بروزرسانی وضعیت:

در زمان آخرین تجاوز آرکانها در ژانویه ۱۹۹۶، نیروهای تاریک ۳ نقطه اصلی ورودی کرمچاله تاریک را برای نابود کردن شبکه نور سیاره ای ایجاد کردند.

۳ نقطه ورودی شامل این موارد بودند:

Bukavu, Lake Kivu, Congo
Ljubljana, Slovenia
Santa Monica, California, USA

لیوبلیانا و سانتامونیکا دو ورتکس صعود با بالاترین پتانسیل برای صعود در یک مقیاس سیاره ای بودند، و برای اینکه نیروهای تاریک بتوانند به کارهایشان ادامه دهند، این دو ورتکس باید نابود و سرکوب می شدند. کرمچاله ها توسط چندین انفجار هسته ای اثیری و پلاسمایی در بالای مناطق مذکور ایجاد می شوند ( با حدود ۲۰۰ انفجار هسته ای اثیری/پلاسمایی در سراسر جهان)، که یک کرمچاله چندبعدی روی برای سیستم ستاره ای ریگل باز کرد:

https://alloya.wordpress.com/2013/11/05/archons-infection/

از طریق این کرمچاله های ریگل- زمین، خیلی از موجودات منفی وارد زمین شدند و آلوده اش کردند. از خطرناک‌ترین موجوداتی که وارد شدند عنکبوتهای کیمرا بودند، موجودات غول پیکر پلاسمایی عنکبوت مانندی که دارای بمب های توپلت متصل به پوستشان هستند، نوع کوچکتر آنها با قطر ۱۰ تا ۱۰۰ متر و نوع بزرگتر با قطر چند کیلومتر:بیشتر این عنکبوت ها در بالای شهرهای بزرگ در سراسر سیاره قرار گرفته اند. در حال حاضر نژاد مرکز کیهان در حال کم کردن انرژی این موجودات به نقطه ایست که آنها نسبت به بقای خودشان احساس خطر کرده اند، و به همین دلیل آنها یک طرح برای اعمال میدان انرژی منفی خودشان توسط تکنولوژی 5G ارائه دادند و قصد دارند تا با کمک میکروماهواره های متعدد، این تکنولوژی را در شهرهای بزرگ نصب کنند:

https://pfcleadership.org/blog/2019/04/30/20000-satellites-for-5g-will-send-focused-beams-of-intense-microwave-radiation-over-entire-earth/

آنها همچنین قصد دارند تا این تکنولوژی را از طریق نانو ربات ها گسترش دهند:

https://stillnessinthestorm.com/2019/05/designer-nanobots-changing-humanity/

نیروهای نور در حال انجام اقداماتی هستند تا با این مسئله مقابله کنند.از زمان نابودی خط زمانی آلفا در ژانویه ۲۰۱۸، من در شرایط سختی هستم، چون اجازه ندارم اطلاعات مهم را منتشر کنم، و فعلا از من انتظار میرود تا کار بلاگ را ادامه دهم. از زمان نابودی خط زمانی آلفا، عملیات نیروهای نور شدت گرفته اما کاملا محرمانه نگه داشته می شود. تنها چند مورد وجود دارد که من مجاز به گفتن آنها هستم. اول اینکه از دسامبر ۲۰۱۷ اجرا و بکارگیری Mjolnir با استراتژی های پاکسازی مربوط به خودش باعث خشم نیروهای تاریک شد تا جاییکه مایل بودند همه چیز را ریسک کنند، و به همین دلیل تنش ها به طرز بدی تشدید می شدند تا نقطه ای که درگیری نظامی تمام عیار ممکن بود اتفاق بیافتد، و به سمت یک جنگ کوتاه و آشکار بین نیروهای نور و تاریک پیش برود که در نهایت باعث غیر مسکونی شدن سطح سیاره می شد. واکنش زنجیره ای بمب توپلت ( حتی بیش از واکنش زنجیره ای بمب استرنجلت) دارای نیروییست که می تواند کل سیاره را نابود کند، که در این ویدئو به شکل ساده توضیح داده شده:

https://www.youtube.com/watch?v=p_8yK2kmxoo

به همین دلیل نیروهای نور مجبور به عقب‌نشینی شدند، و عملیاتهای Mjolnir را در بهار ۲۰۱۸ متوقف کردند، که باعث نابودی خط زمانی بتا شد. اکنون ما در خط زمانی گاما هستیم، که یک مسیر آهسته و در عین حال مطمئن برای رفتن به سمت آزادی سیاره بدون نابودی سطح زمین تلقی می شود.

