پاکسازی گروه کیمرا ادامه دارد. نیروهای نور موفق شدند همه ناوگان فضایی کیمرا را حذف کنند، به غیر از تعداد کمی TR-3B و سفینه های مهندسی معکوس شده دیگر که توسط نیروهای نظامی منفی در فضای زیرمداری و تحت فرمان مستقیم یا غیرمستقیم از کیمرا قابل استفاده هستند.

تعداد معینی پایگاه زیرزمینی کیمرا، که اکثرشان عمق خیلی زیادی ندارند، هنوز باقی مانده اند، و پاکسازی آنها بسیار دشوار است، چراکه گروگانهایی از پلیدینها، سیریوسی ها، آرکتوری ها و سایر نژادهای ستاره ای دارند که تحت کنترل و محافظت عنکبوتهای فیزیکی کیمرا هستند. آن پایگاهها همچنین هنوز میزبان تعداد زیادی انسانهای کودک و بزرگسال گرفتار شده هستند. پایگاه کیمرای زیرزمینی اصلی نزدیک بوکاوو در کنگو که حاوی شاه و ملکه عنکبوتها و چند عنکبوت دیگر است هنوز دست نخورده مانده است.

پاکسازی ناهنجاری کوانتومی موجود حول سیاره به خوبی پیش می‌رود، اما هنوز نوسانات ناهنجاری کوانتومی در نزدیکی سطح سیاره آنقدر هست که از تجلی فیزیکی اساتید صعودکرده و سفینه های نوری آنها (مرکاباهای خارجی) جلوگیری کند.

آن نوسانات کوانتومی که مستقیما مربوط به ایمپلنتهای انسانها و بیوچیپ ها هستند بهتر از آنچه توقع می‌رفت در حال پاکسازی شدن هستند. تحریفات فضا- زمان به وجود آمده توسط ایمپلنتها و بیوچیپها به همین دلیل به سرعت و به نحو چشمگیری در حال کاهش یافتن است. این موضوع باعث کاهش چشمگیر بی ثباتی احساسی انسانها در چند هفته گذشته شده است. همچنین بیشتر رکوردهای آکاشیک پاکسازی شده اند. این مسأله به این معنی نیست که گزارش های رویدادهای گذشته حذف شده باشد، بلکه یعنی اینکه نیروهای نور همه بار احساسی و بار انرژتیک منفی تمام رویدادهای گذشته را پاک می‌کنند، و به همین دلیل مردم ساده تر می‌توانند رها کنند و ببخشند.

تعداد کامل موجودات منفی غیرفیزیکی اطراف سیاره به پایینتر از یک تریلیارد رسیده که از نظر روانشناختی آستانه مهمی است، و این تعداد هم به سرعت در حال کاهش است. این موضوع عملا به این معنی است که هنوز حدود یکصد موجود منفی غیرفیزیکی اهریمنی برای هر انسان حاضر در سطح فیزیکی وجود دارد که تلاش می‌کنند وی را کنترل کنند و به سمت تاریکی بکشانند، که این نسبت بسیار بهتر از نسبتی است که در دهه های قبل و از سال ۱۹۹۶ وجود داشته است. هنگامی که این نسبت به پایین تر از ده موجود اهریمنی غیرفیزیکی برای هر انسان سطح فیزیکی برسد، آنگاه انتظار می‌رود بهترین و قویترین انسانهای سطح زمین واقعا شروع به بیدار شدن از خواب قرنطینه زمین کنند.

روی سطح سیاره، مدیتیشن ما برای صلح در اوکراین بسیار موفق بود و این بار از وقوع جنگ جلوگیری شد:

مردم در حال مبارزه با استبداد پزشکی هستند و همین حالا مناطق بزرگی هستند که آزادسازی شده اند، مثل فلوریدا:

https://www.rt.com/usa/522807-florida-bans-vaccine-passports/

اطلاعات ترس-محور غلط بسیاری در اینترنت چرخش دارد در ارتباط با این که افراد واکسینه شده پروتئین های اسپایک پخش می‌کنند و همه را آلوده می‌کنند. پراکندن پروتئین اسپایک بسیار کم خطرتر از چیزی است که بسیاری از مردم می‌پندارند، اگرچه تأثیر متعادلی بر افزایش شانس ابتلا به بیماری پریون دارد:

 

https://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=171633

 

همچنین، واکسنها روند صعود شما را مسدود نمی‌کنند، آنها فقط فرکانس ارتعاشی شما را تا حد معینی پایین می‌آورند.

