهار هفته مصرف می کنید، این مقدار پولی است که اگر پول کافی داشته باشید، باید به عنوان طلا و نقره ذخیره کنید. شما به همین مقدار به صورت نقدی نیز احتیاج خواهید داشت. این توصیه برای کسانی است که پول کافی دارند.

پاتریک: در مصاحبه ماشه نقره ای با گروه بین المللی عصر طلایی، شما اشاره کردید که خرید نقره با تصویر ملکه بریتانیا در روز ۱۱ سپتامبر می تواند در واقع آن سکه ها را از کنترل او آزاد کند. اگر بخواهیم طلا یا نقره ای را با تصویر وی بخریم تا بتوانیم برای تغییر آماده شویم، چگونه می توانیم اتصال انرژتیک را از بین ببریم و آن طلا و نقره را تحت مالکیت خود اعلام کنیم؟

کبرا: به سادگی می توانید آنها را با شعله بنفش خالص کنید و حکمی بدهید که اعلام می کند این سکه ها کاملاً از تأثیرات تاریک خارج است.

پاتریک: آیا نیروهای نور می توانند دستورالعمل هایی را در مورد نحوه ایجاد و اداره یک گروه آماده سازی برای تغییرات ارائه دهند؟ برخی گفته اند که گروه های محلی آنها حتی هیچ ایده ای برای مدیتیشن خط زمانی صعود ندارند. آنها امیدوارند که نیروهای نور بتوانند علاوه بر ترویج و شناساندن مدیتیشن ها، مهارت های مدیریت گروهی و ارتباطی را نیز به آنها آموزش دهند.

کبرا: اساساً سازمان «آمادگی برای تغییر» نیاز به تغییر ساختار دارد به گونه ای که ارتباط مستقیمی با گروه های اصلی «آمادگی برای تغییر» برقرار شود. همچنین همه گروه های «آمادگی برای تغییر» باید به وبلاگ من دسترسی داشته باشند که در آنجا به هنگام تحول شرایط، آنها را به روز می کنم.

پاتریک: گروه های خواهران رز در فاز اعتلای حباب باید چه کاری انجام دهند؟ آیا نیروهای نور دستورالعمل جدیدی دارند؟

کبرا: آنها باید با دستورالعمل هایی که طی دو سال گذشته دریافت کرده اند ادامه دهند. برای افراد موجود در گروه خواهران گل رز مهم است که تا حد ممکن انرژی خالص الهه را لنگر کنند. این بدان معناست که همچنین کارهای خود درمانگری انجام دهند،  بر روی خودشان کار کنند، سیستمهای اعتقادی، الگوها و انسدادهایشان را پاکسازی کنند، ایمپلنتهایشان را منحل کنند، انرژی الهه را لنگر کنند. من تمام آن مدیتیشن هایی را که گروه های خواهران رز می توانند انجام دهند، داده ام. البته آنها می توانند به راهنمایی های درونی خودشان نیز گوش فرادهند.

پاتریک: اگرچه ما در فاز اعتلای حباب زندگی می کنیم، اما به سختی می توانیم در دنیای فیزیکی فعلی، بهشتی از نور خالص را احساس کنیم. درعوض، اغلب در مواجهه با یک جامعه در حال فروپاشی، می توان شاهد جنون و اضطراب جمعیت انسانها بود. چگونه می توانیم حباب های بهشتی را در زندگی روزمره خود آشکار و احساس کنیم؟
کبرا: افرادی که در مناطق تعطیل به ویژه در اروپا و مناطق دیگر هستند، اگر به تنهایی به طبیعت بروند، انرژی بسیار خالص از نور خالص را احساس می کنند که در این مرحله از اعتلای حباب با قدرت می آیند. البته ممکن است افرادی که در مناطقی پرجمعیت و دارای تمرکز زیاد انسان هستند، در درک و حس این مسئله مشکل داشته باشند، زیرا آنجا هنوز موجودات تاریک، احساسات زیاد و افراد زیادی در اطراف آنها وجود دارند که اکنون در وضعیت وحشت، آشوب و هیجان قرار دارند. اما من گزارشی از ووهان از طریق کانال خاصی دریافت کرده ام. در ووهان، مردم توانستند در میان هرج و مرج، آرامش ، صلح و سکون را احساس کنند. این دقیقاً تجلی آن حباب های بهشتی است. انرژیهای جدید وارد مرکز شیوع می شوند.

پاتریک: واو! عالی است. خب، بسیار متشکرم.

کبرا: از همه متشکرم، پیشنهاد می کنم همه در مدیتیشن به ما بپیوندند. پیروزی نور!

— انتهای متن —

می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مدیتیشن خط زمانی صعود/ پایان کروناویروس از پست های زیر کسب کنید:

http://2012portal.blogspot.com/2020/03/make-this-viral-ascension-timeline-end.html

http://2012portal.blogspot.com/2020/03/ascension-timeline-end-of-coronavirus.html

https://www.welovemassmeditation.com/2020/03/ascension-timeline-end-of-coronavirus-meditation-on-april-5th-at-245-am-utc.html

یا برای بروزرسانی ها این لینک را دنبال کنید:

https://2012portal.blogspot.com/
همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Command RCV Stardust در لینک زیر بیابید:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/01/Urgent-meditation-to-stop-the-pandemics-outbreak-in-china-every-4-hours.html

یا در این صفحه فیسبوک:

https://www.facebook.com/commandrcvstardust/

پیروزی نور!

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

 

منبع :

https://www.welovemassmeditation.com/2020/03/interview-with-cobra-for-the-ascension-timeline-end-of-coronavirus-meditation.html