نیروهای تاریک از عقب نشینی نور سواستفاده کردند و توسط تعداد زیادی از عوامل خزنده دراکو که از بدنهای شبیه سازی شده استفاده می کردند و از پایگاههای زیرزمینی متعلق به مجتمع های انشعابی ایلومیناتی می آمدند ( در اصل از ابر سیاه توروس می آیند)،  در بین نیروهای مقاومت سطح زمین نفوذ کردند. نیروهای نور قبلا اقدامات مقتضی را برای مقابله با این اقدام انجام دادند.مشکل بمب های توپلت در حال رسیدگی هست و بمب ها در فرآیند خنثی سازی تدریجی قرار دارند. چیز بیشتری در این رابطه نمی توان گفت. جمعیت سطح زمین به تدریج در رابطه با این موضوع آگاه و آگاهتر می شوند که در گذشته نه چندان دور رخدادهای فاجعه‌باری اتفاق افتاده است.

https://www.researchgate.net/publication/251235294_Large_Pt_anomaly_in_the_Greenland_ice_core_points_to_a_cataclysm_at_the_onset_of_Younger_Dryas
https://www.exopolitics.org/antarctic-ice

جمعیت سطح زمین همچنین متوجه خواهند شد که ما در وسط یک رخداد انقراض جمعی قرار داریم:

http://endoftheamericandream.com/archives/earths-ecosystems-are-on-a-collision-course-with-extinction-insect-populations-have-declined-by-up-to-98-percent-in-some-areas-of-the-world

همه این مسائل نشان دهنده این واقعیت است که ما در حال نزدیک شدن به یک رخداد در مقیاس های کیهانی هستیم که به شکل گسترده ای زندگی را در زمین تغییر خواهد داد. دقیق ترین طرح برای این رخداد اینجاست:

https://www.youtube.com/watch?v=jtUjMxCdKw0&feature=youtu.be

نیروهای نور از همه میخواهند تا آینده روشن زمین در عصر طلایی را تصور و تجسم کنند تا به تغییر، سرعت و شتاب ببخشند.نیروهای نور از مردم میخواهند تا فراتر از ذهنشان رفته و با روحشان ارتباط برقرار کنند.

خیلی از افراد در حال تجربه فواید اتاق های تاکیون هستند:

https://prepareforchange.net/2019/03/26/tachyon-chambers-big-upside-to-these-tiny-things/

http://www.galacticchannelings.com/english/about-sheldan-and-veronica-27-01-19.html

در اینجا باید چند ابهام در مورد اتاق های تاکیون برطرف شود. اتاقهای تاکیون، محفظه های پزشکی نیستند. تنها یک منبع معتبر تأیید شده وجود دارد که اتاق های درمانی تاکیون را در دسترس قرار میدهد، همه اتاق های عمومی در لیست زیر وجود دارد:

http://tachyonis.org/Chamber.html

اتاق های درمانی تاکیون برای تاکیونیزه کردن اشیاء طراحی نشده اند، و افرادی که ادعا می کنند می توانند اشیاء را در اتاقهای درمانی تاکیون خودشان تاکیونیزه کنند، یا افرادی که ادعا می کنند اتاق تاکیون خودشان را طراحی کرده اند یا حتی اقدام به فروش و گسترش آنها می کنند، حقیقت را نمی گویند. برخی از افراد قبلا تماس های غیر مستقیم با گروه مقاومت داشته اند:

https://thenexuspoint.blogspot.com/2019/05/experiences-with-resistance-movement.html

این تماس تنها در صورتی گسترش پیدا خواهد کرد که ما به لحظه وقوع «پیشرفت فشردگی» Compression Breakthrough نزدیک و نزدیکتر شویم.

پیروزی نور

کبرا

 

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2019/05/situation-update.html

ترجمه : وبسایت اتحاد نور