بروز رسانی وضعیت سیاره:

بازی لیلاین ها (خطوط انرژی) ۴ مه ۲۰۱۹

قبل از ارائه این گزارش، نکته کوتاهی درباره تسلیحات فوق العاده و تاثیراتشان بر روح: تجهیزات و تسلیحات نیروهای تاریکی فقط شامل بمب های توپلت در سطح پلاسما نیست. ابعاد بالاتر مین گذاری شده اند، و تسلیحات فوق العاده، می توانند به کالبدهای اثیری و اختری بذرهای ستاره ای آسیب برسانند، و این موضوع بر روح هم تأثیر گذار است.

البته روح بیشتر بذرهای ستاره ای در سطحی چندبعدی وجود دارد و در شکل کاملش، بسیار عظیم است. با این حال، بیشتر ارواح بدلیل تجربیات تروماتیک (آسیب و آزار) در هزاره گذشته روی این سیاره، تجزیه شده اند. برخی قسمت های روح دزدیده شدند و/یا توسط نیروهای تاریکی آسیمیله  (همانندسازی) شده اند. و به همین جهت بایستی بازیابی شوند، و این بخشی از فرایند شفایابی سیاره در نزدیکی زمان «رخداد» است. البته فعال شدن بمب های فوق العاده سبب آسیب بزرگتر و تجزیه بیشتر روح می شود (پاره شدن روح). این موضوع، هدف و برنامه گروه کیمرا بود. یعنی اینکه در صورت عدم موفقیت در ادامه تسلط بر سیاره، قصد داشتند همه چیز را منفجر کنند و این منطقه ی جهان را تبدیل کنند به یک قلمرو انرژتیک تاریک و بی حاصل، جایی که رنجی که تولید می شود تا هزاره ها دوام خواهد داشت.

چنین مسأله ای بدون اثرگذاری بر سطح روح نخواهد بود، همانطور که تماس نیروهای تاریکی با «ناهنجاری» اثرش را بر سطح روح گذاشته است، و برخی از آنان (نیروهای تاریکی) فقط با انتقال به منبع و بازیابی شدن (بازیافت کامل) قابل درمان هستند. بهمین دلیل است که کنفدراسیون کهکشانی بایستی با احتیاط حرکت کند؛ تا از روی دادن این حادثه جلوگیری کنند. و از آن جلوگیری خواهد شد، زیرا نیروهای نور دقیقا می دانند که این موضوع را چطور مدیریت کنند، و بمب ها در فاز نهایی فعال نخواهند شد.

به طور مشخص، فرماندهی آشتار مسئول برخورد با این مسأله است. بذرهای ستاره ای می توانند در هر زمان درونا/تلپاتیک از فرماندهی آشتار درخواست کمک کنند. آنها کمک خواهند کرد چون دقیقا بهمین دلیل اینجا هستند. آنها درباره مردم نگران هستند و می خواهند آنها را درمان و احیا کنند. این کار با دقت فوق العاده زیادی انجام می شود. اینها برنامه هایی هستند که مدتها وجود داشته اند اما اکنون در حال اجرا هستند.

حالا گزارش وضعیت سطح سیاره:

در بالاترین سطح، هر آنچه اکنون در جهان رخ می دهد فقط به یک دلیل است: سرکوب و یا آزادسازی خطوط انرژی و ورتکس های الهه. البته، نیروهای تاریکی از ابزارهای همیشگی شان استفاده می کنند تا الهه را روی سیاره ترا (زمین) سرکوب کنند. و این کار را با پمپاژ کردن انرژی های منفی مثل ترس، رنج، و نفرت انجام می دهند، تا به این وسیله ارتعاشات سیاره را پایین نگه دارند. آتش و شمشیر. هدف از تیراندازی کلیسای کرایست، فارغ از همه عواقب دینی و سیاسی آن در سطح فیزیکی، وارد کردن دژکوب انرژتیک تاریک به منطقه بود، که، البته به شبکه انرژی زمین آسیب رساند. ناگفته نماند دژکوب انرژتیک را نیروهای نور حذف کرده اند. تا آنجا که به نتردام مربوط است، احتمالا خوانندگان می دانند که چه برنامه ای وجود داشته، و اطلاعات کافی در این باره قبلا ارائه شده است. سریلانکا بدترین ضربه را دریافت کرد. حملات در سریلانکا با هدف ایجاد (سوزاندن) یک پنتاگرام سیاه در سطوح انرژی بود. در کل، در منطقه اطراف خلیج بنگال اتفاقات زیادی در حال وقوع است و نیروهای نور بطور فزاینده حضور می یابند تا به وضعیت ثبات ببخشند. و البته با وضعیت ونزوئلا مواجه هستیم. که قبلا در این بلاگ به آن اشاره شده است.

