در قسمت قبلی، سومین تقابل بین نیروهای نور و تاریکی در لایه های غیر فیزیکی گزارش شد. این تقابل در واقع پاکسازی موجودات منفی مونث بود که در گذشته مشکلات زیادی را بوجود آورده بودند. این موجودات اهریمن های مونث و موجودات شبیه شیاطین بودند که در لژیون های بزرگ در سطوح اثیری وجود داشتند و گاها از آواتارهای فیزیکی برای انجام کارها استفاده می کردند، مخصوصا در این مناطق: آفریقا، هند، آلمان، آسیا ( مخصوصا تایلند)، واشنگتن و پایگاههای متعدد زیر آب در اقیانوس اطلس. این شیاطین مونث می توانستند انرژی الهه را حس کنند و زندگی راهبه های تناسخ یافته الهه را در گذشته بسیار سخت کنند. به دلیل اینکه این گروههای منفی توسط نیروهای نور خنثی شده اند، اکنون شرایط برای بازگشت الهگان به زمین به هدف ایجاد مراکز نور و هیلینگ روی زمین مساعد و امن هست، و این مراکز در ادامه تبدیل میشوند به «جزیره های نور» که اولین تماس در این مکان ها برقرار خواهد شد.

بازگشت الهگان از طریق ورودکننده ها انجام خواهد شد، و پایگاههای متعدد پلیدیان ها در روی سطح زمین به عنوان پرتال عمل خواهند کرد. سفینه های کنفدراسیون کهکشانی در این مرحله به شکل فیزیکی فرود نخواهند آمد، اما آنها از قبل تعداد زیادی از افراد خود را در قالب ورودکننده ها به سطح زمین فرستاده اند. این افراد به شکل مخفی روی زمین هستند، و تعدادی از آنها کاملا هوشیار شده اند، در بین افراد حاضر در مقرها یا خانه های امن، که تحت محافظت مخصوص نیروهای نور هستند.

بعضی از این مقرها به عنوان پرتال های الهه عمل می کنند و از طریق آنها الهگان اثیری متعدد از دنیاهای دیگر، حتی جهان خود الهه، وارد شبکه زمین میشوند. این الهگان دارای دانش هستند و با تکنیک های هیلینگی آشنا هستند که هرگز در روی زمین تا قبل از این شناخته شده نبوده اند. وقتی آنها به زمین میرسند، از زنان مختلف زمین، آواتار ( بدن فیزیکی) را دریافت می کنند ( زنانی که توسط قرنطینه زمین به شدت تحت آسیب بوده اند و خودشان فورا نیاز به هیلینگ و درمان دارند)، که البته قبلا با خودبرتر آنها به توافق رسیده اند. ارواح این زنان بدن را ترک می کنند و توسط نیروهای نور به محل های هیلینگ مخصوص بسیار دور از زمین برده میشوند، درحالیکه ارواح تازه رسیده آواتار را دریافت می کنند تا بتوانند به شکل فیزیکی روی زمین کار کنند.

این جابجایی اکنون برای مدتی در حال انجام است. در ابتدا زن به دلیل مشکلات متعدد احساسی مثل درد، گرفتگی عضلات، احساس از دست دادن حافظه و اتصال با مردم زمین دچار درد و رنج میشود. علائم فیزیکی میتواند شامل بیماری یا از دست دادن اشتها باشد. بعضی از زن ها احساس خواهند کرد که وقت رفتن است، مانند یک نوع مرگ فیزیکی، اما مرگی در کار نیست… این یک صعود است، یک آزادی، و همانطور که قبلا اشاره شد توافقی با خودبرتر است. سپس الهه کنترل آواتار را بدست می گیرد، و این مسئله بخصوص در کشورهای مختلف نزدیک استوا انجام میشود که در آنجا قبلا بدنهای ورود کننده ها آماده شده است. این الهگان در معبدها زندگی خواهند کرد، با مشارکت مردان ( که تناسخ یافته اند و یا استارسیدهای ورودکننده هستند)، که به عنوان نگهبان و حامی عمل می کنند. بعضی از این زن ها که قبلا به عنوان درمانگر کار کرده اند، خانه هایی را در این مناطق اجاره می کنند و جوامع کوچکی را تشکیل میدهند.

