عملیات های بیشتری از نیروهای نور در راه است. محض ایمنی بیشتر، اطلاعات زیادی را نمی توانیم با جزئیات ارائه دهیم. اگرچه برخی تأثیرات در تازه ترین گزارش های خبری مشهود است. با این حال، آنچه می توانستیم بگوییم این است که، کیمرا یک خط زمانی جدید برای اسارت انسان ایجاد کرده است. اگر خطوط زمانی را مثل مسیرهایی در فضای تهی تصور کنید، کیمرا این فناوری را دارد که کل این مسیرها را با سازه های مصنوعی اش بپوشاند.

در سطوح غیرفیزیکی، چنین سازه ای شبیه یک پل راه آهن عظیم است، که عنکبوت های انرژتیک بی شماری روی آنها با سروصدا این طرف و آن طرف حرکت می کنند، و دائما همه چیز را تحت نظارت و کنترل دقیق دارند. انسانها درون این «گاردریل» های کیمرا هزاران سال برده خواهند ماند.

«« این خط زمانی اخیرا توسط نیروهای نور قطع شده است. »»

البته گروه کیمرا به هیچ وجه از این موضوع خوشحال نیستند. و هر چه نور در سیاره بیشتر باشد، عنکبوتهای پلاسمای داخل شبکه، خشن تر و وحشت زده تر می شوند. و اکنون این مسأله منجر شده است به اینکه این عنکبوتهای غیرفیزیکی/موجودات عنکبوتی تلاش می کنند بطور نامحسوس به کارگزاران و مبارزان نور کلیدی بیاویزند، یا به منازل آنان، تا این کارگزاران نور را سرکوب کنند. هنگامی که به یک کارگزار نور بچسبند، انرژی های منفی وارد آن مکان یا خانه، و وارد بدن فرد می کنند. این موجودات شبیه اختاپوسهایی هستند که جوهر آزاد می کنند (در سطح غیرفیزیکی). این انرژی های منفی بذرهای ستاره ای را بی نهایت پرخاشگر، و افسرده (همراه افکار خودکشی)، منفعل، خسته، مضطرب می کند (گاهی همزمان همه اینها). به علاوه، می تواند به بی خوابی، و بدخوابی و کابوس منجر شود. هدف از این حملات، حذف کردن کارگزاران نور کلیدی است، یا حداقل غیرفعال کردن آنان، طوری که از شرکت در فرایند صعود ناتوان شوند.

به این دلیل که اکثریت وسیع انسانهای روی زمین توانایی روشن بینی را از دست داده اند، از این حملات و فرایندها که در سطوح غیرفیزیکی رخ می دهد آگاه نیستند (یک دلیل دیگر برای اینکه گرید یا شبکه اینقدر دوام آورده است).

https://www.youtube.com/watch?v=aiMLJAZajxg

خوشبختانه بیشتر اوقات، علامت های فیزیکی ظاهر می شوند که نشان می دهند مشکلی وجود دارد. مثلا، اگر تعداد عنکبوتهای فیزیکی در محل زندگی تان رو به افزایش است، یا حس می کنید در طول روز چند بار از داخل تارهای عنکبوت عبور می کنید، این علائم به این معنی هستند که عنکبوتهای انرژتیک در محیط وجود دارند، و یا حتی، به شما متصل شده اند، چراکه این موجودات خودشان را در قلمروهای فیزیکی هم نشان می دهند.

مسأله خوشحال کننده این است که به علت وجود این علامت ها، می توانیم بلافاصله واکنش نشان دهیم. هم در سطح فیزیکی و هم غیر فیزیکی. به محض اینکه عنکبوتهای فیزیکی در محل سکونت خود پیدا کردید، آنها را از منزل خارج کنید. مجبور نیستید آنها را از بین ببرید. کافی است آنها را بگیرید و خارج کنید.

سپس خودتان، و کل خانه را، در ستون سفید نور تصور کنید، و با آتش سفید آن، اتاق به اتاق پاکسازی کنید، تا وقتی که احساس کنید همه عنکبوت های اثیری، و همه موجودات عنکبوتی شکل انرژتیک، و همه انرژی های آلوده و سمی خنثی سازی شده است (موجودات عنکبوتی می توانند به اورا متصل بمانند، و یا عنکبوتهای بزرگ پلاسما می توانند روی کل یک خانه قرار بگیرند، و همه چیز را بمکند– گرچه ممکن است مقاومت کنند و سختی نشان دهند، اما بلاخره آنجا را ترک خواهند کرد). شاید بتوانید از عود و مریم گلی مدت کوتاهی استفاده کنید، اگر هنوز موجودات موذی در خانه تان وجود دارند. عود و مریم گلی برایشان تحمل کردنی نیست. پس از پاکسازی، اجازه دهید خودتان و سکونت گاهتان تحت محافظت قرار بگیرید.

شاید بایستی چک کنید (مثلا درون یک معبد ماری) که آیا ایمپلانت های انرژتیک مخفیانه نصب شده اند یا خیر. معمولا طی چنین حملاتی، الکترودهای انرژی نزدیک چاکرای قلب قرار داده می شوند تا یک نوع شوک الکتریکی به آن القا کنند.  نیروهای تاریکی علاقه دارند از این روش برای زنان (البته نه فقط زنان) بهره بگیرند تا به الهه حمله کنند. اکنون که صحبت از الهه شد، الهه طلایی فراوانی، آبوندانسیا، Abundantia، مدتی است در اسفیر حول زمین حاضر است، و از همه بذرهای ستاره ای دعوت می شود برای هیلینگ و شارژ به وی متصل شوند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Abundantia

می توانید در هر زمان او را بخوانید و یا در طول مدیتیشن به نزد وی سفر کنید (اما اطمینان حاصل کنید که به لحاظ انرژی ها از خود محافظت می کنید، همچنین، بطور کلی، چون ماه کامل در راه است، این به معنای افزایش حملات از سمت نیروهای تاریکی است). یک مدیتیشن جهانی نیز برای زمان ماه گرفتگی که در این ماه کامل رخ می دهد تدارک دیده شده است:

https://www.timeanddate.com/eclipse/lunar/2019-july-16

مثل همیشه، از بذرهای ستاره ای، کارگزاران و مبارزان نور دعوت می شود شرکت کنند:

https://www.welovemassmeditation.com/2019/07/partial-lunar-eclipse-on-tuesday-july.html

به پایان این بروزرسانی رسیده ایم. با آرزوی ماه کامل و ماه گرفتگی زیبا برای همه بذرهای ستاره ای حاضر روی ترا (زمین):

https://www.youtube.com/watch?v=iUpcvwmN7DI

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور