طلوع آبی

مدیتیشن عصر آکواریوس بسیار موفق بود و ما به جرم بحرانی دست یافتیم، البته به سختی. حدود یکصد و پنجاه هزار نفر فعالانه در مدیتیشن شرکت داشتند:

YOUTUBE

و همین کافی بود تا ما را از آستانه انرژی عبور دهد و به سمت فاز بعدی «پیشرفت فشردگی»، یعنی فاز جنبی تشکیل حباب در فاز نوکلیاسیون (شماره سه در دیاگرام) سوق دهد.

این فاز جنبی شاهد افزایش تصاعدی حباب های بهشتی درون قرنطینه زمین خواهد بود. حباب های بهشتی، تابش و تجلیات درخشان و خالص و تحریف نشده و فارغ از ناهنجاری گستره فضازمان هستند و از منبع نشأت می گیرند به سمت گستره فضازمان جهان غشایی بعد یازدهم. این موضوع عملا به این معنی است که نور بیشتر و بیشتری روی سطح سیاره حاضر خواهد بود، نور به نحو تصاعدی و سریع و سریعتر بیشتر می شود، تا جایی که انفجار و پیشرفت فشردگی رخ دهد. ما اکنون رسما وارد آخرین فاز قبل از رخداد شده ایم.

در نتیجه فعالسازی عصر آکواریوس، همه لایه های بمب های توپلت پلاسما به جز آخرین لایه، پاکسازی و حذف شدند.

تمام موجودات کیمرا که در پایگاه های زیرزمینی فیزیکی سکونت داشتند با موفقیت حذف شدند.

هنوز یک گروه کوچک از عنکبوت های پلاسمای کیمرا وجود دارد و آنان نیز در آخرین مرحله پاکسازی قرار دارند.

گروه کیمرای فیزیکی بسیار کوچک است، با این حال بسیار قوی است گرچه در روزهای حوالی کانجانکشن زحل و پلوتو قدرت زیادی را از دست داده است.

یک گروه کوچک اصلی کیمرا هنوز در دارپا (آژانس پروژه های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا) وجود دارد، و دیکتاتور پیشین دارپا استیون واکر به تازگی استعفا داده است، یعنی در دهم ژانویه، روز ماه گرفتگی قبل از فعالسازی ما:

https://www.defensenews.com/breaking-news/2019/12/17/darpa-head-resigns-moving-on-to-industry/

استیون واکر در تشکیل شبکه ماتریکس کنترل صهیون ZION عامل بسیار اثرگذاری بود:

https://thebridgelifeinthemix.info/finance/5g-zion-manipulation-platform-works/

این گروه کیمرای دارپا در این محل هم نفوذ دارد:

https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Army_Research_Laboratory

که پیشرفت دردسرسازی در زمینه توسعه فناوری های شبکه کوانتومی اعلام کرده است:

https://www.army.mil/article/231525/new_device_accelerates_development_of_extraordinary_quantum_networks

یک گروه دوم کیمرا که حتی از اولی هم کوچکتر است در فرماندهی فضایی ایالات متحده وجود دارد و جالب است بدانیم که ریاست جدید فرماندهی نیروی فضایی ایالات متحده تنها دو روز پس از فعالسازی ما به این پست منتصب شد:

The US Space Force Just Swore in Its First “Chief of Space Operations”

هدف فرماندهی فضایی ایالات متحده آنطور که برخی به اشتباه می پندارند، افشاگری نیست، این نیرو به عنوان یک نیروی دفاعی کیمرا در برابر کنفدراسیون کهکشانی که در حال تسلط بر فضای سابلونار و حالا همچنین فضای مدار نزدیک است، تشکیل شد.

https://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=136981

با نزدیکتر شدن ناوگان کنفدراسیون کهکشانی به سطح زمین، با گذشت هفته ها و ماه ها، تماس های بیشتر و بیشتری برقرار خواهد شد. بنابراین بسیار تسکین دهنده است که مردم بیشتر و بیشتری متوجه می شوند که قانون اول (اصل عدم دخالت) یک دروغ ساخته پرداخته کنترل ذهن آرکان است:

the-prime-directive-star-treks-doctrine-of-moral-laziness

یک نشانه دیگر مبنی بر اینکه داریم به پیشرفت فشردگی نزدیک می شویم، تاریک شدن ستاره ابطالجوزا است:

