پاکسازی گروه کیمرا ادامه دارد. نیروهای نور موفق شدند عملا همه ناوگان فضایی کیمرا و اکثر پایگاه های زیرزمینی کیمرا را پاکسازی کنند. پاکسازی آن پایگاه های زیرزمینی کیمرا که باقیمانده اند، بسیار دشوارتر است، چراکه آنها به زیرساخت های کابال روی سطح سیاره متصل هستند. پایگاه زیرزمینی اصلی کیمرا زیر دریاچه کیوو در کنگو است، جاییکه شاه و ملکه عنکبوت قرار دارند و این پایگاه هنوز پاکسازی نشده است. نیروهای نور همچنین به سرعت مشغول پاکسازی ناهنجاری اولیه کوانتومی حول زمین هستند. ناهنجاری اولیه کوانتومی یک میدان کوانتومی رندوم است که از تجلی یافتن موجودات صعود کرده در قلمروی فیزیکی جلوگیری می‌کند و به این ترتیب اجازه نمی‌دهد به انسانها مستقیما کمک کنند.

میزان این ناهنجاری اولیه کوانتومی حول زمین بسیار زیاد بود، بسیار بیشتر از آنچه توقع می‌رفت و دربرگیرنده پتانسیل خط زمانی کوانتومی برای همه رویدادهای منفی بود که امکان داشت رخ بدهد. بیشتر این ناهنجاری کلی در دو ماه گذشته پاکسازی شده است و اکثر رویدادهای بالقوه منفی کنسل شده اند. مقدار بسیار کمی از آن ناهنجاری به فراتر از مدار قمری و داخل منظومه خورشیدی و حتی کل جهان گسترش یافته است، چراکه تا زمانیکه آخرین سیاره تاریکی آزادسازی نشود، هیچ قسمتی از جهان نمی‌تواند کاملا آزاد باشد. حتی یک سلول سرطانی در یک بدن سالم هم زیاد است، و بایستی درمان شود. به دلیل میزان فوق‌العاده زیاد ناهنجاری که باید پاکسازی می‌شد،

مدیتیشن عصر آکواریوس در دسامبر گذشته به پیشرفت های فیزیکی بزرگتر در ماه های پس از مدیتیشن منتهی نشد و برای بسیاری از مردم از جمله خود من این موضوع ناامید کننده بود. با این حال بایستی بدانیم که ما در حال پاکسازی میلیون ها و میلیون ها سال تاریکی کیهانی هستیم و نمی‌توانیم یک شبه به نتایج دلخواه برسیم، بنابراین خوشحال می‌شوم اگر افرادی که کامنت پست می‌کنند این کار را به شیوه ای خیرخواهانه و بامعنی انجام دهند چرا که کامنتهای بی‌معنی و منفی تأیید نخواهند شد، و به اندازه کافی ناهنجاری و انرژی منفی در همه جا وجود دارد.. همچنین مفید خواهد بود اگر افراد مقاله های قدیمی این بلاگ را مطالعه کنند تا بتوانند بروزرسانی های جدیدتر را در تصویر بزرگتر ببینند. در یک یا دو هفته آینده نیروهای نور شروع خواهند کرد به پاکسازی ناهنجاری اولیه کوانتومی که مستقیما مربوط است

به ایمپلنت های انسانها. پیش‌بینی اینکه در هنگام پاکسازی این ناهنجاری چه رخ بدهد غیر ممکن است، چراکه میزان آن ناهنجاری نیز فوق‌العاده زیاد است. تنها چیزی که من می‌توانم بگویم این است که نیروهای نور شروع خواهند کرد به پاکسازی همه رکورد های آکاشیک ذخیره شده در لایه های اطراف سطح سیاره تا به نحو مؤثری اثرهای انرژی را از همه رویدادهای منفی گذشته بشریت پاکسازی کنند. در سطوح اتریک و اختری نزدیک سطح سیاره نیروهای نور همچنین مشغول پاکسازی موجودات منفی هستند که هنوز انسانها را آزار می‌دهند و سرکوب می‌کنند. هنوز تریلیاردها و تریلیاردها از این موجودات حضور دارند و نیاز است که به همراه فن‌آوری‌های اسکالار اتریک منفی شان حذف شوند تا هرگونه پیشرفت معناداری بتواند رخ دهد.