این الهگان، زنانی باوقار، آرام، صلح دوست، دوست داشتنی و زیبا هستند که نمی توانند به دنیای معمول ماتریکس ترا (زمین) بازگردند… و از شهرها دوری میکنند. آنها موجودات آرامی هستند که دقیقا میدانند چه میخواهند و استرس و فشار ناشی از زمان را که بقیه انسانها در آن هستند را کنار میزنند. آنها عشق را خواهند آورد و یک زندگی طبیعی و راحت خواهند داشت. بیشتر اوقات با پای برهنه راه میروند، معابد هیلینگ ایجاد می کنند، و زندگی خود را با آداب و عشق بنا می کنند. اگر کار کنند، کار آنها در قالب هیلر و شفادهنده، معلمان تانترا، هیلرهای تانترا، ماساژدرمانگر خواهد بود، و در معابدی که با محافظان ساخته اند به آموزش و هیل کردن میپردازند. این در واقع چیزیست که نیروهای نور از آن بنام «بازگشت الهگان و ماری ها» یاد می کنند. ماری ها هم به نوبه خود به یک صنف درمانگران مونث که فقط تحت نظارت مادر ماری هستند، تعلق دارند.

آنها همچنین در قالب ورودکننده ها به سطح زمین می آیند تا استارسیدهایی را که در طول هزاره ها کشمکش در قرنطینه تاریک اطراف زمین دچار آسیب شده اند را شفا دهند. ماری ها به شدت همذاتپندار هستند و می توانند احساسات را در اطرافشان حس کنند. آنها قادرند که این احساسات را تشخیص و تمییز دهند و میدانند که این احساسات مربوط به آنها نیستند. ماری ها آنقدر قوی هستند که می‌توانند احساسات منفی را از بدن ها، اشیا، خانه ها و حتی کل شهر بیرون بکشند… بنابراین می توانند درمان قابل توجهی را بوجود بیاورند. این مسئله باعث ایجاد جزایر نوری میشود، حبابهای نور در سطح زمین که در آنها منبع الهی عمل و محافظت می کند، در حالیکه سیستم ماتریکس در اطراف آنها فرو می پاشد.

این یک عملیات فوق‌العاده مهم است که توسط نیروهای نور انجام میشود. تعداد ۳۰ نفر از الهگان/ ماری های بسیار قدرتمند فرود آمده اند ( شامل ۴ الهه اصلی Maya, Amber, Sophia و Rose که از یک پرتال در آتلانتیک وارد شده اند). و آنها تنها تعداد کمی از پیشروها بوده اند. در طول ماه های آینده تعداد سی هزار دیگر از آنها خواهند آمد… که بیشتر از طریق ورودکننده ها خواهند بود. همچنین اولین جفت های روحی وارد شبکه میشوند ( آنها هم اکثرا از طریق ورودکننده ها)، به دلیل اینکه شرایط امن تر خواهد بود، اگر چه هنوز هم حملات متعددی وجود خواهد داشت، چون سیاره در مرحله پاکسازی پیش رفته و تعدادی از گروههای منفی از گوشه و کنار هنوز فعالیت دارند. بازگشت و اتحاد جفت های روحی به دو دلیل مهم است: اول، هر دوطرف معمولا نیاز به حل کردن آسیب ها و دردهای اولیه از زمان آتلانتیس دارند ( که توسط تجاوز نیروهای تاریک ایجاد شد، و جفت های روحی تناسخ یافته در آن زمان جدا شدند و بیشترشان قربانی شدند یا به قتل رسیدند). بدون شناسایی این آسیبهای روحی، صعود برای ارواح ممکن نخواهد بود. دوم، برای جفت های روحی اکنون زمان اینست که تانترای فیزیکی را جهت انتقال انرژیهای ایجاد شده به نواحی مشخص در سطح زمین انجام دهند… این مسئله باعث شتاب گرفتن پروسه هیلینگ و صعود سیاره به طرز فوق‌العاده ای خواهد شد.

شفای استارسیدهای تناسخ یافته در زمین نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. برخی از استارسیدها به دلیل تناسخ های بیشمار روی زمین به حدی آسیب دیده اند که در این شرایط برای آنها انتقال فیزیکی و خارج شدن از شبکه توسط کنفدراسیون کهکشانی یا سفینه های پلیدیان ها ممکن نیست. همه آنها ابتدا نیاز به درمان دارند، مخصوصا در سطح غیر فیزیکی. خیلی از استارسیدها حتی آگاه نیستند که چه کارهایی روی زمین انجام داده اند… عملیاتهای زیاد غیرفیزیکی نیروهای نور که درگیرش بوده اند و هنوز هم هستند مخصوصا در شب که آواتار آنها در حال استراحت است.