 

https://fm144.blogspot.com/2019/03/situation-report-22032019.html

و منطقه ای که همان گروهها هیاهو می کنند، که قبلا خاورمیانه را «آرام کرده اند»، به قیمت رنج و آزار ورتکس های الهه در منطقه:

https://www.reuters.com/article/us-venezuela-politics-erikprince-exclusi/exclusive-blackwater-founders-latest-sales-pitch-mercenaries-for-venezuela-idUSKCN1S608F

فعالساز اصلی حوادث اخیر یک عملیات نیروهای نور در طول خط انرژی سن مایکل بود. در این ناحیه نیروهای نور بتازگی الهه بریتانیکا را آزادسازی کرده اند، و عملیاتهای پراهمیت دیگری انجام داده اند، که دیر یا زود باعث خواهد شد که نیروهای تاریک اشغالگر مجبور شوند از جزایر بریتانیا ناپدید بشوند.

اشیایی که یک ورتکس الهه را مسدود می کنند، مثل برج سن مایکل در بالای گلاستونبوری تور مشهور، (که ظاهر قطره ای مانندش تنها از روی تصادف تداعی گر پیکر ونوس/الهه نیست)، در ابعاد بالاتر به لحاظ انرژتیک حذف شده اند (زیرا این برج مثل یک دشنه انرژتیک درون چاکرای سکرال الهه است).

پاکسازی این خط انرژی پراهمیت باعث وحشت و واکنش از طرف تاریکی شد، و برای نمونه منجر به حادثه نتردام شد.

برای نگاه کردن از نقطه نظر بالاتر، بایستی در نظر گرفته شود که تمام تاریخ سیاره زمین از زمان سقوط آتلانتیس برای طرف تاریک، تبدیل به بومرنگ شده است. در زمان آتلانتیس آنها بودند که به سیاره تجاوز کردند و معابد نور را به آتش کشیدند.

اکنون طرف تاریک با کنفدراسیون کهکشانی روبرو است، که دیر یا زود سیاره را آزاد می کند، و این اجتناب ناپذیر است. و حالا به نقطه ای رسیده ایم که معابد خودشان در آتش می سوزد، گرچه مسئولیت کار با خودشان است. زیرا می پندارند که با چنین عملیات هایی می توانند شرایط موجود را حفظ کنند.

نیروهای نور همچنین اطلاع داده اند که ۳ ماه آینده بسیار مهم هستند. زمانی چالشی خواهد بود و جهان ممکن است کمی آشفته شود، همچنین در سطح شخصی. رنج و درد قدیمی به سطح می آید، بخصوص برای بذرهای ستاره ای که شاهد سقوط آتلانتیس بوده اند. در این زمان حمایت کردن از دیگران بسیار مهم است، حتی بوسیله رسانه های اجتماعی، اگر وسیله دیگری نباشد. با این حال در این ۳ ماه و نیز پس از آن، نخستین بذرهای ستاره ای، درون کره های نور طلایی از شرایط موجود بالا می روند (کارگزاران نور کلیدی از درون آشفتگی و دشواری ها خارج و منتقل می شوند).

در همین حال، پاکسازی سیاره ادامه دارد. نژادهای تاریک بیشتری ظاهر می شوند (شیاطین اثیری، گارگویل ها، و غیره). این موجودات البته به حمله به کارگزاران نور مستقر روی سطح زمین ادامه می دهند، بخصوص زنانی که به الهه خدمت می کنند.

بنابراین بذرهای ستاره ای بایستی به درخواست حمایت از نیروهای نور (فیلاین ها، فرماندهی آشتار) ادامه دهند و از خوشان بخوبی محافظت کنند. در طول ۳ ماه آینده سیاره یک پاکسازی شدید را تجربه خواهد کرد. بسیاری از بذرهای ستاره ای احساس خستگی مفرط خواهند داشت. ممکن است به سروصدا فوق العاده حساس شوند. و البته حملات قدرتمندتری در حال حاضر علیه انرژی زنانه صورت گرفته است. آنهایی که از این حملات آگاهی دارند باید به لحاظ انرژتیک از خودشان محافظت کنند.

می توانید از این تکنیک ها استفاده کنید:

https://fm144.blogspot.com/2019/02/first-quick-update.html

https://fm144.blogspot.com/2019/03/follow-up-post-for-venezuela.html

الهگانی که جدیدا تناسخ یافته اند به تازگی در حال تشکیل خانواده هستند و از همین حالا با صدایشان، و تعامل با انسانهای اطرافشان، مهربانی و وقار را گسترش می دهند.