واکسنهای کنونی فقط یک اسب تروجان برای فناوری بالقوه آتی هستند که کابال قصد دارد توسعه دهد، یعنی یک بیوچیپ که وارد بدن شود و به یک سیستم ارز دیجیتال آنلاین جهانی پس از “ریست بزرگ” متصل باشد و مسئول همه تراکنش های مالی باشد، که همان «نشان هیولا»، mark of the beast است. دارپا (آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی ایالات متحده) از طریق متصل کردن واکسیناسیون با بیوچیپ ها یک گام بیشتر در جهت این طرح برداشت:

Video: DARPA Is Working On COVID Vaccine, Implantable Microchip To Detect Virus

کاملا واضح است که برنامه «نشان هیولا» به موفقیت نخواهد رسید.

در اینجا جالب است اشاره کنیم که آنتونی فائوچی، یکی از رهبران طرح ریست بزرگ، به خاندان ابیس که یک خانواده اشرافیت سیاه در سوئیس است متصل است:

https://americans4innovation.blogspot.com/2021/04/anthony-fauci-chief-globalist-snake-oil.html

در حوزه مسائل سری، این خاندان یکی از «کنترل کنندگان Daat» است.

فاز بعدی برنامه ریست بزرگ کابال این است که یک حمله سایبر جهانی مهندسی کنند که اینترنت را مختل کند، و سپس همراه با یک سیستم مالی آنلاین تحت کنترل خودشان آن را احیا کنند:

https://www.weforum.org/agenda/2020/06/covid-19-pandemic-teaches-us-about-cybersecurity-cyberattack-cyber-pandemic-risk-virus/

https://www.theorganicprepper.com/cyberattack-simulation/

تمام هوادارن بیتکوئین، کریپتوکارنسی و تور بایستی بدانند که بیل گیتس مخفیانه یک کی لاگر داخل همه سیستم عامل های ویندوز قرار داده و کابال همه چیز را راجع به تراکنش های بیتکوئین شما می‌داند:

https://humansarefree.com/2021/03/creepy-bill-gates-strikes-again-windows-10-secretly-listens-to-everything-you-say-and-records-all-your-keystrokes-with-hidden-keylogger-that-uploads-to-microsoft.html

حالا که صحبت از بیل گیتس شد، علت اصلی طلاق ملیندا از بیل گیتس ترس ملیندا از گیوتین است:

https://www.armstrongeconomics.com/international-news/disease/malinda-gates-to-divorce-bill-hallelujah/

به گفته منابع، محکمه های به سبک نورمبرگ که در راه هستند شامل محاکمه عمومی بسیاری از اعضای کابال که علیه بشریت جنایت کرده اند خواهند بود، که چیزی بین پانصد تا پنج هزار حکم اعدام در بر خواهد داشت. جنایتکاران کابال عمدتا در ایالات متحده، چین، ژاپن، و کشور چهارمی که نباید نام برده شود، به صورت عمومی اعدام خواهند شد. آن جنایتکاران سپس در سطح اتریک توسط نیروهای نور جمع آوری خواهند شد و توسط دادگاه کهکشانی یک محاکمه دیگر در منطقه دسته بندی گانیمید خواهند داشت، و سپس در خورشید مرکزی کهکشان پردازش خواهند شد.