استارسیدهای بیشماری روی سطح زمین هستند که قبلا کاملا بیدار شده اند، و در فرآیند آزادسازی سیاره هر روز درگیر هستند، حتی صرفا در شبکه های اجتماعی… و یک زندگی دوگانه اثیری را در شب هنگام و بدون اطلاع خودشان مدیریت می کنند. به دلیل اینکه این استارسیدها بدنشان را در طول شب ترک می کنند و در ماموریت های متعدد نیروهای نور در سطوح غیرفیزیکی سیاره شرکت می کنند، برخی از آنها با نیروهای مثبت در زیر سطح زمین همکاری دارند. آنها شب هنگام به سفینه های کنفدراسیون رفته و گزارش میدهند، در ملاقات های زیرزمینی شرکت می کنند… یا در نبردهای رودرو در برابر تاریکی و کیمرا حضور می یابند. و صبح روز بعد وقتی بیدار میشوند، مطلقا چیزی را بیاد نمیاورند، یا اگر بیاد بیاورند، بسیار جزئی و ناواضح خواهد بود، چون نیروهای نور حافظه آنها را برای حفاظت خودشان مسدود می کنند ( که در رابطه با این مسئله هم با خودبرتر توافق شده است). به همین دلیل است که خیلی از استارسیدها برخلاف خواب کافی، در هنگام صبح احساس خستگی زیادی دارند، چون ( گذشته از حملات) در شب هنگام در حال انجام ماموریت بوده اند. با افزایش انرژی در زمین، رفته رفته حافظه های بیشتری آزاد میشوند. برخی از استارسیدها کاملا و یا تاحدی به این فعالیت‌ها آگاه هستند، مخصوصا آنهایی که در مقرها رصد میشوند.

با این اوصاف، این استارسیدها نیاز مبرم به هیلینگ دارند، به دلیل اینکه آسیبهای زیادی در این نبردها دیده اند و کنفدراسیون کهکشانی اخیرا قادر شده تا به این کارگران نور کمک کند.

برای مثال، خیلی از استارسیدها در نبرد با گروه کیمرا توسط سلاحهای لیزر مانند  آنها دچار سوختگی شده اند، به همین دلیل فرد ممکن است علائم سوختگی داشته باشد. به علاوه، گروه کیمرا از ایمپلنت های منفی و الکترودهای انرژتیک برای ایجاد اختلال و آشفتگی های بسیار استفاده می کنند و همچنین موجودات عنکبوت مانند و تجهیزات اختلالگر برعلیه استارسیدها استفاده می کنند (که در فیلم ماتریکس برای مثال نشان داده شده، تنها تفاوت در این است که در واقعیت این مسئله در سطح غیرفیزیکی انجام میشود)، به همین دلیل استارسیدها از مشکلات متعددی رنج میبرند، که ظاهرا توضیحی برای آنها وجود ندارد، چون معمولا در آزمایشات پزشکی دلیلی برای آنها پیدا نمی شود.

مشکل دوم اینست که گروه کیمرا بمب های توپلت متعددی را مستقیما در بدن های اثیری برخی از استارسیدها قرار داده، برای مثال نزدیک استخوان عسعس و محل کندالینی. این بمب های توپلت در صورت تماس فیزیکی فرد با سفینه های کنفدراسیون کهکشانی سریعا فعال میشوند و به معنای واقعی کلمه روح استارسید را پاره می کند. بنابراین در ابتدا، این مشکلات باید تا قبل از تماس فیزیکی با کنفدراسیون، به شکل غیرفیزیکی حل شوند.

دو راه برای انجام این کار وجود دارد: سفینه های هیلینگ کنفدراسیون کهکشانی که به شکل مخفی اطراف زمین حضور دارند. استارسیدها می توانند با مدیتیشن یا تخیل، در هنگام خواب، به شکل انرژتیک به سفینه های پلیدیان ها/ فرماندهی آشتار بروند یا منتقل شوند.

تجهیزات تیوبی شکلی وجود دارند که شما به داخل آنها برده میشوید ( شبیه به توموگرافی کامپیوتری یا تشخیص امراض با پرتونگاری). با کمک این تجهیزات، پلیدیان ها می توانند فرد را تحت آزمایش قرار داده و قادر میشوند تا هرنوع آشفتگی، ایمپلنت و زخم را پیدا کنند. سپس مشکل را طی یک عمل انرژتیک برطرف کرده و درمان می کنند.

