از آنجا که ما هم اکنون درست در آستانه طلوع عصر طلایی جدید هستیم، ضرورت دارد که یک پاکسازی قدرتمند انجام شود تا ما به عنوان یک سیاره وارد نور شویم. این  پاکسازی  را  دیوانگی  آخر زمانی می نامند.

دیوانگی آخرزمانی بطور فردی رخ می دهد، و بسیاری افراد آشفته می شوند و اختلالات رفتاری بروز می دهند، اما در سطح جهانی و جمعی هم دیده می شود.

اعضای کابال که می دانند پایان اجتناب ناپذیر است، میخواهند در روند سقوطشان، جمعیت انسانهای سطح زمین را نابود کنند. در دسامبر سال گذشته آنها با کلید زدن فروپاشی اقتصادی از طریق بازار رپو همین هدف را داشتند، و وقتی این اتفاق رخ نداد، در ژانویه از طریق جنگ افروزی با ایران این هدف را دنبال کردند، و وقتی در این کار هم شکست خوردند یک عملیات کاذب در ویرجینیا را براه انداختند. آن هم شکست خورد. دیگر چه کاری باقی مانده؟ یک رعب و وحشت جهانی از بیماری فراگیر ویروس کرونا 2019-n-CoVیک سلاح بیولوژیکی پیشرفته قومیتی که عمدتا آسیایی ها را هدف قرار می دهد.

https://benjaminfulford.net/2020/01/29/engineered-novel-corona-virus-okay-for-europeans

شیوع این بیماری نتیجه جنگ پنهان بیولوژیک میان ایالات متحده و چین است.

استراتژی نظامی بلند مدت چین علیه ایالات متحده، تا حد زیادی بر اساس تسلیحات بیولوژیک است:

https://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=139739

http://thelibertyman.com/docs/ChineseDefenceMinisterSpeech.pdf

عوامل چین این ویروس کورونا را از لابراتوارهای کانادا به سرقت بردند:

https://greatgameindia.com/coronavirus-bioweapon

http://greatgameindia.com/chinese-researchers-caught-stealing-coronavirus-from-canadian-lab

و آن را در لابراتواری در ووهان به سطح یک سلاح بیولوژیک ارتقا دادند:

https://www.zerohedge.com/health/man-behind-global-coronavirus-pandemic

https://greatgameindia.com/dr-xiangguo-qiu-chinese-biological-warfare-agent

https://s3-ap-northeast-1.amazonaws.com/news.guo.offload.media/wp-content/uploads/2020/01/25133703/Brief-summary-of-evidence-of-lab-finish.pdf

سپس یک عامل ایالات متحده، که قبلتر به لابراتوار ووهان نفوذ کرده بود، و در ایجاد و ساخت ویروس نقش داشته، یک نمونه از این ویروس (کورونا) را به سرقت برد و آنرا وارد غذاهای دریایی و بازار حیوانات کرد. از آنجا به بعد این ویروس با روندی هندسی رشد کرده که می تواند واقعا ترسناک به نظر آید:

https://moneymaven.io/mishtalk/economics/coronavirus-geometric-progression-suggests-100-000-infections-in-a-week-jzcZTq6Je0GpmioumMXSyg

جالب است اشاره کنیم که پیتر سالاما، یک اپیدمیولوژیست شناخته شده که برای سازمان جهانی بهداشت کار کرده است و یک عضو هیئت GAVI ، یا اتحاد واکسیناسیون، بوده، در روز ۲۳ ، ژانویه درگذشت:

https://www.gavi.org/news/media-room/gavi-statement-following-death-peter-salama

https://www.healthpolicy-watch.org/global-health-emergencies-advocate-peter-salama-dies-at-age-51/

پلایدیان ها بطور خستگی ناپذیری مشغول کار برای متوقف کردن شیوع این ویروس هستند. در روز جمعه ۲۴ ژانویه، آنها نخستین نانوپودر استارداست را به هدف نابود کردن این ویروس ساختند و آن را از سفینه هایشان در مدار پایین زمین LEO به سمت سطح سیاره پراکنده ساختند. ویروس به پودر واکنش نشان داده و جهشی کوچک به سمت یک ویروس با کمی مرگ آوری کمتر و کمی انتقال پذیری بیشتر داشته است.

پلایدیان ها از مشاهده واکنش ویروس آموختند، و نسخه پیشرفته‌ تری از استارداست (گرد ستاره) را ساختند و در روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۷ و ۲۸ ژانویه) آنرا به کار گرفتند.

