اخیرا قرنطینه تعداد افراد زیادی باعث شده تا نیروهای نور قادر شوند کاملا همه عنکبوت های پلاسمیک کیمرا  و همه موجودات کیمرای دیگر را از سطوح غیر فیزیکی را پاکسازی کنند. اکنون نیروهای نور با سرعت هرچه تمام تر در حال پاکسازی همه آرکان های پلاسمیک، دراکوها، رپتایل ها و سایر موجودات هستند و وقتی چنین حجم عظیمی از جمعیت چین در خانه بمانند، این مسئله نه تنها از شیوع ویروس کرونا جلوگیری خواهد کرد، بلکه از گسترش موجودات پلاسمیک که در حال حاضر به شدت در چین در حالت انقراض هستند، ممانعت می کند، و باعث یک واکنش زنجیره ای پاکسازی در مقیاس سیاره ای می شود، چیزی که هرگز تا قبل از این تجربه نشده است. 

گسترش ویروس کرونا بر طبق یک منحنی سیگمایی (لوجیستیک):

https://en.wikipedia.org/wiki/Logistic_function

https://en.wikipedia.org/wiki/Sigmoid_function

https://www.dumblittleman.com/lesson-of-sigmoid-curve/

و قبلا شروع به محو شدن کرده است:

کارشناس چینی Zhong Nanashan، پیک شیوع را در میانه ماه یا اواخر فوریه انتظار دارد، و اتمام آلودگی تا آوریل:

https://www.taiwannews.com.tw/en/news/3875222

مدل پیش بینی جی پی مورگان نتیجه مشابهی را بدست می دهد، با پیک آلودگی در عرض چند هفته:

یکی از موثرترین راه ها برای مقابله با آلودگی ویروس کرونا، ویتامین C است:

https://www.naturalblaze.com/2020/01/scared-to-death-by-the-chinese-coronavirus.html

و هوای تمیز و تازه فراوان:

https://www.theepochtimes.com/studies-suggest-link-between-high-pollution-levels-in-china-and-coronavirus_3237348.html

پلیدیان ها یک پروتکل جدید را برای حذف ویروس ایجاد کرده اند که می تواند در مناطق آلوده به افراد کمک کند، بخصوص در استان Hubei در چین، و همچنین در همه نقاط سیاره. اگر شما می دانید، یا احساس می کنید و یا می ترسید که به ویروس آلوده شده باشید، یا قصد پاکسازی محیط اطرافتان را دارید، می توانید این عبارت را سه مرتبه در ذهن خود تکرار کنید.

” Command RCV stardust”

پلیدیان ها سپس از تکنولوژی های پیشرفته خودشان برای کمک به حذف ویروس استفاده خواهند کرد.  این پروتکل جدید هنوز در حال گسترش است و از لحاظ کارایی محدود، بنابراین پلیدیان ها در حال تقاضای فیدبک هستند. آنهایی که از این پروتکل استفاده می کنند، می توانند نظر خود را در مورد تاثیر آن در بخش نظرات بلاگ من، جاییکه این مقاله پست شده است، مطرح کنند. لطفا متوجه باشید که این پروتکل یک جایگزین برای درمان پزشکی نیست. مدیتیشن جمعی ما هر ۴ ساعت می تواند به بهبود شرایط کمک کند:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/01/Urgent-meditation-to-stop-the-pandemics-outbreak-in-china-every-4-hours.html

در بیشتر مناطق سیاره، آلودگی کرونا را می توان با یک آنفولانزای شدید مقایسه کرد، نرخ مرگ و میر کرونا در سرتاسر دنیا و خارج از استان Hubei ۶ درصد بوده است، در حالیکه نرخ مرگ و میر در اثر آنفولانزای معمولی در جهان ۱ درصد است.

در Hubei، مرکز شیوع، نرخ مرگ و میر هنوز با توجه به تعداد بالای مواردی که نمی توانند درمان مناسب پزشکی را به دلیل نبود بیمارستان و پرسنل کافی دریافت کنند،  تقریبا ۳ درصد است.

گذشته از این، وضعیت در Wuhan به قدری که رسانه ها تصویر می کنند، وخیم نیست. در اینجا گزارشی از Wuhan از طرف منبع من در ۶ فوریه ارائه می شود:

برخی از رسانه های آلترناتیو در حال پخش اطلاعات غلط در مورد پالایش  جمعیت در چین هستند. این چیزیست که منبع من از Wuhan در مورد این مسئله در ۱۱ فوریه ارائه می کند.

اما دولت چین هنوز سعی می کند تا وجود برنامه های سلاح های نظامی بیولوژیک خود را در Wuhan که منشأ این ویروس است را پنهان کند:

https://www.zerohedge.com/geopolitical/senator-cotton-china-refusing-hand-over-evidence-about-wuhan-biolab

https://www.zerohedge.com/health/smoking-gun-chinese-scientist-finds-killer-coronavirus-probably-originated-laboratory-wuhan

https://www.naturalnews.com/2020-02-03-the-coronavirus-was-engineered-by-scientists-in-a-lab.html

چینی ها نمی خواهند تا چهره شان مخدوش شود و هرگز تصدیق نمی کنند که برنامه های سلاح های بیولوژیکیشان از کنترل خارج شده است.

https://2012portal.blogspot.com/2020/02/endtime-madness-update.html?m=1

و اینکه یک نفوذی صهیونیست یک نمونه از ویروس را از آزمایشگاه Wuhan دزدیده و به هدف آلوده کردن مردم چین آن را آزاد کرده است.

سوال، دکتر پلامر را چه کسی کشت؟
https://www.zerohedge.com/geopolitical/canadian-scientist-center-chinese-bio-espionage-probe-found-dead-africa

https://greatgameindia.com/frank-plummer-canadian-lab-scientist-key-to-coronavirus-investigation-assassinated/

یک گروه اژدهای چینی ویژه اطلاع داده که اگر شرایط ویروس کرونا خیلی خیلی زود حل نشود، آنها شواهدی مبنی بر وجود برنامه های مخفی فضایی چینی ها را از طریق رسانه ها افشا خواهند کرد. 

در روز شنبه، یک اجلاس استراتژیک سطح بالا در پایگاه لیونار Tycho انجام شد، که نمایندگان همه جناح های اصلی نیروهای نور در خارج از سطح زمین جمع شدند و به توافق حیاتی استراتژیک رسیدند در مورد اینکه چگونه عملیاتهای آزادسازی سیاره را انجام دهند. این طرح جدید با دقت و کارایی بالا انجام خواهد شد. همه جناح های نیروهای نور غیرسطح، توافق کرده اند تا یک اتحاد استراتژیک را شکل دهند، که بنام اتحاد آتلانتیس نامیده می شود.

سفینه های کنفدراسیون کهکشانی در اتمسفر زمین در طی هفته ها و ماه های  آینده فعالتر خواهند بود، و افراد زیادی رویاها و تصاویری در این مورد خواهند داشت:
https://www.thegoldenagegoddess.com/2020/02/dream-vision-of-galactic-fleets-in-our.html?m=1

https://oceanoflove.info/2020/01/30/ships/

ستاره ابط الجوزا، یکی از مهمترین ستاره ها در سیستم اوریون،  نشانه های بالقوه ای از رفتن به سمت سوپرنوا از خود نشان می دهد:

https://www.cnet.com/news/huge-red-star-might-explode-soon-and-next-few-weeks-are-critical/

https://www.eso.org/public/news/eso2003/

طلوع آبی در راه است.

پیروزی نور!

کبرا

 

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2020/02/endtime-madness-update.html

پیروزی الهه