پاکسازی گروه کیمرا ادامه دارد. نیروهای نور از تکنولوژی «میولنیر» برای پاکسازی سیاهچاله‌ها از داخل ایمپلنت‌ها و شبکه‌ی معکوس‌شده در سطح سیاره استفاده می‌کنند.

وقتی جرم بحرانیِ آن سیاهچاله‌ها حذف شود، برای اولین بار از سال ۱۹۹۶ انرژی روحانی مثبت از سطح بودیک دوباره شروع می‌کند به وارد شدن به داخل سطوح ذهنی، آسترال، اثیری و فیزیکی در سطح سیاره این انرژی روحانی مثبت وقتی به اندازه کافی قدرتمند شود، رنسانس جدید را کلید خواهد زد، یعنی بیداری روحانی حقیقی عصر آکواریوس، و همین طور بنیانی برای فعالسازی عملیات «دریملند» خواهد بود:

http://2012portal.blogspot.com/2012/08/operationdreamland-operationdreamland.html

این انرژی روحانی مثبت نهایتا ناهنجاری کوانتومی سیاهچاله را از اطراف زمین منحل خواهد کرد و فرآیند صعود را برای این سیاره دوباره فعال می‌کند. این اتفاق سطح این سیاره را به تونل‌های نور متصل می‌کند، که دقیقا نقطه مقابل تونل‌های «سِت» هستند. تونل‌های نور، کل جهان را به هم متصل کرده و به یک کلیت واحد تبدیل می‌کنند، و نهایتا کل جهان را به یک fuzzball رنگین‌کمانی عظیمِ وحدت در انتهای چرخه بعدی کیهانی صعود می‌دهند.

میلیون‌ها سال قبل، کیمرا شتاب‌دهنده‌های عظیم ذرات را به شکل حلقه‌های دایسون با قطر میلیاردها مایل در ستاره رجل‌الجبار در سیستم ستاره‌ای اوریون ساخت.

آنها از آن حلقه‌های دایسون برای ساخت مقادیر زیادی از کوارک‌های تاپ و کوارک‌های استرنج متراکم استفاده کردند تا تعداد زیادی بمب‌های توپلت و استرنجلت را برای کنترل سیستم‌های ستاره‌ای رجل‌الجبار و‌ خورشید بسازند:

https://topletbombs.blogspot.com/2022/10/toplet-bomb-map.html?m=1

آنها همچنین از آن شتاب‌دهنده‌های ذرات برای ایجاد دیگر فرم‌های مواد «تباهیده» استفاده کردند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Degenerate_matter

این مواد تباهیده تحت فشار بسیار عظیم و/یا دمای بسیار بالا ایجاد می‌شوند و آنقدر متراکم و فشرده هستند که اثر کوانتومی بر خواص آنها تأثیر چشمگیری دارد.

گذشته از مواد بمب‌های توپلت و استرنجلت، آنها بیشتر مقادیر عظیمی از پلاسمای کوارک‌ گلوئن را می‌ساختند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Quark%E2%80%93gluon_plasma

و همینطور ماده تباهیده نترونی:

http://astro.vaporia.com/start/neutronmatter.html

بخش بزرگی از این پلاسمای کوارک گلوئن و ماده تباهیده نترونی در تجاوز بزرگ ۱۹۹۶ به زمین آورده شد و بخشی از محفظه‌های باقی‌مانده آن دو نوع ماده تباهیده از آخرین «پیت» در برابر هجوم نهایی نیروهای نور محافظت می‌کنند:

https://finalwipeout.blogspot.com/2023/01/darpa-location-truth-in-plain-sight.html

اینجا جالب است که دانشمندان جریان اصلی در تلاش هستند تا امضای تکنولوژیک تمدن‌های بیگانه، از جمله کره‌های دایسون را، بیابند:

Gravitational Wave Observatories Could Search for Warp Drive Signatures

کیمرا که می‌داند پایانش نزدیک است، در تلاش است تا با فرستادن تعداد احمقانه‌ای از ماهواره‌ها به مدار نزدیک زمین قرنطینه را تقویت کند:

Ecocide from space?

نیروهای نور اکنون تلاش می‌کنند خط زمانی‌ای را متجلی کنند که در آن توافق صلحی بین روسیه و اوکراین ایجاد شود:

https://www.commondreams.org/opinion/why-is-us-funding-ukraine-war

روسیه و اوکراین در جنگی درگیر هستند که هیچ کدام محتمل نیست که پیروز آن باشند، و بسیاری از مردم از این جنگ خسته شده‌اند. پس یک قرارداد صلح سرانجام ممکن می‌شود، مانند صلح وستفالی:

https://en.wikipedia.org/wiki/Peace_of_Westphalia

یا آتش‌بس ۱۱:۱۱ که جنگ جهانی اول را پایان داد:

https://en.wikipedia.org/wiki/Armistice_of_11_November_1918

https://codatocoda.bandcamp.com/album/iwm-ww1-armistice-interpretation-sound-installation

این بروزرسانی را با یک موسیقی به پایان می‌بریم:

Video

نور پیروز است!

کبرا

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور :

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2023/01/the-return-of-spirit.html