The Fainting of Betelgeuse — Update

ابطالجوزا ستاره ای در صورت فلکی اوریون است و تاریک شدنش نشانه پایان دوگانگی است، زیرا مثلثی شدن اوریون در حال تکمیل است. ابطالجوزا در یکصدهزار سال آینده یک ابرنواختر خواهد شد، و تاریک شدن کنونی اش نشانه ای است ازینکه شاید همین حالا وارد فاز ابرنواختر شده است. یک موج گرانشی در ناحیه ابطالجوزا، یک نشانه اولیه احتمالی از انفجار ابرنواختری، تنها دو روز پس از فعالسازی ما آشکارسازی شد:

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-7891181/Mysterious-burst-gravitational-waves-appears-coming-direction-Betelgeuse.html

اگر فرصتش را دارید که در یک شب پرستاره به بیرون بروید، خواهید دید که اوریون آشنا به نظر نمی رسد، چراکه ستاره سمت چپ بالایی بسیار کم فروغ تر از همیشه است. این همان ابطالجوزاست.

منحنی نوری ابطالجوزا در اینجا مرتبا بروزرسانی می شود:

https://aavso.org/lcg/plot?star=BETELGEUSE&height=450&visual=on&grid=on&bband=on&auid=000-BBK-383&end=2458961.33125&uband=on&width=600&obstotals=on&start=2458761.33125&v=on&obscode=NMMA

انرژی های حوالی فعالسازی عصر آکواریوس آنقدر قدرتمند بودند که یک جنبه از انرژی کندالینی فعال شد و بسیاری آتشفشان ها در سراسر جهان خاکستر وارد اتمسفر کردند تا فشار انباشتی را تخلیه کنند:

http://endoftheamericandream.com/archives/why-are-volcanoes-all-over-the-globe-suddenly-shooting-giant-clouds-of-ash-miles-into-the-air

آتشفشان تائل در فیلیپین در واقع درست در طول فعالسازی فوران کرد، که فوران آن هفت دقیقه قبل از آغار برنامه ریزی شده مدیتیشن بود:

https://www.phivolcs.dost.gov.ph/index.php/taal-volcano-bulletin-menu/9619-taal-volcano-bulletin-update-12-january-2020-04-00-pm-2

اعلام خطر درجه دو، نوزده دقیقه پس از شروع مدیتیشن صادر شد، درست در لحظه ای که بیشتر مردم داشتند ۲۰ دقیقه مدیتیشن را به اتمام می رساندند.

https://www.phivolcs.dost.gov.ph/index.php/taal-volcano-bulletin-menu/9617-taal-volcano-bulletin-12-january-2020-02-30-pm

این سطح هشدار یک ساعت و نیم بعد به درجه چهار رسید، و همین حالا هم هنوز درجه چهار است.

تخلیه آتشفشانی در واقع چیز خوبی است، چراکه فشار زیادی را که در مدار شبکه سیاره حبس شده را آزاد می کند، و از زلزله های مرگبار بیشتر و فجایع جلوگیری می کند.

در پاسخ به سوالی که بسیاری می پرسند، دلیل پشت ترور سلیمانی، تغییر رژیم در ایران است تا بتوانند سیستم دلار نفتی را حفظ کنند:

https://www.strategic-culture.org/news/2020/01/08/the-deeper-story-behind-the-assassination-of-soleimani/

https://www.rt.com/news/478082-us-establishment-support-iran-protests/

و خزانه آمریکا و دولت فدرال وقتی از هیچ پول چاپ می کنند طییعتا از رقابت نفرت دارند:

https://imgur.com/gallery/nDPsFj6

فروپاشی تدریجی سیستم اقتصادی دیگر یک گزینه نیست، هنگامی که سقوط رخ دهد، سخت و ناگهانی خواهد بود.