پلیدیان ها محاسبات خودشان را در قبال این مشکلات دارند، و قادرند دقیقا مشخص کنند که در بدن فرد، آشفتگی وجود دارد و چقدر طول می‌کشد تا به شکل ۱۰۰℅ این مشکلات خنثی شود، که معمولا خیلی سریع انجام میشود. بمب های توپلت هم بدون هیچ مشکلی میتوانند حذف شوند.

امکان دوم، رفتن به معابد هیلینگ ماری ها است که قبلا اشاره شد (در مدیتیشن یا خواب). در ابعاد بالاتر، ماری ها مراکز هیلینگ خودشان را دارند، کلینیک های واقعی، که در آنجا، آنها به عنوان پرستار برای رساندن کمک های اولیه برای استارسیدهای آسیب دیده خط مقدم در زمین خدمت می کنند – می توان گفت یک بیمارستان جنگی غیرفیزیکی.

در داخل این مراکز درمانی، استارسیدها می توانند روی میزهای کریستالی دراز بکشند و تمام مشکلات فیزیکی، علائم و مسائل روانیشان را به ماری ها توضیح دهند. مانند پلیدیانها، آنها سریعا شروع به تشخیص ناهنجاری کرده و هر چیز منفی را از بدن اثیری پاک می کنند، که در صورت وجود،  شامل موجودات عنکبوت مانند منفی هم هست. همه این موارد منفی معمولا خیلی سریع به خورشید مرکزی برده میشود، و نهایتا در آنجا حل میشوند. گاهی اوقات فرمانده آشتار خودش حضور می یابد تا پروسه را پشتیبانی کند به دلیل اینکه خیلی از استارسیدهای مبارز به نمایندگی از فرماندهی آشتار فعالیت می کنند و این نوع از درمان اخیرا ممکن شده است، و البته آنها اجازه نمی دهند که افرادشان از بین بروند.

ماری ها خودشان معمولا خیلی با کریستال های درمانی کار می کنند، که بطور انرژتیک در بدن قرار داده میشوند تا اطلاعات درمانی را به سلول ها برسانند. به علاوه، شما می توانید از آنها بخواهید معجون انرژتیک درمانی به شما بدهند تا فرآیند درمان بهتر آنجا شود. استارسیدها هر موقع که بخواهند می توانند به این مراکز درمانی بروند، حتی برای چندبار در یک روز. خیلی از استارسیدها نیاز به جلسات متعدد هیلینگ دارند تا کاملا بهبود یابند، و در ابتدا علائم میتواند بدتر شود، که طبیعی است، چون آنها درد و رنج زیادی را از زندگی های گذشته با خود دارند. به هر حال، با گذشت زمان این مسئله بهبود می یابد و علائم به تدریج کاملا محو میشوند، حتی شاید قبل از تماس فیزیکی واقعی با نیروهای نور. هیچ کدام از این مسائل شوخی و فانتزی نیست. سفینه ها و همچنین مراکز درمانی ماری ها واقعا وجود دارند و افراد می توانند به شکل غیرفیزیکی به آنجا برده شوند تا خالص و یکپارچه شوند – امتحان کنید!

 

کنفدراسیون کهکشانی همچنین تصریحا توصیه می کند که از روش های هیلینگ استفاده شود، چون برای اولین تماس همه ایمپلنت های منفی و زخم ها/ آسیب های روحی باید تا حدی درمان شوند، چون در غیر اینصورت فرد نمیتواند انرژی های فرکانس بالا را خارج از قرنطینه تحمل کند، یا در سفینه باشد و یا همراه تمدن های انشعابی در زیر زمین باشد. برای رفتن به سفینه ها یا مراکز ماری، فرد میتواند یک پرتال سفید انرژتیک تصور کند، که از طریق آن، میتواند با امنیت و مخفیانه به مناطق گفته شده سفر کند و بازگردد ( این پرتال را در بالای محل مدیتیشن یا بالای تخت خواب در شب هنگام ایجاد کنید).  اگر خواستید، میتوانید پلیدیان ها یا فیلاین ها را فرا بخوانید تا انتقال را از لحاظ انرژتیکی ساپورت کنند.

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :