پایگاه اطلاعاتی دولت ایالات متحده، افزایش ۱۴۳۰۰۰ درصدی در موارد ابتلا به سرطان، ناشی از تزریق واکسن کووید را تأیید می کند سرطان زمانی شروع میشود که تغییرات ژنتیکی، اختلالی را در روند تکثیر و جایگزینی طبیعی سلول های بدن، ایجاد کند. سلول ها یک رشد غیر قابل کنترل شده را آغاز می کنند که ممکن است به تشکیل تومور منجر شود. این دومین عامل اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است.

متأسفانه به نظر می رسد، این بیماری احتمالا به لطف تزریق های آزمایشی Covid-19 رو به افزایش است. زیرا داده های رسمی دولت ایالات متحده تایید می کنند که به دنبال واکسیناسیون کووید-19، خطر ابتلا به سرطان، طی یک رشد تکان دهنده ۱۴۳۰۰۰ درصدی افزایش یافته است.

مرکز کنترل بیماری ها (CDC) ، میزبان یک سامانه گزارشی از پرونده های عوارض جانبی واکسن است که حاوی داده‌های تاریخی و گزارش هایی درباره واکنش‌های زیان بار هر نوع واکسنی است که در ایالات متحده آمریکا تجویز شده اند.

یک جستجوی سریع در پایگاه داده های CDC VAERS ، درباره سرطان ، با عنوان واکنش های نامطلوب به تزریق کووید-19 که از همان روزهای اول توزیع واکسن در آمریکا گزارش شده ؛ نشان می‌دهد که از ماه دسامبر ۲۰۲۰ تا آگوست ۲۰۲۲ ، تنها در طول یک سال و هشت ماه، مجموع ۲۵۷۹ مورد از اثرات جانبی مرتبط با سرطان، رخ داده است.

 

 

اما انجام همین جستجو در پایگاه داده VAERS درخصوص موارد سرطان گزارش شده، تحت عنوان عوارض جانبی سایر واکسن‌های موجود بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۲۰ میلادی ، یعنی طی یک بازه ی ۱۳ ساله، نشان می‌دهد که فقط ۷۹۱ مورد از اثرات جانبی سایر واکسن ها با سرطان ارتباط داشته است.

 

 

افراد بسیاری بدون اثبات ادعای خود با هیچ مدرکی، به سادگی استدلال می کنند که این آمار فقط به دلیل حجم بالای تزریقات کووید-19 در مقایسه با بقیه واکسن ها است. اما متأسفانه، هرکسی که این ادعا را پیش می کشد، در اشتباه است.

می توانیم با نگاه کردن به تعداد دوزهای تجویز شده متوجه این موضوع بشویم.

نمودار زیر تعداد کل دوزهای واکسن آنفولانزا را نشان می‌دهد که در ۱۳ فصل کامل آنفولانزا ، از فصول سال ۲۰۰۹ – ۲۰۰۸ تا ۲۰۲۰ – ۲۰۱۹ تزریق شده اند. تمام این داده ها از اطلاعات CDC به دست آمده است .

 

 

در طول آنفولانزای فصلی سالهای ۲۰۰۹-۲۰۰۸ تا ۲۰۲۰-۲۰۱۹ میلادی ، مجموع یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون دوز واکسن آنفولانزا در ایالات متحده تجویز شده است. همچنین CDC  تأیید می کند که طی یک دوره سیزده ساله ، بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۲۰ ، تنها ۶۴ مورد مرتبط با سرطان به عنوان واکنش جانبی به واکسن آنفولانزا گزارش شده است.

 

 

بر اساس تعداد عوارض جانبی که فقط با سرطان در ارتباط بوده ، می‌توانیم مشاهده کنیم که موردهای مربوط به واکسیناسیون کووید-19 ، ۴۰/۳ برابر واکسیناسیون آنفولانزا، هستند.

اگرچه این آمار تکان دهنده ای است، اما هنوز شدت وضعیت را به درستی نشان نمی دهد.برای انجام این کار باید شمارش موارد سرطان در هر صدهزار دوز تجویز شده را بدانیم.

بر اساس اعداد ارائه شده توسط CDC، میزان عوارض جانبی مرتبط با سرطان که در تجویز صدهزار دوز واکسن آنفولانزا گزارش شده، برابر با 0.0003 در هر 100000 است.