اکنون تمام سیستم اقتصادی به تزریق های نقدینگی راحت فدرال معتاد شده است، و اگر دولت فدرال پشتیبانی مالی از عملیات های رپو (بازخرید) حمایت نکند، سیستم بلافاصله سقوط می کند:

https://www.zerohedge.com/markets/repo-shrinkage-begins-february-thats-when-fed-cuts-each-term-repo-5-billion

https://www.zerohedge.com/markets/944-trillion-reasons-why-fed-quietly-bailing-out-hedge-funds

منابعی می گویند که پشت صحنه ها، دولت فدرال در حال کمکرسانی با نقدینگی به بانک ها و موسسات مالی اروپایی و چینی است تا آنها را از غرق شدن نجات دهد، و از سقوط جلوگیری کند:

https://www.armstrongeconomics.com/world-news/banking-crisis/european-banking-crisis-picking-up-steam/

انرژی های کیهانی فوق العاده قدرتمند اکنون در حال وارد شدن به قرنطینه زمین هستند که در نهایت میلیاردها و تریلیاردها موجود رپتیلیان که هنوز در سطح پلاسما و سطح اتریک وجود دارند و آخرین بازماندگان تجاوز ۱۹۹۶ هستند را حذف خواهند کرد. بسیاری از آن موجودات به اورا های شکسته انسانها وارد می شوند و بر رفتار انسانها تأثیر زیادی می گذارند.

اکثریت عمده این موجودات در هفته ها و ماه های پیش رو حذف می شوند، که این آرامش بزرگی برای انسانها بهمراه خواهد داشت.

برخی از این موجودات در حال کنترل افرادی بودند و هستند که به تیم های من نفوذ کرده اند. یک پروتوکل بسیار دقیق و کارامد توسط گروه مقاومت تابستان گذشته فعالسازی شد که بر اساس آن افراد تحت نفوذ از شبکه من حذف شوند و این فرایند اکنون به نحو عمده تکمیل شده است.

یک زیرساخت جدید و بسیار خالص تر به این وسیله فعالسازی می شود و اکنون آماده است تا در انجام مأموریت مان در آغاز عصر آکواریوس کمک کند. صفحه جدید فیسبوک رسمی کبرا در زیر:

https://www.facebook.com/login/?next=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fgroups%2F2540074986277003%2F

گروه فیسبوکی قبلی کبرا

Cobra Etheric Liberation
اخیرا به سرقت رفت و نامش به

Working together for Gaia’s – etheric – and physical – liberation now

تغییر یافت. این گروه هیچ گونه ارتباطی با گروه مقاومت ندارد، و اگر زمانی با قصد کمک به مأموریت ما به آن گروه ملحق شدید، اکنون چنانچه به این کار هدایت می شوید زمان خوبی برای ترک آن گروه است.

کانال یوتوب رسمی ما:

https://www.youtube.com/channel/UCtc1bRVxgeujjXkmMw8FcKg/playlists

این کانال یوتوب ویدئوهای اصلی برای مدیتیشن ها و فعالسازی های آینده را پست خواهد کرد.

من همچنین با سازندگان این وبسایت بسیار عالی که دائما مدیتیشن های جمعی را بروزرسانی می کند در تماس همیشگی هستم. این مدیتیشن ها در این شرایط و وضعیت تغییرات و تحولات دائمی سیاره زمین مورد نیاز هستند.

https://www.welovemassmeditation.com/

صفحه رسمی خواهران رز:

https://www.sisterhoodoftherose.network/

Prepare for Change

یک سازمان جهانی است که در کنفرانس لاگونا بیچ ۲۰۱۳ کبرا و با هدف آماده کردن جمعیت سطح زمین برای تحولات پیشرو تشکیل شد. وبسایت رسمی آنها:

https://prepareforchange.net/

آنها از من خواسته اند اعلام کنم که یک وبسایت جعلی و متظاهر به نام Prepare For Change Leadership وجود دارد که هیچ ارتباطی به سازمان اصلی ندارد.

جالب است که اتفاقاتی شبیه به آنچه برای من رخ داد، برای کوری گود و دیوید ویلکاک نیز رخ داد که می توانید در مصاحبه هایشان بشنوید:

https://www.youtube.com/watch?v=mhV5oMkUSnc

https://www.youtube.com/watch?v=qK-8hlWou4k

کاملا مشخص است که هفته ها و ماه های آینده بسیار هیجان انگیز خواهد بود و قطعا کسل کننده نخواهد بود، به خصوص با پیش رفتن در عصر آکواریوس. طلوع آبی، طلوع عصر جدید، فرارسیده است.

و برای پایان بخشیدن به گزارش فعالسازی عصر آکواریوس…

When the Blue comes…
In the flash of the moment…
All that is Done, will be Undone:

http://missionignition.net/blue/bluelament.php

پیروزی نور

کبرا

 

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2020/01/blue-dawn.html

پیروزی الهه