بر روی سطح سیاره نیروهای تاریکی هنوز مدار شبکه انرژی را از طریق جنگ ها و کشتار حیوانات کنترل می‌کنند.

https://agnvegglobal.blogspot.com/2021/03/ley-lines-and-loosh.html

برای کمک به بازیابی کنترل شبکه انرژی به دست نیروهای نور، هنوز هم نیاز است که مدیتیشن گل زندگی مرتبا هر ۴ ساعت انجام شود:

https://www.welovemassmeditation.com/2019/09/flower-of-life-meditation-every-4-hours.html

https://www.welovemassmeditation.com/2021/03/why-we-need-to-use-flower-of-life-in-our-daily-meditation-practice.html

بر روی سطح فیزیکی سیاره، گروه کیمرا هنوز در سازمان دارپا (آژانس پروژه های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا) حاضر است، و از آنجا نفوذ چشمگیری بر کابال سطح سیاره از طریق خانواده‌های اورسینی، تورلونیا و تئودولی و دیگر خانواده های اشرافیت سیاه اعمال می‌کند. آنها از طریق یسوعیان ارشد بقیه کابال را کنترل می‌کنند:

https://www.naturalnews.com/2021-01-04-lin-wood-drops-major-bombshells-pedophile-extortion-blackmail.html

از طریق سازمان دارپا آنها برنامه دارند نسل جدیدی از بیوچیپ ها را توسعه دهند و داخل واکسن ها قرار دهند زیرا می‌خواهند بیوچیپ های زیمنس قدیمی را که اکثریت وسیع انسانها اکنون دارند، بروزرسانی کنند:

https://www.defenseone.com/technology/2020/03/military-funded-biosensor-could-be-future-pandemic-detection/163497

https://thefreedomarticles.com/hydrogel-biosensor-darpa-gates-implantable-nanotech-covid-vaccine

این بیوچیپ ها بر پایه کوسن هیدروژل به قطر چند میلیمتر قرار می‌گیرند که بدن به عنوان بافت خودش خواهد شناخت و پس نمی‌زند. و خود چیپ بین ۵۰ تا ۱۰۰ میکرومتر خواهد بود که درون هیدروژل قرار می‌گیرد. این بیوچیپ فعالیت بیوشیمیایی بدن را رصد خواهد کرد و می‌تواند فن‌آوری‌های استارداست (گرد ستاره ای) پلایدین را تشخیص داده و بوسیله فن‌آوری استارداست منفی خودش با آن مقابله کند. مانند نمونه زیر:

https://www.hopkinsmedicine.org/news/newsroom/news-releases/johns-hopkins-researchers-engineer-tiny-shape-changing-machines-that-deliver-medicine-efficiently-to-the-gi-tract

همچنین می‌تواند با بیوچیپ زیمنس اصلی که قبلا در لوب جلویی مغز موجود است و بیشتر انسانها طی برنامه های واکسیناسیون از اواخر دهه چهل تا اوایل دهه اول قرن ۲۱ و از طریق نوشیدنی های غیر الکلی دریافت کرده اند، اتصال برقرار کند.

هدف، کنترل و رصد فعالیت مغزی و احساسات خواهد بود:

https://www.dailystar.co.uk/news/weird-news/hi-tech-brain-implants-size-23417127

این بیوچیپ از فراصوت برای ارتباطات بهره می‌گیرد، مانند بیوچیپ های زیمنس قدیمی:

https://www.scientificamerican.com/article/neural-dust-could-enable-a-fitbit-for-the-nervous-system

این فناوری هنوز در حال توسعه است و در حال حاضر در واکسن های کووید فعلی وجود ندارد. تیم ما برخی از واکسن های کووید فعلی را در یک لابراتوار چک کرده است و هیچ میکروچیپی بزرگتر از ۵۰ میکرومتر (که عملا کوچکترین سایز برای یک میکروچیپ فعال است) در واکسن آسترازنکا یا واکسن های کمینارتی نیافته اند. اما نانوذرات لیپید را در واکسن های کمینارتی پیدا کرده اند. اگرچه واکسن های کووید می‌توانند عوارض جانبی داشته باشند، اما آنطور که بسیاری نگران هستند ابزاری برای جمعیت زدایی نیستند. با این حال کابال از گذرنامه های واکسن به عنوان ابزاری برای کنترل جمعیت استفاده می‌کند و این یکی از دلایل اصلی است که نیروهای اتحاد تأخیرها و خرابکاری های مخفیانه ای در توزیع واکسن طراحی می‌کند.