مجرمان کوچکتر متعددی از کابال بازداشت خواهند شد، و به سرعت توسط دادگاههای نظامی محاکمه می‌شوند، و توسط مقاومت به خارج از سیاره منتقل می‌شوند، و در مرکز دسته بندی گانیمید طبقه بندی می‌شوند. آنهایی که نتوانند یا مایل نباشند جرایمشان را اصلاح کنند به خورشید مرکز کهکشان منتقل می‌شوند تا بازسازی ساختاری شوند و سایرین به تأسیسات تأدیبی در کهکشان منتقل خواهند شد که در آن اماکن می‌توانند روی کارماهایشان کار کنند. حدود پانصد هزار عضو متوسط کابال که در تبلیغ و اشاعه دستورکار منفی آنها نقش داشتند، مثل شهرداران فاسد، وکلای فاسد، سیاستمداران و بانکداران فاسد، مدیران بیمارستان و پزشکان فاسد، و ژورنالیست های فاسد و حتی برخی که خود را «کارگزار نور» جا زده بودند، در زمان رخداد بازداشت و محاکمه خواهند شد. جالب است بدانیم که چند نفری که اعضای قبلی تیم من بودند و به نور خیانت کردند در میان بازداشت شدگان خواهند بود.

پس از اینکه همه اینها انجام شد، نیروهای نور به آنچه گره های بی عدالتی خوانده می‌شوند رسیدگی خواهند کرد، و افراد بسیار بیشتری در جمعیت سطح زمین که به دیگران آسیب جدی وارد کرده اند با حبس خانگی، فعالیت در جامعه یا جرایم نقدی مجازات می‌شوند.

مهم است درک کنیم که بسیاری از بی عدالتی های گذشته از طریق حقیقت و کمیسیونهای آشتی حل و فصل و درمان خواهند شد، و نیز توسط مدیتیشن و بخشش بسیاری از افرادی که در سطح سیاره به دلیل جرایم کوچک مثل داشتن ماریجوانا یا دزدی های کوچک جزئی در زندان به سر می‌برند، بلافاصله پس از رخداد آزاد خواهند شد.

همه اینها باعث یک جمع بندی بسیار ضروری می‌شود، و یک فصل ناعادلانه از تاریخ انسان به پایان می‌رسد تا یک فصل بهتر آغار شود.

ماه بعد، یک فرایند افشاسازی محدود ممکن است به وسیله نشانه های حیات یافته شده روی مریخ از طریق کاوشگر پرسیویرنس ناسا و نیز به وسیله اسناد پنتاگون، شروع شود.

همین حالا هم سرنخ هایی موجود است:

Video: Fmr. Sen. Harry Reid repeats claim UFOs made US nukes unlaunchable; wants investigation

https://justthenews.com/government/harry-reid-says-he-sought-ufo-materials-lockheed-martin-they-wouldnt-give-me-clearance

اکنون که ناهنجاری اولیه کمتری باقی مانده است، سرانجام قرنطینه زمین در حال باز شدن است، و پروازهای زیرمداری از ۲۰ ژوئن برای جمعیت سطح سیاره در دسترس خواهد بود:

https://www.space.com/blue-origin-new-shepard-first-astronaut-flight-july-20

با نزدیک شدن به رخداد، پشت پرده در ارتش های سراسر جهان اتفاقات زیادی در حال انجام است که نمی‌توان گزارش کرد، مگر چند سرنخ:

https://www.rt.com/news/522646-france-poll-country-disintegrating/

Pentagon Coup! Joint Chiefs Overthrown

https://thecommonsenseshow.com/agenda-21-conspiracy-economics/several-world-leaders-including-putin-and-netanyahu-want-biden-gone-and-trump-appears-be-part-plot

شاید علاقه داشته باشید این رمان علمی تخیلی را که هم شامل پندمیک است و هم رخداد و می‌تواند نقطه نظر جالبی بدهد، مطالعه کنید:

 

می‌توانید استفاده از شعله بنفش برای خالص سازی انرژی ها در این دوره حساس را تمرین کنید:

 

How to Use the Violet Flame in 9 Steps

 

یا سنگهای سینتامانی بیشتری در هر نقطه از جهان بکارید تا از شبکه انرژی مثبت پشتیبانی کنید.

یک تیم ژاپنی عکس زیبایی از یک سفینه ابری زیبای کنفدراسیون کهکشانی پس از یک مأموریت سینتامانی موفق در آوموری ژاپن تهیه کرده است.

نور پیروز است!

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع :

http://2012portal.blogspot.com/2021/05/planetary-situation-update.html