 

 

طبق گزارش سازمان “Our World in Data” مورخ ۹ آگوست ۲۰۲۲، ششصد وشش میلیون دوز واکسن کووید-19 در ایالات متحده تجویز شده است. این بدان معناست که بدون در نظر گرفتن انواع واکسن‌ های تزریقی دیگر ، در واقع تعداد واکسن های کووید-19 که از پایان سال ۲۰۲۰ تزریق شده اند، به تنهایی نزدیک به سه برابر واکسنهای آنفلوآنزا طی سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۲۰ میلادی میباشند.

 

بنابراین، عوارض جانبی مرتبط با سرطان که در هر صدهزار دوز واکسن کووید-19 گزارش شده، معادل با 0.43 در هر 100000 است.

 

 

این یعنی واکسیناسیون کووید-19 ، ۱۴۳۳ برابر یا ۱۴۳۲۳۳٪  درصد ، بیشتر از واکسن آنفولانزا باعث سرطان می شود. از آنجاییکه این عدد برای واکسن آنفولانزا به طور قابل ملاحظه‌ای پایین است، می‌توان ادعا کرد که واکسن آنفولانزا موجب سرطان نمی شود. بنابراین ، می توان چنین استدلال کرد که ریسک ابتلا به سرطان بعد از واکسیناسیون کووید-19 ، ۱۴۳۳ برابر بیش از خطرات پس زمینه ای می باشد.

در هرحال، با توجه به اینکه ما از قبل شواهد علمی داریم مبنی بر اینکه تزریق واکسن های کووید بر پایه ی mRNA می تواند باعث سرطان تخمدان، لوزالمعده و سرطان سینه بشود، این موضوع چندان هم تعجب آور نیست.

مسیر بازترکیب همولوگ ترمیم DNA ، یکی از مکانیسم‌هایی است که بدن از آن برای جلوگیری از سرطانی شدن سلول‌های شما در پاسخ به استرس محیطی استفاده می‌کند.

در اکتبر ۲۰۲۱، دو دانشمند بلند پایه به نام‌های جیانگ و می ، مقاله‌ای را در MDPI منتشر کردند که پس از بررسی و بازبینی دقیق نشان می‌داد پروتئین اِسپایک SARS-Cov-2 ، مکانیسم ترمیم DNA در لنفوسیت‌ها را از کار می اندازد. پروتئین اِسپایک ویروسی آنقدر برای این مسیر سمی بود که آن را تا ۹۰٪ از بین میبرد. اگر همه ی پروتئین اِسپایک ، (در تخمدان ها) وارد هسته شده و قبل از اینکه بدن بتواند از شر کل آن خلاص شود، به حد کافی تولید و مدتی مقیم گردد، باعث سرطان می شود.

خوشبختانه، در مورد عفونت طبیعی، بعید است که این اتفاق بیفتد. اما «واکسن‌های» آزمایشی mRNA باعث تحریک تولید پروتئین اسپایک در هسته سلول و اطراف آن می‌شود که این برای حداقل 60 روز و به احتمال زیاد برای مدتی طولانی تر اتفاق می‌ افتد. احتمالاً به همین دلیل است که موارد سرطان تخمدان در حال حاضر به بالاترین حد خود رسیده است.

داده‌های رسمی دولت بریتانیا که توسط وزارت بهداشت اسکاتلند منتشر شده ، تعداد زنان مبتلا به سرطان تخمدان را از زمان ارائه واکسن کووید-19 به جمعیت عمومی نشان می‌دهد. متأسفانه، روند مشخص شده در سال ۲۰۲۱ به طرز قابل توجهی بالاتر از ۲۰۲۰ و میانگین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ بوده است.

 

این نمودار تا ژوئن ۲۰۲۱ را نشان می دهد، اما اکنون نمودارهای موجود در تابلوی اعلانات وزارت بهداشت اسکاتلند ، ارقام را تا دسامبر ۲۰۲۱ نشان می دهند و متأسفانه واضح است که با افزایش قابل ملاحظه تعداد زنانی که از سرطان تخمدان رنج می برند، این فاصله حتی بیشتر شده است.

 

 

اگر هنوز می‌خواهید واکسنی را تزریق کنید که مانع از ابتلای شما به کووید-19 نمی شود، از سرايت کووید-19 نیز جلوگیری نمی کند، خطر مرگ شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و ریسک ابتلا به سرطان را تا میزان ۱۴۳۲۳۳٪ در شما بالا می‌برد، پس دیگر به خودتان بستگی دارد. ولی شاید حالا بتوانید کمی بیشتر درک کنید که چرا افراد زیادی به سادگی از انجام این کار خودداری می کنند.

 

ترجمه : رویا 🙏💫

 

منبع : prepareforchange