شواهد بیشتری بدست آمده که نشان می‌دهند ویروس کرونا از لابراتواری در ووهان آمده است.

https://www.thegatewaypundit.com/2021/03/breaking-exclusive-location-origin-covid-19-pandemic-identified-two-chinas-biological-

warfare-facilities-wuhan

https://nworeport.me/2021/03/05/the-overwhelming-evidence-of-the-origin-of-the-covid-19-pandemic-was-covered-up-by-us-government-officials-us-scientific-authorities-and-their-chinese-counterparts

و همه افرادی که مسئول پندمیک و تعطیلی ها هستند در محکمه های به سبک نورمبرگ پاسخگوی جرایمشان خواهند بود.

https://principia-scientific.com/lawyers-promise-nurember-trials-against-all-behind-covid-scam

همراه با فروپاشی آهسته برنامه های پندمیک، کابال قصد دارد یک جنگ جهانی جدید راه اندازی کند:

https://brucewilds.blogspot.com/2021/03/bidens-ukrainian-putin-push-may-lead-to.html

دو هفته پیش پلایدین ها مجددا با مقامات ارشد نیروهای فضایی روسیه تماس گرفتند تا اطلاعات راهبردی برای پوتین را به آنها بدهند. جالب است که اطلاعات این تماس به رسانه های آلترناتیو نشت کرده است:

https://www.veteranstoday.com/2021/03/29/secret-space-war-xiii-alien-partners-tell-putin-dont-worry-weve-got-your-back-2014

پلایدین ها اطلاع دادند که اگر یک جنگ تمام عیار در اوکراین براه بیفتد، می‌توانند انتشار فایل های افشاسازی کامل از طریق رسانه های جمعی روسیه را کلید بزنند و حتی بخش کوچکی از ناوگانشان را در معرض دید عموم قرار دهند. علی رغم این موضوع، مدیتیشن اضطراری برای صلح در اوکراین و خاورمیانه هنوز بسیار مورد نیاز است تا از خارج شدن موقعیت از کنترل جلوگیری شود:

https://www.welovemassmeditation.com/2021/03/urgent-meditation-for-peace-in-syria-every-4-hours.html

رسانه های جمعی عمدا همه اطلاعات درباره وضعیت اوکراین را سانسور می‌کنند زیرا کابال قصد دارد همه را با یک جنگ ناگهانی غافلگیر کند، با این حال موضوع در حال نشت پیدا کردن است:

https://www.zerohedge.com/geopolitical/us-army-raises-europe-threat-level-potential-imminent-crisis-ukraine-russia-fears

خانواده های دراگون و نیروهای اتحاد داخل کشورهای “بریکس” در حال انجام حرکات ژئواستراتژیک مخفیانه ای هستند که در نهایت به سقوط کابال منجر خواهد شد. تنها اشاره ای که می توانم بکنم این است:

https://morningporridge.com/blog/blains-morning-porridge/vaccine-cold-war-or-playground-sulk

https://www.zerohedge.com/covid-19/eu-greenlights-talks-possible-sputnik-procurement-after-dubbing-russias-rollout-propaganda

و برای افراد علاقمند، منابع قابل اعتمادی از نزدیک ترین تیم به ترامپ گفته اند که شواهد بلامنازعی از تقلب انتخاباتی دارند، اما فعلا زمان ارائه آن نرسیده است. اگرچه هنوز پیشرفت های مثبت بزرگتری روی سطح سیاره رخ نداده، اما آماده سازی های زیادی در حال انجام است. اگر به این کار هدایت می‌شوید، می‌توانید انرژی درمانی اتاق های تاکیون را تجربه کنید:

http://tachyonis.org/Chamber.html

لطفاً آگاه باشید که اتاق های تاکیون تختخواب های طبی نیستند. تختخواب های طبی در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ توسط حرکت مقاومت و با کمک آندرومدایی ها ساخته شدند و صرفا پس از رخداد در دسترس جمعیت سطح زمین قرار خواهند گرفت.

کبرا

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع :

http://2012portal.blogspot.com/2021/03/planetary-situation-update.html?m=1