اما آنها هم باید به شرایط دشوار سیاره عادت کنند، و البته، به آنان نیز با قدرت حمله خواهد شد. با این حال، بازگشت الهه اجتناب ناپذیر است، و از همه بذرهای ستاره ای درخواست می شود حمایت از شفایابی سیاره زمین را از طریق استراحت، سکوت، درمان خودشان و همچنین درمان های مختلف سیاره ای و مدیتیشن ها ادامه دهند. در همین حال الهگان تناسخ یافته، الهگان اثیری سیاره را آزادسازی و درمان می کنند، که الهه بریتانیکا یک نمونه است.

ترا (زمین) بهمین شکل به بردگی کشیده شد. الهگان اثیری تحت حمله جادو قرار گرفتند و توسط نیروهای تاریکی اسیر و زندانی شدند. اکنون بمرور دوباره آزاد می شوند و در حال شروع معاشقه اثیری با ایزدان محبوبشان هستند، و این موضوع، شفای مورد نیاز سیاره در این ۳ ماه را فراهم می کند. از همه بذرهای ستاره ای درخواست می شود که زندگی روزمره و جنسی شان را توسط تانترا و روش درمانی آن، آگاهانه تغییر دهند. زنان و مردان بایستی اندام های تناسلی شان را به لحاظ انرژتیک پاکسازی کنند و شفا بیابند

.
و از همه درخواست می شود که عشق و انرژی شفا به الهه زمین بفرستند و از محیط زیست محافظت کنند. خواستار حفاظت از محیط زیست باشید. در طبیعت زباله نریزید، و هر زباله ای آنجا دیدید بردارید؛ با عشق زمین، و بیشه و جنگل و برگ گیاهان را لمس کنید … زیرا زمین زنده است و اکنون رنج زیادی را حس می کند.

الهه همچنین یک رژیم غذایی گیاهی را پیشنهاد می دهد. الهگان این چنین زندگی می کنند؛ میوه ها، سالادها، سبزیجات، اب میوه ها، سیب زمینی، حبوبات، مغزها، دانه ها، برنج، شبه-غلات، و غیره. چنین رژیم غذایی بطور چشمگیری از رنج زمین می کاهد، و نیز تأثیر مثبت فوق العاده بزرگی بر سلامت افراد دارد. هر فردی که موقعیت مناسب این کار را دارد در باغچه محل زندگی اش گیاهان را پرورش بدهد و یا با کمی خلاقیت حتی در آپارتمان شهری اش.

الهه همچنین، خواستار این است که زنان نور، در حلقه های نور مقدس با خواهرانشان ملاقات کنند. همچنین، اگر مایل هستند، در ماه نو و کامل، یا هر وقت که دوست دارند. در آنجا می توانند با همدیگر مدیتیشن کنند، و برای زمین هیلینگ و شفادهی انجام دهند، موسیقی بسازند، همدیگر را شفا دهند، یک بوفه گیاهی به راه بیندازند، و غیره.

آنجا خواهران می توانند یک فضای پر از نور، برای شفا، هیلینگ و صلح ایجاد کنند، و برای اینکه در کنار یکدیگر باشند (ملاقات ها و حلقه ها را در محافظت نور قرار دهند). الهه همچنین خواستار این است که این امر را وارد زندگی روزمره کنیم: زنان نور به زنانگی در میان خودشان نیاز دارند، به فضایی که بتوانند در آن شفا بیابند، به یکدیگر کمک کنند و برای همدیگر آرامش فراهم کنند. این موضوع بسیار مهم است چراکه زنان بسیار زیادی تنها هستند و نیاز به شفا و درماند دارند.

بنابراین حلقه های نور و گروه های خواهران بایستی آفریده شوند، این ها بعدا به ماری ها متصل می شوند که قبلا در این بلاگ به آنان اشاره شده است. از همه زنان نور درخواست می شود الهه درون را فعال کنند، به وی احترام بگذارند، و واقعا این فضاهای زنانه و حلقه ها را ایجاد کنند.

به علاوه، بذرهای ستاره ای در سراسر جهان، که در مناطق ساکت و آرام ملک و خانه دارند، و مایل هستند الهه و الهگان تناسخ یافته  را پشتیبانی کنند،میتوانند بطور ذهنی این را به نیروهای نور/کنفدراسیون کهکشانی اعلام کنند.

در ارتباط با موضوع توئین فلیم (جفت روحی)، بزودی یک مدخل جداگانه در بلاگ به آن اختصاص خواهد یافت.

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع :

https://fm144.blogspot.com/2019/05/situation-update-game-of-ley-lines_5.html?m=1