در نتیجه، این ویروس اکنون دیگر با روند هندسی مثل قبل پیشروی نمی کند، و به نظر می رسد سرعتش کمتر شده است.

نیروهای نور توقع دارند که شیوع این بیماری طی یک یا دو هفته کند شود و به تدریج موارد جدید کم و کمتر گزارش می شوند.

پس از تلاش های کافی، پلایدیان ها قادر خواهند بود ویروس را کاملا هک کنند و شیوعش را متوقف سازند، درست همانطور که در ۱۹۱۸ از شیوع آنفلوانزای اسپانیایی جلوگیری کردند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Spanish_flu#End_of_the_pandemic

ویروس ها فقط هنگامی می توانند به طور کارامدی گسترش پیدا کنند که از سمت نیروهای تاریکی سطح پلاسما پشتیبانی شوند.

همچنین، همه عنکبوت های پلاسمای کیمرا به شدت گرسنه و در آستانه انقراض هستند، و اکنون در حال شتافتن به سوی ووهان و شهرهای دیگر با آمار بیماران بالا هستند تا از وحشت و رنج ناشی از شیوع بیماری تغذیه کنند.

چراکه نیروهای نور هنگامی که همه آنها در یک فضای کوچک جمع شده باشند و دیگر بطور یکنواخت در سطح سیاره پراکنده نباشند بسیار بهتر و کارامدتر می توانند آنها را حذف و پاکسازی کنند.

نیروهای نور اکنون با شدت و جدیت در حال پاکسازی تمام پلاسما، و همه عنکبوتهای پلاسمای پشتیبان ویروس هستند، و با این نرخ پاکسازی، همه موجودات پلاسمای کیمرا در عرض یک یا دو هفته حذف می شوند، و فقط کیمرای فیزیکی در فرماندهی نیروی فضایی ایالات متحده و دارپا (آژانس پروژه های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا) باقی می ماند.

نیروهای نور از همه افرادی که به نحو درونی به این کار هدایت می شوند، درخواست می کنند که با تصور کردن «پاکسازی تمام پلاسمای پشتیبان ویروس و عنکبوتهای پلاسمای کیمرا بوسیله شعله بنفش، از این پاکسازی حمایت کنند.»

افراد می توانند با مدیتیشن زیر به متوقف کردن شیوع ویروس کرونا کمک کنند:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/01/Urgent-meditation-to-stop-the-pandemics-outbreak-in-china-every-4-hours.html

بسیار اهمیت دارد که آرامش داشته باشیم و تسلیم ترس نشویم. برای اینکه از منظری تاریخی به موضوع نگاه کنیم: بیش از هشتاد هزار نفر در سال ۲۰۱۸ فقط در آمریکا از آنفلوانزای عادی در گذشتند و کسی نگران به نظر نمی آید:

https://www.nbcnews.com/health/health-news/least-80-000-people-died-flu-last-winter-u-s-n913486

و ششصد و پنجاه هزار نفر در سراسر جهان:

https://www.who.int/news-room/detail/14-12-2017-up-to-650-000-people-die-of-respiratory-diseases-linked-to-seasonal-flu-each-year

برای یک انسان متوسط، ریسک ابتلا به ویروس کرونا بسیار پایین است و به احتمال زیاد، پایین می ماند:

https://www.lewrockwell.com/2020/01/bill-sardi/your-chance-of-developing-symptoms-or-dying-from-the-menacing-coronavirus-that-now-threatens-global-human-populations-is-0-0000017482-symptoms-0-0000001137-death/

بهترین توصیه برای هر فرد این است که با این اپیدمی مانند یک آنفلوانزای عادی برخورد کند. این امر باعث می شود عمده ی ترس ها برطرف شود.
می توانید وضعیت کنونی اپیدمی را اینجا چک کنید:

https://bnonews.com/index.php/2020/01/the-latest-coronavirus-cases/

و اینجا:

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

هنگامی که این وحشت از اپیدمی فروکش کند، کابال حقه دیگری رو می کند:

http://theeconomiccollapseblog.com/archives/a-plague-of-billions-of-locusts-threatens-to-create-a-horrific-end-times-famine-all-over-africa

حتی این هم موفق نخواهد شد. نیروهای نور از قبل مشغول کار بر روی راه حل هستند.

طلوع آبی در راه است:

https://www.thegoldenagegoddess.com/2020/01/dream-vision-of-planet-earths-victory.html?m=1

نور پیروز است.
کبرا.

 

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2020/01/end-time-madness.html

پیروزی الهه